Komunikaty PR

Centrum Riviera od kilku lat promuje lokalnych artystów. Przed nami kolejna wyst

2022-07-28  |  14:15
Biuro prasowe

Działająca już od ponad czterech lat „Riviera Sztuki” na stałe zdążyła wpisać się w świadomości wielu mieszkańców Trójmiasta. Projekt zainicjowany przez gdyńskie Centrum Riviera pozwala młodym twórcom, fotografom czy malarzom, całkowicie nieodpłatnie prezentować prace w formie wystawy organizowanej w jednym z najczęściej odwiedzanych miejsc na mapie Gdyni. Swoją twórczość właśnie zaprezentowała kolejna lokalna artystka – ilustratorka Urszula Ciupa.

Głównym celem inicjatywy „Riviera Sztuki” jest zagwarantowanie młodym, zdolnym artystom miejsca i przestrzeni do rozwoju. Darmowy projekt, który pozwala na promowanie lokalnych talentów, nie tylko daje szansę twórcom na przedstawienie niezwykle ciekawych prac, ale także przybliża tematykę kultury i sztuki wśród lokalnej społeczności.

Kilkudziesięciu lokalnych artystów już zaprezentowało swoją twórczość

Minęło już ponad cztery lata od kiedy w „Rivierze Sztuki” zaprezentowana została pierwsza wystawa. Do dziś, już niemalże 50 artystów z Trójmiasta i okolic miało okazję przedstawić swoje prace szerokiej grupie odbiorców. Dziesiątki tysięcy ludzi odwiedzających dziennie centrum przełożyło się na promocję lokalnych twórców oraz umożliwiło im przebicie się do szerszej grupy odbiorców.

- Zauważamy, że projekt „Riviera Sztuki” od samego początku funkcjonowania niezmiennie cieszy się dużym uznaniem – zarówno wśród osób odwiedzających centrum, jak i lokalnych artystów. Wśród nich nie brakuje chętnych, którzy chcą zaprezentować swoje prace w naszej przestrzeni – przekonuje Paweł Brach, dyrektor ds. marketingu i PR w Centrum Riviera. – Cieszymy się, że oddaliśmy część Riviery utalentowanym osobom, które posiadają pasję do tego co robią i tworzą niezwykle inspirujące dzieła. Niezwykle upiększają one nasze przestrzenie, a młodzi artyści mają szansę zaprezentować twórczość szerokiej grupie odbiorców, budując tym samym swoją markę – dodaje Paweł Brach.

Centrum Riviera niezmiennie zachęca wszystkich lokalnych artystów z talentem malarskim, fotograficznym czy graficznym do udziału w projekcie. „Riviera Sztuki” umożliwia im zaprezentowanie swojej twórczości oraz tym samym trafienie do zupełnie nowych odbiorców. Wystarczy przesłać kilka swoich prac na adres mailowy: rs@centrumriviera.pl.

Nowa wystawa już dostępna

Rysunki tuszem w formie cienkopisu na papierze – tak w kilku słowach opisać można prace, które od niedawna dostępne są „Rivierze Sztuki”. W ilustracjach dominuje motyw przyrody, lasu oraz zwierząt.

Autorką prac jest Urszula Ciupa, absolwentka Liceum Plastycznego im. Wojciecha Kossaka w Łomży oraz Wydziału Malarstwa Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku. Artystka – będąc nauczycielką rysunku i malarstwa w Liceum Sztuk Plastycznych im. Jacka Mydlarskiego w Gdańsku – łączy swoją pasję do sztuki z codzienną pracą. Największą inspiracją dla artystki jest twórczość fińskiej pisarki i rysowniczki Tove Jannson, a dokładniej czarno-białe ilustracje do dobrze znanych Muminków.

Twórczość można zobaczyć także online – na profilach społecznościowych artystki – Facebooku (https://www.facebook.com/SakowskaIlustracje) oraz Instagramie (https://www.instagram.com/umciupa/). Zakup prac Urszuli Ciupy możliwy jest poprzez kontakt mailowy (mail: umsakowska@gmail.com) oraz telefoniczny (tel. 609 376 675).

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sztuka Sztuka współczesna w Muzeum Warszawy: ścieżka Sztuka wspierania Biuro prasowe
2024-12-23 | 15:54

Sztuka współczesna w Muzeum Warszawy: ścieżka Sztuka wspierania

Anna Libera, AWA WSCHO z cyklu Strasznie nam się tu podoba! Muzeum Warszawy. fot. M. Matyjaszewski, A. Sulej   Muzeum Warszawy, Rynek Starego Miasta 42,
Sztuka Koncert Świąteczny w zabytkowej Elektrowni
2024-12-17 | 10:45

Koncert Świąteczny w zabytkowej Elektrowni

W najbliższą sobotę 21 grudnia w zabytkowej Elektrowni Karola Scheiblera w otoczeniu choinek oraz klimatycznych lampek odbędzie się koncert kolęd i pastorałek w wykonaniu Chóru
Sztuka NOWY PROJEKT CYFROWY - DIGITALIZACJA DÓBR KULTURY WROCŁAWIA
2024-12-10 | 12:00

NOWY PROJEKT CYFROWY - DIGITALIZACJA DÓBR KULTURY WROCŁAWIA

NOWY PROJEKT CYFROWY - DIGITALIZACJA DÓBR KULTURY WROCŁAWIA    Grobowce w formie kaplicy w stylu neomauretańskim z wielobarwnej cegły, małej neoklasycystycznej

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.