Szpital Medicover ponownie liderem porodówek w Polsce i na Mazowszu
Szpital Medicover ponownie został liderem rankingu Fundacji Rodzić po Ludzku. W najnowszym zestawieniu zajął pierwsze miejsce na liście szpitali położniczych – zarówno w skali całej Polski, jak i na Mazowszu.
Ranking najlepszych porodówek w Polsce powstaje na podstawie ogólnopolskiej ankiety, którą kobiety z całego kraju wypełniają w ramach akcji „Głos matek", zainicjowanej przez Fundację Rodzić po Ludzku. W ramach formularza wypełnionego przez rodzące oceniane są m.in.: warunki obowiązujące na sali, obsługa personelu, poczucie komfortu.
Ocena, którą w tegorocznym rankingu uzyskał Szpital Medicover to 83 w 100 punktowej skali.
W Szpitalu Medicover największym uznaniem cieszyły się: wsparcie w karmieniu piersią, opieka okołoporodowa, postawa personelu, realizacja praw pacjenta oraz warunki w szpitalu.
– Przywiązanie do najwyższej jakości – tak w materii medycznej, jak i w indywidualnych relacjach z pacjentkami, po raz kolejny zapewniają naszej klinice pozycję lidera porodówek. To, co cieszy nas najbardziej, to zaufanie, którym od lat obdarzają nas pacjentki, ich rodziny i bliscy. I, jak dotychczas, zrobimy wszystko, by go nie zawieść
– komentuje dr n. med. Ewa Kurowska, Kierownik Kliniki Położnictwa w Szpitalu Medicover.
To kolejny rok, kiedy Szpital Medicover zajmuje najwyższe miejsce w rankingu Fundacji Rodzić po Ludzku.
– Nie jesteśmy sezonowymi gwiazdami pośród szpitali położniczych. Naszą renomę budujemy konsekwentnie od wielu lat, a najlepszą weryfikacją naszej jakości jest zadowolenie tysięcy rodzin, które postanowiły swoje wyjątkowe życiowe momenty zawierzyć właśnie nam. Jak dotychczas, pełni nadziei patrzymy w przyszłość, stale podnosimy jakość świadczonych usług i chcemy docierać z ofertą do coraz szerszej grupy ciężarnych w naszym kraju
– mówi Anna Nipanicz-Szałkowska, Dyrektor Szpitala Medicover.
Klinika Położnictwa Szpitala Medicover, chcąc budować jeszcze lepszy kontakt z pacjentkami, zainaugurowała dedykowany kanał na platformie Instagram pn. Narodziny_z_Medicover, którego gospodarzami są położne. Na kanale publikowane są porady, historie pacjentek oraz prezentowane jest codzienne życie Kliniki Położnictwa.
– Szpital Medicover oferuje dopasowane do potrzeb pakiety prowadzenia ciąży oraz pakiety porodowe, ale to, co zawsze było naszą mocną stroną, to dbałość o bezpieczeństwo rodzącej oraz noworodka, a także wyjątkowy personel – podchodzący do każdego w sposób indywidualny, z pełną dozą empatii i profesjonalizmu
– dodaje Anna Nipanicz-Szałkowska.
Klinika Położnictwa w Szpitalu Medicover skupia ekspertów z dziedziny ginekologii i położnictwa, neonatologii oraz wykwalifikowane pielęgniarki i położne. Szpital Medicover od lat w swych badaniach satysfakcji pacjentek odnotowuje, że empatyczna troska ze strony personelu, jest jednym z najczęściej docenianych parametrów przez rodzące i ich bliskich.
W ciągu 13 lat istnienia (od 2009 roku) Szpital Medicover na świecie powitał ponad 11 000 noworodków.

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.