Komunikaty PR

Pełna atrakcji sobota w Galerii Bronowice

2023-09-28  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt

Agencja PR
Open Media

Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl

Już 30 września Galeria Bronowice zamieni się w przestrzeń pełną atrakcji dla całej rodziny. Z myślą o miłośnikach muzyki, zorganizowana zostanie giełda płyt winylowych, podczas której każdy, bez względu na wiek, znajdzie albumy swoich ulubionych artystów. Wszyscy odwiedzający tego dnia centrum handlowe, będą mogli również nauczyć się tworzenia chochoła, uczestnicząc w rodzinnych warsztatach organizowanych przez Rydlówkę.

Najbliższa sobota w Galerii Bronowice upłynie pod znakiem rodzinnego spędzania czasu. Pierwszą zaplanowaną atrakcją będą warsztaty, organizowane wraz z Rydlówką, które potrwają w godz. 12:00-14:00. Zarówno najmłodsi, jak i dorośli będą mieli okazję nauczyć się tworzenia małych chochołów – „płaszczy” dla roślin, które chronią je przed mrozem w najzimniejszych miesiącach. Będzie to nie tylko lekcja zdolności manualnych, ale także szansa na przybliżenie dzieciom historii słynnego „Wesela” i zaprezentowanie im tradycji oraz obyczajów ludowych. Warsztaty będą bezpłatne i nie wymagają wcześniejszych zapisów.

Tego dnia, Galeria Bronowice przygotowała również specjalne wydarzenie dla wszystkich fanów analogowych dźwięków. Od godziny 9:00 do 21:00, na przestrzeni centrum handlowego odbędzie się giełda płyt, organizowana przez Towarzystwo Miłośników Płyty Winylowej. Na stoiskach będzie można znaleźć największe klasyki, trudno dostępne edycje specjalne, czy ponadczasowe albumy polskich oraz zagranicznych artystów. Nie zabraknie także najnowszych wydań, które zadowolą sympatyków wszelkich gatunków muzycznych – od jazzu, przez muzykę klasyczną, po blues i hip-hop. Oprócz powiększenia swoich muzycznych zbiorów, uczestnicy wydarzenia będą mogli także porozmawiać ze sprzedawcami i zaczerpnąć od nich specjalistycznej wiedzy na temat gramofonów i retro sprzętów audio.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Open Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sztuka Sztuka współczesna w Muzeum Warszawy: ścieżka Sztuka wspierania Biuro prasowe
2024-12-23 | 15:54

Sztuka współczesna w Muzeum Warszawy: ścieżka Sztuka wspierania

Anna Libera, AWA WSCHO z cyklu Strasznie nam się tu podoba! Muzeum Warszawy. fot. M. Matyjaszewski, A. Sulej   Muzeum Warszawy, Rynek Starego Miasta 42,
Sztuka Koncert Świąteczny w zabytkowej Elektrowni
2024-12-17 | 10:45

Koncert Świąteczny w zabytkowej Elektrowni

W najbliższą sobotę 21 grudnia w zabytkowej Elektrowni Karola Scheiblera w otoczeniu choinek oraz klimatycznych lampek odbędzie się koncert kolęd i pastorałek w wykonaniu Chóru
Sztuka NOWY PROJEKT CYFROWY - DIGITALIZACJA DÓBR KULTURY WROCŁAWIA
2024-12-10 | 12:00

NOWY PROJEKT CYFROWY - DIGITALIZACJA DÓBR KULTURY WROCŁAWIA

NOWY PROJEKT CYFROWY - DIGITALIZACJA DÓBR KULTURY WROCŁAWIA    Grobowce w formie kaplicy w stylu neomauretańskim z wielobarwnej cegły, małej neoklasycystycznej

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Edukacja

Idea STEM zmienia podejście do edukacji dzieci na całym świecie. Doświadczanie i współpraca zamiast wykładów

Odejście od wykładowej metody prowadzenia zajęć na rzecz doświadczeń, współpracy i partnerskich relacji z nauczycielem to podstawowe założenia idei edukacyjnej STEM. Ma ona wspierać rozwój dzieci i młodzieży w kierunkach, jakie wytycza zmieniająca się rzeczywistość i na jakie nastawiony będzie rynek pracy za kilka lat. Globalnie rynek edukacji STEM do końca dekady podwoi swoje przychody. Ten światowy trend jest obserwowany i rozwijany również w Polsce, m.in. poprzez projekt STEM Kindloteka.

Handel

Finansowanie, technologia i wola polityczna sprzyjają walce o klimat. Dołączają do niej także konsumenci

Eksperci apelują o intensyfikację wysiłków na rzecz ochrony klimatu. Tym bardziej że teraz są ku temu sprzyjające warunki: finansowanie, wola polityczna i zaawansowane technologie. Coraz częściej idzie za tym także gotowość społeczeństwa do zmian. Choć w kontekście zielonej rewolucji mówi się przede wszystkim o transformacji energetycznej i ograniczaniu emisji CO2, dbanie o zmiany zaczyna się również na poziomie decyzji konsumenckich. Polacy mają tego świadomość i wdrażają proekologiczne nawyki w codzienną rutynę i zakupy.