Inauguracja Neolith Living Gallery Madrid w samym sercu hiszpańskiej stolicy
Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.
Górskiego 9
00-033 Warszawa
biuro|mondaypr.pl| |biuro|mondaypr.pl
+48 224878421
www.mondaypr.pl
Miejsce ma na celu inspirowanie do projektowania wyjątkowych przestrzeni i umożliwienie przeżywania niesamowitych doświadczeń, stając się punktem odniesienia w stolicy Hiszpanii.
Neolith, wiodący na świecie producent powierzchni z kamienia spiekanego, zainaugurował nową, rewolucyjną przestrzeń położoną w jednej z najbardziej eleganckich części Madrytu: przy ulicy Alcalá 94. Obiekt Neolith Living Gallery Madrid powstał z myślą o umożliwieniu odwiedzającym poznawania sztuki, którą kryją w sobie materiały Neolith, a zarazem zapewnieniu wyjątkowej przestrzeni oddziałującej na zmysły. Ma to być miejsce spotkań, w którym klienci i profesjonaliści z branży puszczą wodze fantazji podczas opracowywania własnych przedsięwzięć.
Stworzone w rewolucyjnej formule ekspozycji, nowe pomieszczenie, którego inaugurację zaplanowano na 6 czerwca, posłuży jako centrum informacyjne świadczące spersonalizowaną obsługę klienta na rzecz architektów, dekoratorów wnętrz, projektantów i pozostałych odwiedzających, aby umożliwić bezpośrednie poznanie poszczególnych kolekcji marki oraz niezliczone możliwości materiału Neolith, zachęcając do przeżywania wyjątkowych doświadczeń.
Zarówno wnętrze, jak i powierzchnia zewnętrzna przypominającego galerię sztuki obiektu Neolith Living Gallery Madrid prezentuje unikatowe elementy dekoracyjne zapewniające całkowicie nowy wymiar aranżacji przestrzeni. Na powierzchni ponad 200 m2 rozłożonej na dwóch kondygnacjach stworzono różne strefy podkreślające zastosowanie sztandarowych materiałów marki, między innymi modeli Abu Dhabi White i Calacatta Luxe. Na parterze odwiedzający mogą zobaczyć w pełni funkcjonalną kuchnię wykonaną z modelu Neolith Amazonico. Wiodącą rolę odgrywają tutaj postumenty zastosowane jako meble pomocnicze w całej przestrzeni, podczas gdy na dolnym poziomie zaprezentowano bardziej funkcjonalne pomieszczenia, takie jak sala konferencyjna i laboratorium próbek. Całości dopełnia posadzka wykonana z Neolith Mont Blanc, zapewniając charakterystyczne dla marki wnętrze emanujące klasą i elegancją.
W obiekcie stworzono również inspirujące stanowiska robocze, przeznaczone głównie dla architektów i dekoratorów wnętrz, aby umożliwić im bezpośrednie poznawanie materiałów i prezentowanie ich użytkownikom końcowym. W efekcie powstała tętniąca życiem i innowacyjna przestrzeń dostępna dla każdego, łącząca rozmaite wystawy i warsztaty realizowane w formacie stacjonarnym i elektronicznym, a przede wszystkim oddziałujące na zmysły przez cały rok, podkreślając talenty za pomocą ekspozycji i pokazów związanych ze światem sztuki, aby zaoferować odwiedzającym wszelkiego rodzaju doznania pobudzające kreatywność.
Projekt obiektu Living Gallery, wpisujący się w nowe założenie oraz motto Neolith: „touch. feel. live”, został sporządzony przez wewnętrzny zespół architektów i dekoratorów wnętrz Neolith, a jego koncepcja została zaprojektowana i opracowana przez projektanta Neolith, Miguela Cuestę, czerpiąc inspirację z najbardziej awangardowych światowych trendów z naciskiem na zaprezentowanie angażującego doświadczenia, w pełni uwydatniającego wszechstronność powierzchni oferowanych przez markę.
Jose Luis Ramón, CEO Grupy Neolith, wyjaśnia, że „przestrzeń ta wyznacza punkt zwrotny w historii firmy. Wraz z inauguracją obiektu pragniemy zaoferować profesjonalistom oraz wszystkim osobom zaangażowanym w nowe przedsięwzięcie architektoniczne najlepsze doświadczenia z użyciem inspirujących i kreatywnych materiałów, zachęcając tym samym do przeżywania wyjątkowych doświadczeń. Bo dla Neolith najlepszym aspektem tworzenia jest możliwość przeżycia tego w praktyce”.
Jubileusz 10-lecia siedziby NOSPR
Święto sztuki i designu w Krakowie
Gala 5. edycji Warszawskiego Maratonu Fotograficznego
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Telewizja ma ogromną siłę i dzięki temu mogę zrobić coś dla innych. Nieważne, pod jakimi barwami – ważne, że się pomaga
Szefowa Fundacji TVP z pełnym przekonaniem przyznaje, że jej nowa rola to zarówno ogromne wyzwanie, jak i spełnienie marzeń o niesieniu pomocy innym. Katarzyna Dowbor cieszy się, że znów może pomagać ludziom w różnych kryzysach i w pewnym sensie jest to kontynuacja jej misji z programu „Nasz nowy dom”. Na razie Fundacja TVP wspiera osoby, które ucierpiały podczas niedawnej powodzi, ale pod jej skrzydła mogą też trafić inni potrzebujący.
Gwiazdy
Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci
Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.