Andrzej Rysuje nieruchomości. Rysownik współpracuje z Nieruchomosci-online.pl
Rafał Bieńkowski
NNV Sp z o.o.
ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 1
10-457 Olsztyn Olsztyn
rafal.bienkowski|nnv.pl| |rafal.bienkowski|nnv.pl
+48 690 303 185
https://www.nieruchomosci-online.pl/
Serwis ogłoszeniowy Nieruchomosci-online.pl nawiązał współpracę z Andrzejem Milewskim (Andrzej Rysuje). Prace czołowego polskiego rysownika satyrycznego towarzyszą materiałom poświęconym aktualnej sytuacji na rynku. – Temat nieruchomości to nie żart, ale od czasu do czasu warto spojrzeć na niego z lekkim przymrużeniem oka – mówią przedstawiciele portalu.
Współpraca portalu Nieruchomosci-online.pl i Andrzeja Milewskiego (Andrzej Rysuje) wystartowała pod koniec października. Pierwszy rysunek – nawiązujący do Halloween – towarzyszył przygotowanemu przez serwis artykułowi o prognozach dla rynku nieruchomości na końcówkę 2024 r.
– Nieruchomości to oczywiście poważny temat, bo dach nad głową to jedna z podstawowych potrzeb każdego człowieka. Ale naszym zdaniem temat ten zbyt często bywa sprowadzany wyłącznie do ekonomii, wykresów, opasłych raportów. To bardzo ważne elementy dyskusji o kondycji rynku, ale jednak w środku tego wszystkiego jest człowiek, jego potrzeby i rzeczywistość. W dyskusji często tego brakuje. Podobnie jak nieco większego dystansu. Nieruchomości to nie żart, ale od czasu do czasu warto spojrzeć na nie z przymrużeniem oka – mówi Rafał Bieńkowski, PR manager w Nieruchomosci-online.pl.
– Nieruchomości to dobry temat. Bardzo gorący szczególnie dla millenialsów. Ludzie w moim wieku dużo mówią o mieszkaniach, domach. Żyją tym, bo albo się przeprowadzają, albo rodzą im się dzieci, albo robią remonty. Jednocześnie widzę też, że do nieruchomości można podejść nieco luźniej, dlatego od czasu do czasu rysuję także w tym temacie – mówi Andrzej Milewski, który od 2013 r. stale współpracuje z „Gazetą Wyborczą”.
Rysownika w mediach społecznościowych śledzi około 1,2 mln obserwujących.
Portal Nieruchomosci-online.pl publikuje aktualnie ponad 270 tys. ofert biur nieruchomości, deweloperów i osób prywatnych. Miesięcznie serwis odwiedza około 3,2 mln unikalnych użytkowników.
Generatywna AI kontra artysta XXI wieku
Poezje o Jingchu – występ artystów z Chin
NeSpoon i jej koronkowa harmonia. Wystawa w Fabryce Sztuki w Łodzi już w piątek
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Psychologia
Martyna Wojciechowska: 82 proc. dzieci przyznaje, że przerastają ich problemy dnia codziennego. Rodzice powinni kształtować w nich sprawczość
Dziennikarka zauważa, że kształtowanie sprawczości u dzieci jest kluczowym aspektem ich rozwoju emocjonalnego, osobistego i społecznego. Jest wdzięczna swoim rodzicom za motywację, ale i wsparcie w tych momentach, kiedy nie wszystko szło po jej myśli. Teraz ona stara się być właśnie taką matką dla swojej nastoletniej córki.
Media
Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach
Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.