Komunikaty PR

Inauguracja Neolith Living Gallery Madrid w samym sercu hiszpańskiej stolicy

2022-06-01  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Monday PR
Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.

Górskiego 9
00-033 Warszawa
biuro|mondaypr.pl| |biuro|mondaypr.pl
+48 224878421
www.mondaypr.pl

Miejsce ma na celu inspirowanie do projektowania wyjątkowych przestrzeni i umożliwienie przeżywania niesamowitych doświadczeń, stając się punktem odniesienia w stolicy Hiszpanii.

Neolith, wiodący na świecie producent powierzchni z kamienia spiekanego, zainaugurował nową, rewolucyjną przestrzeń położoną w jednej z najbardziej eleganckich części Madrytu: przy ulicy Alcalá 94. Obiekt Neolith Living Gallery Madrid powstał z myślą o umożliwieniu odwiedzającym poznawania sztuki, którą kryją w sobie materiały Neolith, a zarazem zapewnieniu wyjątkowej przestrzeni oddziałującej na zmysły. Ma to być miejsce spotkań, w którym klienci i profesjonaliści z branży puszczą wodze fantazji podczas opracowywania własnych przedsięwzięć.

Stworzone w rewolucyjnej formule ekspozycji, nowe pomieszczenie, którego inaugurację zaplanowano na 6 czerwca, posłuży jako centrum informacyjne świadczące spersonalizowaną obsługę klienta na rzecz architektów, dekoratorów wnętrz, projektantów i pozostałych odwiedzających, aby umożliwić bezpośrednie poznanie poszczególnych kolekcji marki oraz niezliczone możliwości materiału Neolith, zachęcając do przeżywania wyjątkowych doświadczeń.

Zarówno wnętrze, jak i powierzchnia zewnętrzna przypominającego galerię sztuki obiektu  Neolith Living Gallery Madrid prezentuje unikatowe elementy dekoracyjne zapewniające całkowicie nowy wymiar aranżacji przestrzeni. Na powierzchni ponad 200 m2 rozłożonej na dwóch kondygnacjach stworzono różne strefy podkreślające zastosowanie sztandarowych materiałów marki, między innymi modeli Abu Dhabi White i Calacatta Luxe.  Na parterze odwiedzający mogą zobaczyć w pełni funkcjonalną kuchnię wykonaną z modelu Neolith Amazonico. Wiodącą rolę odgrywają tutaj postumenty zastosowane jako meble pomocnicze w całej przestrzeni, podczas gdy na dolnym poziomie zaprezentowano bardziej funkcjonalne pomieszczenia, takie jak sala konferencyjna i laboratorium próbek. Całości dopełnia posadzka wykonana z Neolith Mont Blanc, zapewniając charakterystyczne dla marki wnętrze emanujące klasą i elegancją.

W obiekcie stworzono również inspirujące stanowiska robocze, przeznaczone głównie dla architektów i dekoratorów wnętrz, aby umożliwić im bezpośrednie poznawanie materiałów i prezentowanie ich użytkownikom końcowym. W efekcie powstała tętniąca życiem i innowacyjna przestrzeń dostępna dla każdego, łącząca rozmaite wystawy i warsztaty realizowane w formacie stacjonarnym i elektronicznym, a przede wszystkim oddziałujące na zmysły przez cały rok, podkreślając talenty za pomocą ekspozycji i pokazów związanych ze światem sztuki, aby zaoferować odwiedzającym wszelkiego rodzaju doznania pobudzające kreatywność.

Projekt obiektu Living Gallery, wpisujący się w nowe założenie oraz motto Neolith: „touch. feel. live”, został sporządzony przez wewnętrzny zespół architektów i dekoratorów wnętrz Neolith, a jego koncepcja została zaprojektowana i opracowana przez projektanta Neolith, Miguela Cuestę, czerpiąc inspirację z najbardziej awangardowych światowych trendów z naciskiem na zaprezentowanie angażującego doświadczenia, w pełni uwydatniającego wszechstronność powierzchni oferowanych przez markę.

Jose Luis Ramón, CEO Grupy Neolith, wyjaśnia, że „przestrzeń ta wyznacza punkt zwrotny w historii firmy. Wraz z inauguracją obiektu pragniemy zaoferować profesjonalistom oraz wszystkim osobom zaangażowanym w nowe przedsięwzięcie architektoniczne najlepsze doświadczenia z użyciem inspirujących i kreatywnych materiałów, zachęcając tym samym do przeżywania wyjątkowych doświadczeń. Bo dla Neolith najlepszym aspektem tworzenia jest możliwość przeżycia tego w praktyce”.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sztuka Z powierza na papier. Marcin Giba o wyjątkowej sztuce uwieczniania natury Biuro prasowe
2024-07-19 | 10:50

Z powierza na papier. Marcin Giba o wyjątkowej sztuce uwieczniania natury

Marcin Giba to znany polski fotograf, którego prace zyskały szerokie uznanie zarówno w kraju, jak i za granicą. Unikalne podejście do fotografii, zdolność uchwycenia
Sztuka Wybitnie inny mural #hellendż: nowa atrakcja turystyczna na mapie stolicy
2024-07-17 | 14:20

Wybitnie inny mural #hellendż: nowa atrakcja turystyczna na mapie stolicy

Murale, czyli wielkoformatowe grafiki malowane bezpośrednio na ścianach budynków, stały się integralnym elementem architektonicznego krajobrazu wielu polskich miast. Warszawa
Sztuka Elektrownia Powiśle z Kawai Art Gallery – pierwszą galerią pop-art w Polsce
2024-07-17 | 10:38

Elektrownia Powiśle z Kawai Art Gallery – pierwszą galerią pop-art w Polsce

W Elektrowni Powiśle została otwarta nowa kreatywna przestrzeń – Kawai Art Gallery. Na powierzchni 73 mkw. można podziwiać dzieła najbardziej znanych współczesnych

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Eliza Rycembel: Sztukę „Czułe słówka” zrobiliśmy na podstawie znanego filmu. Udało się uwspółcześnić tę historię i przenieść ją na nasze realia

Już po pierwszych przedstawieniach Eliza Rycembel i Krzysztof Dracz widzą, że bardziej współczesna teatralna wersja obsypanego Oscarami kinowego hitu sprzed 40 lat również przypadła do gustu widzom. „Czułe słówka” w reżyserii Pawła Paszta to historia wzruszająca, ale nie ckliwa, z odpowiednią dozą akcentów dramatycznych i komediowych. Spektakl opowiada o trudnej relacji nadopiekuńczej matki i córki, która czując się przytłoczona jej miłością i oczekiwaniami, decyduje się na szybkie małżeństwo i opuszczenie domu.

Inwestycje

Polskie wybrzeże przyciąga coraz więcej turystów z zagranicy. Apartamenty nad morzem wracają do łask inwestorów

Polskie wybrzeże z każdym rokiem cieszy się rosnącym zainteresowaniem krajowych, ale i zagranicznych turystów – głównie z Niemiec, Czech, Szwecji i Norwegii. Tym, co przyciąga ich nad Bałtyk, są m.in. ceny, które wciąż pozostają konkurencyjne w stosunku do cen innych, popularnych destynacji wakacyjnych, jak i dobra baza noclegowa. Nadmorskie hotele i apartamenty w sezonie notują nawet ponad 90-proc. obłożenie, a zainteresowanie inwestowaniem w takie obiekty nie słabnie. Apartamenty typowo pod wynajem – wykończone pod klucz, w dobrej lokalizacji, z operatorem i gwarancją comiesięcznego zysku – są popularne wśród osób, którym zależy na zabezpieczeniu i pomnożeniu swoich oszczędności, które jednocześnie oczekują, by formalności związane obsługą lokalu były dla nich jak najmniej angażujące.

Media

Katarzyna Dowbor: Niektórym bohaterom programu „Nasz nowy dom” pomagam do dziś. A moje nazwisko otwiera drzwi, których inaczej nie można otworzyć

Prezenterka przyznaje, że historia wielu bohaterów programu „Nasz nowy dom” poruszyła ją do tego stopnia, że postanowiła im pomagać także na własną rękę, już poza kamerami. I mimo że teraz nie jest już związana z tym formatem Polsatu, to nadal ma kontakt z niektórymi uczestnikami i wspiera ich, jak tylko może. Katarzyna Dowbor podkreśla, że dużą satysfakcje daje jej to, że ktoś chętnie korzysta z jej rad i życiowego doświadczenia. Ma też żal do władz Polsatu, że nadal nie poznała powodów ich decyzji dotyczącej zmiany gospodyni programu, który tworzyła od podszewki.