Synergia mody i technologii. Moliera2 x Motorola łączą siły
Moliera2 oraz Motorola połączyły siły, aby wspólnie celebrować harmonię między światem mody a innowacyjnymi rozwiązaniami technologicznymi. Obydwie marki rozpoczęły oficjalną współpracę.
Preludium zapowiadającym to wydarzenie była świąteczno-noworoczna kampania wizerunkowa Moliera2, gdzie sygnowane kolorami Pantone smartfony Motorola doskonale uzupełniały stylizacje przygotowane na ten najpiękniejszy moment w roku.
- Zdjęcia autorstwa Mateusza Stefanowskiego oddają klimat kameralnego spotkania w gronie najbliższych albo imprezy z przyjaciółmi. Indywidualizm, różnorodność oraz emocje w obecnym sezonie znajdują odbicie zarówno w kolekcjach światowych marek modowych jak i w akcesoriach. Moliera2 i Motorola we wspólnym projekcie uchwyciły poczucie bliskości, radości oraz odkrywają piękną stronę technologii - mówi Bożena Boryczko, Head of Marketing & PR Moliera2.
Współpraca Moliera2 i Motoroli zdecydowanie wykroczy poza klasyczne ramy. Obydwie marki planują już kolejne wspólne projekty na 2024 rok, kierując się wspólną wizją przyszłości i definiując nowe standardy łączące dwa światy: mody i innowacji.
- Nawiązanie współpracy z Moliera2 jest dla nas naturalną ewolucją ponieważ w naszym DNA jest tworzenie nie tylko innowacyjnych, ale także pięknych urządzeń. Smartfony Motorola wyrażają charakter użytkownika swoją kolorystyką i mogą być elementem indywidualnego stylu. Bliska współpraca z Moliera2 pozwoli nam być w samym sercu kreowania modowych trendów - dodaje Anna Staszyńska, Head of Marketing w firmie Motorola.
Smartfony Motorola przyciągają designem oraz fenomenalną kolorystyką, podkreśloną przez eleganckie wykończenie takimi materiałami jak skóra wegańska. Dzięki współpracy firm Motorola oraz Pantone wybrane modele smartfonów są dostępne w najmodniejszych kolorach danego sezonu, wyrażając stojące za nimi wartości oraz emocje. Aktualnie jest to Peach Fuzz (kolor roku 2024 Pantone) – aksamitny, symbolizujący ciepło, bliskość oraz nawiązywanie międzyludzkich relacji. Uzupełnił on wyraźniejszy oraz motywujący do podejmowania odważnych decyzji odcień Viva Magenta (kolor roku 2023 Pantone).
W sesji autorstwa Mateusza Stefanowskiego dla Moliera2 wykorzystany został smartfon motorola razr 40 ultra, flagowiec w formacie clamshell, z największym na rynku zewnętrznym ekranem. Jego wzornictwo oraz kolorystyka Pantone dodają szyku użytkownikowi, a samo urządzenie po złożeniu można schować do torebki lub niewielkiej kieszonki.
![TomTom uruchamia specjalną edycję TomTom Traffic Index - Paryż Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_739543236,w_300,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
TomTom uruchamia specjalną edycję TomTom Traffic Index - Paryż
![Produkty od ręki i profesjonalny doradca, czyli sklepy offline nadal na topie](/files/_uploaded/glownekonf_181333958,w_300,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
Produkty od ręki i profesjonalny doradca, czyli sklepy offline nadal na topie
![Cropink – Nowe, rewolucyjne narzędzie reklamowe dla marketerów e-commerce](/files/_uploaded/glownekonf_1072775832,w_300,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
Cropink – Nowe, rewolucyjne narzędzie reklamowe dla marketerów e-commerce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Moda
![](/files/1922771799/luna-eurowizja-1-ram1,w_274,r_png,_small.png)
Luna: Bardzo mocno przeżyłam swój występ na Eurowizji. Nie do końca potrafię kontrolować emocje i często po prostu wygrywają łzy
Wokalistka czuje się zaszczycona tym, że mogła reprezentować nasz kraj na tegorocznej Eurowizji w Szwecji i jak zapewnia, był to milowy krok w jej karierze. Jej zdaniem najważniejsza nie jest bowiem sama wygrana, ale możliwość zaprezentowania się szerokiemu gronu odbiorców. I choć bardzo przeżyła brak awansu do finału konkursu, to miło wspomina swój udział w tym wydarzeniu. Udało jej się zdobyć nowe doświadczenia i nawiązać wiele cennych muzycznych znajomości.
Nauka
Młodym singlom coraz bardziej podoba się życie w pojedynkę. Znacząca zmiana w ciągu dekady
![](/files/1922771799/tita-single-foto,w_133,r_png,_small.png)
Dzisiejsi nastoletni single są bardziej zadowoleni z bycia stanu wolnego niż ich rówieśnicy 10 lat temu – wynika z badań niemieckiego Uniwersytetu Johannesa Gutenberga w Moguncji. Ich autorzy podkreślają, że może to być następstwem obserwowanych w ostatnich latach trendów, kiedy spada liczba małżeństw i są one zawierane przez coraz starszych ludzi. Bycie singlem stało się bardziej normalne i akceptowalne w społeczeństwie. Większej satysfakcji ze stanu wolnego badacze nie stwierdzili jednak wśród starszych grup badanych.
Ochrona środowiska
Patrzenie na zieleń może zwiększyć komfort życia mieszkańców miast. Najbardziej kojąco działał widok drzew
![](/files/1922771799/fleming-otoczenie-2-foto-1,w_133,r_png,_small.png)
Zmniejszenie odczucia lęku i zwiększenie odprężenia to główne korzyści wynikające z nawet wzrokowego kontaktu z zielenią – dowiedli brytyjscy i izraelscy naukowcy. Okazało się, że największe korzyści czerpiemy z patrzenia na drzewa, a wyraźny dobroczynny wpływ natury na dobrostan psychiczny można zauważyć nawet po krótkim spacerze. To ważne wskazówki dla urbanistów, które mogą być pomocne w optymalnym planowaniu przestrzeni miejskiej. Kontakt wzrokowy z zielenią nie wpływa natomiast na zdolności poznawcze.