Komunikaty PR

Konkurs „ASPiruj, kreuj, koloruj” rozpoczęty

2021-04-19  |  16:00
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl

III edycja konkursu organizowanego przez markę Radaway właśnie się rozpoczęła. W tym rok studenci Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi będą mieć szansę wykazać się swoją kreatywnością i umiejętnościami w zakresie projektowania wzorów nadruku na szkle.

Pandemia nie powstrzymuje Radaway we wspieraniu młodych artystów. Marka po raz trzeci zaprosiła studentów łódzkiej ASP do udziału w autorskim konkursie, jednak tym razem pod odmienioną nazwą - „ASPiruj, kreuj, koloruj”. Jego celem nie jest jak poprzednio stworzenie motywu graweru, lecz przygotowanie projektu nadruku na szkle. Zmiana związana jest z wprowadzoną przez producenta kabin prysznicowych nową usługą – Print Radaway, pozwalającą na nanoszenie na szklane tafle wzorów w pełnej palecie barw. Uczestnicy mają więc szerokie pole do popisu. Prace nad projektami trwać będą do 15 czerwca, a ogłoszenie wyników nastąpi 22 czerwca.

 

Do udziału w konkursie zaproszeni zostali studenci z Pracowni Projektowania Produktu prowadzonej przez prof. dr hab. Grzegorza Reńskiego na wydziale Wzornictwa i Architektury Wnętrz ASP w Łodzi. Ich zadaniem oprócz zaprojektowania nadruku na szkle kabin prysznicowych jest również przygotowanie kompletnej aranżacji wnętrza łazienki.  

 

- Przygotowanie wizualizacji łazienki i kabiny z kolorowym nadrukiem to ciekawe wyzwanie, które dla młodych artystów z pewnością będzie cennym doświadczeniem. Nie możemy doczekać się efektów prac. Tym bardziej, że usługa Print Radaway daje niemal nieograniczone możliwości. Spodziewamy się oryginalnych i zaskakujących propozycji – mówi Hanna Błaszak, dyrektor marketingu Radaway.

 

Konkurs „ASPiruj, kreuj, koloruj” to doskonała okazja dla młodych projektantów, by zmierzyć się z przyszłym zawodem. W konkursie przewidziano nagrody finansowe, wyróżnieniem będzie także wprowadzenie przygotowanych wzorów na stałe do oferty marki Radaway.  

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sztuka Sztuka współczesna w Muzeum Warszawy: ścieżka Sztuka wspierania Biuro prasowe
2024-12-23 | 15:54

Sztuka współczesna w Muzeum Warszawy: ścieżka Sztuka wspierania

Anna Libera, AWA WSCHO z cyklu Strasznie nam się tu podoba! Muzeum Warszawy. fot. M. Matyjaszewski, A. Sulej   Muzeum Warszawy, Rynek Starego Miasta 42,
Sztuka Koncert Świąteczny w zabytkowej Elektrowni
2024-12-17 | 10:45

Koncert Świąteczny w zabytkowej Elektrowni

W najbliższą sobotę 21 grudnia w zabytkowej Elektrowni Karola Scheiblera w otoczeniu choinek oraz klimatycznych lampek odbędzie się koncert kolęd i pastorałek w wykonaniu Chóru
Sztuka NOWY PROJEKT CYFROWY - DIGITALIZACJA DÓBR KULTURY WROCŁAWIA
2024-12-10 | 12:00

NOWY PROJEKT CYFROWY - DIGITALIZACJA DÓBR KULTURY WROCŁAWIA

NOWY PROJEKT CYFROWY - DIGITALIZACJA DÓBR KULTURY WROCŁAWIA    Grobowce w formie kaplicy w stylu neomauretańskim z wielobarwnej cegły, małej neoklasycystycznej

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Edukacja

Idea STEM zmienia podejście do edukacji dzieci na całym świecie. Doświadczanie i współpraca zamiast wykładów

Odejście od wykładowej metody prowadzenia zajęć na rzecz doświadczeń, współpracy i partnerskich relacji z nauczycielem to podstawowe założenia idei edukacyjnej STEM. Ma ona wspierać rozwój dzieci i młodzieży w kierunkach, jakie wytycza zmieniająca się rzeczywistość i na jakie nastawiony będzie rynek pracy za kilka lat. Globalnie rynek edukacji STEM do końca dekady podwoi swoje przychody. Ten światowy trend jest obserwowany i rozwijany również w Polsce, m.in. poprzez projekt STEM Kindloteka.

Handel

Finansowanie, technologia i wola polityczna sprzyjają walce o klimat. Dołączają do niej także konsumenci

Eksperci apelują o intensyfikację wysiłków na rzecz ochrony klimatu. Tym bardziej że teraz są ku temu sprzyjające warunki: finansowanie, wola polityczna i zaawansowane technologie. Coraz częściej idzie za tym także gotowość społeczeństwa do zmian. Choć w kontekście zielonej rewolucji mówi się przede wszystkim o transformacji energetycznej i ograniczaniu emisji CO2, dbanie o zmiany zaczyna się również na poziomie decyzji konsumenckich. Polacy mają tego świadomość i wdrażają proekologiczne nawyki w codzienną rutynę i zakupy.