Komunikaty PR

Noworoczne show w wyjątkowym wydaniu – Manufaktura zaprasza na sylwestra

2023-12-23  |  10:00
Biuro prasowe

Sylwester w Manufakturze to już wieloletnia, huczna tradycja. Pokazy fajerwerków, innowacyjne drony, koncerty, a teraz przyszedł czas na… spektakularny pokaz laserów! Impreza będzie doskonałą okazją dla łodzian do wspólnego spędzenia czasu i wejścia w Nowy Rok – także całymi rodzinami.

Sylwester w Manufakturze

31.12, od godz. 23 do 1

Jak najlepiej przywitać Nowy Rok? Oczywiście w Manufakturze! Aby odpowiednio uczcić tegorocznego sylwestra, a jednocześnie być w zgodzie ze społecznymi oczekiwaniami, Manufaktura postawiła na innowacyjny pokaz laserów w towarzystwie najlepszej, energicznej muzyki.

Impreza rozpocznie się o godzinie 23 – goście zebrani na rynku będą mogli bawić się przy dj’skim secie, a także odwiedzać czynne restauracje na rynku Manufaktury i punkty gastronomiczne – m.in. Pijaną Wiśnię, beczkę z  Grzańcem, Whiskey in the Jar, Tawernę, Al Dente, Galicję czy Restaurację Tajską Hot Spoon. Na imprezy zamknięte tego dnia zapraszają Manuarte, Whiskey in the Jar, a także Pankejk i Mexican.

Chwilę przed północą rozpocznie się wspólne odliczanie, a o godz. 24 rozpocznie się wyjątkowy pokaz laserów w akompaniamencie muzyki. – Wiemy, że wielu łodzian z chęcią wita wspólnie z nami Nowy Rok i zawsze z niecierpliwością czeka na sylwestrowe atrakcje. W tym roku, chcąc zatroszczyć się o zwierzęta i środowisko, postawimy na pokaz laserowy, zamiast fajerwerków. Zapewniamy, że show będzie równie piękne, a niebo nad Manufakturą rozświetlone mnóstwem barw – mówi Monika Langner, rzeczniczka prasowa Manufaktury. – To doskonała okazja, by spędzić ten czas w rodzinnej, ciepłej atmosferze – dodaje.

*Ze względów bezpieczeństwa na rynek Manufaktury nie będzie można wnosić własnych materiałów pirotechnicznych ani alkoholu. W centralnym punkcie rynku, przed budynkiem galerii handlowej, będzie wydzielona bezpieczna strefa rodzinna, w której rodziny z małymi dziećmi będą czuły się komfortowo, a tego wieczoru cały rynek będzie objęty szczególnym dozorem ochrony.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sztuka Sztuka współczesna w Muzeum Warszawy: ścieżka Sztuka wspierania Biuro prasowe
2024-12-23 | 15:54

Sztuka współczesna w Muzeum Warszawy: ścieżka Sztuka wspierania

Anna Libera, AWA WSCHO z cyklu Strasznie nam się tu podoba! Muzeum Warszawy. fot. M. Matyjaszewski, A. Sulej   Muzeum Warszawy, Rynek Starego Miasta 42,
Sztuka Koncert Świąteczny w zabytkowej Elektrowni
2024-12-17 | 10:45

Koncert Świąteczny w zabytkowej Elektrowni

W najbliższą sobotę 21 grudnia w zabytkowej Elektrowni Karola Scheiblera w otoczeniu choinek oraz klimatycznych lampek odbędzie się koncert kolęd i pastorałek w wykonaniu Chóru
Sztuka NOWY PROJEKT CYFROWY - DIGITALIZACJA DÓBR KULTURY WROCŁAWIA
2024-12-10 | 12:00

NOWY PROJEKT CYFROWY - DIGITALIZACJA DÓBR KULTURY WROCŁAWIA

NOWY PROJEKT CYFROWY - DIGITALIZACJA DÓBR KULTURY WROCŁAWIA    Grobowce w formie kaplicy w stylu neomauretańskim z wielobarwnej cegły, małej neoklasycystycznej

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Edukacja

Idea STEM zmienia podejście do edukacji dzieci na całym świecie. Doświadczanie i współpraca zamiast wykładów

Odejście od wykładowej metody prowadzenia zajęć na rzecz doświadczeń, współpracy i partnerskich relacji z nauczycielem to podstawowe założenia idei edukacyjnej STEM. Ma ona wspierać rozwój dzieci i młodzieży w kierunkach, jakie wytycza zmieniająca się rzeczywistość i na jakie nastawiony będzie rynek pracy za kilka lat. Globalnie rynek edukacji STEM do końca dekady podwoi swoje przychody. Ten światowy trend jest obserwowany i rozwijany również w Polsce, m.in. poprzez projekt STEM Kindloteka.

Handel

Finansowanie, technologia i wola polityczna sprzyjają walce o klimat. Dołączają do niej także konsumenci

Eksperci apelują o intensyfikację wysiłków na rzecz ochrony klimatu. Tym bardziej że teraz są ku temu sprzyjające warunki: finansowanie, wola polityczna i zaawansowane technologie. Coraz częściej idzie za tym także gotowość społeczeństwa do zmian. Choć w kontekście zielonej rewolucji mówi się przede wszystkim o transformacji energetycznej i ograniczaniu emisji CO2, dbanie o zmiany zaczyna się również na poziomie decyzji konsumenckich. Polacy mają tego świadomość i wdrażają proekologiczne nawyki w codzienną rutynę i zakupy.