Komunikaty PR

Kultura i budownictwo współgrają ze sobą

2022-11-18  |  10:00
Biuro prasowe

Kultura i budownictwo to dwie osobne i na pozór różniące się dziedziny. Czy w jakikolwiek sposób mogą się one ze sobą łączyć? Firma ALSTAL realizując swoją misję i ideę udowadnia, że obie współgrają ze sobą.

W Bydgoszczy w dniach 6-20 listopada odbywa się dwunasta edycja Międzynarodowego Konkursu Pianistycznego im. Ignacego Jana Paderewskiego. To prestiżowa impreza, która ma miejsce co trzy lata, a udział w niej biorą młodzi pianiści z całego świata. Po licznych przesłuchaniach, organizowanych na różnych kontynentach, przychodzi upragniony finał, na który przyjeżdża do Bydgoszczy 50 najbardziej zdolnych osób, wyróżnionych przez Jury. Ideą konkursu jest wyłonienie młodych talentów, którzy staną przed wielką szansą na wypłynięcie na szerokie wody.

- W muzyce każdy detal ma znaczenie, każda nuta musi do siebie idealnie pasować, tak aby tworzyć prawdziwe arcydzieło. Podobnie jest w budownictwie, gdzie każda budowla musi być starannie zaprojektowana, a następnie wykonana z dbałością o najmniejszy element. My tworzymy arcydzieła budowlane, a pianiści arcydzieła muzyczne i kulturowe. Tak właśnie łączymy budownictwo z kulturą. – mówi Anna Rolka-Zawadzka, Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu firmy ALSTAL Grupa Budowlana.

Budujemy Możliwości – dla siebie, innych i pokoleń

ALSTAL #BudujemyMożliwości.

Bydgoska firma chcąc poszerzyć swoje horyzonty i wielowymiarowość hasła #BudujemyMożliwości, podjęła strategiczną decyzję o sponsoringu Międzynarodowego Konkursu Pianistycznego im. Ignacego Jana Paderewskiego, stając się tym samym mecenasem kultury.

W konkursie udział biorą młodzi pianiści z całego świata, którzy określani są jako wschodzące talenty. Organizatorzy, przy wsparciu sponsorów tworzą zatem niesamowite możliwości w drodze prowadzącej do spełnienia marzeń, profesjonalnych kontraktów i wkroczenia do światowej elity pianistów. To właśnie w ten sposób firma ALSTAL po raz kolejny przekuła w czyny hasło #BudujemyMożliwości.

ALSTAL przez ponad 45 lat działalności wybudował wiele szpitali, basenów, hal sportowych, a także zakładów produkcyjnych, magazynów i obiektów kulturowych. To właśnie bydgoska firma wybudowała słynną Operę Leśną w Sopocie, Salę Koncertową w Szkole Muzycznej w Warszawie, a aktualnie prowadzi wielki remont Opery Śląskiej w Bytomiu. Każda zrealizowana inwestycja jest inna. Budowa każdej z nich, otwiera nowe możliwości, czy to dla inwestora, użytkowników, gości, pacjentów, a nawet lokalnych społeczności.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sztuka Jubileusz 10-lecia siedziby NOSPR Biuro prasowe
2024-11-05 | 12:20

Jubileusz 10-lecia siedziby NOSPR

Jesienią 2024 roku mija 10 lat od momentu, gdy oficjalnie zainaugurowała swoją działalność nowa siedziba Narodowej Orkiestry Symfonicznej Polskiego Radia (NOSPR) w Katowicach. Wystarczyła
Sztuka Święto sztuki i designu w Krakowie
2024-11-04 | 12:10

Święto sztuki i designu w Krakowie

Już po raz 7 w Krakowie zanurzymy się w świecie kreatywnych, inspirujących wizji artystycznych. Podczas kolejnej edycji Targów Artystów i Designerów „Nówka Sztuka” swoje prace zaprezentuje ponad 70 najlepszych twórców, starannie wyselekcjonowanych przez Jury. Targi odbędą się w dniach 9-10 listopada w Pałacu Sztuki. To idealna okazja dla miłośników sztuki, kolekcjonerów, ale też osób, które dopiero poznają ten świat. Targi „Nówka Sztuka” mają na celu inspirować, redefiniować spojrzenie na współczesną estetykę, ale też pozwolić na bezpośrednie nawiązanie kontaktu odbiorcy z artystą. W tym roku zaprezentują się osoby tworzące m.in. fotografię, grafikę, plakat, malarstwo, ceramikę, sztukę użytkową, rzeźbę, tkaniny artystyczne, komiks czy haft wielkoformatowy. „W tym roku otrzymaliśmy naprawdę ogromną liczbę zgłoszeń od artystów. Jak co roku wyselekcjonowaliśmy grupę reprezentującą różne nurty artystyczne. Na pewno każdy odwiedzający nasze targi znajdzie coś dla siebie, coś, co mu się spodoba, zainspiruje go do dalszych artystycznych poszukiwań. W ubiegłym roku nasze wydarzenie odwiedziło ponad 3000 gości. Były to osoby z całej Polski, również z zagranicy. Możliwość obcowania ze sztuką, rozmowy z artystami, wymienianie doświadczeń z innymi uczestnikami jest wyjątkowe, i to zapewniamy co roku wszystkim odwiedzającym” – mówi Alicja Panasiewicz, prezeska Fundacji Nówka Sztuka, która jest organizatorem Targów. Podczas wydarzenia zobaczymy m.in. prace Tomasza Bereźnickiego, autora komiksów, ilustracji, okładek książek i czasopism, a także projektów witraży. Z kolei Maciej Rakowski zaprezentuje minimalistyczne monochromatyczne miniatury wykonane tuszem i kredką z elementami kolażu. Na miłośników malarstwa czekać będą prace m.in. Marceliny Łazarek, Natki Biegalskiej czy Magdaleny Buk. Nie zabraknie też form użytkowych: swoją ceramikę pokażą NOMAD Ceramic oraz LEP.TO Studio, tkaninę MOST studio, a także zobaczymy haft wielkoformatowy autorstwa Karoliny Szwedt. Targom towarzyszyć będzie wystawa Gabrieli Chrabąszcz „What It Feels Like for a Girl?” w Galerii Pryzmat, która potrwa od 7 do 13 listopada. Kuratorką jest Alicja Głuszek, a tematem niewidzialna opresja, poprzez wstyd kontrolująca zachowania i ciała kobiet, wyrażona formą haftu i miękkich form rzeźbiarskich. Podczas festiwalowego weekendu odbywać się będą również warsztaty dla dzieci i dorosłych. Wśród nich m.in. warsztaty kintsugi, projektowania etnozabawki czy tworzenie nowoczesnego domu dla Smoka Wawelskiego. Organizatorem Targów jest Fundacja Nówka Sztuka. Projekt został współfinansowany ze środków Miasta Krakowa.                                                                                                 
Sztuka Gala 5. edycji Warszawskiego Maratonu Fotograficznego
2024-11-04 | 09:00

Gala 5. edycji Warszawskiego Maratonu Fotograficznego

Warszawski Maraton Fotograficzny to inicjatywa kawiarni Green Caffè Nero, dedykowana wszystkim pasjonatom fotografii – zarówno profesjonalistom, jak i amatorom. Uczestnicy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Gwiazdy

Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci

Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.