Komunikaty PR

Synergia mody i technologii. Moliera2 x Motorola łączą siły

2023-12-14  |  14:00
Biuro prasowe

Moliera2 oraz Motorola połączyły siły, aby wspólnie celebrować harmonię między światem mody a innowacyjnymi rozwiązaniami technologicznymi. Obydwie marki rozpoczęły oficjalną współpracę.

Preludium zapowiadającym to wydarzenie była świąteczno-noworoczna kampania wizerunkowa Moliera2, gdzie sygnowane kolorami Pantone smartfony Motorola doskonale uzupełniały stylizacje przygotowane na ten najpiękniejszy moment w roku.

 - Zdjęcia autorstwa Mateusza Stefanowskiego oddają klimat kameralnego spotkania w gronie najbliższych albo imprezy z przyjaciółmi. Indywidualizm, różnorodność oraz emocje w obecnym sezonie znajdują odbicie zarówno w kolekcjach światowych marek modowych jak i w akcesoriach. Moliera2 i Motorola we wspólnym projekcie uchwyciły poczucie bliskości, radości oraz odkrywają piękną stronę technologii - mówi Bożena Boryczko, Head of Marketing & PR Moliera2.

Współpraca Moliera2 i Motoroli zdecydowanie wykroczy poza klasyczne ramy. Obydwie marki planują już kolejne wspólne projekty na 2024 rok, kierując się wspólną wizją przyszłości i definiując nowe standardy łączące dwa światy: mody i innowacji.

- Nawiązanie współpracy z Moliera2 jest dla nas naturalną ewolucją ponieważ w naszym DNA jest tworzenie nie tylko innowacyjnych, ale także pięknych urządzeń. Smartfony Motorola wyrażają charakter użytkownika swoją kolorystyką i mogą być elementem indywidualnego stylu. Bliska współpraca z Moliera2 pozwoli nam być w samym sercu kreowania modowych trendów - dodaje Anna Staszyńska, Head of Marketing w firmie Motorola.

Smartfony Motorola przyciągają designem oraz fenomenalną kolorystyką, podkreśloną przez eleganckie wykończenie takimi materiałami jak skóra wegańska. Dzięki współpracy firm Motorola oraz Pantone wybrane modele smartfonów są dostępne w najmodniejszych kolorach danego sezonu, wyrażając stojące za nimi wartości oraz emocje. Aktualnie jest to Peach Fuzz (kolor roku 2024 Pantone) – aksamitny, symbolizujący ciepło, bliskość oraz nawiązywanie międzyludzkich relacji. Uzupełnił on wyraźniejszy oraz motywujący do podejmowania odważnych decyzji odcień Viva Magenta (kolor roku 2023 Pantone).

W sesji autorstwa Mateusza Stefanowskiego dla Moliera2 wykorzystany został smartfon motorola razr 40 ultra, flagowiec w formacie clamshell, z największym na rynku zewnętrznym ekranem. Jego wzornictwo oraz kolorystyka Pantone dodają szyku użytkownikowi, a samo urządzenie po złożeniu można schować do torebki lub niewielkiej kieszonki.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji Biuro prasowe
2025-02-07 | 15:40

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

W tym roku mija 30 lat odkąd Husqvarna, światowy lider w dziedzinie innowacyjnej pielęgnacji trawników, wprowadziła na rynek swoją pierwszą automatyczną kosiarkę. W związku
IT i technologie Dreame comes true – doskonały rok marki
2024-12-31 | 12:00

Dreame comes true – doskonały rok marki

Dreame Technology, producent innowacyjnych i uznanych urządzeń domowych, dołożył wszelkich starań, aby mijający rok był dla marki przełomowy. Własne punkty sprzedaży, pozycja lidera na
IT i technologie Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji
2024-12-16 | 16:00

Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji

Dreame Technology, producent innowacyjnych i uznanych urządzeń domowych, w ostatnim czasie wprowadził do swojej oferty w Polsce trzy modele odkurzaczy pionowych. Mowa o R20 Aqua z innowacyjną

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Muzyka

Piotr Kupicha: Feel to jeden z ostatnich bastionów żywego rock’n’roll’owego grania. Myślę, że to jest klucz do tego, że jesteśmy na scenie już 20 lat

Lider zespołu Feel przyznaje, że 2025 rok jest szczególnym w ich karierze, świętują bowiem 20-lecie istnienia. Muzyk nie kryje wzruszenia i jest dumny z tego, że udało im się przetrwać w branży przez tyle lat i odnieść duży sukces. Swój jubileusz grupa będzie świętować w piątek, 23 maja podczas Sopot Hit Festival. Z tej okazji nie zabraknie niespodzianek. Na scenie pojawi się chociażby Zespół Pieśni i Tańca Śląsk.

Problemy społeczne

60 proc. młodych ludzi chce posiadać mieszkanie na własność. Główna bariera to brak wkładu własnego

Posiadanie własnego mieszkania jest aspiracją większości młodych Polaków – wskazują dane badaczy z SGH. Jednak ze względów finansowych jest ono dostępne dla części z nich, a na dodatek wiąże się ze zobowiązaniem na kilkadziesiąt lat. W luce czynszowej, czyli w sytuacji, gdy kogoś nie stać na zakup własnego M, ale jest zbyt bogaty na mieszkanie komunalne, jest ok. 35 proc. społeczeństwa. I to dla tej grupy potrzebna jest oferta państwa. Budownictwo społeczne mogłoby być alternatywą, ale nie odpowiada na potrzebę posiadania nieruchomości na własność.