Szczoteczka Oclean X Pro Elite
Elastyczna główka z diamentowym włosiem, ultradźwiękowa redukcja szumów, dotykowy wyświetlacz LCD i indukcyjne ładowanie. Nowa szczoteczka soniczna Oclean X Pro Elite pojawiła się w sprzedaży 29 marca. Ma wszystko, co trzeba, by na zadbać o komfort oraz doskonały efekt mycia zębów.
Nawet gdy szczoteczka soniczna Ocean X Pro Elite pracuje z dużą intensywnością, poziom szumów nie przekracza 45 decybeli. Gdyby nie wibrująca główka, moglibyśmy nie zorientować się, że urządzenie jest włączone. To zasługa zaawansowanego mechanizmu kontroli częstotliwości 20 000 Hz oraz technologii WhisperClean 2.0.
Nowość marki Oclean posiada bezszczotkowy silnik, który jest w stanie pracować z prędkością nawet 42 000 obr/minutę. Dla uzyskania lepszego efektu czyszczenia główka szczoteczki została wykonana z bardziej elastycznego materiału. Wykorzystano również diamentowe włosie DuPont, którego zagęszczenie jest o 26% większe niż w przypadku powszechnie stosowanych rozwiązań. To połączenie wpływa na dokładność i skuteczność mycia zębów.
Unikalne doświadczenie
Wyjątkową zaletą modelu Oclean X Pro w wersji Elite jest kolorowy ekran dotykowy o wielkości 0,96 cala. Został wykonany w technologii TFT LCD, a pojawiające się na nim powiadomienia są bardzo czytelne i intuicyjne. Mimo wbudowanego ekranu, szczoteczka posiada certyfikat wodoodporności IPX7, więc nawet jeśli wpadnie nam do wody, nie ulegnie zniszczeniu. Urządzenie wybudza się automatycznie, gdy bierzemy je do ręki. Po włączeniu szczoteczka przywita nas przyjaznym „Hi” oraz wyświetli aktualną godzinę.
W Oclean X Pro Elite najważniejsze funkcje, czyli wybór programu czyszczenia i stopień jego intensywności, możemy ustalić przez panel dotykowy na urządzeniu. Na ekranie zobaczymy m.in. powiadomienia dotyczące martwych stref, które wyświetlają się w postaci czytelnej grafiki. Wskazania czujnika nacisku i żyroskopu są bardzo precyzyjne, dzięki czemu z dnia na dzień poprawiamy swoje nawyki podczas mycia zębów.
Intuicyjne i indukcyjne
Oclean X Pro Elite posiada możliwość konfiguracji własnych programów czyszczenia, automatyczną redukcję obrotów, a także 30-sekundowy timer, przypominający o tym, kiedy należy zmienić strefę szczotkowania. Urządzenie zostało też wyposażone w najnowszą wersję oprogramowania Os, które doskonale współpracuje z aplikacją Oclean. Mimo że najważniejsze powiadomienia wyświetlają się na ekranie szczoteczki, warto regularnie zaglądać do aplikacji, by zobaczyć raporty z czyszczenia zębów i przejrzeć opcje zaawansowane.
Komfort użytkowania szczoteczki zwiększa również pojemny akumulator, dzięki któremu urządzenie może pracować nawet 40 dni na jednym ładowaniu. Oclean X Pro Elite posiada też funkcję ładowania indukcyjnego – uzupełnienie baterii do pełna zajmuje ok. 3,5 godziny. W zestawie ze szczoteczką znajdziemy elegancki magnetyczny uchwyt na ścianę, który jest jednocześnie ładowarką.
Promocja na start
Szczoteczka soniczna Oclean X Pro Elite do 20 kwietnia jest dostępna w promocyjnej cenie na platformach AliExpress, Amazon i eBay. Warto się pospieszyć, ponieważ tylko w tym okresie możemy liczyć na atrakcyjne bonusy. Szczegółowe informacje o promocjach i zestawach nagród są dostępne na stronie: https://bit.ly/3m3JoqW.

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025

Czy siedzący tryb życia powoduje żylaki u mężczyzn?

Wzrost alergii wśród dzieci. Wczesne rozpoczęcie leczenia może zatrzymać jej dalszy rozwój, zapobiec ciężkim powikłaniom i astmie
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.