Opowieść PrzedWigilijna w Kapicy Sykstyńskiej w Warszawie
Agencja Face It
ul. Bagatela 10 lok. 31
00-585 Warszawa
m.polawska|agencjafaceit.pl| |m.polawska|agencjafaceit.pl
+22 241 12 36
https://agencjafaceit.pl/
Już w ten piątek, 22 grudnia, w Kaplicy Sykstyńskiej na Błoniach PGE Narodowy odbędzie się jedyny w swoim rodzaju i niepowtarzalny Nocny Seans z okazji najdłuższej nocy 2023 roku. Podczas seansu organizatorzy wystawy opowiedzą nieznane powszechnie anegdoty i ciekawostki, jakie Michał Anioł ukrył na swoich freskach.
Ta noc będzie wyjątkowa nie tylko ze względu na astronomiczne zjawisko, ale także dzięki niezwykłemu pokazowi, przez który poprowadzi widzów niekwestionowany mistrz sztuki renesansowej - Michał Anioł. Podczas tego magicznego seansu będzie można zgłębić tajemnice, ukryte w dziełach tego wielkiego artysty, jak np. dlaczego płaszcz, w którym Bóg przybywa, aby stworzyć Adama, swym kształtem przypomina ludzki mózg? I jakim owocem Ewa skusiła Adama w Raju?
Seans nocny będzie niezapomnianą podróżą w głąb starego i nowego testamentu! Opowieścią snutą tuż przed Wigilią, by przygotować nas na misterium Bożego Narodzenia.
Szczegóły wydarzenia:
- Data: 22 grudnia 2023
- Godzina: 22:00 – 24:00
- Miejsce: Kaplica Sykstyńska
- Bilety na www.eventim.pl (godz.22:00)
Zapraszamy do wspólnego odkrywania tajemnic sztuki w magicznej atmosferze nocy. Bądźcie z nami i pozwólcie, aby Michał Anioł opowiedział Wam swoje fascynujące historie!
Kontakt dla mediów: Aleksandra Karwacka, a.karwacka@agencjafaceit.pl, tel. 452 931 562.
„Kaplica Sykstyńska. Dziedzictwo” jest wystawą wielojęzyczną, dlatego kierowana jest do osób z różnych kultur, środowisk i krajów. Projekt obejmuje również część edukacyjną, która przedstawia wyjątkowość skarbu Rzymu, a także proces twórczy największego z renesansowych artystów, czyli Michała Anioła. Projekt jest realizowany pod auspicjami Muzeów Watykańskich (© Governatorato dello S.C.V. Direzione dei Musei 2023 WSZYSTKIE PRAWA ZASTRZEŻONE) i w ścisłej współpracy z Scripta Maneant (© Scripta Maneant 2023 WSZYSTKIE PRAWA ZASTRZEŻONE).

Sztuka współczesna w Muzeum Warszawy: ścieżka Sztuka wspierania

Koncert Świąteczny w zabytkowej Elektrowni

NOWY PROJEKT CYFROWY - DIGITALIZACJA DÓBR KULTURY WROCŁAWIA
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Rynek saszetek nikotynowych w Polsce będzie uregulowany. Osoby nieletnie nie będą mogły ich kupić
Siódmego maja sejmowa Komisja Zdrowia zajmie się nowelizacją ustawy o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych, która w części reguluje rynek woreczków nikotynowych. Eksperci z Forum Prawo dla Rozwoju podkreślają pilną potrzebę objęcia tego rynku przepisami prawnymi. Podkreślają, że brak odpowiednich regulacji prawnych dotyczących tych produktów, obecnych na polskim rynku od pięciu lat, to realne zagrożenie dla zdrowia publicznego. Niezbędne są kompleksowe przepisy, które uregulują kwestię saszetek i ograniczą do nich dostęp młodzieży.
Prawo
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek. Tylko część firm działa na rzecz równości płci

Luka w zatrudnieniu kobiet i mężczyzn spadła w UE do najniższego poziomu w ostatniej dekadzie. Jednocześnie jednak panie częściej niż na kierowniczych pracują na niższych i gorzej płatnych stanowiskach. W Polsce, jak wynika z danych 30% Club Poland, udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na GPW wynosi 18,4 proc. Wskazuje to na potrzebę wdrożenia skutecznych działań na rzecz zwiększenia udziału kobiet w najwyższych strukturach zarządzania, również na szczeblu unijnym.
Konsument
Czterech na 10 Polaków miało do czynienia z deepfake’ami. Cyberprzęstępcy coraz skuteczniej wykorzystują manipulowane treści

Deepfaki, czyli wygenerowane bądź też zmanipulowane przez sztuczną inteligencję zdjęcia, dźwięki lub treści wideo, to jedna z najbardziej kontrowersyjnych technologii naszych czasów. Do jej tworzenia wykorzystywane są zaawansowane algorytmy AI, dlatego użytkownikom coraz trudniej jest odróżnić treści rzeczywiste od fałszywych. Z raportu „Dezinformacja oczami Polaków 2024” wynika, że cztery na 10 badanych osób miało do czynienia z takimi treściami. To o tyle istotne, że deepfaki bywają wykorzystywane do manipulacji, szantażu, niszczenia reputacji, oszustw i wyłudzeń finansowych.