Komunikaty PR

Przyjdź na Artshow i wygraj roczną jazdę samochodem Lexus LBX

2023-12-08  |  14:30
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

W dzisiejszym cyfrowym świecie media społecznościowe odgrywają ważną rolę w życiu ludzi, łącząc  i dając możliwość dzielenia się swoimi pasjami oraz przeżyciami. Jedną z najpopularniejszych platform tego rodzaju jest Instagram, gdzie użytkownicy mogą nie tylko publikować swoje zdjęcia, ale także uczestniczyć w różnego rodzaju konkursach. Dla wszystkich wybierających się w weekend 9-10 grudnia 2023 na warszawski Artshow, udział w wydarzeniu może okazać się wyjątkowo opłacalny.  Wszystko to dzięki Lexus Warszawa Wola, który za najciekawszą relację z wydarzenia opublikowaną na Instagramie, oferuje roczną jazdę luksusowym autem Lexus LBX. To wyjątkowe auto, znane ze swojego eleganckiego designu, zaawansowanych technologii i doskonałego komfortu jazdy, jest marzeniem niejednego miłośnika motoryzacji.

Wyobraź sobie, że przez cały rok będziesz mógł kierować jednym z najnowocześniejszych i najbardziej luksusowych samochodów na rynku – Lexus LBX. To nie tylko środek transportu, ale określony styl życia i wyjątkowe doświadczenie na każdej trasie. Konkurs, który jeszcze przed rozpoczęciem wzbudza duże zainteresowanie instagramowej społeczności, jest organizowany przez renomowany salon Lexus Warszawa Wola oraz Ewę Mierzejewską, pomysłodawczynię Artshow. W ramach  konkursu, który odbędzie się  w weekend 9-10 grudnia na targach sztuki Artshow, przy ul. Wiejskiej 19 w Warszawie, uczestnicy mają okazję wygrać voucher na roczną jazdę najnowszym modelem marki – Lexus LBX. Roczna jazda  tym samochodem to nie tylko prestiżowa nagroda, ale również niepowtarzalna okazja do doświadczenia luksusu i komfortu podczas podróżowania. Samochód jest wyposażony w najnowsze technologie, bezpieczeństwo na najwyższym poziomie, a jego design zachwyca nawet najbardziej wymagających.

1000 dzieł sztuki w weekend

Poza zmaganiami konkursowymi warto wybrać się oczywiście na sam Artshow, gdzie czeka na nas możliwość zakupu ponad 1000 obiektów sztuki. W dzisiejszym dynamicznym świecie, jako pomysł na prezent gwiazdkowy, ma ona moc łączenia ludzi, inspiracji oraz przekazywania unikalnych historii. Odbywający się po raz drugi Artshow staje się miejscem, gdzie twórcy mają szansę podzielić się swoim talentem, a zwiedzający mogą w pełni zanurzyć się w fascynującym świecie kreatywności artystów takich jak  Rafał Olbiński, Joanna Sarapata, Piotr Czajkowski, Marek Okrassa, Anna Zalewska, Bovska i Oskar Zięta.  To wydarzenie, które przekracza granice tradycyjnych wystaw i staje się grudniowym „must see” wielu mieszkańców Warszawy.

#LexusArtShow

Zasady konkursu są stosunkowo proste. Zgodnie z zasadami zawartymi w Regulaminie, biorący udział  w konkursie mają umieścić projekt konkursowy w swoich mediach społecznościowych na otwartym profilu w formie postu ( zdjęcie lub film) relacjonującego wydarzenie Artshow na tablicy Instagram, Instastories, bądź rolki na Instagramie wraz z oznaczeniem go dwoma profilami @artshow.events oraz @lexuswarszawawola i dodatkowo hasztagiem #Lexusartshow. Kolejne nagrody w konkursie to dzieła sztuki i kolekcjonerskiego designu, podarowane przez samych twórców: oryginalny rysunek Bovskiej, olejny obraz Martyny Łuszczyńskiej, unikatowa lampa projektu duetu Dérive oraz kultowy wazon „Karava” Oskara Zięty. Warunkiem udziału w Konkursie jest utrzymanie prac w mediach społecznościowych do 15 grudnia 2023 r. do godziny 23:59. Jeśli przed tą datą Uczestnik usunie zadanie konkursowe, nie będzie mógł otrzymać nagrody. Na czas trwania konkursu profil w mediach społecznościowych Uczestnika powinien być publiczny. Prace konkursowe opublikowane na kontach ,,prywatnych” tj. z ograniczonym dostępem, nie będą brane pod uwagę. Wszystkie prace konkursowe oceniać będzie powołana przez organizatora komisja konkursowa, w skład której wejdą: Ewa Mierzejewska (Artshow), Agnieszka Pisarczyk (Artshow), Tomasz Zakrzewski (Lexus Warszawa Wola) oraz Olga Kisiel Konopka, założycielka agencji OKK! PR.

Wygrana w konkursie na Instagramie nie tylko dostarczy zwycięzcy niezapomnianych chwil, ale również zwraca uwagę na to, jak potężnym narzędziem komunikacji społecznej stały się media społecznościowe. Dzięki takim inicjatywom Lexus Warszawa Wola nie tylko buduje więź z potencjalnymi użytkownikami, ale także kreuje wyjątkowe, angażujące doświadczenie dla swoich klientów.

Partnerami grudniowej edycji Artshow są: Lexus Warszawa Wola, Laufen Polska, LABRA, JUNG, Domoteka, Benjamin Moore, Muraspec, GRODA

Patroni medialni: Wprost, Archisnob, Czas na Wnętrze, designteka.pl, Label, Magazif, Whitemad, Murator, Architektura, Urządzamy, Nowy Magazyn, Wnętrza Domów.

Więcej: artshowevents.pl

  • Kamienica Karskich, ul. Wiejska 19, Warszawa
  • 9 i 10 grudnia 2023 r.
  • Godziny otwarcia: 10:00-20:00

Bilety dostępne na miejscu w dniu wydarzenia oraz online na stronie artshowevents.pl, w aplikacji Going, na stronach goingapp.pl i empikbilety.pl oraz w salonach Empik na terenie całego kraju.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sztuka Sztuka współczesna w Muzeum Warszawy: ścieżka Sztuka wspierania Biuro prasowe
2024-12-23 | 15:54

Sztuka współczesna w Muzeum Warszawy: ścieżka Sztuka wspierania

Anna Libera, AWA WSCHO z cyklu Strasznie nam się tu podoba! Muzeum Warszawy. fot. M. Matyjaszewski, A. Sulej   Muzeum Warszawy, Rynek Starego Miasta 42,
Sztuka Koncert Świąteczny w zabytkowej Elektrowni
2024-12-17 | 10:45

Koncert Świąteczny w zabytkowej Elektrowni

W najbliższą sobotę 21 grudnia w zabytkowej Elektrowni Karola Scheiblera w otoczeniu choinek oraz klimatycznych lampek odbędzie się koncert kolęd i pastorałek w wykonaniu Chóru
Sztuka NOWY PROJEKT CYFROWY - DIGITALIZACJA DÓBR KULTURY WROCŁAWIA
2024-12-10 | 12:00

NOWY PROJEKT CYFROWY - DIGITALIZACJA DÓBR KULTURY WROCŁAWIA

NOWY PROJEKT CYFROWY - DIGITALIZACJA DÓBR KULTURY WROCŁAWIA    Grobowce w formie kaplicy w stylu neomauretańskim z wielobarwnej cegły, małej neoklasycystycznej

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

S. Karpiel-Bułecka: Sam talent nie wystarczy, by odnieść sukces w branży muzycznej. Trzeba też mieć trochę szczęścia i spotkać odpowiednich ludzi

Na przestrzeni ostatnich dwóch dekad, między innymi za sprawą streamingu i powszechnego dostępu do internetu, rynek muzyczny w Polsce przeszedł prawdziwą rewolucję. Zauważają to zarówno doświadczeni artyści, jak Sebastian Karpiel-Bułecka, jak i młodsze pokolenie, reprezentowane przez Miuosha. Obaj wokaliści podkreślają, że sukces w branży muzycznej jest wynikiem wielu czynników. Lider zespołu Zakopower zaznacza, że niezależnie od sytuacji młodzi artyści powinni być konsekwentni i wierzyć w swoje możliwości, bo to jest kluczowe w budowaniu kariery.

Problemy społeczne

Strach przed porażką i brak wiary we własne siły blokują rozwój przedsiębiorczości kobiet. Częściej zakładają za to firmy z misją

Kobiety stanowią mniejszość w zarządach firm, rzadziej też niż mężczyźni zakładają własne działalności gospodarcze. W UE na taki krok decyduje się 10 proc. pracujących pań, w Polsce – 13 proc. – wynika z raportu „Biznes na wysokich obcasach” PIE. Strach przed porażką i brak wiary w swoje umiejętności powstrzymują kobiety częściej niż mężczyzn przed założeniem działalności. Kluczową rolę mogą pełnić programy mentoringowe prowadzone przez kobiety.

Muzyka

Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy

Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.