Komunikaty PR

Premiera singla wspierającego głos kobiet

2023-09-20  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt

Ewa Malicka
Rocket Science

Pływacka 3/2
02-633 Warszawa
ewa.malicka|rocketscience.com.pl| |ewa.malicka|rocketscience.com.pl
781453815
https://www.rocketscience.com.pl/

Blisko co druga młoda Polka nie wie, czy pójdzie na wybory

Według danych Ipsos z marca br. jedynie 55 proc. kobiet w wieku 18-39 lat deklaruje, że na pewno będą uczestniczyły w wyborach. Wśród Polek w wieku 40-59 lat odsetek ten jest niewiele większy, bo wynosi 56 proc. Wśród kobiet w wieku powyżej 60 lat aż 80 proc. deklaruje, że będzie uczestniczyło w wyborach.

Singiel Echo” chcę dedykować kobietom, które wywalczyły nam prawa wyborcze, z których jak pokazują badania, za mało korzystamy. Pragnę oddać hołd kobietom, które odeszły, których życie przegrało z paragrafami i klauzulą sumieniapodkreśla Oyka, autorka singla „Echo”.

 

Singiel zachęcający kobiety do udziału w wyborach

Utwór autorstwa Olgi Kozierowskiej, na scenie muzycznej posługującej się pseudonimem Oyka, ma charakter profrekwencyjny i apolityczny. Jest to manifest przeciwko temu, co ucisza głos kobiet oraz wciska je w stereotypy i rozlicza z odgórnie stawianych oczekiwań. Utwór porusza temat utraty godności, poczuciu bezsilności, przekraczaniu granic, a także chęci życia po swojemu i odzyskiwaniu poczucia bezpieczeństwa.

 

Singiel, którego tekst powstał przy udziale chatu GPT

Premierze singla „Echo” towarzyszy singiel w języku angielskim pt. „Don’t Shush Me”, niebędąca bezpośrednim tłumaczeniem, a autorskim utworem Oyki.

Nie tylko Polki walczą dziś o swoje bezpieczeństwo i godność. Walczą miliony kobiet na całym świecie. Nie mogłam tego przemilczeć. Utwór po angielsku składa się ze zbioru stereotypów płci i uprzedzeń wobec kobiet najczęściej pojawiających się w sieci i mediach według chatu GPT i Google Trendsdodaje Oyka.

Oba utwory dostępne są na kanale YouTube Oyki oraz platformach streamingowych.

 

Echo: https://adm.ffm.to/OykaEcho

Don’t Sush Me: https://adm.ffm.to/DontSushMe

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Rocket Science
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sztuka Sztuka współczesna w Muzeum Warszawy: ścieżka Sztuka wspierania Biuro prasowe
2024-12-23 | 15:54

Sztuka współczesna w Muzeum Warszawy: ścieżka Sztuka wspierania

Anna Libera, AWA WSCHO z cyklu Strasznie nam się tu podoba! Muzeum Warszawy. fot. M. Matyjaszewski, A. Sulej   Muzeum Warszawy, Rynek Starego Miasta 42,
Sztuka Koncert Świąteczny w zabytkowej Elektrowni
2024-12-17 | 10:45

Koncert Świąteczny w zabytkowej Elektrowni

W najbliższą sobotę 21 grudnia w zabytkowej Elektrowni Karola Scheiblera w otoczeniu choinek oraz klimatycznych lampek odbędzie się koncert kolęd i pastorałek w wykonaniu Chóru
Sztuka NOWY PROJEKT CYFROWY - DIGITALIZACJA DÓBR KULTURY WROCŁAWIA
2024-12-10 | 12:00

NOWY PROJEKT CYFROWY - DIGITALIZACJA DÓBR KULTURY WROCŁAWIA

NOWY PROJEKT CYFROWY - DIGITALIZACJA DÓBR KULTURY WROCŁAWIA    Grobowce w formie kaplicy w stylu neomauretańskim z wielobarwnej cegły, małej neoklasycystycznej

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.