Art and Design - aukcja sztuki i unikatowego designu
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Już 25 czerwca, na największym portalu rynku sztuki Artinfo.pl., rusza pierwsza aukcja internetowa z cyklu Art and Design pod kuratorską opieką Ewy Mierzejewskiej. Obok prac znanych artystów będziemy licytować dzieła unikatowego designu z prywatnej kolekcji Borisa Kudlički i Aleksandry Pogassi-Kudlički. Partnerem wydarzenia jest Mysia 3.
Licytacja odbywać się będzie wyłącznie w Internecie na stronie artinfo.pl/aukcje-internetowe, od 25 czerwca do 8 lipca br. Finał aukcji nastąpi ostatniego dnia o godzinie 21.00. Natomiast od 25 czerwca wszystkie licytowane obiekty będzie można oglądać na wystawie w budynku Mysia 3 (galeria, III piętro) w Warszawie. Wernisaż od godz. 17.00.
ORGANIZATORZY
Aukcje z cyklu Art and Design odbywać się będą na Artinfo.pl, największej polskiej platformie internetowej poświęconej rynkowi sztuki. Kuratorką cyklu jest Ewa Mierzejewska, dyrektorka komunikacji i PR w Artinfo.pl, niegdyś szefowa magazynu „Dom i Wnętrze”, znana z programów telewizyjnych w TVN i Domo+, współorganizatorka Targów Sztuki Dostępnej. Do współpracy zaprosiła Borisa Kudličkę, wybitnego scenografa tworzącego dla najlepszych scen operowych świata, właściciela pracowni Boris Kudlicka With Partners, specjalizującej się w projektowaniu luksusowych wnętrz.
IDEA
„Katalog aukcyjny jest krótki, ekskluzywny, każda pozycja została dokładnie przemyślana. Moim zamiarem było stworzenie oferty zarówno dla wytrawnych, jak i całkiem początkujących kolekcjonerów – mówi Ewa Mierzejewska. – To aukcja dla wszystkich, którzy chcieliby wzbogacić swoją przestrzeń o naprawdę oryginalne obiekty artystyczne. Nie tylko obrazy i rzeźby, ale też meble i lampy, których nie można kupić w żadnym innym miejscu”.
SZTUKA
Na pierwszej internetowej aukcji z nowego cyklu Art and Design pojawią się prace artystów wykonane w różnych technikach (malarstwo, rysunek, rzeźba, fotografia). Licytowane będą dzieła twórców reprezentujących kilka pokoleń: od wschodzących gwiazd polskiej sztuki po już znanych artystów, takich jak Rafał Olbiński, który specjalnie na aukcję stworzył nowy rysunek. Nie brakuje nazwisk, które rozgrzewają ostatnio rynek sztuki, takich jak Adam Bakalarz czy Tomek Górnicki. Gratką dla fanów fotografii kolekcjonerskiej jest praca słynnej na świecie artystki Nan Goldin.
DESIGN
Więcej informacji: mierzejewska@artinfo.pl

Sztuka współczesna w Muzeum Warszawy: ścieżka Sztuka wspierania

Koncert Świąteczny w zabytkowej Elektrowni

NOWY PROJEKT CYFROWY - DIGITALIZACJA DÓBR KULTURY WROCŁAWIA
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

W 2030 roku zetki będą stanowić jedną trzecią globalnej siły roboczej. Ich odmienne od starszej generacji oczekiwania zmienią podejście firm
Wśród kluczowych kryteriów, którymi przedstawiciele pokolenia Z kierują się przy wyborze pracodawcy, są: atrakcyjne wynagrodzenie, atmosfera w firmie i zachowanie równowagi między życiem zawodowym i prywatnym. Trzy czwarte managerów nie jest zadowolonych z młodych absolwentów szkół wyższych, wskazując na ich słabą motywację, brak profesjonalizmu i niskie umiejętności organizacyjne. Analitycy rynku pracy podnoszą, że aby przyciągnąć do siebie młode talenty i utrzymać je w strukturach firmy, pracodawcy muszą wprowadzić szereg zmian, szczególnie w zakresie kultury organizacyjnej.
Muzyka
Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.