Komunikaty PR

OKAM wraz z F.S.O. PARK wspierają młodych artystów w ramach Warsaw off ART

2024-09-25  |  12:00
Biuro prasowe

Między 26 a 29 września br. odbędzie się 7-edycja międzynarodowego festiwalu sztuki Warsaw off ART pt. “Gdzie jest ten miód?”. Wydarzenie będzie mieć miejsce w budynku Glicerynowni, znajdującym się w zrewitalizowanym przez OKAM kompleksie BOHEMA - Strefa Praga przy ul. Szwedzkiej 26a na Pradze Północ w Warszawie. Partnerem wydarzenia jest firma OKAM oraz F.S.O. PARK.  

W ramach tegorocznej edycji zaprezentują się młodzi artyści z Poznania, Lipska, Krakowa oraz Warszawy, których twórczość ma skłonić do refleksji nad dzisiejszymi wyzwaniami młodych pokoleń. Prace artystów odnoszą się do sytuacji finansowej najmłodszych generacji i ich życia zawodowego.  

- Regularnie włączamy się w różnego rodzaju projekty artystyczne na Pradze Północ, która z uwagi na prowadzone w dzielnicy inwestycje, jest nam bardzo bliska. Tym razem OKAM udostępnił przestrzeń pod wystawę prac młodych artystów w ramach alternatywnego festiwalu sztuki Warsaw off ART. Cieszymy się, że po raz kolejny możemy wesprzeć artystów i mamy nadzieję, że nie jest  to nasze ostatnie spotkanie w ramach Warsaw off ART. - podkreśla Urszula Karczmarczyk, Dyrektor Marketingu OKAM City.  

Na przełomie grudnia 2023 i stycznia 2024 r. OKAM był organizatorem oraz mecenasem wystawy rysunku praskiego artysty Tymona Wodnickiego z cyklu “Never ending drawing”, która prezentowana była w Budynku Bramy Głównej FSO a docelowej inwestycji F.S.O. PARK przy ul. Jagiellońskiej 88 w Warszawie. 

Wystawa w ramach Warsaw off ART dostępna będzie dla zwiedzających od 26 do 29 września, w godzinach 12.00 do 19.00 w budynku Glicerynowni, przy ul. Szwedzkiej 26a. Na 26 września o godz. 17:00 zaplanowano wernisaż.  

- Festiwal wyróżnia się swoim niezależnym, offowym charakterem, który przyciąga twórców szukających przestrzeni do eksperymentowania oraz odbiorców zainteresowanych najnowszymi kierunkami w sztuce. To wydarzenie, które przekracza bariery formalne i geograficzne, tworząc platformę dla różnorodnych form ekspresji artystycznej i budując mosty między kulturami. – twierdzi Piotr Ambroziak, Pomysłodawca i Dyrektor Festiwalu Warsaw off ART 

Od 2018 roku Warsaw off ART stanowi niezależną platformę artystyczną, będąc oddolną inicjatywą twórców dla twórców. Celebruje twórczość utalentowanych artystów z Polski i świata we wszystkich dziedzinach sztuki, takich jak malarstwo, rzeźba czy muzyka. Od początku istnienia wydarzenie gościło ponad 100 artystów.  

Patronat: UAP Poznań 

Partnerzy wydarzenia:

  • OKAM 
  • F.S.O. PARK  
  • TMC Polska 
  • FineTech Construction Group 
  • UAP Poznań 

Organizatorzy:

  • Pod ciśnieniem 
  • Warsaw off ART 

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sztuka Sztuka współczesna w Muzeum Warszawy: ścieżka Sztuka wspierania Biuro prasowe
2024-12-23 | 15:54

Sztuka współczesna w Muzeum Warszawy: ścieżka Sztuka wspierania

Anna Libera, AWA WSCHO z cyklu Strasznie nam się tu podoba! Muzeum Warszawy. fot. M. Matyjaszewski, A. Sulej   Muzeum Warszawy, Rynek Starego Miasta 42,
Sztuka Koncert Świąteczny w zabytkowej Elektrowni
2024-12-17 | 10:45

Koncert Świąteczny w zabytkowej Elektrowni

W najbliższą sobotę 21 grudnia w zabytkowej Elektrowni Karola Scheiblera w otoczeniu choinek oraz klimatycznych lampek odbędzie się koncert kolęd i pastorałek w wykonaniu Chóru
Sztuka NOWY PROJEKT CYFROWY - DIGITALIZACJA DÓBR KULTURY WROCŁAWIA
2024-12-10 | 12:00

NOWY PROJEKT CYFROWY - DIGITALIZACJA DÓBR KULTURY WROCŁAWIA

NOWY PROJEKT CYFROWY - DIGITALIZACJA DÓBR KULTURY WROCŁAWIA    Grobowce w formie kaplicy w stylu neomauretańskim z wielobarwnej cegły, małej neoklasycystycznej

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.