Komunikaty PR

III edycja konkursu Design by Śliwka Nałęczowska wystartowała!

2020-02-04  |  12:00
Biuro prasowe

Prace oceni jury, w składzie którego zasiądą m.in. Andrzej Pągowski,  Beata Śliwińska „Barrakuz” i prof. Ksawery Piwocki, dziekan Wydziału Wzornictwa i były rektor warszawskiej Akademii Sztuk Pięknych. Projekty można przesyłać od 1 lutego do 31 marca br. wyłącznie za pośrednictwem strony www.designbysliwkanaleczowska.pl. Na zwycięzców czekają atrakcyjne nagrody finansowe i zestawy pralin. Najlepsze plakaty będzie można podziwiać jesienią w przestrzeni miejskiej. Patronat merytoryczny nad akcją objęła warszawska ASP oraz Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej (STGU). Wsparcie medialne zapewniają patroni:  GRAFMAG, OOH Magazine i serwis polki.pl.

***

Już po raz trzeci marka Śliwka Nałęczowska organizuje akcję, skierowaną do młodych twórców. Design by Śliwka Nałęczowska to ogólnopolski konkurs, który z roku na rok zyskuje coraz większą popularność i uznanie w środowisku grafików, zarówno profesjonalistów, jak i amatorów. Tym razem przed uczestnikami postawiono zadanie zaprojektowania plakatu, inspirowanego hasłem „Śliwka Nałęczowska jest kobietą!”.

Chcemy, by marka, która funkcjonuje w powszechnej świadomości konsumentów jako dość tradycyjna, zyskała dodatkowo bardziej aspirujące oblicze. A kto, jak nie artyści, mają moc kreowania rzeczywistości i nadawania jej nowych znaczeń? Naszym celem jest zainspirowanie ludzi do nieszablonowego spojrzenia na Śliwkę Nałęczowską i wkomponowania jej w przestrzeń miasta tak, by stała się jego integralnym elementem. Stąd też pomysł, by  najlepsze plakaty zaprezentować jesienią w przestrzeni miejskiej. – wyjaśnia Beata Wiącek, Junior Brand Manager Marki.

Na zwycięzców czekają wysokie nagrody finansowe i zestawy pralin. Laureat pierwszego miejsca otrzyma 10 000 zł, drugiego – 7 000 zł, a trzeciego – 5 000 zł. Autorzy prac, którzy uplasują się na pozycjach od czwartej do dwunastej, zostaną  nagrodzeni  zestawami Śliwki Nałęczowskiej. Laureatów poznamy w kwietniu br., a jesienią najlepsze prace zostaną wyeksponowane w kampanii outoorowej. Szczegółowe zasady uczestnictwa w Design by Śliwka Nałęczowska określa regulamin, którego akceptacja jest niezbędnym warunkiem udziału w akcji.

Trzecia edycja jest odpowiedzią na olbrzymie zainteresowanie, jakim cieszyły się dwie poprzednie odsłony konkursu Design by Śliwka Nałęczowska. W ubiegłym roku nadesłano rekordową liczbę ponad  2000 projektów nadruku na okazjonalną puszkę pralin. Całą historię przedsięwzięcia można poznać na stronie www.designbysliwkanaleczowska.pl .

Tegoroczny konkurs zyskał szerokie wsparcie medialne i PR, w tym zasięgową kampanię internetową, również w social mediach, promocję w kanałach patronów medialnych oraz w kanałach własnych marki Śliwka Nałęczowska. Patronat merytoryczny nad konkursem objęły warszawska Akademia Sztuk Pięknych oraz Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej. Patronami medialnymi zostały GRAFMAG, OOH Magazine i polki.pl. Kreacje na potrzeby promocji akcji przygotowała agencja Expansja Advertising, Działania PR prowadzi Kolterman Media Communications.

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sztuka Sztuka współczesna w Muzeum Warszawy: ścieżka Sztuka wspierania Biuro prasowe
2024-12-23 | 15:54

Sztuka współczesna w Muzeum Warszawy: ścieżka Sztuka wspierania

Anna Libera, AWA WSCHO z cyklu Strasznie nam się tu podoba! Muzeum Warszawy. fot. M. Matyjaszewski, A. Sulej   Muzeum Warszawy, Rynek Starego Miasta 42,
Sztuka Koncert Świąteczny w zabytkowej Elektrowni
2024-12-17 | 10:45

Koncert Świąteczny w zabytkowej Elektrowni

W najbliższą sobotę 21 grudnia w zabytkowej Elektrowni Karola Scheiblera w otoczeniu choinek oraz klimatycznych lampek odbędzie się koncert kolęd i pastorałek w wykonaniu Chóru
Sztuka NOWY PROJEKT CYFROWY - DIGITALIZACJA DÓBR KULTURY WROCŁAWIA
2024-12-10 | 12:00

NOWY PROJEKT CYFROWY - DIGITALIZACJA DÓBR KULTURY WROCŁAWIA

NOWY PROJEKT CYFROWY - DIGITALIZACJA DÓBR KULTURY WROCŁAWIA    Grobowce w formie kaplicy w stylu neomauretańskim z wielobarwnej cegły, małej neoklasycystycznej

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Zdrowie

Przybywa osób biorących leki dla chorych na cukrzycę, aby szybciej schudnąć. To rozwiązanie niekorzystne dla zdrowia

Dietetycy ostrzegają przed wykorzystywaniem leków niezgodnie z ich przeznaczeniem. Tak dzieje się coraz częściej z lekami na cukrzycę, które stosują osoby chcące zrzucić zbędne kilogramy. Jak podkreśla dietetyk Jakub Mauricz, może to prowadzić do przykrych dolegliwości zdrowotnych, a nawet zagrażać życiu. Jednocześnie zaznacza, że podstawą leczenia dla osób z nadwagą powinna być zmiana nawyków żywieniowych.

Media

Patricia Kazadi: Maciek Rock jest dla mnie ogromną inspiracją. Uczę się od mistrza

Prowadząca „Must Be the Music” jest przekonana, że nowa odsłona programu zrobi wśród widzów prawdziwą furorę. Ona sama, mimo że zna kulisy, to i tak z dużym zaciekawieniem obejrzała pierwszy odcinek i to, co zobaczyła na ekranie, zrobiło na niej ogromne wrażenie. Patricia Kazadi chwali uczestników, jurorów, a także współprowadzących nową edycję. Nie ukrywa, że dużą inspiracją jest dla niej Maciej Rock, pracowity, utalentowany, a zarazem niezwykle skromny człowiek.