Szkoła języka angielskiego pyta najmłodszych, czym jest szczęśliwa przyszłość
Good One PR
ul. Edwarda Jelinka 38
01-402 Warszawa
karolina.kapusta|goodonepr.pl| |karolina.kapusta|goodonepr.pl
+ 48 796 996 211
www.goodonepr.pl
Szkoła języka angielskiego pyta najmłodszych, czym jest szczęśliwa przyszłość
Internetowa szkoła języka angielskiego Novakid zaprasza dzieci z dziewięciu krajów do udziału w kampanii #KidsTalkFuture. Najmłodsi odpowiedzą na pytanie, jak według nich powinna wyglądać szczęśliwa przyszłość. Aby zgłosić się do projektu wystarczy nagrać i udostępnić w social mediach wideo z wypowiedzią dziecka. Najlepsze filmy zostaną wyemitowane w Dniu Dziecka przez Euronews, jedną z największych stacji telewizyjnych na świecie.
Międzynarodowa platforma do nauki języka angielskiego Novakid z powodzeniem wykorzystuje w edukacji zarówno innowacyjne metody technologiczne, jak i kreatywne pomysły łączące małych uczniów na całym świecie. Tym razem szkoła rozpoczęła globalną kampanię, w której dzieci z dziewięciu krajów – Polski, Rosji, Włoch, Hiszpanii, Niemiec, Francji, Turcji, Arabii Saudyjskiej i Izraela – mogą podzielić się wizją swojej wymarzonej przyszłości. Projekt #KidsTalkFuture został powstał po to, by cały świat wysłuchał naszych pociech. Z okazji Dnia Dziecka to właśnie najmłodsi opowiedzą dorosłym, czym jest szczęśliwa przyszłość dla nich i dla całej planety.
– O przyszłości zawsze rozmawiają dorośli, choć przecież tak naprawdę należy ona do młodszego pokolenia. Jesteśmy przekonani, że możliwość zabrania głosu przez dzieci doda im wiary w siebie i upewni, że ich opinie i marzenia są ważne. Wspólnie zastanowimy się, czym jest szczęście, w jakim świecie żyjemy i jak możemy uczynić go jeszcze lepszym – mówi Max Azarov, CEO Novakid.
Aby wziąć udział w akcji należy nagrać wypowiedź dziecka w języku angielskim, dotyczącą szczęśliwej przyszłości, a następnie udostępnić wideo w jednym z serwisów społecznościowych (Instagram, Facebook, YouTube) i oznaczyć hasztagami #KidsTalkFuture i #NovaKid. Spośród zgłoszeń specjalne jury wyłoni najbardziej oryginalne i kreatywne wypowiedzi, które zostaną wyemitowane 1 czerwca przez stację telewizyjną Euronews.
Filmy można publikować do 24 maja br. Lista pytań pomocniczych, wymagania techniczne dla pliku wideo i wskazówki udostępniania znajdują się na stronie akcji: https://new.novakid.pl/kidstalkfuture.
Novakid to internetowa platforma edukacyjna ESL (English as a Second Language – angielski jako drugi język), oferująca dzieciom w wieku 4-12 lat indywidualne lekcje z certyfikowanymi native speakerami. Szkoła Novakid jest zarejestrowana w USA i posiada uczniów na całym świecie. Podstawą edukacji na platformie jest komunikacja i metoda pełnego fizycznego reagowania (tzw. total physical response), polegająca na użyciu gestów i mimiki i odpowiadająca tym samym przyswajaniu języka ojczystego. Proces edukacji jest prowadzony w formie zabawy i wzbogacają go takie rozwiązania, jak: wirtualna rzeczywistość, interakcja i grywalizacja, by jak najbardziej uatrakcyjnić najmłodszym naukę języka. Mali uczniowie mają do dyspozycji ponad 150 anglojęzycznych nauczycieli z całego świata.
Wspólna zabawa, wspólny rozwój: Grupa LEGO odkrywa korzyści płynące z zabawy!
Dzień Chłopaka, czyli idealna okazja do obdarowania chłopców w każdym wieku!
Familijne sponsorem podcastu „Co powie Tata?" – opowieści o pozytywnym ojcostwie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Ada Fijał: Młode pokolenie jest niezwykle obeznane z modą. Kiedyś my uczyliśmy uczestników naszych programów, co mają robić, a teraz często to my uczymy się od nich
Aktorka i jurorka programu „Shopping Queens. Królowe zakupów” zauważa, że w ciągu dekady nie tylko zmienił się ten format telewizyjny, ale także podejście do mody. Trendy dyktują bowiem teraz nie tyle znani projektanci, ile ulica i zwykli ludzie. Na jej szczególne uznanie zasługuje młode pokolenie, które wykazuje się ogromną kreatywnością i wręcz nie sposób przejść obojętnie obok ich wyszukanych stylizacji.
Muzyka
Zespół Enej: Na Ziemi mamy skrajności – od suszy po ulewę. Martwi nas, jak będzie wyglądał świat naszych dzieci
Mirosław Ortyński i Piotr Sołoducha z zespołu Enej przyznają, że obawiają się skutków suszy, która negatywnie wpływa na rolnictwo, czy ulewnych opadów deszczu prowadzących do powodzi i podtopień. Niestety klimat się ociepla i coraz częściej mamy do czynienia z ekstremalnymi zjawiskami w pogodzie, a wszystkie anomalie odczuwamy w naszych portfelach. Muzycy zdają sobie więc sprawę z tego, jak ważne jest uzmysłowienie społeczeństwu rangi problemu i propagowanie kultury ekologicznej. Chodzi też o to, aby wzbudzić poczucie odpowiedzialności za stan środowiska, bo lekkomyślność i zaniedbania mogą jeszcze pogorszyć sytuację.
Edukacja
MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety
Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.