Komunikaty PR

Gdynia: “Moda i Uroda” w Klifie tylko do połowy października

2020-10-09  |  07:00
Biuro prasowe
Kontakt
Alina Geniusz-Siuchnińska
Inntu

ul. Traugutta 115C
80-226 Gdańsk
alina.geniusz|inntu.pl| |alina.geniusz|inntu.pl
531 150 022
www.inntu.pl

To ostatni moment, by w Galerii Klif odwiedzić wystawę zdjęć przedwojennych elegantek i elegantów, a także miejsc związanych z modą i urodą w dawnej Gdyni. Wystawa została przygotowana we współpracy z Muzeum Miasta Gdyni, trwa do 16 października i jest całkowicie bezpłatna.

To już szósta, niepowtarzalna wystawa przedwojennych fotografii w najstarszej gdyńskiej galerii handlowej. Tym razem osoby odwiedzające galerię, za sprawą unikatowych i wcześniej niepublikowanych zdjęć, mają okazję podziwiać międzywojennych gdynian w pełnej krasie. Kobiety, ale też mężczyźni prezentują się na tych zdjęciach w wyjątkowym szyku i stylu, który inspiruje do dziś. Ciekawe jest także identyfikowanie miejsc i budynków, uwiecznionych na fotografiach, zwłaszcza że współczesne śródmieście Gdyni nie różni się aż tak bardzo od tego sprzed 1939 roku.

- Po raz kolejny okazało się, że nasi klienci doceniają powiązanie w naszych działaniach historii i współczesności. Te zdjęcia, jak żadne inne, wpisują się we wnętrza galerii handlowej. Okazuje się, że moda i elegancja są równie bliskie gdynianom jak były niegdyś. Zapraszam jeszcze przez tydzień do obejrzenia wystawy i odwiedzin w naszych progach – mówi Mariola Rogóż, dyrektor Galerii Klif w Gdyni.

Kto nie może osobiście odwiedzić wystawy, może to zrobić wirtualnie. Wystawie towarzyszy nietypowe oprowadzanie, w formie on-line. Dariusz Małszycki z Działu Historycznego oraz Olga Lewandowska z Ośrodka Edukacji Muzeum Miasta Gdyni opowiadają o fotografiach w filmie dostępnym na kanale Gdynia Kulturalna w serwisie YouTube.

Kolejna, siódma wystawa zorganizowana wspólnie z Muzeum Miasta Gdynia i Galerią Klif, otwarta będzie od 23 października. Ekspozycja “Zanim powstał Klif” zaprezentuje zmiany, jakim uległo otoczenie galerii. Wystawa będzie jedną z atrakcji, które Galeria Klif przygotowuje w związku ze swoim jubileuszem. 

Odwiedzając Galerię Klif należy pamiętać o środkach bezpieczeństwa, które zostały wprowadzone w związku z covid-19. Klienci mają obowiązek zasłaniania nosa i ust. W galerii zostały ustawione dozowniki z płynem do dezyfekcji. Klif zachęca także klientów do utrzymania dystansu od innych osób przebywających w galerii. 

***

Galeria Klif

Galeria Klif w Gdyni od 1996 roku jest źródłem inspiracji dla osób, które w modzie szukają czegoś więcej, niż tylko ubrań. Wychodząc z założenia, że moda stanowi odzwierciedlenie naszego charakteru i stylu życia, Klif oferuje swoim klientom ponad 130 sklepów, strefę gastronomiczną, ulubione kawiarnie i restaurację oraz centrum fitness i liczne usługi, ułatwiające życie.

W Galerii Klif dostępne są wyjątkowe marki, często jedyne w Trójmieście. Ekskluzywne butiki i marki znanych projektantów, m.in. Bizuu, Charme, COS, Emanuel Berg, La Mania, Lidia Kalita, Robert Kupisz, Liu Jo, Marciano Guess, Patrizia Pepe, Petit Bateau, Pinko, Stefanel, Tommy Hilfiger czy Superdry wraz z popularnymi markami sieciowymi tworzą szeroką ofertę, która zaspokoi szerokie gusta klientów.

Do dyspozycji gości jest strefa food court, a także punkty usługowe, drogerie i perfumerie, m.in. Douglas, Rossmann, Sephora i SUPER-PHARM oraz laboratorium perfumeryjne Mo61.

Szeroko rozwinięty jest również sektor wnętrzarski. Klienci mają do dyspozycji sklepy takie jak Home &You, Spensen, salon Premium Home, Tempur, Miloo Home i dwupiętrowy salon Witek Home.

Galeria Klif nieustannie dostosowuje swoją ofertę do wymagań Klientów oraz wychodzi naprzeciw ich oczekiwaniom. Profesjonalne Pakiety Konsultacji w zakresie mody i urody oraz Karta Podarunkowa Klif to udogodnienia, dzięki którym Klienci gdyńskiego Klifu mogą skupić się i w pełni zrelaksować podczas wizyty w przyjaznym wnętrzu i spokojnej atmosferze.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Inntu
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sztuka Z TĘSKNOTY ZA PRZYRODĄ. WYSTAWA W GALERII FUNDACJI URBAN FORMS Biuro prasowe
2024-07-03 | 11:00

Z TĘSKNOTY ZA PRZYRODĄ. WYSTAWA W GALERII FUNDACJI URBAN FORMS

Nostalgiczna podróż do źródeł twórczości i rodzinnych wspomnień – Rafał Roskowiński, prawdziwa legenda polskiego malarstwa wielkoformatowego, po blisko 30 latach
Sztuka BRAK ZDJĘCIA
2024-06-30 | 21:00

Rewia – kolorowe antidotum na szarą codzienność

Niedługo minie 25 lat odkąd rewia znowu odżyła w Polsce. W 2001 ten rodzaj sztuki przywróciła do życia Małgorzata Potocka, otwierając pierwszą po wojnie scenę rewiową w naszym kraju. Teatr Sabat jest jedynym miejscem
Sztuka Znamy laureatów konkursu Design by Śliwka Nałęczowska 2024!
2024-06-27 | 13:45

Znamy laureatów konkursu Design by Śliwka Nałęczowska 2024!

Konkurs Design by Śliwka Nałęczowska pobudza środowisko artystyczne do twórczych działań. Piąta, jubileuszowa edycja wydarzenia, promującego talenty w dziedzinie grafiki

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Ochrona środowiska

Rośnie liczba producentów ekologicznych zarówno w Polsce, jak i innych krajach Unii. Wciąż jednak jest to ułamek produkcji rolnej

Rolnictwo i hodowla zwierząt to jedna z głównych przyczyn wycinki lasów na świecie, utraty bioróżnorodności i największy emitent metanu. Sektor ten pochłania ogromne zasoby wody i odpowiada w dużym stopniu za zanieczyszczenie gleby. Ekspansja rolnictwa przyczynia się więc do zmian klimatu, a jednocześnie sektor boleśnie odczuwa ich skutki, co odbija się na produkcji rolnej. Zdaniem naukowców transformacja ekologiczna rolnictwa jest dziś koniecznością w walce z postępującymi niekorzystnymi zmianami klimatycznymi.

Ochrona środowiska

Radykalne formy protestów klimatycznych mogą mieć wpływ na spadek poparcia społecznego dla działań na rzecz klimatu. Najmniej akceptowalne blokady dróg czy niszczenie obrazów

Aktywiści klimatyczni coraz częściej wykorzystują pokojowe nieposłuszeństwo obywatelskie, aby podnieść ekologiczną świadomość społeczeństwa. Badania przeprowadzone przez naukowców z Uniwersytetu George’a Masona wykazały, że niektóre z ich działań, jak np. marsze i protesty okupacyjne, są postrzegane jako bardziej akceptowalne niż na przykład blokady dróg czy niszczenie obrazów. To sugeruje, że forma protestu może więc wpłynąć na to, jak bardzo ludzie popierają postulaty głoszone przez protestujących, ale wymaga to dalszych badań.