Kultura i budownictwo współgrają ze sobą
Kultura i budownictwo to dwie osobne i na pozór różniące się dziedziny. Czy w jakikolwiek sposób mogą się one ze sobą łączyć? Firma ALSTAL realizując swoją misję i ideę udowadnia, że obie współgrają ze sobą.
W Bydgoszczy w dniach 6-20 listopada odbywa się dwunasta edycja Międzynarodowego Konkursu Pianistycznego im. Ignacego Jana Paderewskiego. To prestiżowa impreza, która ma miejsce co trzy lata, a udział w niej biorą młodzi pianiści z całego świata. Po licznych przesłuchaniach, organizowanych na różnych kontynentach, przychodzi upragniony finał, na który przyjeżdża do Bydgoszczy 50 najbardziej zdolnych osób, wyróżnionych przez Jury. Ideą konkursu jest wyłonienie młodych talentów, którzy staną przed wielką szansą na wypłynięcie na szerokie wody.
- W muzyce każdy detal ma znaczenie, każda nuta musi do siebie idealnie pasować, tak aby tworzyć prawdziwe arcydzieło. Podobnie jest w budownictwie, gdzie każda budowla musi być starannie zaprojektowana, a następnie wykonana z dbałością o najmniejszy element. My tworzymy arcydzieła budowlane, a pianiści arcydzieła muzyczne i kulturowe. Tak właśnie łączymy budownictwo z kulturą. – mówi Anna Rolka-Zawadzka, Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu firmy ALSTAL Grupa Budowlana.
Budujemy Możliwości – dla siebie, innych i pokoleń
ALSTAL #BudujemyMożliwości.
Bydgoska firma chcąc poszerzyć swoje horyzonty i wielowymiarowość hasła #BudujemyMożliwości, podjęła strategiczną decyzję o sponsoringu Międzynarodowego Konkursu Pianistycznego im. Ignacego Jana Paderewskiego, stając się tym samym mecenasem kultury.
W konkursie udział biorą młodzi pianiści z całego świata, którzy określani są jako wschodzące talenty. Organizatorzy, przy wsparciu sponsorów tworzą zatem niesamowite możliwości w drodze prowadzącej do spełnienia marzeń, profesjonalnych kontraktów i wkroczenia do światowej elity pianistów. To właśnie w ten sposób firma ALSTAL po raz kolejny przekuła w czyny hasło #BudujemyMożliwości.
ALSTAL przez ponad 45 lat działalności wybudował wiele szpitali, basenów, hal sportowych, a także zakładów produkcyjnych, magazynów i obiektów kulturowych. To właśnie bydgoska firma wybudowała słynną Operę Leśną w Sopocie, Salę Koncertową w Szkole Muzycznej w Warszawie, a aktualnie prowadzi wielki remont Opery Śląskiej w Bytomiu. Każda zrealizowana inwestycja jest inna. Budowa każdej z nich, otwiera nowe możliwości, czy to dla inwestora, użytkowników, gości, pacjentów, a nawet lokalnych społeczności.

Sztuka współczesna w Muzeum Warszawy: ścieżka Sztuka wspierania

Koncert Świąteczny w zabytkowej Elektrowni

NOWY PROJEKT CYFROWY - DIGITALIZACJA DÓBR KULTURY WROCŁAWIA
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.