Konkurs „ASPiruj, kreuj, koloruj” rozstrzygnięty

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations
ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Ponad 60 prac przesłali studenci łódzkiej ASP w konkursie „ASPiruj, kreuj, koloruj”, który zorganizowała marka Radaway. Projekty wzorów nadruku na szkle zachwyciły komisję oryginalnością i kreatywnością. Zgodnie z regulaminem wybranych zostało jednak kilka zgłoszeń, które szczególnie wyróżniły się pomysłowością i starannością wykonania. Do kogo trafią nagrody w tym roku? Znamy odpowiedź.
To już III edycja konkursu Radaway dedykowanego studentom wydziału Wzornictwa i Architektury Wnętrz w Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi. Tym razem uczestnicy pracowali nie jak dotychczas nad grawerem, a nad projektem nadruku na szkle. Ich zadaniem oprócz zaprojektowania wzoru na szybie kabiny prysznicowej było również przygotowanie kompletnej aranżacji wnętrza łazienki. Po długich i intensywnych obradach Jury wybrało 4 najlepsze projekty, które na stałe zostaną wprowadzone do oferty marki Radaway.
- Liczba nadesłanych prac przerosła nasze oczekiwania. Otrzymaliśmy 63 bardzo ciekawe prace inspirowane naturą, geometrią czy sztuką nowoczesną. Wybór zwycięzców nie był łatwym zadaniem. Po bardzo długich obradach udało się jednak wyłonić cztery projekty, które zdaniem komisji wyróżniają się oryginalnością i precyzją wykonania – mówi Hanna Błaszak, ekspert firmy Radaway.
W konkursie zwyciężył Łukasz Gałach i projekt inspirowany najstarszym systemem zabezpieczeń tj. kratami nożycowymi, zatytułowany „Scissor”. Wzór doskonale sprawdzi się we wnętrzach utrzymanych w najmodniejszym ostatnio stylu loftowym. Drugie miejsce przyznano autorce pracy „Jungle” - Natalii Żurawskiej, której propozycja szczególnie przypadnie do gustu miłośnikom natury. Trzecie miejsce zajęli ex aequo Julia Bartczak za projekt „Ikoi” i ponownie Łukasz Gałach za motyw „Spark”.
To jednak nie wszystko. Na uczestników czeka jeszcze nagroda publiczności. Marka Radaway prowadzi obecnie na swoim fanpage’u na Facebooku plebiscyt online, w którym każdy może oddać głos według własnych upodobań.
Radaway planuje też uroczyste wręczenie nagród, połączone z wystawą wyróżnionych prac. Ze względu na okres wakacyjny, spotkanie odbędzie się prawdopodobnie we wrześniu.

Sztuka współczesna w Muzeum Warszawy: ścieżka Sztuka wspierania

Koncert Świąteczny w zabytkowej Elektrowni

NOWY PROJEKT CYFROWY - DIGITALIZACJA DÓBR KULTURY WROCŁAWIA
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj
Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Infrastruktura
Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.