Komunikaty PR

Pełna atrakcji sobota w Galerii Bronowice

2023-09-28  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt

Agencja PR
Open Media

Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl

Już 30 września Galeria Bronowice zamieni się w przestrzeń pełną atrakcji dla całej rodziny. Z myślą o miłośnikach muzyki, zorganizowana zostanie giełda płyt winylowych, podczas której każdy, bez względu na wiek, znajdzie albumy swoich ulubionych artystów. Wszyscy odwiedzający tego dnia centrum handlowe, będą mogli również nauczyć się tworzenia chochoła, uczestnicząc w rodzinnych warsztatach organizowanych przez Rydlówkę.

Najbliższa sobota w Galerii Bronowice upłynie pod znakiem rodzinnego spędzania czasu. Pierwszą zaplanowaną atrakcją będą warsztaty, organizowane wraz z Rydlówką, które potrwają w godz. 12:00-14:00. Zarówno najmłodsi, jak i dorośli będą mieli okazję nauczyć się tworzenia małych chochołów – „płaszczy” dla roślin, które chronią je przed mrozem w najzimniejszych miesiącach. Będzie to nie tylko lekcja zdolności manualnych, ale także szansa na przybliżenie dzieciom historii słynnego „Wesela” i zaprezentowanie im tradycji oraz obyczajów ludowych. Warsztaty będą bezpłatne i nie wymagają wcześniejszych zapisów.

Tego dnia, Galeria Bronowice przygotowała również specjalne wydarzenie dla wszystkich fanów analogowych dźwięków. Od godziny 9:00 do 21:00, na przestrzeni centrum handlowego odbędzie się giełda płyt, organizowana przez Towarzystwo Miłośników Płyty Winylowej. Na stoiskach będzie można znaleźć największe klasyki, trudno dostępne edycje specjalne, czy ponadczasowe albumy polskich oraz zagranicznych artystów. Nie zabraknie także najnowszych wydań, które zadowolą sympatyków wszelkich gatunków muzycznych – od jazzu, przez muzykę klasyczną, po blues i hip-hop. Oprócz powiększenia swoich muzycznych zbiorów, uczestnicy wydarzenia będą mogli także porozmawiać ze sprzedawcami i zaczerpnąć od nich specjalistycznej wiedzy na temat gramofonów i retro sprzętów audio.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Open Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sztuka Sztuka współczesna w Muzeum Warszawy: ścieżka Sztuka wspierania Biuro prasowe
2024-12-23 | 15:54

Sztuka współczesna w Muzeum Warszawy: ścieżka Sztuka wspierania

Anna Libera, AWA WSCHO z cyklu Strasznie nam się tu podoba! Muzeum Warszawy. fot. M. Matyjaszewski, A. Sulej   Muzeum Warszawy, Rynek Starego Miasta 42,
Sztuka Koncert Świąteczny w zabytkowej Elektrowni
2024-12-17 | 10:45

Koncert Świąteczny w zabytkowej Elektrowni

W najbliższą sobotę 21 grudnia w zabytkowej Elektrowni Karola Scheiblera w otoczeniu choinek oraz klimatycznych lampek odbędzie się koncert kolęd i pastorałek w wykonaniu Chóru
Sztuka NOWY PROJEKT CYFROWY - DIGITALIZACJA DÓBR KULTURY WROCŁAWIA
2024-12-10 | 12:00

NOWY PROJEKT CYFROWY - DIGITALIZACJA DÓBR KULTURY WROCŁAWIA

NOWY PROJEKT CYFROWY - DIGITALIZACJA DÓBR KULTURY WROCŁAWIA    Grobowce w formie kaplicy w stylu neomauretańskim z wielobarwnej cegły, małej neoklasycystycznej

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.