Komunikaty PR

Poznaliśmy zwycięzców konkursu Paradyż Designers!

2022-03-25  |  12:00
Biuro prasowe
Do pobrania 03 ( 0.7 MB )

Prestiżowy konkurs Ceramiki Paradyż dedykowany dla architektów i projektantów wnętrz właśnie dobiegł końca. Oryginalność i kreatywność nadesłanych projektów oceniło Jury pod przewodnictwem światowej klasy projektantki mody Gosi Baczyńskiej. Wszystkie z nagrodzonych prac zaskakują ogromną wrażliwością i nieszablonowym podejściem do urządzania wnętrz.

 

 

Konkurs cieszył się ogromnym zainteresowaniem. Uczestnicy przesłali aż 2159 zgłoszeń. W pierwszym etapie Jurorzy oceniali zakwalifikowane projekty w 10-cio stopniowej skali za pośrednictwem dedykowanego formularza online.  Do kolejnej fazy wybrano 28 projektów, które uzyskały największą ilość głosów i to właśnie one trafiły pod obrady Jury.

 

Nagroda główna w wysokości 30 tysięcy złotych trafiła do Pawła Szczygła. Drugie miejsce i 20 tysięcy złotych przyznano Michałowi Wiakowi, a trzecia nagroda i 10 tysięcy złotych powędrowały do Weroniki Walasz. To właśnie ta trójka oczarowała ekspertów świeżością i śmiałością swoich prac. Przewodnicząca Jury, Gosia Baczyńska przyznała także nagrodę specjalną. Jej laureatka, Danuta Konieczna otrzyma unikalną kreację, którą stworzy we współpracy ze światowej klasy projektantką. Przewodnicząca Jury przyznała również dwa wyróżnienia: dla Kamili Wardy i Joanny Mórawskiej.
W konkursie Paradyż Designers głosować mogli także widzowie. Nagrodę Publiczności wynoszącą
5 tysięcy złotych przyznano Angelice Grzyb.

 

Konkurs Paradyż Designers powstał z myślą o profesjonalistach. Ceramika Paradyż wraz z Gosią Baczyńską zaprosiła architektów, projektantów, dekoratorów oraz studentów architektury wnętrz, słowem osoby czynnie zajmujące się projektowaniem wnętrz do urzeczywistnienia wizji nowoczesnego wnętrza i stworzenia aranżacji, która „ubierze” je niczym w najlepsze modowe kreacje. Zadanie konkursowe polegało na przygotowaniu wizualizacji 3D projektu dowolnie wybranej przestrzeni do 80 m2 z kreatywnym i niebanalnym wykorzystaniem płytek ceramicznych z kolekcji Paradyż My Way by Gosia Baczyńska. Patronat nad konkursem objęło Stowarzyszenie Architektów Polskich SARP.

 

- Nasza misja inspirowania pięknem i pozycja w branży zobowiązują do spektakularnych działań. W ubiegłym roku wprowadziliśmy do sprzedaży stworzoną wspólnie z Gosią Baczyńską kolekcję płytek, która doskonale wyraża naszą odwagę i autorskie podejście do wzornictwa przemysłowego. Teraz, poprzez konkurs chcieliśmy zaprosić osoby z branży do własnej interpretacji i prezentacji pomysłu na zastosowanie tych oryginalnych produktów. Rezultaty przeszły nasze najśmielsze oczekiwania. Ogrom kreatywności i talentu twórców zaowocował wspaniałymi projektami. Jestem przekonana, że staną się one inspiracją zarówno dla innych profesjonalistów, jak również dla naszych klientów. Z całego serca gratuluję zwycięzcom i dziękuję Jury za zaangażowanie i wytężoną pracę. Niezwykle ciekawie było obserwować jak architekci czerpią z doświadczenia naszej marki. - podsumowała Dominika Traczyk, dyrektor marketingu Ceramiki Paradyż.

 

Wszystkie prace oceniło Jury pod przewodnictwem autorki wyjątkowej kolekcji płytek ceramicznych Gosi Baczyńskiej. W składzie Jury znaleźli się także: Andrzej Pągowski - artysta grafik, kultowy twórca plakatów, Julia Kulczyńska Maffashion - blogerka modowa, influencerka, Agnieszka Kalinowska-Sołtys - partner APA Wojciechowski, Wiceprezes SARP, Agnieszka Gruszczyńska-Hyc redaktor naczelna "Dobre Wnętrze", „M jak Mieszkanie” i urzadzamy.pl, Anna Grużewska - redaktor naczelna "Czas na Wnętrze", Marcin Szczelina, krytyk i kurator architektury, Piotr Kędzierski, dziennikarz, gospodarz znanych audycji oraz dr Anna Tępińska-Marcinek, współwłaścicielka i członkini Zarządu Ceramiki Paradyż. 

 

Uroczyste wręczenie nagród odbędzie się 5 kwietnia w Warszawie.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sztuka Sztuka współczesna w Muzeum Warszawy: ścieżka Sztuka wspierania Biuro prasowe
2024-12-23 | 15:54

Sztuka współczesna w Muzeum Warszawy: ścieżka Sztuka wspierania

Anna Libera, AWA WSCHO z cyklu Strasznie nam się tu podoba! Muzeum Warszawy. fot. M. Matyjaszewski, A. Sulej   Muzeum Warszawy, Rynek Starego Miasta 42,
Sztuka Koncert Świąteczny w zabytkowej Elektrowni
2024-12-17 | 10:45

Koncert Świąteczny w zabytkowej Elektrowni

W najbliższą sobotę 21 grudnia w zabytkowej Elektrowni Karola Scheiblera w otoczeniu choinek oraz klimatycznych lampek odbędzie się koncert kolęd i pastorałek w wykonaniu Chóru
Sztuka NOWY PROJEKT CYFROWY - DIGITALIZACJA DÓBR KULTURY WROCŁAWIA
2024-12-10 | 12:00

NOWY PROJEKT CYFROWY - DIGITALIZACJA DÓBR KULTURY WROCŁAWIA

NOWY PROJEKT CYFROWY - DIGITALIZACJA DÓBR KULTURY WROCŁAWIA    Grobowce w formie kaplicy w stylu neomauretańskim z wielobarwnej cegły, małej neoklasycystycznej

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Gwiazdy

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Infrastruktura

Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.