Przyjdź na Artshow i wygraj roczną jazdę samochodem Lexus LBX
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
W dzisiejszym cyfrowym świecie media społecznościowe odgrywają ważną rolę w życiu ludzi, łącząc i dając możliwość dzielenia się swoimi pasjami oraz przeżyciami. Jedną z najpopularniejszych platform tego rodzaju jest Instagram, gdzie użytkownicy mogą nie tylko publikować swoje zdjęcia, ale także uczestniczyć w różnego rodzaju konkursach. Dla wszystkich wybierających się w weekend 9-10 grudnia 2023 na warszawski Artshow, udział w wydarzeniu może okazać się wyjątkowo opłacalny. Wszystko to dzięki Lexus Warszawa Wola, który za najciekawszą relację z wydarzenia opublikowaną na Instagramie, oferuje roczną jazdę luksusowym autem Lexus LBX. To wyjątkowe auto, znane ze swojego eleganckiego designu, zaawansowanych technologii i doskonałego komfortu jazdy, jest marzeniem niejednego miłośnika motoryzacji.
Wyobraź sobie, że przez cały rok będziesz mógł kierować jednym z najnowocześniejszych i najbardziej luksusowych samochodów na rynku – Lexus LBX. To nie tylko środek transportu, ale określony styl życia i wyjątkowe doświadczenie na każdej trasie. Konkurs, który jeszcze przed rozpoczęciem wzbudza duże zainteresowanie instagramowej społeczności, jest organizowany przez renomowany salon Lexus Warszawa Wola oraz Ewę Mierzejewską, pomysłodawczynię Artshow. W ramach konkursu, który odbędzie się w weekend 9-10 grudnia na targach sztuki Artshow, przy ul. Wiejskiej 19 w Warszawie, uczestnicy mają okazję wygrać voucher na roczną jazdę najnowszym modelem marki – Lexus LBX. Roczna jazda tym samochodem to nie tylko prestiżowa nagroda, ale również niepowtarzalna okazja do doświadczenia luksusu i komfortu podczas podróżowania. Samochód jest wyposażony w najnowsze technologie, bezpieczeństwo na najwyższym poziomie, a jego design zachwyca nawet najbardziej wymagających.
1000 dzieł sztuki w weekend
Poza zmaganiami konkursowymi warto wybrać się oczywiście na sam Artshow, gdzie czeka na nas możliwość zakupu ponad 1000 obiektów sztuki. W dzisiejszym dynamicznym świecie, jako pomysł na prezent gwiazdkowy, ma ona moc łączenia ludzi, inspiracji oraz przekazywania unikalnych historii. Odbywający się po raz drugi Artshow staje się miejscem, gdzie twórcy mają szansę podzielić się swoim talentem, a zwiedzający mogą w pełni zanurzyć się w fascynującym świecie kreatywności artystów takich jak Rafał Olbiński, Joanna Sarapata, Piotr Czajkowski, Marek Okrassa, Anna Zalewska, Bovska i Oskar Zięta. To wydarzenie, które przekracza granice tradycyjnych wystaw i staje się grudniowym „must see” wielu mieszkańców Warszawy.
#LexusArtShow
Zasady konkursu są stosunkowo proste. Zgodnie z zasadami zawartymi w Regulaminie, biorący udział w konkursie mają umieścić projekt konkursowy w swoich mediach społecznościowych na otwartym profilu w formie postu ( zdjęcie lub film) relacjonującego wydarzenie Artshow na tablicy Instagram, Instastories, bądź rolki na Instagramie wraz z oznaczeniem go dwoma profilami @artshow.events oraz @lexuswarszawawola i dodatkowo hasztagiem #Lexusartshow. Kolejne nagrody w konkursie to dzieła sztuki i kolekcjonerskiego designu, podarowane przez samych twórców: oryginalny rysunek Bovskiej, olejny obraz Martyny Łuszczyńskiej, unikatowa lampa projektu duetu Dérive oraz kultowy wazon „Karava” Oskara Zięty. Warunkiem udziału w Konkursie jest utrzymanie prac w mediach społecznościowych do 15 grudnia 2023 r. do godziny 23:59. Jeśli przed tą datą Uczestnik usunie zadanie konkursowe, nie będzie mógł otrzymać nagrody. Na czas trwania konkursu profil w mediach społecznościowych Uczestnika powinien być publiczny. Prace konkursowe opublikowane na kontach ,,prywatnych” tj. z ograniczonym dostępem, nie będą brane pod uwagę. Wszystkie prace konkursowe oceniać będzie powołana przez organizatora komisja konkursowa, w skład której wejdą: Ewa Mierzejewska (Artshow), Agnieszka Pisarczyk (Artshow), Tomasz Zakrzewski (Lexus Warszawa Wola) oraz Olga Kisiel Konopka, założycielka agencji OKK! PR.
Wygrana w konkursie na Instagramie nie tylko dostarczy zwycięzcy niezapomnianych chwil, ale również zwraca uwagę na to, jak potężnym narzędziem komunikacji społecznej stały się media społecznościowe. Dzięki takim inicjatywom Lexus Warszawa Wola nie tylko buduje więź z potencjalnymi użytkownikami, ale także kreuje wyjątkowe, angażujące doświadczenie dla swoich klientów.
Partnerami grudniowej edycji Artshow są: Lexus Warszawa Wola, Laufen Polska, LABRA, JUNG, Domoteka, Benjamin Moore, Muraspec, GRODA
Patroni medialni: Wprost, Archisnob, Czas na Wnętrze, designteka.pl, Label, Magazif, Whitemad, Murator, Architektura, Urządzamy, Nowy Magazyn, Wnętrza Domów.
Więcej: artshowevents.pl
- Kamienica Karskich, ul. Wiejska 19, Warszawa
- 9 i 10 grudnia 2023 r.
- Godziny otwarcia: 10:00-20:00
Bilety dostępne na miejscu w dniu wydarzenia oraz online na stronie artshowevents.pl, w aplikacji Going, na stronach goingapp.pl i empikbilety.pl oraz w salonach Empik na terenie całego kraju.

Sztuka współczesna w Muzeum Warszawy: ścieżka Sztuka wspierania

Koncert Świąteczny w zabytkowej Elektrowni

NOWY PROJEKT CYFROWY - DIGITALIZACJA DÓBR KULTURY WROCŁAWIA
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Bartłomiej Nowosielski: Kluczowe w leczeniu otyłości jest odpowiednie nastawienie psychiczne. Otoczenie nie zawsze jest wyrozumiałe i empatyczne
Aktor przyznaje, że osoby otyłe z powodu swojego wyglądu często przez otoczenie są odrzucane, marginalizowane i hejtowane. Brak akceptacji i zrozumienia wynika między innymi z tego, że nie brakuje tych, którzy myślą stereotypami i ich zdaniem dodatkowe kilogramy są wynikiem złego odżywiania i lenistwa. Bartłomiej Nowosielski tłumaczy, że otyłość jest chorobą przewlekłą, która wymaga leczenia. By terapia była skuteczna, potrzeba silnej woli i wielu wyrzeczeń. Dla niego w chwilach zwątpienia niezwykle ważne jest również wsparcie ze strony bliskich.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Prawo
Kobietobójstwo jest typem przestępstwa niedookreślonym przez polskie prawo. Świadomość na ten temat jest wciąż zbyt mała

Brakuje usystematyzowanych danych na temat skali problemu, jakim jest kobietobójstwo – wskazuje organizacja Femicide in Poland. U źródeł problemu leży brak uspójnienia baz danych prowadzonych przez poszczególne organy państwowe. Organizacja pracuje nad narzędziami, które pozwolą je zgromadzić w jednym miejscu i udostępnić w formie interaktywnej mapy. Jej przedstawicielka wskazuje również na inne fundamentalne obszary do poprawy. To w szczególności egzekwowanie istniejącego prawa i intensyfikacja działań na rzecz edukacji.