Komunikaty PR

System Kuchenny Grohe Blue Home

2021-10-29  |  15:00
Biuro prasowe

Nigdy więcej plastikowych butelek – system kuchenny GROHE Blue powstał z myślą o bardziej ekologicznym stylu życia. Dzieki niemu możesz cieszyć się świeżą wodą pitną prosto z baterii kuchennej w Twoim domu. System GROHE Blue daje czystą przyjemność w każdym łyku.

Świadomi konsumenci wiedzą, że w przypadku żywności to lokalne produkty są najbardziej ekologicznym wyborem. Podobnie jest w kwestii wody pitnej. Rezygnacja z kupowania wody butelkowanej na rzecz lokalnej wody z kranu to duży krok w dążeniu do przyjaznego środowisku stylu życia. Dzięki systemom kuchennym GROHE Blue możesz cieszyć się dostępną na wyciągnięcie ręki świeżą, filtrowaną wodą prosto z baterii kuchennej – bez wychodzenia z domu, bez noszenia zgrzewek butelek i bez odpadów. Od zwykłej wolisz tę gazowaną? System kuchenny GROHE Blue filtruje wodę i dopasowuje jej smak do Twoich preferencji – możesz wybrać wodę niegazowaną, lekko lub mocno gazowaną oraz schłodzoną. System GROHE Blue Home daje możliwość pełnej kontroli za pomocą jednego przycisku. Teraz możesz cieszyć się dobrym smakiem i walorami lokalnej wody, której źródło jest w Twoim domu. 

Zero butelek – pomagamy planecie szklanka po szklance

Nabierając świeżo przefiltrowanej, schłodzonej i gazowanej wody bezpośrednio z baterii kuchennej, możesz pożegnać się z tą w butelce. To nie tylko dobry krok w stronę ograniczenia generowanych odpadów, ale także obniżenia emisji CO2 [1] i zużycia wody. Podczas gdy produkcja jednego jej litra wody w butelce wymaga zużycia nawet do siedmiu litrów[2], użytkownicy systemów GROHE Blue pobierają jej tylko tyle, ile w danej chwili potrzebują, oszczędzając cenne jej zasoby.

Chcemy sprawić, żeby picie dobrej jakości wody prosto z baterii kuchennej stało się normą. Walka z problemem plastikowych odpadów, których źródłem są w znacznym stopniu plastikowe butelki po wodzie, to cel kampanii GROHE sygnowanej hasłem „Wyprodukowano dla polskiej wody”, która obejmuje portfolio systemów kuchennych naszej marki. W jej ramach staramy się zwiększać świadomość zalet picia kranówki, szczególnie w zakresie promowania bardziej ekologicznego stylu życia i zmiany nawyków konsumentów, łyk po łyku. – mówi Barbara Kowalczyk, Leader, Marketing Poland, LIXIL.

Większa wygoda na co dzień dzięki systemom kuchennym GROHE Blue

Systemy kuchenne z filtracją wody sprawiają, że doskonała woda pitna jest zawsze w twoim domu na wyciagnięcie ręki – 24 godziny na dobę siedem dni w tygodniu. Nie musisz martwić się już, że zabraknie jej podczas nieoczekiwanej wizyty znajomych czy przyjaciół. Myślisz, że to rozwiązanie tylko do dużych kuchni? Nic bardziej mylnego! System GROHE Blue zapewnia prawdziwą oszczędność miejsca. Dzięki kompaktowej konstrukcji chłodziarka pasuje do standardowej szafki kuchennej pod zlewem. Zajmuje jedynie 20 cm szerokości, pozostawiając wystarczającą ilość miejsca na system odpływowy. Zapomnij o noszeniu zgrzewek butelkowej wody i dużej ilości plastikowych odpadów – GROHE Blue pozwala pozyskiwać wodę pitną tak lokalnie, jak to tylko możliwe, oszczędzając w ten sposób czas i miejsce.

 

Czysta przyjemność w każdym łyku

Schłodzona, w wersji perlage czy może mocno gazowana? W pełni zintegrowany system GROHE Blue zapewnia każdą z tych opcji bez wychodzenia z domu! Oprócz funkcji zwykłej baterii kuchennej dostarcza on także schłodzoną, przefiltrowaną wodę pitną za naciśnięciem jednego przycisku. Podczas tego procesu filtrowana i niefiltrowana woda są zawsze oddzielone dwoma izolowanymi kanałami wewnątrz wylewki.

Kluczowym elementem naszego produktu jest jednostka chłodząca wyposażona w najnowocześniejszy, zaawansowany technologicznie filtr, który usuwa wszystkie zanieczyszczenia, zapewniając smaczną i czystą wodę. Co więcej, filtr po zużyciu nie jest odpadem, a cennym surowcem. Już wkrótce uruchomimy proces zbierania i odsyłania zużytych filtrów do ich producenta firmy BWT, w której 98% materiałów poddaje się recyklingowi. Dzięki możliwości zwrotów filtrów, system kuchenny GROHE Blue stanie się jeszcze bardziej ekologicznym rozwiązaniem. – mówi Magdalena Czarnecka, Kitchen Category Manager w firmie GROHE Polska.

 


[1] „Ślad węglowy produktu dla zaopatrzenia w wodę pitną przez system kuchenny Grohe Blue w porównaniu z wodą mineralną”, Tim Schroeder, prof. dr Jutta Geldermann, Uniwersytet Georg-August w Getyndze (2014).

[2] „Prawdziwe zużycie wody w celu produkcji wody pitnej. Na przykładzie Włoch”, Journal o­­­­f Environmental Management 92 (2011).

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych

Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.

Konsument

Rynek gier mobilnych w Polsce może być wart prawie 0,5 mld dol. do 2030 roku. Za tym idzie rozwój smartfonów dla graczy

W 2030 roku liczba użytkowników gier mobilnych w Polsce może przekroczyć 7,1 mln, a przychody z rynku będą bliskie 470 mln dol. – wynika z danych Statista. Wraz ze wzrostem liczby graczy rozwija się także rynek urządzeń do gamingu mobilnego. Zdaniem przedstawicieli ZTE Polska, producentów smartfonów nubia, których dwa nowe modele miały właśnie swoją premierę w Polsce, ten segment krajowego rynku wciąż jest słabo zagospodarowany, a do tej pory dominowały na nim głównie urządzenia zaawansowane i drogie. Dużą rolę w udoskonalaniu sprzętu dla graczy odgrywa sztuczna inteligencja.

Dom i ogród

Sandra Kubicka: Najpierw kupiłam małą domową szklarnię na zioła. A teraz zamówiłam duży model do ogrodu i będę tam mieć pomidory, ogórki i truskawki

Modelka czerpie dużą radość z własnoręcznie wyhodowanych ziół i warzyw. Swoją przygodę z ogrodnictwem zaczęła od małej domowej szklarni kupionej w sklepie internetowym, a już niedługo będzie miała szklarnię z prawdziwego zdarzenia. Sandra Kubicka nie ukrywa, że teraz z dużą niecierpliwością czeka na to, jaki plon wydadzą sadzonki pomidorów. Na razie rosną jak na drożdżach.