Inauguracja Neolith Living Gallery Madrid w samym sercu hiszpańskiej stolicy
Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.
Górskiego 9
00-033 Warszawa
biuro|mondaypr.pl| |biuro|mondaypr.pl
+48 224878421
www.mondaypr.pl
Miejsce ma na celu inspirowanie do projektowania wyjątkowych przestrzeni i umożliwienie przeżywania niesamowitych doświadczeń, stając się punktem odniesienia w stolicy Hiszpanii.
Neolith, wiodący na świecie producent powierzchni z kamienia spiekanego, zainaugurował nową, rewolucyjną przestrzeń położoną w jednej z najbardziej eleganckich części Madrytu: przy ulicy Alcalá 94. Obiekt Neolith Living Gallery Madrid powstał z myślą o umożliwieniu odwiedzającym poznawania sztuki, którą kryją w sobie materiały Neolith, a zarazem zapewnieniu wyjątkowej przestrzeni oddziałującej na zmysły. Ma to być miejsce spotkań, w którym klienci i profesjonaliści z branży puszczą wodze fantazji podczas opracowywania własnych przedsięwzięć.
Stworzone w rewolucyjnej formule ekspozycji, nowe pomieszczenie, którego inaugurację zaplanowano na 6 czerwca, posłuży jako centrum informacyjne świadczące spersonalizowaną obsługę klienta na rzecz architektów, dekoratorów wnętrz, projektantów i pozostałych odwiedzających, aby umożliwić bezpośrednie poznanie poszczególnych kolekcji marki oraz niezliczone możliwości materiału Neolith, zachęcając do przeżywania wyjątkowych doświadczeń.
Zarówno wnętrze, jak i powierzchnia zewnętrzna przypominającego galerię sztuki obiektu Neolith Living Gallery Madrid prezentuje unikatowe elementy dekoracyjne zapewniające całkowicie nowy wymiar aranżacji przestrzeni. Na powierzchni ponad 200 m2 rozłożonej na dwóch kondygnacjach stworzono różne strefy podkreślające zastosowanie sztandarowych materiałów marki, między innymi modeli Abu Dhabi White i Calacatta Luxe. Na parterze odwiedzający mogą zobaczyć w pełni funkcjonalną kuchnię wykonaną z modelu Neolith Amazonico. Wiodącą rolę odgrywają tutaj postumenty zastosowane jako meble pomocnicze w całej przestrzeni, podczas gdy na dolnym poziomie zaprezentowano bardziej funkcjonalne pomieszczenia, takie jak sala konferencyjna i laboratorium próbek. Całości dopełnia posadzka wykonana z Neolith Mont Blanc, zapewniając charakterystyczne dla marki wnętrze emanujące klasą i elegancją.
W obiekcie stworzono również inspirujące stanowiska robocze, przeznaczone głównie dla architektów i dekoratorów wnętrz, aby umożliwić im bezpośrednie poznawanie materiałów i prezentowanie ich użytkownikom końcowym. W efekcie powstała tętniąca życiem i innowacyjna przestrzeń dostępna dla każdego, łącząca rozmaite wystawy i warsztaty realizowane w formacie stacjonarnym i elektronicznym, a przede wszystkim oddziałujące na zmysły przez cały rok, podkreślając talenty za pomocą ekspozycji i pokazów związanych ze światem sztuki, aby zaoferować odwiedzającym wszelkiego rodzaju doznania pobudzające kreatywność.
Projekt obiektu Living Gallery, wpisujący się w nowe założenie oraz motto Neolith: „touch. feel. live”, został sporządzony przez wewnętrzny zespół architektów i dekoratorów wnętrz Neolith, a jego koncepcja została zaprojektowana i opracowana przez projektanta Neolith, Miguela Cuestę, czerpiąc inspirację z najbardziej awangardowych światowych trendów z naciskiem na zaprezentowanie angażującego doświadczenia, w pełni uwydatniającego wszechstronność powierzchni oferowanych przez markę.
Jose Luis Ramón, CEO Grupy Neolith, wyjaśnia, że „przestrzeń ta wyznacza punkt zwrotny w historii firmy. Wraz z inauguracją obiektu pragniemy zaoferować profesjonalistom oraz wszystkim osobom zaangażowanym w nowe przedsięwzięcie architektoniczne najlepsze doświadczenia z użyciem inspirujących i kreatywnych materiałów, zachęcając tym samym do przeżywania wyjątkowych doświadczeń. Bo dla Neolith najlepszym aspektem tworzenia jest możliwość przeżycia tego w praktyce”.
Rising Aeon - Emocje w zderzeniu z ludzkim cierpieniem - strach, współczucie...
Wystartowała piąta edycja konkursu "Design by Śliwka Nałęczowska 2024"
TRANSFORMACJA, UWALNIANIE I PREMIERY. FOTOFESTIWAL 2024 OGŁASZA PROGRAM!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Teatr
Artur Barciś: Często sąsiedzi nic o sobie nie wiedzą. Mój spektakl „Barabuum!” prowokuje do tego, żeby się poznać i podzielić swoimi skrytymi pragnieniami
– „Barabuum!” to dramat psychologiczny, farsa i komedia romantyczna w jednym – tak o swoim najnowszym spektaklu mówi reżyser. Artur Barciś zabiera widzów w emocjonalną i zwariowaną podróż przez małżeńskie życie dwóch par. Ich z pozoru normalne relacje zostają zaburzone podczas pewnego wieczoru w nowoczesnym mieszkaniu. Nieoczekiwane odkrycie zmienia sąsiedzkie i małżeńskie stosunki w arenę emocji, konfrontacji i głęboko skrywanych uczuć. Twórcy mają nadzieję, że ta sztuka pozwoli widzom spojrzeć z zupełnie nowej perspektywy nie tylko na życie bohaterów, ale i na swoje własne.
Muzyka
Luna: Trochę podupadłam na zdrowiu i mój głos nie działa tak, jak bym chciała. Czuję się bezradna i bezsilna
Przed wyjazdem na Konkurs Eurowizji reprezentantka Polski nie ukrywa, że boryka się z problemami zdrowotnymi, a bezradność i zwątpienie mieszają się z nadzieją i chęcią pokonania swoich słabości. By jak najlepiej zadbać o swoje struny głosowe, na jakiś czas zrezygnowała z koncertów. Teraz robi wszystko, by jej głos wrócił do formy i by mogła godnie się zaprezentować na scenie w Malmö.
Farmacja
Sztuczna inteligencja pomaga odkrywać nowe leki. Skraca czas i obniża koszty badań klinicznych
Statystycznie tylko jedna na 10 tys. cząsteczek testowanych w laboratoriach firm farmaceutycznych pomyślnie przechodzi wszystkie fazy badań. Jednak zanim stanie się lekiem rynkowym, upływa średnio 12–13 lat. Cały ten proces jest nie tylko czasochłonny, ale i bardzo kosztowny – według EFPIA przeciętne koszty opracowania nowego leku sięgają obecnie prawie 2 mld euro. Wykorzystanie sztucznej inteligencji pozwala jednak obniżyć te koszty i skrócić cały proces. – Dzięki AI preselekcja samych cząsteczek, które wchodzą do badań klinicznych, jest o wiele szybsza, co zaoszczędza nam czas. W efekcie pacjenci krócej czekają na nowe rozwiązania terapeutyczne – mówi Łukasz Hak z firmy Johnson & Johnson Innovative Medicine, która wykorzystuje AI w celu usprawnienia badań klinicznych i opracowywania nowych, przełomowych terapii m.in. w chorobach rzadkich.