Kolory uśmiechu

Fundacja Dr Clown
Powstańców Śląskich 87 lok. U10B
01-355 Warszawa
paulina.latacz|drclown.pl| |paulina.latacz|drclown.pl
728 401 910
www.drclown.pl
Fundacja Dr Clown zaprasza mieszkańców Szczecina na niezwykłą wystawę w Domu Kultury Krzemień. Kolory uśmiechu to obrazy namalowane przez seniorów z DPS Dom Kombatanta oraz pacjentów szpitala „Zdroje” podczas warsztatów arteterapeutycznych.
Śmiech ma szereg dobroczynnych właściwości, które potwierdzają badania naukowe. Stymuluje układ odpornościowy, mobilizuje organizm do walki z chorobą, przyspiesza rekonwalescencję. Zwiększa również pewność siebie i poprawia samopoczucie. To właśnie moc uśmiechu i jego rola w życiu codziennym była tematem przewodnim warsztatów malarskich, zorganizowanych przez Fundację Dr Clown we współpracy z firmą TE Connectivity, dla podopiecznych DPS-u Dom Kombatanta i Pioniera Ziemi Szczecińskiej oraz pacjentów na Oddziale Psychiatrii Dziecięcej i Młodzieżowej w szpitalu „Zdroje” w Szczecinie. Niezwykłe obrazy będzie można obejrzeć podczas wystawy w Domu Kultury Krzemień.
– W ramach projektu „Profilaktyka zdrowotna z uśmiechem. Warsztaty plastyczne dla dzieci i seniorów bazujące na terapii śmiechem” chcieliśmy pokazać seniorom i pacjentom szpitala, że uśmiech może pomóc w powrocie do zdrowia. Jako Doktor Clown od wielu lat obserwuję jak śmiech mobilizuje organizm do walki z chorobą, jak pomaga odreagować frustrację w trudnych sytuacjach, poprawia nie tylko nasze samopoczucie, ale pozytywnie wpływa na funkcjonowania całego organizmu! Podczas warsztatów opowiadaliśmy własne doświadczenia, jak uśmiech pomógł nam w trudnych sytuacjach, a emocje i historie związane z uśmiechem przenosiliśmy na płótna. W sumie powstało 120 prac malarskich. Wybrane z nich mieszkańcy Szczecina będą mogli zobaczyć na specjalnej wystawie w Domu Kultury Krzemień. Otwarcie wystawy już w najbliższy piątek 10 września o godzinie 18:00. Wstęp wolny - zapraszamy! – mówi Magda Błaszczyk, pełnomocnik Fundacji Dr Clown w Szczecinie.
Wystawa Kolory Uśmiechu potrwa do 17 września w Domu Kultury Krzemień przy ul. Krzemiennej 10 w Szczecinie. Wystawę można odwiedzać w godzinach otwarcia DK Krzemień – w weekend od 11:00 do 20:00, w dni powszednie od 9:00 do 20:00.

Sztuka współczesna w Muzeum Warszawy: ścieżka Sztuka wspierania

Koncert Świąteczny w zabytkowej Elektrowni

NOWY PROJEKT CYFROWY - DIGITALIZACJA DÓBR KULTURY WROCŁAWIA
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

W 2030 roku zetki będą stanowić jedną trzecią globalnej siły roboczej. Ich odmienne od starszej generacji oczekiwania zmienią podejście firm
Wśród kluczowych kryteriów, którymi przedstawiciele pokolenia Z kierują się przy wyborze pracodawcy, są: atrakcyjne wynagrodzenie, atmosfera w firmie i zachowanie równowagi między życiem zawodowym i prywatnym. Trzy czwarte managerów nie jest zadowolonych z młodych absolwentów szkół wyższych, wskazując na ich słabą motywację, brak profesjonalizmu i niskie umiejętności organizacyjne. Analitycy rynku pracy podnoszą, że aby przyciągnąć do siebie młode talenty i utrzymać je w strukturach firmy, pracodawcy muszą wprowadzić szereg zmian, szczególnie w zakresie kultury organizacyjnej.
Muzyka
Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.