Komunikaty PR

Art & Design. Wyjątkowa aukcja dzieł sztuki i unikatowego designu

2021-09-21  |  14:30
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Już po raz drugi na platformie Artinfo.pl odbędzie się internetowa aukcja Art & Design pod kuratorską opieką Ewy Mierzejewskiej. Licytowanych będzie kilkadziesiąt dzieł sztuki współczesnej oraz unikalne obiekty autorstwa czołowych polskich projektantów.

Pod młotek pójdzie prawie czterdzieści dzieł cenionych artystów współczesnych. W katalogu aukcyjnym widnieją nazwiska zarówno dobrze znane kolekcjonerom, jak i „wschodzące gwiazdy” krajowego rynku sztuki. Licytowane będą prace m.in. Anny Szprynger, grupy The Krasnals, Bartłomieja Chwilczyńskiego, Lu Svenssona, Anny Zalewskiej, Normana Leto (rzeźba), Bartka Otockiego, Julity Malinowskiej, Ivo Nikica, Grzegorza Worpusa-Budziejewskiego, Izy Chamczyk i wielu innych.

Oprócz dzieł sztuki, na licytację wystawiono unikatowe obiekty stworzone przez najbardziej znanych polskich designerów: Tomka Rygalika, Oskara Ziętę, Dorotę Koziarę, Maję Ganszyniec oraz Kulik-Pomorskiej i Pawła Pomorskiego ze studio Malafor. Wszystkie przedmioty i rzeźby ich autorstwa są dziełami niepowtarzalnymi lub ściśle limitowanymi – nie można ich kupić nigdzie indziej.

Licytacja trwać będzie od 30 września do 12 października na platformie Artinfo.pl. Zakończenie nastąpi ostatniego dnia o godzinie 21.00. Wszystkie obiekty zobaczyć można na wystawie przedaukcyjnej na III piętrze budynku Mysia 3 w Warszawie w dniach 30 września - 2 października. Organizatorzy zapraszają na wernisaż w czwartek 30 września o godz. 18.00.

Więcej informacji udziela kuratorka aukcji: www.artinfo.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sztuka Sztuka współczesna w Muzeum Warszawy: ścieżka Sztuka wspierania Biuro prasowe
2024-12-23 | 15:54

Sztuka współczesna w Muzeum Warszawy: ścieżka Sztuka wspierania

Anna Libera, AWA WSCHO z cyklu Strasznie nam się tu podoba! Muzeum Warszawy. fot. M. Matyjaszewski, A. Sulej   Muzeum Warszawy, Rynek Starego Miasta 42,
Sztuka Koncert Świąteczny w zabytkowej Elektrowni
2024-12-17 | 10:45

Koncert Świąteczny w zabytkowej Elektrowni

W najbliższą sobotę 21 grudnia w zabytkowej Elektrowni Karola Scheiblera w otoczeniu choinek oraz klimatycznych lampek odbędzie się koncert kolęd i pastorałek w wykonaniu Chóru
Sztuka NOWY PROJEKT CYFROWY - DIGITALIZACJA DÓBR KULTURY WROCŁAWIA
2024-12-10 | 12:00

NOWY PROJEKT CYFROWY - DIGITALIZACJA DÓBR KULTURY WROCŁAWIA

NOWY PROJEKT CYFROWY - DIGITALIZACJA DÓBR KULTURY WROCŁAWIA    Grobowce w formie kaplicy w stylu neomauretańskim z wielobarwnej cegły, małej neoklasycystycznej

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Edukacja

Idea STEM zmienia podejście do edukacji dzieci na całym świecie. Doświadczanie i współpraca zamiast wykładów

Odejście od wykładowej metody prowadzenia zajęć na rzecz doświadczeń, współpracy i partnerskich relacji z nauczycielem to podstawowe założenia idei edukacyjnej STEM. Ma ona wspierać rozwój dzieci i młodzieży w kierunkach, jakie wytycza zmieniająca się rzeczywistość i na jakie nastawiony będzie rynek pracy za kilka lat. Globalnie rynek edukacji STEM do końca dekady podwoi swoje przychody. Ten światowy trend jest obserwowany i rozwijany również w Polsce, m.in. poprzez projekt STEM Kindloteka.

Handel

Finansowanie, technologia i wola polityczna sprzyjają walce o klimat. Dołączają do niej także konsumenci

Eksperci apelują o intensyfikację wysiłków na rzecz ochrony klimatu. Tym bardziej że teraz są ku temu sprzyjające warunki: finansowanie, wola polityczna i zaawansowane technologie. Coraz częściej idzie za tym także gotowość społeczeństwa do zmian. Choć w kontekście zielonej rewolucji mówi się przede wszystkim o transformacji energetycznej i ograniczaniu emisji CO2, dbanie o zmiany zaczyna się również na poziomie decyzji konsumenckich. Polacy mają tego świadomość i wdrażają proekologiczne nawyki w codzienną rutynę i zakupy.