Komunikaty PR

Pierwsza edycja VECTOR ART AWARD – zmierz się z „WYZWANIEM”

2021-09-03  |  14:00
Biuro prasowe

VECTOR ART AWARD to pierwsza edycja konkursu artystycznego, mającego na celu promocje prac w pełni oddających znaczenie wybranego Słowa Roku, którym dzisiaj stało się „WYZWANIE”. Najlepsze projekty zostaną zaprezentowane podczas wystawy w przestrzeni biurowej Vector+, będącej organizatorem wydarzenia. Spośród nich wyłoniony zostanie także zwycięzca, który otrzyma nagrodę pieniężną w wysokości 3 500 zł. Zgłoszenia przyjmowane są do 27.09.2021 r.

Rok 2021 postawił przed wszystkimi nowe wyzwania, ale i oczekiwania. Zdaliśmy sobie sprawę, że powinniśmy jeszcze szybciej reagować z troską na otaczający nas świat i zmiany w nim zachodzące. Wszystkie minione wydarzenia stały się „bodźcem” do zainicjowania i stworzenia cyklicznego wydarzenia, którego motywem przewodnim będzie słowo.

W ten sposób powstał VECTOR ART AWARD, nowy konkurs promujący najlepsze prace artystyczne, których celem jest odpowiedź na rokrocznie wybierane słowo Roku Vector+. Ze wszystkich nadesłanych projektów jury konkursowe składające się z przedstawicieli powierzchni biurowej Vector+, organizatora wydarzenia wraz z reprezentantami firmy PROFBUD, partnera strategicznego akcji, wybierze 10 najlepszych prac, które zostaną zaprezentowane podczas wystawy w przestrzeni budynku. Społeczność odwiedzająca biurowiec będzie mogła z kolei zagłosować na swojego faworyta i tym samym zbliżyć go do tytułu zwycięzcy oraz wygranej wynoszącej 3 500 zł.

Wystawa odbędzie się w październiku br. przy ul. Obozowej 57 w Warszawie i trwać będzie przez miesiąc.

Zgłoszenia przyjmowane są do 27.09.2021 r. poprzez stronę: https://www.vectorplus.com.pl/vaa/ 

Serdecznie zapraszamy do podjęcia WYZWANIA!

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sztuka Sztuka współczesna w Muzeum Warszawy: ścieżka Sztuka wspierania Biuro prasowe
2024-12-23 | 15:54

Sztuka współczesna w Muzeum Warszawy: ścieżka Sztuka wspierania

Anna Libera, AWA WSCHO z cyklu Strasznie nam się tu podoba! Muzeum Warszawy. fot. M. Matyjaszewski, A. Sulej   Muzeum Warszawy, Rynek Starego Miasta 42,
Sztuka Koncert Świąteczny w zabytkowej Elektrowni
2024-12-17 | 10:45

Koncert Świąteczny w zabytkowej Elektrowni

W najbliższą sobotę 21 grudnia w zabytkowej Elektrowni Karola Scheiblera w otoczeniu choinek oraz klimatycznych lampek odbędzie się koncert kolęd i pastorałek w wykonaniu Chóru
Sztuka NOWY PROJEKT CYFROWY - DIGITALIZACJA DÓBR KULTURY WROCŁAWIA
2024-12-10 | 12:00

NOWY PROJEKT CYFROWY - DIGITALIZACJA DÓBR KULTURY WROCŁAWIA

NOWY PROJEKT CYFROWY - DIGITALIZACJA DÓBR KULTURY WROCŁAWIA    Grobowce w formie kaplicy w stylu neomauretańskim z wielobarwnej cegły, małej neoklasycystycznej

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Edukacja

Idea STEM zmienia podejście do edukacji dzieci na całym świecie. Doświadczanie i współpraca zamiast wykładów

Odejście od wykładowej metody prowadzenia zajęć na rzecz doświadczeń, współpracy i partnerskich relacji z nauczycielem to podstawowe założenia idei edukacyjnej STEM. Ma ona wspierać rozwój dzieci i młodzieży w kierunkach, jakie wytycza zmieniająca się rzeczywistość i na jakie nastawiony będzie rynek pracy za kilka lat. Globalnie rynek edukacji STEM do końca dekady podwoi swoje przychody. Ten światowy trend jest obserwowany i rozwijany również w Polsce, m.in. poprzez projekt STEM Kindloteka.

Handel

Finansowanie, technologia i wola polityczna sprzyjają walce o klimat. Dołączają do niej także konsumenci

Eksperci apelują o intensyfikację wysiłków na rzecz ochrony klimatu. Tym bardziej że teraz są ku temu sprzyjające warunki: finansowanie, wola polityczna i zaawansowane technologie. Coraz częściej idzie za tym także gotowość społeczeństwa do zmian. Choć w kontekście zielonej rewolucji mówi się przede wszystkim o transformacji energetycznej i ograniczaniu emisji CO2, dbanie o zmiany zaczyna się również na poziomie decyzji konsumenckich. Polacy mają tego świadomość i wdrażają proekologiczne nawyki w codzienną rutynę i zakupy.