Komunikaty PR

Poznaliśmy zwycięzców konkursu Paradyż Designers!

2022-03-25  |  12:00
Biuro prasowe
Do pobrania 03 ( 0.7 MB )

Prestiżowy konkurs Ceramiki Paradyż dedykowany dla architektów i projektantów wnętrz właśnie dobiegł końca. Oryginalność i kreatywność nadesłanych projektów oceniło Jury pod przewodnictwem światowej klasy projektantki mody Gosi Baczyńskiej. Wszystkie z nagrodzonych prac zaskakują ogromną wrażliwością i nieszablonowym podejściem do urządzania wnętrz.

 

 

Konkurs cieszył się ogromnym zainteresowaniem. Uczestnicy przesłali aż 2159 zgłoszeń. W pierwszym etapie Jurorzy oceniali zakwalifikowane projekty w 10-cio stopniowej skali za pośrednictwem dedykowanego formularza online.  Do kolejnej fazy wybrano 28 projektów, które uzyskały największą ilość głosów i to właśnie one trafiły pod obrady Jury.

 

Nagroda główna w wysokości 30 tysięcy złotych trafiła do Pawła Szczygła. Drugie miejsce i 20 tysięcy złotych przyznano Michałowi Wiakowi, a trzecia nagroda i 10 tysięcy złotych powędrowały do Weroniki Walasz. To właśnie ta trójka oczarowała ekspertów świeżością i śmiałością swoich prac. Przewodnicząca Jury, Gosia Baczyńska przyznała także nagrodę specjalną. Jej laureatka, Danuta Konieczna otrzyma unikalną kreację, którą stworzy we współpracy ze światowej klasy projektantką. Przewodnicząca Jury przyznała również dwa wyróżnienia: dla Kamili Wardy i Joanny Mórawskiej.
W konkursie Paradyż Designers głosować mogli także widzowie. Nagrodę Publiczności wynoszącą
5 tysięcy złotych przyznano Angelice Grzyb.

 

Konkurs Paradyż Designers powstał z myślą o profesjonalistach. Ceramika Paradyż wraz z Gosią Baczyńską zaprosiła architektów, projektantów, dekoratorów oraz studentów architektury wnętrz, słowem osoby czynnie zajmujące się projektowaniem wnętrz do urzeczywistnienia wizji nowoczesnego wnętrza i stworzenia aranżacji, która „ubierze” je niczym w najlepsze modowe kreacje. Zadanie konkursowe polegało na przygotowaniu wizualizacji 3D projektu dowolnie wybranej przestrzeni do 80 m2 z kreatywnym i niebanalnym wykorzystaniem płytek ceramicznych z kolekcji Paradyż My Way by Gosia Baczyńska. Patronat nad konkursem objęło Stowarzyszenie Architektów Polskich SARP.

 

- Nasza misja inspirowania pięknem i pozycja w branży zobowiązują do spektakularnych działań. W ubiegłym roku wprowadziliśmy do sprzedaży stworzoną wspólnie z Gosią Baczyńską kolekcję płytek, która doskonale wyraża naszą odwagę i autorskie podejście do wzornictwa przemysłowego. Teraz, poprzez konkurs chcieliśmy zaprosić osoby z branży do własnej interpretacji i prezentacji pomysłu na zastosowanie tych oryginalnych produktów. Rezultaty przeszły nasze najśmielsze oczekiwania. Ogrom kreatywności i talentu twórców zaowocował wspaniałymi projektami. Jestem przekonana, że staną się one inspiracją zarówno dla innych profesjonalistów, jak również dla naszych klientów. Z całego serca gratuluję zwycięzcom i dziękuję Jury za zaangażowanie i wytężoną pracę. Niezwykle ciekawie było obserwować jak architekci czerpią z doświadczenia naszej marki. - podsumowała Dominika Traczyk, dyrektor marketingu Ceramiki Paradyż.

 

Wszystkie prace oceniło Jury pod przewodnictwem autorki wyjątkowej kolekcji płytek ceramicznych Gosi Baczyńskiej. W składzie Jury znaleźli się także: Andrzej Pągowski - artysta grafik, kultowy twórca plakatów, Julia Kulczyńska Maffashion - blogerka modowa, influencerka, Agnieszka Kalinowska-Sołtys - partner APA Wojciechowski, Wiceprezes SARP, Agnieszka Gruszczyńska-Hyc redaktor naczelna "Dobre Wnętrze", „M jak Mieszkanie” i urzadzamy.pl, Anna Grużewska - redaktor naczelna "Czas na Wnętrze", Marcin Szczelina, krytyk i kurator architektury, Piotr Kędzierski, dziennikarz, gospodarz znanych audycji oraz dr Anna Tępińska-Marcinek, współwłaścicielka i członkini Zarządu Ceramiki Paradyż. 

 

Uroczyste wręczenie nagród odbędzie się 5 kwietnia w Warszawie.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sztuka Wystawa prac Macieja Świętego w Galerii Dominikańskiej Biuro prasowe
2024-04-29 | 14:50

Wystawa prac Macieja Świętego w Galerii Dominikańskiej

Od piątku, 26 kwietnia, w Galerii Dominikańskiej można zobaczyć wystawę prac wrocławskiego artysty – Macieja Świętego. Ekspozycję tworzą wyjątkowe plakaty, w różnych
Sztuka Występy najzdolniejszych młodych tancerzy na Ochocie. Nie zabraknie mistrzów
2024-04-20 | 13:00

Występy najzdolniejszych młodych tancerzy na Ochocie. Nie zabraknie mistrzów

Kto kiedykolwiek trenował taniec, wie, jak dużo pracy wymaga dojście do poziomu, który pozwalałby na zaprezentowanie swoich umiejętności publicznie - a co dopiero na scenie i w blasku
Sztuka Rising Aeon - Emocje w zderzeniu z ludzkim cierpieniem - strach, współczucie...
2024-04-16 | 12:00

Rising Aeon - Emocje w zderzeniu z ludzkim cierpieniem - strach, współczucie...

Denise Schwizgebel jest szwajcarską artystką wizualną. Jej najnowszy projekt "Rising Aeon" powstał dzięki spotkaniu z Judith Sacchi, szwajcarską dziennikarką i wolontariuszką

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Edyta Herbuś: Rozmawiałam z produkcją na temat mojej ewentualnej roli w „Tańcu z gwiazdami”. Wierzę, że stworzą taką, która będzie dla mnie inspirująca

Tancerka przyznaje, że kiedy dostała propozycję udziału w ostatniej edycji „Tańca z gwiazdami”, to choć miała apetyt na powrót do tej produkcji, po rozważeniu wszystkich za i przeciw jednak ją odrzuciła. Z jednej strony miała już inne zobowiązania zawodowe, a z drugiej – zależało jej na tym, by powrócić do show nie tylko w charakterze instruktorki, ale zaprezentować się widzom z nieco innej strony. Edyta Herbuś wierzy, że w przyszłości program przejdzie pewną metamorfozę i znajdzie się w nim rola skrojona właśnie dla niej. Nie ukrywa też, że ta edycja wyjątkowo przyciągnęła jej uwagę, bo skupiła bardzo charyzmatycznych uczestników.

Prawo

Sztuczna inteligencja coraz śmielej wkracza w produkcję muzyczną. Artyści i odbiorcy chcą jasnego oznaczania utworów generowanych przez takie narzędzia

Dziesięciokrotny wzrost przychodów rynku sztucznej inteligencji w tworzeniu muzyki przewidują analitycy w ciągu najbliższych 10 lat. Wokół tematu narasta coraz więcej kontrowersji, związanych m.in. z uczeniem się algorytmów na już skomponowanych dziełach czy wykorzystywania głosów wokalistów do tworzenia coverów śpiewanych przez SI. Jednocześnie ponad jedna trzecia muzyków przyznaje już, że wspierali się w swojej pracy sztuczną inteligencją. Artyści oczekują jednak jasno wytyczonych ram regulacyjnych dla tego typu narzędzi. Przede wszystkim miałyby one dotyczyć zgód na wykorzystanie własności intelektualnej i wyraźnego oznaczania muzyki komponowanej przez SI.

Handel

Po kiełbaski wege czy roślinne burgery sięga coraz więcej konsumentów. Branża roślinna będzie walczyć o utrzymanie takiego nazewnictwa

Kiełbasa bezmięsna, burger roślinny, parówka wegetariańska, stek vege – do takich nazw produktów wielu konsumentów zdążyło się przyzwyczaić i coraz chętniej po nie sięga. Pojawiają się jednak pomysły, by zakazać nazewnictwa charakterystycznego dla produktów mięsnych. Również w Polsce pojawiła się propozycja w tym zakresie ze strony poprzedniego składu resortu rolnictwa pod koniec ubiegłego roku. Zwolennicy uzasadniają ten pomysł ochroną interesów konsumenckich, ale badania pokazują, że tylko niewielki odsetek klientów pomylił produkt wegański i mięsny przy zakupie.