Komunikaty PR

Andrzej Rysuje nieruchomości. Rysownik współpracuje z Nieruchomosci-online.pl

2024-11-19  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt

Rafał Bieńkowski
NNV Sp z o.o.

ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 1
10-457 Olsztyn Olsztyn
rafal.bienkowski|nnv.pl| |rafal.bienkowski|nnv.pl
+48 690 303 185
https://www.nieruchomosci-online.pl/
Do pobrania jpeg ( 0.12 MB )

Serwis ogłoszeniowy Nieruchomosci-online.pl nawiązał współpracę z Andrzejem Milewskim (Andrzej Rysuje). Prace czołowego polskiego rysownika satyrycznego towarzyszą materiałom poświęconym aktualnej sytuacji na rynku. – Temat nieruchomości to nie żart, ale od czasu do czasu warto spojrzeć na niego z lekkim przymrużeniem oka – mówią przedstawiciele portalu.

Współpraca portalu Nieruchomosci-online.pl i Andrzeja Milewskiego (Andrzej Rysuje) wystartowała pod koniec października. Pierwszy rysunek – nawiązujący do Halloween – towarzyszył przygotowanemu przez serwis artykułowi o prognozach dla rynku nieruchomości na końcówkę 2024 r.

– Nieruchomości to oczywiście poważny temat, bo dach nad głową to jedna z podstawowych potrzeb każdego człowieka. Ale naszym zdaniem temat ten zbyt często bywa sprowadzany wyłącznie do ekonomii, wykresów, opasłych raportów. To bardzo ważne elementy dyskusji o kondycji rynku, ale jednak w środku tego wszystkiego jest człowiek, jego potrzeby i rzeczywistość. W dyskusji często tego brakuje. Podobnie jak nieco większego dystansu. Nieruchomości to nie żart, ale od czasu do czasu warto spojrzeć na nie z przymrużeniem oka – mówi Rafał Bieńkowski, PR manager w Nieruchomosci-online.pl.

– Nieruchomości to dobry temat. Bardzo gorący szczególnie dla millenialsów. Ludzie w moim wieku dużo mówią o mieszkaniach, domach. Żyją tym, bo albo się przeprowadzają, albo rodzą im się dzieci, albo robią remonty. Jednocześnie widzę też, że do nieruchomości można podejść nieco luźniej, dlatego od czasu do czasu rysuję także w tym temacie – mówi Andrzej Milewski, który od 2013 r. stale współpracuje z „Gazetą Wyborczą”.

Rysownika w mediach społecznościowych śledzi około 1,2 mln obserwujących.

Portal Nieruchomosci-online.pl publikuje aktualnie ponad 270 tys. ofert biur nieruchomości, deweloperów i osób prywatnych. Miesięcznie serwis odwiedza około 3,2 mln unikalnych użytkowników.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: NNV Sp z o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sztuka Generatywna AI kontra artysta XXI wieku Biuro prasowe
2024-11-06 | 13:00

Generatywna AI kontra artysta XXI wieku

Czy sztuczna inteligencja potrafi kreować sztukę? Czy dzieła, które artyści stworzą z jej pomocą, będą prawdziwie oryginalne? Czy sztuka AI będzie oswajać, czy napędzać lęki
Sztuka Poezje o Jingchu – występ artystów z Chin
2024-11-06 | 08:00

Poezje o Jingchu – występ artystów z Chin

We wtorek, 12 listopada o godzinie 18:00 w Krakowie odbędzie się wyjątkowy pokaz chińskich tańców, sztuk walki, poezji i muzyki. Ośrodek „Instytut Konfucjusza w
Sztuka NeSpoon i jej koronkowa harmonia. Wystawa w Fabryce Sztuki w Łodzi już w piątek
2024-11-06 | 08:00

NeSpoon i jej koronkowa harmonia. Wystawa w Fabryce Sztuki w Łodzi już w piątek

NeSpoon i jej koronkowa harmonia. Wystawa w Fabryce Sztuki w Łodzi już od piątku   NeSpoon to polska artystka tworząca na pograniczu ceramiki, malarstwa, rzeźby,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.