OKAM wraz z F.S.O. PARK wspierają młodych artystów w ramach Warsaw off ART
Między 26 a 29 września br. odbędzie się 7-edycja międzynarodowego festiwalu sztuki Warsaw off ART pt. “Gdzie jest ten miód?”. Wydarzenie będzie mieć miejsce w budynku Glicerynowni, znajdującym się w zrewitalizowanym przez OKAM kompleksie BOHEMA - Strefa Praga przy ul. Szwedzkiej 26a na Pradze Północ w Warszawie. Partnerem wydarzenia jest firma OKAM oraz F.S.O. PARK.
W ramach tegorocznej edycji zaprezentują się młodzi artyści z Poznania, Lipska, Krakowa oraz Warszawy, których twórczość ma skłonić do refleksji nad dzisiejszymi wyzwaniami młodych pokoleń. Prace artystów odnoszą się do sytuacji finansowej najmłodszych generacji i ich życia zawodowego.
- Regularnie włączamy się w różnego rodzaju projekty artystyczne na Pradze Północ, która z uwagi na prowadzone w dzielnicy inwestycje, jest nam bardzo bliska. Tym razem OKAM udostępnił przestrzeń pod wystawę prac młodych artystów w ramach alternatywnego festiwalu sztuki Warsaw off ART. Cieszymy się, że po raz kolejny możemy wesprzeć artystów i mamy nadzieję, że nie jest to nasze ostatnie spotkanie w ramach Warsaw off ART. - podkreśla Urszula Karczmarczyk, Dyrektor Marketingu OKAM City.
Na przełomie grudnia 2023 i stycznia 2024 r. OKAM był organizatorem oraz mecenasem wystawy rysunku praskiego artysty Tymona Wodnickiego z cyklu “Never ending drawing”, która prezentowana była w Budynku Bramy Głównej FSO a docelowej inwestycji F.S.O. PARK przy ul. Jagiellońskiej 88 w Warszawie.
Wystawa w ramach Warsaw off ART dostępna będzie dla zwiedzających od 26 do 29 września, w godzinach 12.00 do 19.00 w budynku Glicerynowni, przy ul. Szwedzkiej 26a. Na 26 września o godz. 17:00 zaplanowano wernisaż.
- Festiwal wyróżnia się swoim niezależnym, offowym charakterem, który przyciąga twórców szukających przestrzeni do eksperymentowania oraz odbiorców zainteresowanych najnowszymi kierunkami w sztuce. To wydarzenie, które przekracza bariery formalne i geograficzne, tworząc platformę dla różnorodnych form ekspresji artystycznej i budując mosty między kulturami. – twierdzi Piotr Ambroziak, Pomysłodawca i Dyrektor Festiwalu Warsaw off ART
Od 2018 roku Warsaw off ART stanowi niezależną platformę artystyczną, będąc oddolną inicjatywą twórców dla twórców. Celebruje twórczość utalentowanych artystów z Polski i świata we wszystkich dziedzinach sztuki, takich jak malarstwo, rzeźba czy muzyka. Od początku istnienia wydarzenie gościło ponad 100 artystów.
Patronat: UAP Poznań
Partnerzy wydarzenia:
- OKAM
- F.S.O. PARK
- TMC Polska
- FineTech Construction Group
- UAP Poznań
Organizatorzy:
- Pod ciśnieniem
- Warsaw off ART

Sztuka współczesna w Muzeum Warszawy: ścieżka Sztuka wspierania

Koncert Świąteczny w zabytkowej Elektrowni

NOWY PROJEKT CYFROWY - DIGITALIZACJA DÓBR KULTURY WROCŁAWIA
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Marta Wiśniewska: Ludzie czekali na nowy kawałek takiej kolorowej Mandaryny. Jestem mądrzejsza i silniejsza niż kiedyś
Wokalistka zaznacza, że najnowszy singiel „Lecę” to swoiste nowe otwarcie nie tylko w jej karierze muzycznej, ale i w życiu osobistym. Z większą świadomością i bagażem cennych doświadczeń nie chce już teraz popełniać takich błędów jak kiedyś. Czuje, że ma w sobie dużo pozytywnej energii i siły do działania, dlatego zamierza jak najlepiej wykorzystać ten czas. Marta Wiśniewska podkreśla, że pozytywne komentarze utwierdzają ją w tym, że to, co robi, ma sens. Hejterami natomiast nie zamierza się przejmować.
Farmacja
Trwa kontrola szczepień dzieci. Rodzice uchylający się od tego obowiązku muszą się liczyć z karami

Kontrola kart uodpornienia, czyli kontrola szczepień przeciw 13 chorobom zakaźnym, rozpoczęła się 1 kwietnia. Główny Inspektor Sanitarny chce poznać szczegółowe statystyki szczepień dzieci w Polsce, od urodzenia do 19. roku życia. Rodzice, którzy uchylają się od tego obowiązku, muszą się liczyć z postępowaniami i karami.
Media i PR
Na X zaraz po przejęciu przez Elona Muska było znacząco więcej mowy nienawiści. To sprzeczne z jego obietnicami

Liczba anglojęzycznych wpisów zawierających mowę nienawiści na X (dawniej Twitter) przez kilka miesięcy po zakupie platformy przez Elona Muska była o ok. 50 proc. wyższa niż przed transakcją – wskazują badania naukowców z Kalifornii. Znacznie wzrosła też średnia liczba polubień takich wpisów – o 70 proc. Naukowcy przyznają, że nie są w stanie określić związku przyczynowo-skutkowego, ale wskazują, że statystyki stoją w sprzeczności z deklarowanymi zmianami na platformie przez jej nowego prezesa.