Komunikaty PR

Elektrownia Powiśle z Kawai Art Gallery – pierwszą galerią pop-art w Polsce

2024-07-17  |  10:38
Biuro prasowe

W Elektrowni Powiśle została otwarta nowa kreatywna przestrzeń – Kawai Art Gallery. Na powierzchni 73 mkw. można podziwiać dzieła najbardziej znanych współczesnych artystów pop-artu. Pierwsza i jedyna w Polsce galeria tego nurtu nie tylko promuje sztukę, ale też jest miejscem wydarzeń, które przyciągają zarówno miłośników sztuki, jak i osoby szukające kulturalnych doświadczeń.

Kawai Art Gallery to kolorowa, przyjazna przestrzeń, która prezentuje sztukę na najwyższym poziomie i tworzy przystępną atmosferę dla odwiedzających. Lokal w Elektrowni Powiśle znajduje się na poziomie +1 i dopełnia ofertę kulturową dawnej elektrowni miejskiej.

Pomysłodawczynią i założycielką Kawai jest Karolina Woźniak, znana modelka, która znakomicie odnajduje się w roli prekursorki pop-artu w Polsce. Zarażona pasją do tego rodzaju sztuki, postanowiła podzielić się nią z szerszą publicznością, tworząc przestrzeń, która jest jednocześnie przyjazna i przystępna.

W kolekcji Kawai Art Gallery w Elektrowni Powiśle znajdują się prace takich artystów jak Richard Orlinski, Eddy Vitalone, Eric Salin, Geraldine Morin, Roy Lichtenstein, Alain Mimouni, Paul Thierry i wielu innych. Sztuka pop-artowa, od lat doceniana na całym świecie, staje się coraz bardziej popularna także w Polsce. Inwestycja w dzieła tego nurtu to nie tylko estetyczny wybór, ale również doskonała lokata kapitału, co potwierdzają dzisiejsze ceny prac Andy’ego Warhola czy Roya Lichtensteina – mówi Karolina Woźniak.

Galeria nie ogranicza się jednak tylko do ekspozycji i sprzedaży dzieł sztuki. Kawai Art Gallery to również miejsce tętniące życiem kulturalnym, gdzie odbywają się wernisaże, koncerty i spotkania pełne pasji. Już w październiku odbędzie się spotkanie z Marisą Łempicką – prawnuczką Tamary Łempickiej, które zapoczątkuje cykl spotkań z kulturą Kawai w Elektrowni Powiśle.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sztuka Sztuka współczesna w Muzeum Warszawy: ścieżka Sztuka wspierania Biuro prasowe
2024-12-23 | 15:54

Sztuka współczesna w Muzeum Warszawy: ścieżka Sztuka wspierania

Anna Libera, AWA WSCHO z cyklu Strasznie nam się tu podoba! Muzeum Warszawy. fot. M. Matyjaszewski, A. Sulej   Muzeum Warszawy, Rynek Starego Miasta 42,
Sztuka Koncert Świąteczny w zabytkowej Elektrowni
2024-12-17 | 10:45

Koncert Świąteczny w zabytkowej Elektrowni

W najbliższą sobotę 21 grudnia w zabytkowej Elektrowni Karola Scheiblera w otoczeniu choinek oraz klimatycznych lampek odbędzie się koncert kolęd i pastorałek w wykonaniu Chóru
Sztuka NOWY PROJEKT CYFROWY - DIGITALIZACJA DÓBR KULTURY WROCŁAWIA
2024-12-10 | 12:00

NOWY PROJEKT CYFROWY - DIGITALIZACJA DÓBR KULTURY WROCŁAWIA

NOWY PROJEKT CYFROWY - DIGITALIZACJA DÓBR KULTURY WROCŁAWIA    Grobowce w formie kaplicy w stylu neomauretańskim z wielobarwnej cegły, małej neoklasycystycznej

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.