Poznaliśmy zwycięzców konkursu Paradyż Designers!
Prestiżowy konkurs Ceramiki Paradyż dedykowany dla architektów i projektantów wnętrz właśnie dobiegł końca. Oryginalność i kreatywność nadesłanych projektów oceniło Jury pod przewodnictwem światowej klasy projektantki mody Gosi Baczyńskiej. Wszystkie z nagrodzonych prac zaskakują ogromną wrażliwością i nieszablonowym podejściem do urządzania wnętrz.
Konkurs cieszył się ogromnym zainteresowaniem. Uczestnicy przesłali aż 2159 zgłoszeń. W pierwszym etapie Jurorzy oceniali zakwalifikowane projekty w 10-cio stopniowej skali za pośrednictwem dedykowanego formularza online. Do kolejnej fazy wybrano 28 projektów, które uzyskały największą ilość głosów i to właśnie one trafiły pod obrady Jury.
Nagroda główna w wysokości 30 tysięcy złotych trafiła do Pawła Szczygła. Drugie miejsce i 20 tysięcy złotych przyznano Michałowi Wiakowi, a trzecia nagroda i 10 tysięcy złotych powędrowały do Weroniki Walasz. To właśnie ta trójka oczarowała ekspertów świeżością i śmiałością swoich prac. Przewodnicząca Jury, Gosia Baczyńska przyznała także nagrodę specjalną. Jej laureatka, Danuta Konieczna otrzyma unikalną kreację, którą stworzy we współpracy ze światowej klasy projektantką. Przewodnicząca Jury przyznała również dwa wyróżnienia: dla Kamili Wardy i Joanny Mórawskiej.
W konkursie Paradyż Designers głosować mogli także widzowie. Nagrodę Publiczności wynoszącą
5 tysięcy złotych przyznano Angelice Grzyb.
Konkurs Paradyż Designers powstał z myślą o profesjonalistach. Ceramika Paradyż wraz z Gosią Baczyńską zaprosiła architektów, projektantów, dekoratorów oraz studentów architektury wnętrz, słowem osoby czynnie zajmujące się projektowaniem wnętrz do urzeczywistnienia wizji nowoczesnego wnętrza i stworzenia aranżacji, która „ubierze” je niczym w najlepsze modowe kreacje. Zadanie konkursowe polegało na przygotowaniu wizualizacji 3D projektu dowolnie wybranej przestrzeni do 80 m2 z kreatywnym i niebanalnym wykorzystaniem płytek ceramicznych z kolekcji Paradyż My Way by Gosia Baczyńska. Patronat nad konkursem objęło Stowarzyszenie Architektów Polskich SARP.
- Nasza misja inspirowania pięknem i pozycja w branży zobowiązują do spektakularnych działań. W ubiegłym roku wprowadziliśmy do sprzedaży stworzoną wspólnie z Gosią Baczyńską kolekcję płytek, która doskonale wyraża naszą odwagę i autorskie podejście do wzornictwa przemysłowego. Teraz, poprzez konkurs chcieliśmy zaprosić osoby z branży do własnej interpretacji i prezentacji pomysłu na zastosowanie tych oryginalnych produktów. Rezultaty przeszły nasze najśmielsze oczekiwania. Ogrom kreatywności i talentu twórców zaowocował wspaniałymi projektami. Jestem przekonana, że staną się one inspiracją zarówno dla innych profesjonalistów, jak również dla naszych klientów. Z całego serca gratuluję zwycięzcom i dziękuję Jury za zaangażowanie i wytężoną pracę. Niezwykle ciekawie było obserwować jak architekci czerpią z doświadczenia naszej marki. - podsumowała Dominika Traczyk, dyrektor marketingu Ceramiki Paradyż.
Wszystkie prace oceniło Jury pod przewodnictwem autorki wyjątkowej kolekcji płytek ceramicznych Gosi Baczyńskiej. W składzie Jury znaleźli się także: Andrzej Pągowski - artysta grafik, kultowy twórca plakatów, Julia Kulczyńska Maffashion - blogerka modowa, influencerka, Agnieszka Kalinowska-Sołtys - partner APA Wojciechowski, Wiceprezes SARP, Agnieszka Gruszczyńska-Hyc redaktor naczelna "Dobre Wnętrze", „M jak Mieszkanie” i urzadzamy.pl, Anna Grużewska - redaktor naczelna "Czas na Wnętrze", Marcin Szczelina, krytyk i kurator architektury, Piotr Kędzierski, dziennikarz, gospodarz znanych audycji oraz dr Anna Tępińska-Marcinek, współwłaścicielka i członkini Zarządu Ceramiki Paradyż.
Uroczyste wręczenie nagród odbędzie się 5 kwietnia w Warszawie.
Jubileusz 10-lecia siedziby NOSPR
Święto sztuki i designu w Krakowie
Gala 5. edycji Warszawskiego Maratonu Fotograficznego
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Telewizja ma ogromną siłę i dzięki temu mogę zrobić coś dla innych. Nieważne, pod jakimi barwami – ważne, że się pomaga
Szefowa Fundacji TVP z pełnym przekonaniem przyznaje, że jej nowa rola to zarówno ogromne wyzwanie, jak i spełnienie marzeń o niesieniu pomocy innym. Katarzyna Dowbor cieszy się, że znów może pomagać ludziom w różnych kryzysach i w pewnym sensie jest to kontynuacja jej misji z programu „Nasz nowy dom”. Na razie Fundacja TVP wspiera osoby, które ucierpiały podczas niedawnej powodzi, ale pod jej skrzydła mogą też trafić inni potrzebujący.
Gwiazdy
Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci
Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.