Noworoczne show w wyjątkowym wydaniu – Manufaktura zaprasza na sylwestra
Sylwester w Manufakturze to już wieloletnia, huczna tradycja. Pokazy fajerwerków, innowacyjne drony, koncerty, a teraz przyszedł czas na… spektakularny pokaz laserów! Impreza będzie doskonałą okazją dla łodzian do wspólnego spędzenia czasu i wejścia w Nowy Rok – także całymi rodzinami.
Sylwester w Manufakturze
31.12, od godz. 23 do 1
Jak najlepiej przywitać Nowy Rok? Oczywiście w Manufakturze! Aby odpowiednio uczcić tegorocznego sylwestra, a jednocześnie być w zgodzie ze społecznymi oczekiwaniami, Manufaktura postawiła na innowacyjny pokaz laserów w towarzystwie najlepszej, energicznej muzyki.
Impreza rozpocznie się o godzinie 23 – goście zebrani na rynku będą mogli bawić się przy dj’skim secie, a także odwiedzać czynne restauracje na rynku Manufaktury i punkty gastronomiczne – m.in. Pijaną Wiśnię, beczkę z Grzańcem, Whiskey in the Jar, Tawernę, Al Dente, Galicję czy Restaurację Tajską Hot Spoon. Na imprezy zamknięte tego dnia zapraszają Manuarte, Whiskey in the Jar, a także Pankejk i Mexican.
Chwilę przed północą rozpocznie się wspólne odliczanie, a o godz. 24 rozpocznie się wyjątkowy pokaz laserów w akompaniamencie muzyki. – Wiemy, że wielu łodzian z chęcią wita wspólnie z nami Nowy Rok i zawsze z niecierpliwością czeka na sylwestrowe atrakcje. W tym roku, chcąc zatroszczyć się o zwierzęta i środowisko, postawimy na pokaz laserowy, zamiast fajerwerków. Zapewniamy, że show będzie równie piękne, a niebo nad Manufakturą rozświetlone mnóstwem barw – mówi Monika Langner, rzeczniczka prasowa Manufaktury. – To doskonała okazja, by spędzić ten czas w rodzinnej, ciepłej atmosferze – dodaje.
*Ze względów bezpieczeństwa na rynek Manufaktury nie będzie można wnosić własnych materiałów pirotechnicznych ani alkoholu. W centralnym punkcie rynku, przed budynkiem galerii handlowej, będzie wydzielona bezpieczna strefa rodzinna, w której rodziny z małymi dziećmi będą czuły się komfortowo, a tego wieczoru cały rynek będzie objęty szczególnym dozorem ochrony.

Sztuka współczesna w Muzeum Warszawy: ścieżka Sztuka wspierania

Koncert Świąteczny w zabytkowej Elektrowni

NOWY PROJEKT CYFROWY - DIGITALIZACJA DÓBR KULTURY WROCŁAWIA
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Rynek saszetek nikotynowych w Polsce będzie uregulowany. Osoby nieletnie nie będą mogły ich kupić
Siódmego maja sejmowa Komisja Zdrowia zajmie się nowelizacją ustawy o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych, która w części reguluje rynek woreczków nikotynowych. Eksperci z Forum Prawo dla Rozwoju podkreślają pilną potrzebę objęcia tego rynku przepisami prawnymi. Podkreślają, że brak odpowiednich regulacji prawnych dotyczących tych produktów, obecnych na polskim rynku od pięciu lat, to realne zagrożenie dla zdrowia publicznego. Niezbędne są kompleksowe przepisy, które uregulują kwestię saszetek i ograniczą do nich dostęp młodzieży.
Prawo
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek. Tylko część firm działa na rzecz równości płci

Luka w zatrudnieniu kobiet i mężczyzn spadła w UE do najniższego poziomu w ostatniej dekadzie. Jednocześnie jednak panie częściej niż na kierowniczych pracują na niższych i gorzej płatnych stanowiskach. W Polsce, jak wynika z danych 30% Club Poland, udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na GPW wynosi 18,4 proc. Wskazuje to na potrzebę wdrożenia skutecznych działań na rzecz zwiększenia udziału kobiet w najwyższych strukturach zarządzania, również na szczeblu unijnym.
Konsument
Czterech na 10 Polaków miało do czynienia z deepfake’ami. Cyberprzęstępcy coraz skuteczniej wykorzystują manipulowane treści

Deepfaki, czyli wygenerowane bądź też zmanipulowane przez sztuczną inteligencję zdjęcia, dźwięki lub treści wideo, to jedna z najbardziej kontrowersyjnych technologii naszych czasów. Do jej tworzenia wykorzystywane są zaawansowane algorytmy AI, dlatego użytkownikom coraz trudniej jest odróżnić treści rzeczywiste od fałszywych. Z raportu „Dezinformacja oczami Polaków 2024” wynika, że cztery na 10 badanych osób miało do czynienia z takimi treściami. To o tyle istotne, że deepfaki bywają wykorzystywane do manipulacji, szantażu, niszczenia reputacji, oszustw i wyłudzeń finansowych.