Komunikaty PR

Andrzej Rysuje nieruchomości. Rysownik współpracuje z Nieruchomosci-online.pl

2024-11-19  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt

Rafał Bieńkowski
NNV Sp z o.o.

ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 1
10-457 Olsztyn Olsztyn
rafal.bienkowski|nnv.pl| |rafal.bienkowski|nnv.pl
+48 690 303 185
https://www.nieruchomosci-online.pl/
Do pobrania jpeg ( 0.12 MB )

Serwis ogłoszeniowy Nieruchomosci-online.pl nawiązał współpracę z Andrzejem Milewskim (Andrzej Rysuje). Prace czołowego polskiego rysownika satyrycznego towarzyszą materiałom poświęconym aktualnej sytuacji na rynku. – Temat nieruchomości to nie żart, ale od czasu do czasu warto spojrzeć na niego z lekkim przymrużeniem oka – mówią przedstawiciele portalu.

Współpraca portalu Nieruchomosci-online.pl i Andrzeja Milewskiego (Andrzej Rysuje) wystartowała pod koniec października. Pierwszy rysunek – nawiązujący do Halloween – towarzyszył przygotowanemu przez serwis artykułowi o prognozach dla rynku nieruchomości na końcówkę 2024 r.

– Nieruchomości to oczywiście poważny temat, bo dach nad głową to jedna z podstawowych potrzeb każdego człowieka. Ale naszym zdaniem temat ten zbyt często bywa sprowadzany wyłącznie do ekonomii, wykresów, opasłych raportów. To bardzo ważne elementy dyskusji o kondycji rynku, ale jednak w środku tego wszystkiego jest człowiek, jego potrzeby i rzeczywistość. W dyskusji często tego brakuje. Podobnie jak nieco większego dystansu. Nieruchomości to nie żart, ale od czasu do czasu warto spojrzeć na nie z przymrużeniem oka – mówi Rafał Bieńkowski, PR manager w Nieruchomosci-online.pl.

– Nieruchomości to dobry temat. Bardzo gorący szczególnie dla millenialsów. Ludzie w moim wieku dużo mówią o mieszkaniach, domach. Żyją tym, bo albo się przeprowadzają, albo rodzą im się dzieci, albo robią remonty. Jednocześnie widzę też, że do nieruchomości można podejść nieco luźniej, dlatego od czasu do czasu rysuję także w tym temacie – mówi Andrzej Milewski, który od 2013 r. stale współpracuje z „Gazetą Wyborczą”.

Rysownika w mediach społecznościowych śledzi około 1,2 mln obserwujących.

Portal Nieruchomosci-online.pl publikuje aktualnie ponad 270 tys. ofert biur nieruchomości, deweloperów i osób prywatnych. Miesięcznie serwis odwiedza około 3,2 mln unikalnych użytkowników.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: NNV Sp z o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sztuka Sztuka współczesna w Muzeum Warszawy: ścieżka Sztuka wspierania Biuro prasowe
2024-12-23 | 15:54

Sztuka współczesna w Muzeum Warszawy: ścieżka Sztuka wspierania

Anna Libera, AWA WSCHO z cyklu Strasznie nam się tu podoba! Muzeum Warszawy. fot. M. Matyjaszewski, A. Sulej   Muzeum Warszawy, Rynek Starego Miasta 42,
Sztuka Koncert Świąteczny w zabytkowej Elektrowni
2024-12-17 | 10:45

Koncert Świąteczny w zabytkowej Elektrowni

W najbliższą sobotę 21 grudnia w zabytkowej Elektrowni Karola Scheiblera w otoczeniu choinek oraz klimatycznych lampek odbędzie się koncert kolęd i pastorałek w wykonaniu Chóru
Sztuka NOWY PROJEKT CYFROWY - DIGITALIZACJA DÓBR KULTURY WROCŁAWIA
2024-12-10 | 12:00

NOWY PROJEKT CYFROWY - DIGITALIZACJA DÓBR KULTURY WROCŁAWIA

NOWY PROJEKT CYFROWY - DIGITALIZACJA DÓBR KULTURY WROCŁAWIA    Grobowce w formie kaplicy w stylu neomauretańskim z wielobarwnej cegły, małej neoklasycystycznej

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.