Komunikaty PR

Inauguracja Neolith Living Gallery Madrid w samym sercu hiszpańskiej stolicy

2022-06-01  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Monday PR
Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.

Górskiego 9
00-033 Warszawa
biuro|mondaypr.pl| |biuro|mondaypr.pl
+48 224878421
www.mondaypr.pl

Miejsce ma na celu inspirowanie do projektowania wyjątkowych przestrzeni i umożliwienie przeżywania niesamowitych doświadczeń, stając się punktem odniesienia w stolicy Hiszpanii.

Neolith, wiodący na świecie producent powierzchni z kamienia spiekanego, zainaugurował nową, rewolucyjną przestrzeń położoną w jednej z najbardziej eleganckich części Madrytu: przy ulicy Alcalá 94. Obiekt Neolith Living Gallery Madrid powstał z myślą o umożliwieniu odwiedzającym poznawania sztuki, którą kryją w sobie materiały Neolith, a zarazem zapewnieniu wyjątkowej przestrzeni oddziałującej na zmysły. Ma to być miejsce spotkań, w którym klienci i profesjonaliści z branży puszczą wodze fantazji podczas opracowywania własnych przedsięwzięć.

Stworzone w rewolucyjnej formule ekspozycji, nowe pomieszczenie, którego inaugurację zaplanowano na 6 czerwca, posłuży jako centrum informacyjne świadczące spersonalizowaną obsługę klienta na rzecz architektów, dekoratorów wnętrz, projektantów i pozostałych odwiedzających, aby umożliwić bezpośrednie poznanie poszczególnych kolekcji marki oraz niezliczone możliwości materiału Neolith, zachęcając do przeżywania wyjątkowych doświadczeń.

Zarówno wnętrze, jak i powierzchnia zewnętrzna przypominającego galerię sztuki obiektu  Neolith Living Gallery Madrid prezentuje unikatowe elementy dekoracyjne zapewniające całkowicie nowy wymiar aranżacji przestrzeni. Na powierzchni ponad 200 m2 rozłożonej na dwóch kondygnacjach stworzono różne strefy podkreślające zastosowanie sztandarowych materiałów marki, między innymi modeli Abu Dhabi White i Calacatta Luxe.  Na parterze odwiedzający mogą zobaczyć w pełni funkcjonalną kuchnię wykonaną z modelu Neolith Amazonico. Wiodącą rolę odgrywają tutaj postumenty zastosowane jako meble pomocnicze w całej przestrzeni, podczas gdy na dolnym poziomie zaprezentowano bardziej funkcjonalne pomieszczenia, takie jak sala konferencyjna i laboratorium próbek. Całości dopełnia posadzka wykonana z Neolith Mont Blanc, zapewniając charakterystyczne dla marki wnętrze emanujące klasą i elegancją.

W obiekcie stworzono również inspirujące stanowiska robocze, przeznaczone głównie dla architektów i dekoratorów wnętrz, aby umożliwić im bezpośrednie poznawanie materiałów i prezentowanie ich użytkownikom końcowym. W efekcie powstała tętniąca życiem i innowacyjna przestrzeń dostępna dla każdego, łącząca rozmaite wystawy i warsztaty realizowane w formacie stacjonarnym i elektronicznym, a przede wszystkim oddziałujące na zmysły przez cały rok, podkreślając talenty za pomocą ekspozycji i pokazów związanych ze światem sztuki, aby zaoferować odwiedzającym wszelkiego rodzaju doznania pobudzające kreatywność.

Projekt obiektu Living Gallery, wpisujący się w nowe założenie oraz motto Neolith: „touch. feel. live”, został sporządzony przez wewnętrzny zespół architektów i dekoratorów wnętrz Neolith, a jego koncepcja została zaprojektowana i opracowana przez projektanta Neolith, Miguela Cuestę, czerpiąc inspirację z najbardziej awangardowych światowych trendów z naciskiem na zaprezentowanie angażującego doświadczenia, w pełni uwydatniającego wszechstronność powierzchni oferowanych przez markę.

Jose Luis Ramón, CEO Grupy Neolith, wyjaśnia, że „przestrzeń ta wyznacza punkt zwrotny w historii firmy. Wraz z inauguracją obiektu pragniemy zaoferować profesjonalistom oraz wszystkim osobom zaangażowanym w nowe przedsięwzięcie architektoniczne najlepsze doświadczenia z użyciem inspirujących i kreatywnych materiałów, zachęcając tym samym do przeżywania wyjątkowych doświadczeń. Bo dla Neolith najlepszym aspektem tworzenia jest możliwość przeżycia tego w praktyce”.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sztuka Jubileusz 10-lecia siedziby NOSPR Biuro prasowe
2024-11-05 | 12:20

Jubileusz 10-lecia siedziby NOSPR

Jesienią 2024 roku mija 10 lat od momentu, gdy oficjalnie zainaugurowała swoją działalność nowa siedziba Narodowej Orkiestry Symfonicznej Polskiego Radia (NOSPR) w Katowicach. Wystarczyła
Sztuka Święto sztuki i designu w Krakowie
2024-11-04 | 12:10

Święto sztuki i designu w Krakowie

Już po raz 7 w Krakowie zanurzymy się w świecie kreatywnych, inspirujących wizji artystycznych. Podczas kolejnej edycji Targów Artystów i Designerów „Nówka Sztuka” swoje prace zaprezentuje ponad 70 najlepszych twórców, starannie wyselekcjonowanych przez Jury. Targi odbędą się w dniach 9-10 listopada w Pałacu Sztuki. To idealna okazja dla miłośników sztuki, kolekcjonerów, ale też osób, które dopiero poznają ten świat. Targi „Nówka Sztuka” mają na celu inspirować, redefiniować spojrzenie na współczesną estetykę, ale też pozwolić na bezpośrednie nawiązanie kontaktu odbiorcy z artystą. W tym roku zaprezentują się osoby tworzące m.in. fotografię, grafikę, plakat, malarstwo, ceramikę, sztukę użytkową, rzeźbę, tkaniny artystyczne, komiks czy haft wielkoformatowy. „W tym roku otrzymaliśmy naprawdę ogromną liczbę zgłoszeń od artystów. Jak co roku wyselekcjonowaliśmy grupę reprezentującą różne nurty artystyczne. Na pewno każdy odwiedzający nasze targi znajdzie coś dla siebie, coś, co mu się spodoba, zainspiruje go do dalszych artystycznych poszukiwań. W ubiegłym roku nasze wydarzenie odwiedziło ponad 3000 gości. Były to osoby z całej Polski, również z zagranicy. Możliwość obcowania ze sztuką, rozmowy z artystami, wymienianie doświadczeń z innymi uczestnikami jest wyjątkowe, i to zapewniamy co roku wszystkim odwiedzającym” – mówi Alicja Panasiewicz, prezeska Fundacji Nówka Sztuka, która jest organizatorem Targów. Podczas wydarzenia zobaczymy m.in. prace Tomasza Bereźnickiego, autora komiksów, ilustracji, okładek książek i czasopism, a także projektów witraży. Z kolei Maciej Rakowski zaprezentuje minimalistyczne monochromatyczne miniatury wykonane tuszem i kredką z elementami kolażu. Na miłośników malarstwa czekać będą prace m.in. Marceliny Łazarek, Natki Biegalskiej czy Magdaleny Buk. Nie zabraknie też form użytkowych: swoją ceramikę pokażą NOMAD Ceramic oraz LEP.TO Studio, tkaninę MOST studio, a także zobaczymy haft wielkoformatowy autorstwa Karoliny Szwedt. Targom towarzyszyć będzie wystawa Gabrieli Chrabąszcz „What It Feels Like for a Girl?” w Galerii Pryzmat, która potrwa od 7 do 13 listopada. Kuratorką jest Alicja Głuszek, a tematem niewidzialna opresja, poprzez wstyd kontrolująca zachowania i ciała kobiet, wyrażona formą haftu i miękkich form rzeźbiarskich. Podczas festiwalowego weekendu odbywać się będą również warsztaty dla dzieci i dorosłych. Wśród nich m.in. warsztaty kintsugi, projektowania etnozabawki czy tworzenie nowoczesnego domu dla Smoka Wawelskiego. Organizatorem Targów jest Fundacja Nówka Sztuka. Projekt został współfinansowany ze środków Miasta Krakowa.                                                                                                 
Sztuka Gala 5. edycji Warszawskiego Maratonu Fotograficznego
2024-11-04 | 09:00

Gala 5. edycji Warszawskiego Maratonu Fotograficznego

Warszawski Maraton Fotograficzny to inicjatywa kawiarni Green Caffè Nero, dedykowana wszystkim pasjonatom fotografii – zarówno profesjonalistom, jak i amatorom. Uczestnicy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Gwiazdy

Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci

Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.