Komunikaty PR

IKEA świętuje 80-lecie istnienia podczas Fuorisalone 2023

2023-03-01  |  15:00
Biuro prasowe

Przyszłość to motyw przewodni tegorocznych mediolańskich targów designu. IKEA na Fuorisalone 2023 przedstawi swoją futurystyczną interpretację życia w domu i jednocześnie zabierze odwiedzających w sentymentalną podróż obejmującą 80-letnią historię marki. Na evencie w Mediolanie pojawi się również fotografka Annie Leibovitz, która w tym roku pełni funkcję artystki rezydentki IKEA.

Wspólne budowanie przyszłości oraz świętowanie 80 lat innowacji to tematy, na których IKEA – obchodząca w tym roku 80-lecie istnienia, skupi się na Fuorisalone 2023. Wystawa „Assembling the Future Together” odbędzie się w Padiglione Visconti przy Via Tortona w samym sercu mediolańskiej dzielnicy designu. Zaaranżowana przestrzeń wystawy będzie zaprojektowana tak, by inspirować odwiedzających i wzbudzać w nich ciekawość. Publiczność będzie miała okazję podziwiać ikoniczne produkty, które ukształtowały każdą dekadę w historii marki, a także nowe produkty, które nawiązują do wizji IKEA na temat przyszłości. Ponadto w przestrzeni wystawy znajdzie się strefa poświęcona najnowszym wynikom raportu „Życie w domu 2022”, corocznego badania prowadzonego przez IKEA. Wydarzenie swoją obecnością uświetni znana fotografka Annie Leibovitz, która w tym roku pełni rolę artystki rezydentki IKEA.

Milan Design Week to zawsze wielki moment dla IKEA. W tym roku będziemy świętować dekady, które nas ukształtowały, a także pokażemy przedsmak tego, co dopiero nadejdzie. Jak powiedział Ingvar Kamprad „Większość rzeczy pozostaje wciąż do zrobienia. Wspaniała przyszłość” – mówi Marcus Engman, Creative Director w Ingka Group (IKEA Retail).

Od momentu założenia IKEA w 1943 roku, jej wizją jest tworzenie lepszego życia codziennego w domu. Marka od lat wsłuchuje się w potrzeby ludzi z całego świata, interpretuje je i odpowiada na nie w postaci produktów wyposażenia wnętrz i przystępnych cenowo rozwiązań, które poprawiają oraz ułatwiają życie. Jako marka ciekawa i patrząca w przyszłość, IKEA przeprowadziła rewolucję w świecie wyposażenia wnętrz. Co więcej, z powodzeniem robi to nadal.

Spędziliśmy osiemdziesiąt lat słuchając ludzi i tego, jakie są ich potrzeby związane z życiem w domu. Nikt nie może powiedzieć na pewno, co przyniesie przyszłość, ale jedna rzecz, która jest dla nas oczywista, to fakt, że jeśli mamy stworzyć przyszłość, musimy zrobić to razem – dodaje Marcus Engman.

Wystawa Assembling the Future Together" (Tłum. Razem składamy przyszłość) będzie poświęcona głównym cechom wyróżniającym IKEA – innowacyjności oraz zdolności do bycia siłą napędową pozytywnych zmian. Wystawa będzie oddziaływać na wszystkie pięć zmysłów odwiedzających. Wciągająca podróż, obejmująca 80 lat innowacji oraz rozwiązań, które ukształtowały przyszłość, oferuje również niepowtarzalny wgląd w to, jak może wyglądać życie w domu w nadchodzących latach. Wystawa IKEA zapewnia odwiedzającym również inne atrakcje – każdego dnia goście będą mieli okazję spróbować tradycyjnych szwedzkich potraw, a wieczorami miejsce wypełni muzyka elektroniczna autorstwa zarówno wschodzących, jak i uznanych włoskich muzyków.

Wystawa do zobaczenia w trakcie mediolańskich targów designu Fuorisalone, 2023 w dniach 17-24.04.2023.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sztuka Sztuka współczesna w Muzeum Warszawy: ścieżka Sztuka wspierania Biuro prasowe
2024-12-23 | 15:54

Sztuka współczesna w Muzeum Warszawy: ścieżka Sztuka wspierania

Anna Libera, AWA WSCHO z cyklu Strasznie nam się tu podoba! Muzeum Warszawy. fot. M. Matyjaszewski, A. Sulej   Muzeum Warszawy, Rynek Starego Miasta 42,
Sztuka Koncert Świąteczny w zabytkowej Elektrowni
2024-12-17 | 10:45

Koncert Świąteczny w zabytkowej Elektrowni

W najbliższą sobotę 21 grudnia w zabytkowej Elektrowni Karola Scheiblera w otoczeniu choinek oraz klimatycznych lampek odbędzie się koncert kolęd i pastorałek w wykonaniu Chóru
Sztuka NOWY PROJEKT CYFROWY - DIGITALIZACJA DÓBR KULTURY WROCŁAWIA
2024-12-10 | 12:00

NOWY PROJEKT CYFROWY - DIGITALIZACJA DÓBR KULTURY WROCŁAWIA

NOWY PROJEKT CYFROWY - DIGITALIZACJA DÓBR KULTURY WROCŁAWIA    Grobowce w formie kaplicy w stylu neomauretańskim z wielobarwnej cegły, małej neoklasycystycznej

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.