System Kuchenny Grohe Blue Home
Nigdy więcej plastikowych butelek – system kuchenny GROHE Blue powstał z myślą o bardziej ekologicznym stylu życia. Dzieki niemu możesz cieszyć się świeżą wodą pitną prosto z baterii kuchennej w Twoim domu. System GROHE Blue daje czystą przyjemność w każdym łyku.
Świadomi konsumenci wiedzą, że w przypadku żywności to lokalne produkty są najbardziej ekologicznym wyborem. Podobnie jest w kwestii wody pitnej. Rezygnacja z kupowania wody butelkowanej na rzecz lokalnej wody z kranu to duży krok w dążeniu do przyjaznego środowisku stylu życia. Dzięki systemom kuchennym GROHE Blue możesz cieszyć się dostępną na wyciągnięcie ręki świeżą, filtrowaną wodą prosto z baterii kuchennej – bez wychodzenia z domu, bez noszenia zgrzewek butelek i bez odpadów. Od zwykłej wolisz tę gazowaną? System kuchenny GROHE Blue filtruje wodę i dopasowuje jej smak do Twoich preferencji – możesz wybrać wodę niegazowaną, lekko lub mocno gazowaną oraz schłodzoną. System GROHE Blue Home daje możliwość pełnej kontroli za pomocą jednego przycisku. Teraz możesz cieszyć się dobrym smakiem i walorami lokalnej wody, której źródło jest w Twoim domu.
Zero butelek – pomagamy planecie szklanka po szklance
Nabierając świeżo przefiltrowanej, schłodzonej i gazowanej wody bezpośrednio z baterii kuchennej, możesz pożegnać się z tą w butelce. To nie tylko dobry krok w stronę ograniczenia generowanych odpadów, ale także obniżenia emisji CO2 [1] i zużycia wody. Podczas gdy produkcja jednego jej litra wody w butelce wymaga zużycia nawet do siedmiu litrów[2], użytkownicy systemów GROHE Blue pobierają jej tylko tyle, ile w danej chwili potrzebują, oszczędzając cenne jej zasoby.
Chcemy sprawić, żeby picie dobrej jakości wody prosto z baterii kuchennej stało się normą. Walka z problemem plastikowych odpadów, których źródłem są w znacznym stopniu plastikowe butelki po wodzie, to cel kampanii GROHE sygnowanej hasłem „Wyprodukowano dla polskiej wody”, która obejmuje portfolio systemów kuchennych naszej marki. W jej ramach staramy się zwiększać świadomość zalet picia kranówki, szczególnie w zakresie promowania bardziej ekologicznego stylu życia i zmiany nawyków konsumentów, łyk po łyku. – mówi Barbara Kowalczyk, Leader, Marketing Poland, LIXIL.
Większa wygoda na co dzień dzięki systemom kuchennym GROHE Blue
Systemy kuchenne z filtracją wody sprawiają, że doskonała woda pitna jest zawsze w twoim domu na wyciagnięcie ręki – 24 godziny na dobę siedem dni w tygodniu. Nie musisz martwić się już, że zabraknie jej podczas nieoczekiwanej wizyty znajomych czy przyjaciół. Myślisz, że to rozwiązanie tylko do dużych kuchni? Nic bardziej mylnego! System GROHE Blue zapewnia prawdziwą oszczędność miejsca. Dzięki kompaktowej konstrukcji chłodziarka pasuje do standardowej szafki kuchennej pod zlewem. Zajmuje jedynie 20 cm szerokości, pozostawiając wystarczającą ilość miejsca na system odpływowy. Zapomnij o noszeniu zgrzewek butelkowej wody i dużej ilości plastikowych odpadów – GROHE Blue pozwala pozyskiwać wodę pitną tak lokalnie, jak to tylko możliwe, oszczędzając w ten sposób czas i miejsce.
Czysta przyjemność w każdym łyku
Schłodzona, w wersji perlage czy może mocno gazowana? W pełni zintegrowany system GROHE Blue zapewnia każdą z tych opcji bez wychodzenia z domu! Oprócz funkcji zwykłej baterii kuchennej dostarcza on także schłodzoną, przefiltrowaną wodę pitną za naciśnięciem jednego przycisku. Podczas tego procesu filtrowana i niefiltrowana woda są zawsze oddzielone dwoma izolowanymi kanałami wewnątrz wylewki.
Kluczowym elementem naszego produktu jest jednostka chłodząca wyposażona w najnowocześniejszy, zaawansowany technologicznie filtr, który usuwa wszystkie zanieczyszczenia, zapewniając smaczną i czystą wodę. Co więcej, filtr po zużyciu nie jest odpadem, a cennym surowcem. Już wkrótce uruchomimy proces zbierania i odsyłania zużytych filtrów do ich producenta – firmy BWT, w której 98% materiałów poddaje się recyklingowi. Dzięki możliwości zwrotów filtrów, system kuchenny GROHE Blue stanie się jeszcze bardziej ekologicznym rozwiązaniem. – mówi Magdalena Czarnecka, Kitchen Category Manager w firmie GROHE Polska.
[1] „Ślad węglowy produktu dla zaopatrzenia w wodę pitną przez system kuchenny Grohe Blue w porównaniu z wodą mineralną”, Tim Schroeder, prof. dr Jutta Geldermann, Uniwersytet Georg-August w Getyndze (2014).
[2] „Prawdziwe zużycie wody w celu produkcji wody pitnej. Na przykładzie Włoch”, Journal of Environmental Management 92 (2011).
Ocena potrzeb w zakresie wsparcia dla Seniorów w Polsce
Polki mają mniej czasu na życie zawodowe
Upiornie dobra zabawa! Halloweenowe pomysły na firmową integrację
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Telewizja ma ogromną siłę i dzięki temu mogę zrobić coś dla innych. Nieważne, pod jakimi barwami – ważne, że się pomaga
Szefowa Fundacji TVP z pełnym przekonaniem przyznaje, że jej nowa rola to zarówno ogromne wyzwanie, jak i spełnienie marzeń o niesieniu pomocy innym. Katarzyna Dowbor cieszy się, że znów może pomagać ludziom w różnych kryzysach i w pewnym sensie jest to kontynuacja jej misji z programu „Nasz nowy dom”. Na razie Fundacja TVP wspiera osoby, które ucierpiały podczas niedawnej powodzi, ale pod jej skrzydła mogą też trafić inni potrzebujący.
Gwiazdy
Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci
Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.