Komunikaty PR

Elektrownia Powiśle z Kawai Art Gallery – pierwszą galerią pop-art w Polsce

2024-07-17  |  10:38
Biuro prasowe

W Elektrowni Powiśle została otwarta nowa kreatywna przestrzeń – Kawai Art Gallery. Na powierzchni 73 mkw. można podziwiać dzieła najbardziej znanych współczesnych artystów pop-artu. Pierwsza i jedyna w Polsce galeria tego nurtu nie tylko promuje sztukę, ale też jest miejscem wydarzeń, które przyciągają zarówno miłośników sztuki, jak i osoby szukające kulturalnych doświadczeń.

Kawai Art Gallery to kolorowa, przyjazna przestrzeń, która prezentuje sztukę na najwyższym poziomie i tworzy przystępną atmosferę dla odwiedzających. Lokal w Elektrowni Powiśle znajduje się na poziomie +1 i dopełnia ofertę kulturową dawnej elektrowni miejskiej.

Pomysłodawczynią i założycielką Kawai jest Karolina Woźniak, znana modelka, która znakomicie odnajduje się w roli prekursorki pop-artu w Polsce. Zarażona pasją do tego rodzaju sztuki, postanowiła podzielić się nią z szerszą publicznością, tworząc przestrzeń, która jest jednocześnie przyjazna i przystępna.

W kolekcji Kawai Art Gallery w Elektrowni Powiśle znajdują się prace takich artystów jak Richard Orlinski, Eddy Vitalone, Eric Salin, Geraldine Morin, Roy Lichtenstein, Alain Mimouni, Paul Thierry i wielu innych. Sztuka pop-artowa, od lat doceniana na całym świecie, staje się coraz bardziej popularna także w Polsce. Inwestycja w dzieła tego nurtu to nie tylko estetyczny wybór, ale również doskonała lokata kapitału, co potwierdzają dzisiejsze ceny prac Andy’ego Warhola czy Roya Lichtensteina – mówi Karolina Woźniak.

Galeria nie ogranicza się jednak tylko do ekspozycji i sprzedaży dzieł sztuki. Kawai Art Gallery to również miejsce tętniące życiem kulturalnym, gdzie odbywają się wernisaże, koncerty i spotkania pełne pasji. Już w październiku odbędzie się spotkanie z Marisą Łempicką – prawnuczką Tamary Łempickiej, które zapoczątkuje cykl spotkań z kulturą Kawai w Elektrowni Powiśle.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sztuka Sztuka współczesna w Muzeum Warszawy: ścieżka Sztuka wspierania Biuro prasowe
2024-12-23 | 15:54

Sztuka współczesna w Muzeum Warszawy: ścieżka Sztuka wspierania

Anna Libera, AWA WSCHO z cyklu Strasznie nam się tu podoba! Muzeum Warszawy. fot. M. Matyjaszewski, A. Sulej   Muzeum Warszawy, Rynek Starego Miasta 42,
Sztuka Koncert Świąteczny w zabytkowej Elektrowni
2024-12-17 | 10:45

Koncert Świąteczny w zabytkowej Elektrowni

W najbliższą sobotę 21 grudnia w zabytkowej Elektrowni Karola Scheiblera w otoczeniu choinek oraz klimatycznych lampek odbędzie się koncert kolęd i pastorałek w wykonaniu Chóru
Sztuka NOWY PROJEKT CYFROWY - DIGITALIZACJA DÓBR KULTURY WROCŁAWIA
2024-12-10 | 12:00

NOWY PROJEKT CYFROWY - DIGITALIZACJA DÓBR KULTURY WROCŁAWIA

NOWY PROJEKT CYFROWY - DIGITALIZACJA DÓBR KULTURY WROCŁAWIA    Grobowce w formie kaplicy w stylu neomauretańskim z wielobarwnej cegły, małej neoklasycystycznej

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Edukacja

Idea STEM zmienia podejście do edukacji dzieci na całym świecie. Doświadczanie i współpraca zamiast wykładów

Odejście od wykładowej metody prowadzenia zajęć na rzecz doświadczeń, współpracy i partnerskich relacji z nauczycielem to podstawowe założenia idei edukacyjnej STEM. Ma ona wspierać rozwój dzieci i młodzieży w kierunkach, jakie wytycza zmieniająca się rzeczywistość i na jakie nastawiony będzie rynek pracy za kilka lat. Globalnie rynek edukacji STEM do końca dekady podwoi swoje przychody. Ten światowy trend jest obserwowany i rozwijany również w Polsce, m.in. poprzez projekt STEM Kindloteka.

Handel

Finansowanie, technologia i wola polityczna sprzyjają walce o klimat. Dołączają do niej także konsumenci

Eksperci apelują o intensyfikację wysiłków na rzecz ochrony klimatu. Tym bardziej że teraz są ku temu sprzyjające warunki: finansowanie, wola polityczna i zaawansowane technologie. Coraz częściej idzie za tym także gotowość społeczeństwa do zmian. Choć w kontekście zielonej rewolucji mówi się przede wszystkim o transformacji energetycznej i ograniczaniu emisji CO2, dbanie o zmiany zaczyna się również na poziomie decyzji konsumenckich. Polacy mają tego świadomość i wdrażają proekologiczne nawyki w codzienną rutynę i zakupy.