Gdynia: “Moda i Uroda” w Klifie tylko do połowy października
Inntu
ul. Traugutta 115C
80-226 Gdańsk
alina.geniusz|inntu.pl| |alina.geniusz|inntu.pl
531 150 022
www.inntu.pl
To ostatni moment, by w Galerii Klif odwiedzić wystawę zdjęć przedwojennych elegantek i elegantów, a także miejsc związanych z modą i urodą w dawnej Gdyni. Wystawa została przygotowana we współpracy z Muzeum Miasta Gdyni, trwa do 16 października i jest całkowicie bezpłatna.
To już szósta, niepowtarzalna wystawa przedwojennych fotografii w najstarszej gdyńskiej galerii handlowej. Tym razem osoby odwiedzające galerię, za sprawą unikatowych i wcześniej niepublikowanych zdjęć, mają okazję podziwiać międzywojennych gdynian w pełnej krasie. Kobiety, ale też mężczyźni prezentują się na tych zdjęciach w wyjątkowym szyku i stylu, który inspiruje do dziś. Ciekawe jest także identyfikowanie miejsc i budynków, uwiecznionych na fotografiach, zwłaszcza że współczesne śródmieście Gdyni nie różni się aż tak bardzo od tego sprzed 1939 roku.
- Po raz kolejny okazało się, że nasi klienci doceniają powiązanie w naszych działaniach historii i współczesności. Te zdjęcia, jak żadne inne, wpisują się we wnętrza galerii handlowej. Okazuje się, że moda i elegancja są równie bliskie gdynianom jak były niegdyś. Zapraszam jeszcze przez tydzień do obejrzenia wystawy i odwiedzin w naszych progach – mówi Mariola Rogóż, dyrektor Galerii Klif w Gdyni.
Kto nie może osobiście odwiedzić wystawy, może to zrobić wirtualnie. Wystawie towarzyszy nietypowe oprowadzanie, w formie on-line. Dariusz Małszycki z Działu Historycznego oraz Olga Lewandowska z Ośrodka Edukacji Muzeum Miasta Gdyni opowiadają o fotografiach w filmie dostępnym na kanale Gdynia Kulturalna w serwisie YouTube.
Kolejna, siódma wystawa zorganizowana wspólnie z Muzeum Miasta Gdynia i Galerią Klif, otwarta będzie od 23 października. Ekspozycja “Zanim powstał Klif” zaprezentuje zmiany, jakim uległo otoczenie galerii. Wystawa będzie jedną z atrakcji, które Galeria Klif przygotowuje w związku ze swoim jubileuszem.
Odwiedzając Galerię Klif należy pamiętać o środkach bezpieczeństwa, które zostały wprowadzone w związku z covid-19. Klienci mają obowiązek zasłaniania nosa i ust. W galerii zostały ustawione dozowniki z płynem do dezyfekcji. Klif zachęca także klientów do utrzymania dystansu od innych osób przebywających w galerii.
***
Galeria Klif
Galeria Klif w Gdyni od 1996 roku jest źródłem inspiracji dla osób, które w modzie szukają czegoś więcej, niż tylko ubrań. Wychodząc z założenia, że moda stanowi odzwierciedlenie naszego charakteru i stylu życia, Klif oferuje swoim klientom ponad 130 sklepów, strefę gastronomiczną, ulubione kawiarnie i restaurację oraz centrum fitness i liczne usługi, ułatwiające życie.
W Galerii Klif dostępne są wyjątkowe marki, często jedyne w Trójmieście. Ekskluzywne butiki i marki znanych projektantów, m.in. Bizuu, Charme, COS, Emanuel Berg, La Mania, Lidia Kalita, Robert Kupisz, Liu Jo, Marciano Guess, Patrizia Pepe, Petit Bateau, Pinko, Stefanel, Tommy Hilfiger czy Superdry wraz z popularnymi markami sieciowymi tworzą szeroką ofertę, która zaspokoi szerokie gusta klientów.
Do dyspozycji gości jest strefa food court, a także punkty usługowe, drogerie i perfumerie, m.in. Douglas, Rossmann, Sephora i SUPER-PHARM oraz laboratorium perfumeryjne Mo61.
Szeroko rozwinięty jest również sektor wnętrzarski. Klienci mają do dyspozycji sklepy takie jak Home &You, Spensen, salon Premium Home, Tempur, Miloo Home i dwupiętrowy salon Witek Home.
Galeria Klif nieustannie dostosowuje swoją ofertę do wymagań Klientów oraz wychodzi naprzeciw ich oczekiwaniom. Profesjonalne Pakiety Konsultacji w zakresie mody i urody oraz Karta Podarunkowa Klif to udogodnienia, dzięki którym Klienci gdyńskiego Klifu mogą skupić się i w pełni zrelaksować podczas wizyty w przyjaznym wnętrzu i spokojnej atmosferze.
![Sztuka współczesna w Muzeum Warszawy: ścieżka Sztuka wspierania Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_998372210,w_224,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Sztuka współczesna w Muzeum Warszawy: ścieżka Sztuka wspierania
![Koncert Świąteczny w zabytkowej Elektrowni](/files/_uploaded/glownekonf_816214440,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Koncert Świąteczny w zabytkowej Elektrowni
![NOWY PROJEKT CYFROWY - DIGITALIZACJA DÓBR KULTURY WROCŁAWIA](/files/_uploaded/glownekonf_1762948436,w_300,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
NOWY PROJEKT CYFROWY - DIGITALIZACJA DÓBR KULTURY WROCŁAWIA
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Teatr
![](/files/1922771799/olbrychski-urodziny-foto-ram,w_274,_small.jpg)
Daniel Olbrychski: Praca mnie konserwuje, gdybym nie grał, tobym się błyskawicznie zestarzał. Walczę, żeby widzowie nie dostrzegali na scenie mojej osiemdziesiątki
Daniel Olbrychski uznawany jest za jednego z najwybitniejszych aktorów filmowych i teatralnych swojego pokolenia. W dorobku ma wiele znakomitych ról i już od dawna mógłby odcinać kupony od sławy, ale jak podkreśla – nie zamierza rezygnować z pracy. Z przyjemnością przyjmuje kolejne propozycje zawodowe i mierzy się z nowymi rolami, bo dzięki takiej aktywności nie czuje upływającego czasu. Za trzy tygodnie artysta będzie świętował okrągłe urodziny.
Edukacja
Idea STEM zmienia podejście do edukacji dzieci na całym świecie. Doświadczanie i współpraca zamiast wykładów
![](/files/1922771799/edukacja-stem-foto,w_133,_small.jpg)
Odejście od wykładowej metody prowadzenia zajęć na rzecz doświadczeń, współpracy i partnerskich relacji z nauczycielem to podstawowe założenia idei edukacyjnej STEM. Ma ona wspierać rozwój dzieci i młodzieży w kierunkach, jakie wytycza zmieniająca się rzeczywistość i na jakie nastawiony będzie rynek pracy za kilka lat. Globalnie rynek edukacji STEM do końca dekady podwoi swoje przychody. Ten światowy trend jest obserwowany i rozwijany również w Polsce, m.in. poprzez projekt STEM Kindloteka.
Handel
Finansowanie, technologia i wola polityczna sprzyjają walce o klimat. Dołączają do niej także konsumenci
![](/files/1922771799/spoleczenstwo-goz-foto-4,w_133,_small.jpg)
Eksperci apelują o intensyfikację wysiłków na rzecz ochrony klimatu. Tym bardziej że teraz są ku temu sprzyjające warunki: finansowanie, wola polityczna i zaawansowane technologie. Coraz częściej idzie za tym także gotowość społeczeństwa do zmian. Choć w kontekście zielonej rewolucji mówi się przede wszystkim o transformacji energetycznej i ograniczaniu emisji CO2, dbanie o zmiany zaczyna się również na poziomie decyzji konsumenckich. Polacy mają tego świadomość i wdrażają proekologiczne nawyki w codzienną rutynę i zakupy.