Poezje o Jingchu – występ artystów z Chin
Instytut Konfucjusza w Krakowie
Oleandry 2A
30-063 Kraków
media|instytutkonfucjusza.pl| |media|instytutkonfucjusza.pl
12 663 26 07
www.instytutkonfucjusza.uj.edu.pl/
We wtorek, 12 listopada o godzinie 18:00 w Krakowie odbędzie się wyjątkowy pokaz chińskich tańców, sztuk walki, poezji i muzyki.
Ośrodek „Instytut Konfucjusza w Krakowie” ma przyjemność zaprosić na występ grupy artystycznej „Smok i Lew” z Uniwersytetu Hubei, zatytułowany „Poezje o Jingchu”.
W programie będzie można podziwiać m.in.:
• pokazy tańców smoka i lwa,
• pokazy tradycyjnych tańców ludowych,
• pokazy sztuk walki,
• akrobacje artystyczne,
• poezję chińską,
• tradycyjną muzykę lodową.
Grupa artystyczna "Smok i Lew" z Hubei University występowała z programem w krajach takich jak Brazylia, USA, Finlandia, Australia i Indonezja, a teraz zawita do również Polski. Członkowie grupy wygrywali liczne konkursy i zdobyli m.in. 5 złotych, 5 srebrnych i 7 brązowych medali na Mistrzostwach Chin Tańca Lwa i Smoka oraz trzykrotne mistrzostwo świata w tej dyscyplinie.
Wstęp wolny!
Miejsce: Wydział Studiów Międzynarodowych i Politycznych UJ, ul. Władysława Reymonta 4, aula 039 (partner).
Czas: wtorek 12 listopada godz. 18:00.
Andrzej Rysuje nieruchomości. Rysownik współpracuje z Nieruchomosci-online.pl
Generatywna AI kontra artysta XXI wieku
NeSpoon i jej koronkowa harmonia. Wystawa w Fabryce Sztuki w Łodzi już w piątek
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Psychologia
Martyna Wojciechowska: 82 proc. dzieci przyznaje, że przerastają ich problemy dnia codziennego. Rodzice powinni kształtować w nich sprawczość
Dziennikarka zauważa, że kształtowanie sprawczości u dzieci jest kluczowym aspektem ich rozwoju emocjonalnego, osobistego i społecznego. Jest wdzięczna swoim rodzicom za motywację, ale i wsparcie w tych momentach, kiedy nie wszystko szło po jej myśli. Teraz ona stara się być właśnie taką matką dla swojej nastoletniej córki.
Media
Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach
Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.