Komunikaty PR

Gdynia: “Moda i Uroda” w Klifie tylko do połowy października

2020-10-09  |  07:00
Biuro prasowe
Kontakt
Alina Geniusz-Siuchnińska
Inntu

ul. Traugutta 115C
80-226 Gdańsk
alina.geniusz|inntu.pl| |alina.geniusz|inntu.pl
531 150 022
www.inntu.pl

To ostatni moment, by w Galerii Klif odwiedzić wystawę zdjęć przedwojennych elegantek i elegantów, a także miejsc związanych z modą i urodą w dawnej Gdyni. Wystawa została przygotowana we współpracy z Muzeum Miasta Gdyni, trwa do 16 października i jest całkowicie bezpłatna.

To już szósta, niepowtarzalna wystawa przedwojennych fotografii w najstarszej gdyńskiej galerii handlowej. Tym razem osoby odwiedzające galerię, za sprawą unikatowych i wcześniej niepublikowanych zdjęć, mają okazję podziwiać międzywojennych gdynian w pełnej krasie. Kobiety, ale też mężczyźni prezentują się na tych zdjęciach w wyjątkowym szyku i stylu, który inspiruje do dziś. Ciekawe jest także identyfikowanie miejsc i budynków, uwiecznionych na fotografiach, zwłaszcza że współczesne śródmieście Gdyni nie różni się aż tak bardzo od tego sprzed 1939 roku.

- Po raz kolejny okazało się, że nasi klienci doceniają powiązanie w naszych działaniach historii i współczesności. Te zdjęcia, jak żadne inne, wpisują się we wnętrza galerii handlowej. Okazuje się, że moda i elegancja są równie bliskie gdynianom jak były niegdyś. Zapraszam jeszcze przez tydzień do obejrzenia wystawy i odwiedzin w naszych progach – mówi Mariola Rogóż, dyrektor Galerii Klif w Gdyni.

Kto nie może osobiście odwiedzić wystawy, może to zrobić wirtualnie. Wystawie towarzyszy nietypowe oprowadzanie, w formie on-line. Dariusz Małszycki z Działu Historycznego oraz Olga Lewandowska z Ośrodka Edukacji Muzeum Miasta Gdyni opowiadają o fotografiach w filmie dostępnym na kanale Gdynia Kulturalna w serwisie YouTube.

Kolejna, siódma wystawa zorganizowana wspólnie z Muzeum Miasta Gdynia i Galerią Klif, otwarta będzie od 23 października. Ekspozycja “Zanim powstał Klif” zaprezentuje zmiany, jakim uległo otoczenie galerii. Wystawa będzie jedną z atrakcji, które Galeria Klif przygotowuje w związku ze swoim jubileuszem. 

Odwiedzając Galerię Klif należy pamiętać o środkach bezpieczeństwa, które zostały wprowadzone w związku z covid-19. Klienci mają obowiązek zasłaniania nosa i ust. W galerii zostały ustawione dozowniki z płynem do dezyfekcji. Klif zachęca także klientów do utrzymania dystansu od innych osób przebywających w galerii. 

***

Galeria Klif

Galeria Klif w Gdyni od 1996 roku jest źródłem inspiracji dla osób, które w modzie szukają czegoś więcej, niż tylko ubrań. Wychodząc z założenia, że moda stanowi odzwierciedlenie naszego charakteru i stylu życia, Klif oferuje swoim klientom ponad 130 sklepów, strefę gastronomiczną, ulubione kawiarnie i restaurację oraz centrum fitness i liczne usługi, ułatwiające życie.

W Galerii Klif dostępne są wyjątkowe marki, często jedyne w Trójmieście. Ekskluzywne butiki i marki znanych projektantów, m.in. Bizuu, Charme, COS, Emanuel Berg, La Mania, Lidia Kalita, Robert Kupisz, Liu Jo, Marciano Guess, Patrizia Pepe, Petit Bateau, Pinko, Stefanel, Tommy Hilfiger czy Superdry wraz z popularnymi markami sieciowymi tworzą szeroką ofertę, która zaspokoi szerokie gusta klientów.

Do dyspozycji gości jest strefa food court, a także punkty usługowe, drogerie i perfumerie, m.in. Douglas, Rossmann, Sephora i SUPER-PHARM oraz laboratorium perfumeryjne Mo61.

Szeroko rozwinięty jest również sektor wnętrzarski. Klienci mają do dyspozycji sklepy takie jak Home &You, Spensen, salon Premium Home, Tempur, Miloo Home i dwupiętrowy salon Witek Home.

Galeria Klif nieustannie dostosowuje swoją ofertę do wymagań Klientów oraz wychodzi naprzeciw ich oczekiwaniom. Profesjonalne Pakiety Konsultacji w zakresie mody i urody oraz Karta Podarunkowa Klif to udogodnienia, dzięki którym Klienci gdyńskiego Klifu mogą skupić się i w pełni zrelaksować podczas wizyty w przyjaznym wnętrzu i spokojnej atmosferze.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Inntu
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sztuka Sztuka współczesna w Muzeum Warszawy: ścieżka Sztuka wspierania Biuro prasowe
2024-12-23 | 15:54

Sztuka współczesna w Muzeum Warszawy: ścieżka Sztuka wspierania

Anna Libera, AWA WSCHO z cyklu Strasznie nam się tu podoba! Muzeum Warszawy. fot. M. Matyjaszewski, A. Sulej   Muzeum Warszawy, Rynek Starego Miasta 42,
Sztuka Koncert Świąteczny w zabytkowej Elektrowni
2024-12-17 | 10:45

Koncert Świąteczny w zabytkowej Elektrowni

W najbliższą sobotę 21 grudnia w zabytkowej Elektrowni Karola Scheiblera w otoczeniu choinek oraz klimatycznych lampek odbędzie się koncert kolęd i pastorałek w wykonaniu Chóru
Sztuka NOWY PROJEKT CYFROWY - DIGITALIZACJA DÓBR KULTURY WROCŁAWIA
2024-12-10 | 12:00

NOWY PROJEKT CYFROWY - DIGITALIZACJA DÓBR KULTURY WROCŁAWIA

NOWY PROJEKT CYFROWY - DIGITALIZACJA DÓBR KULTURY WROCŁAWIA    Grobowce w formie kaplicy w stylu neomauretańskim z wielobarwnej cegły, małej neoklasycystycznej

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

S. Karpiel-Bułecka: Sam talent nie wystarczy, by odnieść sukces w branży muzycznej. Trzeba też mieć trochę szczęścia i spotkać odpowiednich ludzi

Na przestrzeni ostatnich dwóch dekad, między innymi za sprawą streamingu i powszechnego dostępu do internetu, rynek muzyczny w Polsce przeszedł prawdziwą rewolucję. Zauważają to zarówno doświadczeni artyści, jak Sebastian Karpiel-Bułecka, jak i młodsze pokolenie, reprezentowane przez Miuosha. Obaj wokaliści podkreślają, że sukces w branży muzycznej jest wynikiem wielu czynników. Lider zespołu Zakopower zaznacza, że niezależnie od sytuacji młodzi artyści powinni być konsekwentni i wierzyć w swoje możliwości, bo to jest kluczowe w budowaniu kariery.

Problemy społeczne

Strach przed porażką i brak wiary we własne siły blokują rozwój przedsiębiorczości kobiet. Częściej zakładają za to firmy z misją

Kobiety stanowią mniejszość w zarządach firm, rzadziej też niż mężczyźni zakładają własne działalności gospodarcze. W UE na taki krok decyduje się 10 proc. pracujących pań, w Polsce – 13 proc. – wynika z raportu „Biznes na wysokich obcasach” PIE. Strach przed porażką i brak wiary w swoje umiejętności powstrzymują kobiety częściej niż mężczyzn przed założeniem działalności. Kluczową rolę mogą pełnić programy mentoringowe prowadzone przez kobiety.

Muzyka

Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy

Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.