OKAM wraz z F.S.O. PARK wspierają młodych artystów w ramach Warsaw off ART
Między 26 a 29 września br. odbędzie się 7-edycja międzynarodowego festiwalu sztuki Warsaw off ART pt. “Gdzie jest ten miód?”. Wydarzenie będzie mieć miejsce w budynku Glicerynowni, znajdującym się w zrewitalizowanym przez OKAM kompleksie BOHEMA - Strefa Praga przy ul. Szwedzkiej 26a na Pradze Północ w Warszawie. Partnerem wydarzenia jest firma OKAM oraz F.S.O. PARK.
W ramach tegorocznej edycji zaprezentują się młodzi artyści z Poznania, Lipska, Krakowa oraz Warszawy, których twórczość ma skłonić do refleksji nad dzisiejszymi wyzwaniami młodych pokoleń. Prace artystów odnoszą się do sytuacji finansowej najmłodszych generacji i ich życia zawodowego.
- Regularnie włączamy się w różnego rodzaju projekty artystyczne na Pradze Północ, która z uwagi na prowadzone w dzielnicy inwestycje, jest nam bardzo bliska. Tym razem OKAM udostępnił przestrzeń pod wystawę prac młodych artystów w ramach alternatywnego festiwalu sztuki Warsaw off ART. Cieszymy się, że po raz kolejny możemy wesprzeć artystów i mamy nadzieję, że nie jest to nasze ostatnie spotkanie w ramach Warsaw off ART. - podkreśla Urszula Karczmarczyk, Dyrektor Marketingu OKAM City.
Na przełomie grudnia 2023 i stycznia 2024 r. OKAM był organizatorem oraz mecenasem wystawy rysunku praskiego artysty Tymona Wodnickiego z cyklu “Never ending drawing”, która prezentowana była w Budynku Bramy Głównej FSO a docelowej inwestycji F.S.O. PARK przy ul. Jagiellońskiej 88 w Warszawie.
Wystawa w ramach Warsaw off ART dostępna będzie dla zwiedzających od 26 do 29 września, w godzinach 12.00 do 19.00 w budynku Glicerynowni, przy ul. Szwedzkiej 26a. Na 26 września o godz. 17:00 zaplanowano wernisaż.
- Festiwal wyróżnia się swoim niezależnym, offowym charakterem, który przyciąga twórców szukających przestrzeni do eksperymentowania oraz odbiorców zainteresowanych najnowszymi kierunkami w sztuce. To wydarzenie, które przekracza bariery formalne i geograficzne, tworząc platformę dla różnorodnych form ekspresji artystycznej i budując mosty między kulturami. – twierdzi Piotr Ambroziak, Pomysłodawca i Dyrektor Festiwalu Warsaw off ART
Od 2018 roku Warsaw off ART stanowi niezależną platformę artystyczną, będąc oddolną inicjatywą twórców dla twórców. Celebruje twórczość utalentowanych artystów z Polski i świata we wszystkich dziedzinach sztuki, takich jak malarstwo, rzeźba czy muzyka. Od początku istnienia wydarzenie gościło ponad 100 artystów.
Patronat: UAP Poznań
Partnerzy wydarzenia:
- OKAM
- F.S.O. PARK
- TMC Polska
- FineTech Construction Group
- UAP Poznań
Organizatorzy:
- Pod ciśnieniem
- Warsaw off ART

Sztuka współczesna w Muzeum Warszawy: ścieżka Sztuka wspierania

Koncert Świąteczny w zabytkowej Elektrowni

NOWY PROJEKT CYFROWY - DIGITALIZACJA DÓBR KULTURY WROCŁAWIA
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.