Komunikaty PR

System Kuchenny Grohe Blue Home

2021-10-29  |  15:00
Biuro prasowe

Nigdy więcej plastikowych butelek – system kuchenny GROHE Blue powstał z myślą o bardziej ekologicznym stylu życia. Dzieki niemu możesz cieszyć się świeżą wodą pitną prosto z baterii kuchennej w Twoim domu. System GROHE Blue daje czystą przyjemność w każdym łyku.

Świadomi konsumenci wiedzą, że w przypadku żywności to lokalne produkty są najbardziej ekologicznym wyborem. Podobnie jest w kwestii wody pitnej. Rezygnacja z kupowania wody butelkowanej na rzecz lokalnej wody z kranu to duży krok w dążeniu do przyjaznego środowisku stylu życia. Dzięki systemom kuchennym GROHE Blue możesz cieszyć się dostępną na wyciągnięcie ręki świeżą, filtrowaną wodą prosto z baterii kuchennej – bez wychodzenia z domu, bez noszenia zgrzewek butelek i bez odpadów. Od zwykłej wolisz tę gazowaną? System kuchenny GROHE Blue filtruje wodę i dopasowuje jej smak do Twoich preferencji – możesz wybrać wodę niegazowaną, lekko lub mocno gazowaną oraz schłodzoną. System GROHE Blue Home daje możliwość pełnej kontroli za pomocą jednego przycisku. Teraz możesz cieszyć się dobrym smakiem i walorami lokalnej wody, której źródło jest w Twoim domu. 

Zero butelek – pomagamy planecie szklanka po szklance

Nabierając świeżo przefiltrowanej, schłodzonej i gazowanej wody bezpośrednio z baterii kuchennej, możesz pożegnać się z tą w butelce. To nie tylko dobry krok w stronę ograniczenia generowanych odpadów, ale także obniżenia emisji CO2 [1] i zużycia wody. Podczas gdy produkcja jednego jej litra wody w butelce wymaga zużycia nawet do siedmiu litrów[2], użytkownicy systemów GROHE Blue pobierają jej tylko tyle, ile w danej chwili potrzebują, oszczędzając cenne jej zasoby.

Chcemy sprawić, żeby picie dobrej jakości wody prosto z baterii kuchennej stało się normą. Walka z problemem plastikowych odpadów, których źródłem są w znacznym stopniu plastikowe butelki po wodzie, to cel kampanii GROHE sygnowanej hasłem „Wyprodukowano dla polskiej wody”, która obejmuje portfolio systemów kuchennych naszej marki. W jej ramach staramy się zwiększać świadomość zalet picia kranówki, szczególnie w zakresie promowania bardziej ekologicznego stylu życia i zmiany nawyków konsumentów, łyk po łyku. – mówi Barbara Kowalczyk, Leader, Marketing Poland, LIXIL.

Większa wygoda na co dzień dzięki systemom kuchennym GROHE Blue

Systemy kuchenne z filtracją wody sprawiają, że doskonała woda pitna jest zawsze w twoim domu na wyciagnięcie ręki – 24 godziny na dobę siedem dni w tygodniu. Nie musisz martwić się już, że zabraknie jej podczas nieoczekiwanej wizyty znajomych czy przyjaciół. Myślisz, że to rozwiązanie tylko do dużych kuchni? Nic bardziej mylnego! System GROHE Blue zapewnia prawdziwą oszczędność miejsca. Dzięki kompaktowej konstrukcji chłodziarka pasuje do standardowej szafki kuchennej pod zlewem. Zajmuje jedynie 20 cm szerokości, pozostawiając wystarczającą ilość miejsca na system odpływowy. Zapomnij o noszeniu zgrzewek butelkowej wody i dużej ilości plastikowych odpadów – GROHE Blue pozwala pozyskiwać wodę pitną tak lokalnie, jak to tylko możliwe, oszczędzając w ten sposób czas i miejsce.

 

Czysta przyjemność w każdym łyku

Schłodzona, w wersji perlage czy może mocno gazowana? W pełni zintegrowany system GROHE Blue zapewnia każdą z tych opcji bez wychodzenia z domu! Oprócz funkcji zwykłej baterii kuchennej dostarcza on także schłodzoną, przefiltrowaną wodę pitną za naciśnięciem jednego przycisku. Podczas tego procesu filtrowana i niefiltrowana woda są zawsze oddzielone dwoma izolowanymi kanałami wewnątrz wylewki.

Kluczowym elementem naszego produktu jest jednostka chłodząca wyposażona w najnowocześniejszy, zaawansowany technologicznie filtr, który usuwa wszystkie zanieczyszczenia, zapewniając smaczną i czystą wodę. Co więcej, filtr po zużyciu nie jest odpadem, a cennym surowcem. Już wkrótce uruchomimy proces zbierania i odsyłania zużytych filtrów do ich producenta firmy BWT, w której 98% materiałów poddaje się recyklingowi. Dzięki możliwości zwrotów filtrów, system kuchenny GROHE Blue stanie się jeszcze bardziej ekologicznym rozwiązaniem. – mówi Magdalena Czarnecka, Kitchen Category Manager w firmie GROHE Polska.

 


[1] „Ślad węglowy produktu dla zaopatrzenia w wodę pitną przez system kuchenny Grohe Blue w porównaniu z wodą mineralną”, Tim Schroeder, prof. dr Jutta Geldermann, Uniwersytet Georg-August w Getyndze (2014).

[2] „Prawdziwe zużycie wody w celu produkcji wody pitnej. Na przykładzie Włoch”, Journal o­­­­f Environmental Management 92 (2011).

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Ocena potrzeb w zakresie wsparcia dla Seniorów w Polsce Biuro prasowe
2024-10-31 | 11:40

Ocena potrzeb w zakresie wsparcia dla Seniorów w Polsce

Ponad połowa polskich seniorów (53% ankietowanych) czuje się młodziej niż wskazywałaby na to metryka. Prawie tyle samo z nich (45%) przyznaje, że jest niemal cały czas online.
Styl życia BRAK ZDJĘCIA
2024-10-31 | 10:00

Polki mają mniej czasu na życie zawodowe

W niemal połowie domów panuje partnerski model łączenia życia zawodowego z domowym, w którym mężczyzna i kobieta dzielą się po równo obiema sferami. Co piąte gospodarstwo domowe przyjęło model mieszany, w
Styl życia Upiornie dobra zabawa! Halloweenowe pomysły na firmową integrację
2024-10-31 | 01:00

Upiornie dobra zabawa! Halloweenowe pomysły na firmową integrację

Zbliżające się Halloween może być doskonałym pretekstem do zorganizowania oryginalnego eventu firmowego, który pomoże pracownikom lepiej się poznać, zbudować jedność w zespole i

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Gwiazdy

Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci

Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.