Komunikaty PR

Hedonist - Variété Show

2022-02-15  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl

Fundacja Fabryki Norblina i Kolektyw Inicjatyw Nowo Cyrkowych ruszają z nowym cyklem niezwykłych widowisk Hedonist - Variété Show. Już w niedzielę, 20 lutego o godzinie 19:00, odbędzie się pierwszy z czterech premierowych spektakli, podczas których publiczność będzie mogła podziwiać różnorodne dziedziny sztuki - między innymi poruszający śpiew, zmysłową burleskę, dynamiczną żonglerkę czy zapierającą dech w piersiach akrobatykę. A to wszystko na scenie Food Town w klimatycznych przestrzeniach zrewitalizowanej Fabryki Norblina. 

Ponad 20 artystów w czterech autorskich i efektownych show niedostępnych jak dotąd nigdzie indziej, pokaże swoje niezwykłe umiejętności oraz wprowadzi publiczność w sensualny i magiczny świat. Każde spotkanie dostarczy piękna, adrenaliny i emocji, będzie też okazją do poznania prawdziwych osobowości świata sztuk scenicznych. Variété tworzą między innymi zwycięzcy popularnego show „Mam Talent”, laureaci polskich i międzynarodowych konkursów, a także performerzy z wieloletnim doświadczeniem. 

Na scenie i nad sceną pojawią się między innymi żonglerka, zmysłowy taniec w powietrzu, piękna burleska, zaskakujące iluzje optyczne, a także zupełnie innowacyjne akrobacje ikaryjskie - połączenie acro jogi i gier ikaryjskich. Zapraszamy na Hedonist - Variété Show.

Show poprowadzi Anna Dzilińska – producentka, performerka, propagatorka nowego cyrku, dziennikarka i lektorka. Podczas spektaklu będzie przewodniczką widzów wprowadzającą ich 
w magiczną krainę pełną emocji. Wtajemniczy publiczność w niezwykły świat variété, nowego cyrku, czy burleski.

20 lutego (niedziela) widzom zaprezentują się:

Marysia Gawlik – taniec na szarfie

Kamil Dziliński i Tomasz Piotrowski – żonglerka maczugami

Michał Shao Szałucho – kinetyczne iluzje optyczne

Agnieszka Wereszczyńska i Aleksander Kaliński – taniec

Tomasz Piotrowski – żonglerka ringami

Lillet L'amour – burleska, Marie de Soie – śpiew, 

Kamil Dzielny Dziliński– żonglerka kontaktowa

Dominika Krzymowska – akrobacje na kole aerialowym

Duet Marysia i Julian – akrobacje ikaryjskie

Wspaniałą stage kitten będzie Aleksandra Olszewska, zwana Rurzową.

Wydarzenia z cyklu “Hedonist - Variété Show” (każde inne i premierowe) będą się odbywały
w niedziele: 20.02, 20.03, 24.04, 22.05 o godzinie 19:00, na scenie w jednej z historycznych hal Food Town mieszczącego się w Fabryce Norblina w Warszawie. Spektakl jest przeznaczony dla widzów dorosłych. Bilety można zakupić na stronie going.pl.

Współtwórcy - Kolektyw INC - to Kolektyw Inicjatyw Nowo Cyrkowych - wciąga widzów w świat nowego cyrku, czyli takiego, który wyszedł z ram cyrku tradycyjnego, nie wykorzystuje w swoich pokazach zwierząt, cechuje się syntezą sztuk typowych dla cyrku takich jak żonglerka czy akrobatyka z tańcem, elementami teatru i improwizacji, a także muzyką (często autorską), sztukami wizualnymi i nowymi technologiami. W spektaklach nowo cyrkowych starają się opowiadać emocje i historie wykorzystując dyscypliny cyrkowe jako język narracji. Zrealizowali wspólnie z Fundacją „Zakochana Warszawa”, Domem Kultury „Tu Praga” oraz Muzeum Pragi, 2. edycję Europejskiego Festiwalu Klaunady "Inwazja Klaunów". W pandemicznym czasie stworzyli wspólnie z innymi pasjonatami projekt “CyrkON” - pierwsze pełnometrażowe spektakle cyrkowe online w Polsce. W 2021 roku wystawili pierwszy wspólny spektakl na cyrkowym festiwalu - na Oleśnickim Festiwalu Cyrkowo Artystycznym OFCA.

Fundacja Fabryki Norblina została powołana by kontynuować filantropijną i kulturalną spuściznę rodziny Norblinów i Wernerów. Kultura była obecna na terenie dawnych zakładów także po zakończeniu działania fabryki. Do 2016 roku funkcjonował tam Teatr Scena Prezentacje. Rolą Fundacji jest rozpowszechnianie znaczenia kultury, aktywizacja zdolnych, młodych artystów, wspieranie ich działalności, a także uświadamianie jak ważna jest ich otwartość na dialog i odwaga w kreowaniu wypowiedzi. Fundacja prowadzi program stypendialny Music MasterClass, gdzie wspólnie z autorytetami polskiej sceny muzycznej (Natalia Przybysz, Hania Rani, Adam Sztaba, Marek Napiórkowski, Kuba Badach, Andrzej Smolik i Piotr Metz), pomaga młodym twórcom w rozwoju ich kariery artystycznej. Ma na swoim koncie współpracę m.in. z warszawską Akademią Sztuk Pięknych w ramach konkursu „A nuż widelec” na plakaty prezentujące wyroby dawnej fabryki, a także w ramach „O(d)twórz dziwi” podczas której zespół studentów i absolwentów Wydziału Grafiki i Malarstwa Akademii stworzył artystyczną reinterpretację drzwi z dawnej fabryki. Fundacja czynnie inicjuje nowe, autorskie przedsięwzięcia artystyczne na terenie Warszawy.

 

Więcej Informacji:

Justyna Łuczak-Rzepkowska

Fundacja Fabryki Norblina

Tel. 790 469 260 

e-mail: jluczak@fundacjafabrykinorblina.pl

…..

                                                                                      ***

Fabryka Norblina to wielofunkcyjny kompleks w sercu warszawskiej Woli. Po wieloletnim procesie rewitalizacji dawnych zakładów Norblin, Bracia Buch i T. Werner ponownie otworzył się na miasto zachwycając historyczną zabudową, w którą wkomponowana została nowoczesna architektura. Dla gości Fabryki Norblina dostępne są już koncepty kulturalne, rozrywkowe i gastronomiczne, w tym m.in.: autorskie, butikowe kino KinoGram, ekologiczny targ – BioBazar, największa w stolicy strefa gastronomiczna - Food Town, Piano Bar z muzyką na żywo w jednym z najstarszych budynków kompleksu, Muzeum Fabryki Norblina, które upamiętania ponad 200-letnią historię tego miejsca oraz sklepy i lokale handlowo-usługowe. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sztuka Święto sztuki i designu w Krakowie Biuro prasowe
2024-11-04 | 12:10

Święto sztuki i designu w Krakowie

Już po raz 7 w Krakowie zanurzymy się w świecie kreatywnych, inspirujących wizji artystycznych. Podczas kolejnej edycji Targów Artystów i Designerów „Nówka Sztuka” swoje prace zaprezentuje ponad 70 najlepszych twórców, starannie wyselekcjonowanych przez Jury. Targi odbędą się w dniach 9-10 listopada w Pałacu Sztuki. To idealna okazja dla miłośników sztuki, kolekcjonerów, ale też osób, które dopiero poznają ten świat. Targi „Nówka Sztuka” mają na celu inspirować, redefiniować spojrzenie na współczesną estetykę, ale też pozwolić na bezpośrednie nawiązanie kontaktu odbiorcy z artystą. W tym roku zaprezentują się osoby tworzące m.in. fotografię, grafikę, plakat, malarstwo, ceramikę, sztukę użytkową, rzeźbę, tkaniny artystyczne, komiks czy haft wielkoformatowy. „W tym roku otrzymaliśmy naprawdę ogromną liczbę zgłoszeń od artystów. Jak co roku wyselekcjonowaliśmy grupę reprezentującą różne nurty artystyczne. Na pewno każdy odwiedzający nasze targi znajdzie coś dla siebie, coś, co mu się spodoba, zainspiruje go do dalszych artystycznych poszukiwań. W ubiegłym roku nasze wydarzenie odwiedziło ponad 3000 gości. Były to osoby z całej Polski, również z zagranicy. Możliwość obcowania ze sztuką, rozmowy z artystami, wymienianie doświadczeń z innymi uczestnikami jest wyjątkowe, i to zapewniamy co roku wszystkim odwiedzającym” – mówi Alicja Panasiewicz, prezeska Fundacji Nówka Sztuka, która jest organizatorem Targów. Podczas wydarzenia zobaczymy m.in. prace Tomasza Bereźnickiego, autora komiksów, ilustracji, okładek książek i czasopism, a także projektów witraży. Z kolei Maciej Rakowski zaprezentuje minimalistyczne monochromatyczne miniatury wykonane tuszem i kredką z elementami kolażu. Na miłośników malarstwa czekać będą prace m.in. Marceliny Łazarek, Natki Biegalskiej czy Magdaleny Buk. Nie zabraknie też form użytkowych: swoją ceramikę pokażą NOMAD Ceramic oraz LEP.TO Studio, tkaninę MOST studio, a także zobaczymy haft wielkoformatowy autorstwa Karoliny Szwedt. Targom towarzyszyć będzie wystawa Gabrieli Chrabąszcz „What It Feels Like for a Girl?” w Galerii Pryzmat, która potrwa od 7 do 13 listopada. Kuratorką jest Alicja Głuszek, a tematem niewidzialna opresja, poprzez wstyd kontrolująca zachowania i ciała kobiet, wyrażona formą haftu i miękkich form rzeźbiarskich. Podczas festiwalowego weekendu odbywać się będą również warsztaty dla dzieci i dorosłych. Wśród nich m.in. warsztaty kintsugi, projektowania etnozabawki czy tworzenie nowoczesnego domu dla Smoka Wawelskiego. Organizatorem Targów jest Fundacja Nówka Sztuka. Projekt został współfinansowany ze środków Miasta Krakowa.                                                                                                 
Sztuka Gala 5. edycji Warszawskiego Maratonu Fotograficznego
2024-11-04 | 09:00

Gala 5. edycji Warszawskiego Maratonu Fotograficznego

Warszawski Maraton Fotograficzny to inicjatywa kawiarni Green Caffè Nero, dedykowana wszystkim pasjonatom fotografii – zarówno profesjonalistom, jak i amatorom. Uczestnicy
Sztuka Kobieca figuracja i wyraziste barwy. Wystawa prac Renaty Magdy w Drukarni
2024-10-30 | 15:00

Kobieca figuracja i wyraziste barwy. Wystawa prac Renaty Magdy w Drukarni

Charakterystyczna paleta wyrazistych barw, kameralne ujęcia kobiecych postaci i sceny rozgrywane w dekoracyjnych układach – to znaki rozpoznawcze twórczości malarki

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Gwiazdy

Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci

Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.