Globalny konkurs Samsung #BespokeDesignedByYou rozstrzygnięty
dfusion
al. Zjednoczenia 36 lok. 5
01-830 Warszawa
lukasz.lyczkowski|dfusion.pl| |lukasz.lyczkowski|dfusion.pl
606825276
https://dfusion.pl/
Zadaniem dla uczestników globalnego konkurs Samsung #BespokeDesignedByYou, który wystartował 7 lipca br., było stworzenie własnej wersji modułowej lodówki Bespoke. Wyniki konkursu zostały ogłoszone 12 pażdziernika w mediach społecznościowych marki. Na drugim miejscu, na ponad 1581 nadesłanych zgłoszeń, znalazła się projektantka z Polski.
Aż 1,581 zgłoszeń
Bespoke to pasja i kreatywność, zarówno w podejściu inżynierów Samsung do projektowania urządzeń, jak i możliwości związanych z wykorzystaniem ich w przestrzeni domowej. Udowodnił to trwający od 7 lipca br. konkurs Samsung. Zadanie dla uczestników polegało na tym, aby panele zewnętrzne modułowej lodówki Bespoke potraktować jako płótno malarskie do wyrażenia własnej twórczości artystycznej. Wpłynęło aż 1,581 wyjątkowych projektów graficznych z całego świata, z których 50 zakwalifikowało się do etapu głosowania internautów. W wyniku głosowania, które odbyło się w dniach 12-22 sierpnia, 15 prac z największą liczbą „polubień” przeszło do ścisłego finału.
Trójka zwycięzców konkursu Samsung #BespokeDesignedByYou została wyłoniona podczas obrad jury, w skład którego weszli: Sarah Douglas – redaktorka naczelna magazynu Wallpaper, Harry Choi – Senior Vice President Home Appliance w Samsung, Felix Heck – Senior Vice President of Design w Samsung UK, projektantka wnętrz Kelly Hoppen CBE i artysta Yinka Ilori.
Laureaci konkursu
Prace laureatów charakteryzują się odważną mieszanką kolorów, przywołują skojarzenia z naturą, radością i gotowaniem.
Pierwsze miejsce zajęła Rita Louis @ritalouis005 z projektem pod tytułem „Lost Landscape”, na którym widzimy odważne mlecznobiałe i intensywnie atramentowe pociągnięcia pędzlem. "Zawsze poszukiwałam źródła inspiracji w naturze” - powiedziała Louis. Artystka dodaje, że stworzyła ten projekt z myślą o wywołaniu poczucia spokoju podobnego do tego, które odczuwamy obserwując naturę lub ciesząc się spacerem.
Jurorzy uznali pracę Louis za "artystyczną, lekką i inspirującą". Zwrócili uwagę na to, że projekt wygląda dobrze zarówno wtedy, gdy moduły są rozdzielone, jak i wtedy, gdy są połączone w całość.
Na drugim miejscu znalazł się projekt Weroniki Slifierz @weri.weri pod tytułem „Foodie”. Praca polskiej artystki, utrzymana w kolorystyce inspirowanej ilustracjami z lat 90’, nawiązuje do uczucia radości, jaką daje zdrowe i pyszne jedzenie. "Mój projekt nie bez powodu nazywa się 'Foodie'!" - wyjaśniła Slifierz. "Uwielbiam jedzenie i myślę, że każdy powinien mieć możliwość cieszenia się dobrym, odżywczym posiłkiem, tak często, jak to tylko możliwe."
Mieszkający w Londynie artysta i juror Yinka Ilori był szczególnie zachwycony projektem Weroniki. "Uwielbiam taki sposób korzystania z palety kolorów, a ilustracje naprawdę powodują uśmiech na mojej twarzy" - powiedział Ilori i dodał, że projekt byłby idealny do jego kuchni.
Trzecie miejsce zajęła Ioana Sabau @ioana.illustrates z projektem „nested”, który przedstawia dwie kolorowe postaci połączone ze sobą pocałunkiem. Sabau zainspirowało przekonanie, że jedzenie zawsze smakuje lepiej, gdy przygotowuje się je z innymi. "Wierzę, że jedzenie łączy ludzi, a czas, który spędzamy w kuchni może być czasem, w którym budujemy bliskie relacje" - wyjaśniła Sabau.
Felix Heck, Head of Samsung Design Europe, był urzeczony pracą Sabau. "Kolory, skala, symetria i urocza kreskówkowa abstrakcja tworzą coś wyjątkowego i pięknego. Ta mała historia miłosna wpływa na mnie pozytywnie" - powiedział Heck.
Zwycięskie projekty zostaną umieszczone na lodówkach Bespoke i będą prezentowane w przestrzeni Samsung KX w Londynie do końca tego roku. Konkurs pokazał, że prócz zapewnienia doskonałej funkcjonalności wynikającej z możliwości personalizacji i łączenia modułowego, nowoczesna lodówka może pełnić we wnętrzu także rolę dzieła sztuki. W przyszłości Samsung będzie nadal wzbogacał doświadczenia użytkowników dając im w ręce moc personalizacji.
Organizatorem konkursu był Samsung Electronics Co., Ltd. Więcej informacji o konkursie Samsung #BespokeDesignedByYou oraz regulamin można znaleźć pod linkiem: https://www.samsung.com/pl/campaign/BespokeDesignByYou
Zobacz wszystkie finałowe projekty, i jeszcze więcej, na @Samsung_bespoke
Szersze informacje na temat serii personalizowanych lodówek Samsung Bespoke znajdziesz na www.bespoke.samsung.pl
* Wallpaper to numer jeden wśród magazynów na świecie poświęconych dziedzinie architektury i wnętrz, a także mody, sztuki i współczesnego stylu życia.

Sztuka współczesna w Muzeum Warszawy: ścieżka Sztuka wspierania

Koncert Świąteczny w zabytkowej Elektrowni

NOWY PROJEKT CYFROWY - DIGITALIZACJA DÓBR KULTURY WROCŁAWIA
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

W 2030 roku zetki będą stanowić jedną trzecią globalnej siły roboczej. Ich odmienne od starszej generacji oczekiwania zmienią podejście firm
Wśród kluczowych kryteriów, którymi przedstawiciele pokolenia Z kierują się przy wyborze pracodawcy, są: atrakcyjne wynagrodzenie, atmosfera w firmie i zachowanie równowagi między życiem zawodowym i prywatnym. Trzy czwarte managerów nie jest zadowolonych z młodych absolwentów szkół wyższych, wskazując na ich słabą motywację, brak profesjonalizmu i niskie umiejętności organizacyjne. Analitycy rynku pracy podnoszą, że aby przyciągnąć do siebie młode talenty i utrzymać je w strukturach firmy, pracodawcy muszą wprowadzić szereg zmian, szczególnie w zakresie kultury organizacyjnej.
Muzyka
Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.