Konkurs „ASPiruj, kreuj, koloruj” rozstrzygnięty

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations
ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Ponad 60 prac przesłali studenci łódzkiej ASP w konkursie „ASPiruj, kreuj, koloruj”, który zorganizowała marka Radaway. Projekty wzorów nadruku na szkle zachwyciły komisję oryginalnością i kreatywnością. Zgodnie z regulaminem wybranych zostało jednak kilka zgłoszeń, które szczególnie wyróżniły się pomysłowością i starannością wykonania. Do kogo trafią nagrody w tym roku? Znamy odpowiedź.
To już III edycja konkursu Radaway dedykowanego studentom wydziału Wzornictwa i Architektury Wnętrz w Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi. Tym razem uczestnicy pracowali nie jak dotychczas nad grawerem, a nad projektem nadruku na szkle. Ich zadaniem oprócz zaprojektowania wzoru na szybie kabiny prysznicowej było również przygotowanie kompletnej aranżacji wnętrza łazienki. Po długich i intensywnych obradach Jury wybrało 4 najlepsze projekty, które na stałe zostaną wprowadzone do oferty marki Radaway.
- Liczba nadesłanych prac przerosła nasze oczekiwania. Otrzymaliśmy 63 bardzo ciekawe prace inspirowane naturą, geometrią czy sztuką nowoczesną. Wybór zwycięzców nie był łatwym zadaniem. Po bardzo długich obradach udało się jednak wyłonić cztery projekty, które zdaniem komisji wyróżniają się oryginalnością i precyzją wykonania – mówi Hanna Błaszak, ekspert firmy Radaway.
W konkursie zwyciężył Łukasz Gałach i projekt inspirowany najstarszym systemem zabezpieczeń tj. kratami nożycowymi, zatytułowany „Scissor”. Wzór doskonale sprawdzi się we wnętrzach utrzymanych w najmodniejszym ostatnio stylu loftowym. Drugie miejsce przyznano autorce pracy „Jungle” - Natalii Żurawskiej, której propozycja szczególnie przypadnie do gustu miłośnikom natury. Trzecie miejsce zajęli ex aequo Julia Bartczak za projekt „Ikoi” i ponownie Łukasz Gałach za motyw „Spark”.
To jednak nie wszystko. Na uczestników czeka jeszcze nagroda publiczności. Marka Radaway prowadzi obecnie na swoim fanpage’u na Facebooku plebiscyt online, w którym każdy może oddać głos według własnych upodobań.
Radaway planuje też uroczyste wręczenie nagród, połączone z wystawą wyróżnionych prac. Ze względu na okres wakacyjny, spotkanie odbędzie się prawdopodobnie we wrześniu.

Sztuka współczesna w Muzeum Warszawy: ścieżka Sztuka wspierania

Koncert Świąteczny w zabytkowej Elektrowni

NOWY PROJEKT CYFROWY - DIGITALIZACJA DÓBR KULTURY WROCŁAWIA
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.