Komunikaty PR

Poznaliśmy zwycięzców konkursu Paradyż Designers!

2022-03-25  |  12:00
Biuro prasowe
Do pobrania 03 ( 0.7 MB )

Prestiżowy konkurs Ceramiki Paradyż dedykowany dla architektów i projektantów wnętrz właśnie dobiegł końca. Oryginalność i kreatywność nadesłanych projektów oceniło Jury pod przewodnictwem światowej klasy projektantki mody Gosi Baczyńskiej. Wszystkie z nagrodzonych prac zaskakują ogromną wrażliwością i nieszablonowym podejściem do urządzania wnętrz.

 

 

Konkurs cieszył się ogromnym zainteresowaniem. Uczestnicy przesłali aż 2159 zgłoszeń. W pierwszym etapie Jurorzy oceniali zakwalifikowane projekty w 10-cio stopniowej skali za pośrednictwem dedykowanego formularza online.  Do kolejnej fazy wybrano 28 projektów, które uzyskały największą ilość głosów i to właśnie one trafiły pod obrady Jury.

 

Nagroda główna w wysokości 30 tysięcy złotych trafiła do Pawła Szczygła. Drugie miejsce i 20 tysięcy złotych przyznano Michałowi Wiakowi, a trzecia nagroda i 10 tysięcy złotych powędrowały do Weroniki Walasz. To właśnie ta trójka oczarowała ekspertów świeżością i śmiałością swoich prac. Przewodnicząca Jury, Gosia Baczyńska przyznała także nagrodę specjalną. Jej laureatka, Danuta Konieczna otrzyma unikalną kreację, którą stworzy we współpracy ze światowej klasy projektantką. Przewodnicząca Jury przyznała również dwa wyróżnienia: dla Kamili Wardy i Joanny Mórawskiej.
W konkursie Paradyż Designers głosować mogli także widzowie. Nagrodę Publiczności wynoszącą
5 tysięcy złotych przyznano Angelice Grzyb.

 

Konkurs Paradyż Designers powstał z myślą o profesjonalistach. Ceramika Paradyż wraz z Gosią Baczyńską zaprosiła architektów, projektantów, dekoratorów oraz studentów architektury wnętrz, słowem osoby czynnie zajmujące się projektowaniem wnętrz do urzeczywistnienia wizji nowoczesnego wnętrza i stworzenia aranżacji, która „ubierze” je niczym w najlepsze modowe kreacje. Zadanie konkursowe polegało na przygotowaniu wizualizacji 3D projektu dowolnie wybranej przestrzeni do 80 m2 z kreatywnym i niebanalnym wykorzystaniem płytek ceramicznych z kolekcji Paradyż My Way by Gosia Baczyńska. Patronat nad konkursem objęło Stowarzyszenie Architektów Polskich SARP.

 

- Nasza misja inspirowania pięknem i pozycja w branży zobowiązują do spektakularnych działań. W ubiegłym roku wprowadziliśmy do sprzedaży stworzoną wspólnie z Gosią Baczyńską kolekcję płytek, która doskonale wyraża naszą odwagę i autorskie podejście do wzornictwa przemysłowego. Teraz, poprzez konkurs chcieliśmy zaprosić osoby z branży do własnej interpretacji i prezentacji pomysłu na zastosowanie tych oryginalnych produktów. Rezultaty przeszły nasze najśmielsze oczekiwania. Ogrom kreatywności i talentu twórców zaowocował wspaniałymi projektami. Jestem przekonana, że staną się one inspiracją zarówno dla innych profesjonalistów, jak również dla naszych klientów. Z całego serca gratuluję zwycięzcom i dziękuję Jury za zaangażowanie i wytężoną pracę. Niezwykle ciekawie było obserwować jak architekci czerpią z doświadczenia naszej marki. - podsumowała Dominika Traczyk, dyrektor marketingu Ceramiki Paradyż.

 

Wszystkie prace oceniło Jury pod przewodnictwem autorki wyjątkowej kolekcji płytek ceramicznych Gosi Baczyńskiej. W składzie Jury znaleźli się także: Andrzej Pągowski - artysta grafik, kultowy twórca plakatów, Julia Kulczyńska Maffashion - blogerka modowa, influencerka, Agnieszka Kalinowska-Sołtys - partner APA Wojciechowski, Wiceprezes SARP, Agnieszka Gruszczyńska-Hyc redaktor naczelna "Dobre Wnętrze", „M jak Mieszkanie” i urzadzamy.pl, Anna Grużewska - redaktor naczelna "Czas na Wnętrze", Marcin Szczelina, krytyk i kurator architektury, Piotr Kędzierski, dziennikarz, gospodarz znanych audycji oraz dr Anna Tępińska-Marcinek, współwłaścicielka i członkini Zarządu Ceramiki Paradyż. 

 

Uroczyste wręczenie nagród odbędzie się 5 kwietnia w Warszawie.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sztuka Jubileusz 10-lecia siedziby NOSPR Biuro prasowe
2024-11-05 | 12:20

Jubileusz 10-lecia siedziby NOSPR

Jesienią 2024 roku mija 10 lat od momentu, gdy oficjalnie zainaugurowała swoją działalność nowa siedziba Narodowej Orkiestry Symfonicznej Polskiego Radia (NOSPR) w Katowicach. Wystarczyła
Sztuka Święto sztuki i designu w Krakowie
2024-11-04 | 12:10

Święto sztuki i designu w Krakowie

Już po raz 7 w Krakowie zanurzymy się w świecie kreatywnych, inspirujących wizji artystycznych. Podczas kolejnej edycji Targów Artystów i Designerów „Nówka Sztuka” swoje prace zaprezentuje ponad 70 najlepszych twórców, starannie wyselekcjonowanych przez Jury. Targi odbędą się w dniach 9-10 listopada w Pałacu Sztuki. To idealna okazja dla miłośników sztuki, kolekcjonerów, ale też osób, które dopiero poznają ten świat. Targi „Nówka Sztuka” mają na celu inspirować, redefiniować spojrzenie na współczesną estetykę, ale też pozwolić na bezpośrednie nawiązanie kontaktu odbiorcy z artystą. W tym roku zaprezentują się osoby tworzące m.in. fotografię, grafikę, plakat, malarstwo, ceramikę, sztukę użytkową, rzeźbę, tkaniny artystyczne, komiks czy haft wielkoformatowy. „W tym roku otrzymaliśmy naprawdę ogromną liczbę zgłoszeń od artystów. Jak co roku wyselekcjonowaliśmy grupę reprezentującą różne nurty artystyczne. Na pewno każdy odwiedzający nasze targi znajdzie coś dla siebie, coś, co mu się spodoba, zainspiruje go do dalszych artystycznych poszukiwań. W ubiegłym roku nasze wydarzenie odwiedziło ponad 3000 gości. Były to osoby z całej Polski, również z zagranicy. Możliwość obcowania ze sztuką, rozmowy z artystami, wymienianie doświadczeń z innymi uczestnikami jest wyjątkowe, i to zapewniamy co roku wszystkim odwiedzającym” – mówi Alicja Panasiewicz, prezeska Fundacji Nówka Sztuka, która jest organizatorem Targów. Podczas wydarzenia zobaczymy m.in. prace Tomasza Bereźnickiego, autora komiksów, ilustracji, okładek książek i czasopism, a także projektów witraży. Z kolei Maciej Rakowski zaprezentuje minimalistyczne monochromatyczne miniatury wykonane tuszem i kredką z elementami kolażu. Na miłośników malarstwa czekać będą prace m.in. Marceliny Łazarek, Natki Biegalskiej czy Magdaleny Buk. Nie zabraknie też form użytkowych: swoją ceramikę pokażą NOMAD Ceramic oraz LEP.TO Studio, tkaninę MOST studio, a także zobaczymy haft wielkoformatowy autorstwa Karoliny Szwedt. Targom towarzyszyć będzie wystawa Gabrieli Chrabąszcz „What It Feels Like for a Girl?” w Galerii Pryzmat, która potrwa od 7 do 13 listopada. Kuratorką jest Alicja Głuszek, a tematem niewidzialna opresja, poprzez wstyd kontrolująca zachowania i ciała kobiet, wyrażona formą haftu i miękkich form rzeźbiarskich. Podczas festiwalowego weekendu odbywać się będą również warsztaty dla dzieci i dorosłych. Wśród nich m.in. warsztaty kintsugi, projektowania etnozabawki czy tworzenie nowoczesnego domu dla Smoka Wawelskiego. Organizatorem Targów jest Fundacja Nówka Sztuka. Projekt został współfinansowany ze środków Miasta Krakowa.                                                                                                 
Sztuka Gala 5. edycji Warszawskiego Maratonu Fotograficznego
2024-11-04 | 09:00

Gala 5. edycji Warszawskiego Maratonu Fotograficznego

Warszawski Maraton Fotograficzny to inicjatywa kawiarni Green Caffè Nero, dedykowana wszystkim pasjonatom fotografii – zarówno profesjonalistom, jak i amatorom. Uczestnicy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Gwiazdy

Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci

Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.