Komunikaty PR

Przyjdź na Artshow i wygraj roczną jazdę samochodem Lexus LBX

2023-12-08  |  14:30
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

W dzisiejszym cyfrowym świecie media społecznościowe odgrywają ważną rolę w życiu ludzi, łącząc  i dając możliwość dzielenia się swoimi pasjami oraz przeżyciami. Jedną z najpopularniejszych platform tego rodzaju jest Instagram, gdzie użytkownicy mogą nie tylko publikować swoje zdjęcia, ale także uczestniczyć w różnego rodzaju konkursach. Dla wszystkich wybierających się w weekend 9-10 grudnia 2023 na warszawski Artshow, udział w wydarzeniu może okazać się wyjątkowo opłacalny.  Wszystko to dzięki Lexus Warszawa Wola, który za najciekawszą relację z wydarzenia opublikowaną na Instagramie, oferuje roczną jazdę luksusowym autem Lexus LBX. To wyjątkowe auto, znane ze swojego eleganckiego designu, zaawansowanych technologii i doskonałego komfortu jazdy, jest marzeniem niejednego miłośnika motoryzacji.

Wyobraź sobie, że przez cały rok będziesz mógł kierować jednym z najnowocześniejszych i najbardziej luksusowych samochodów na rynku – Lexus LBX. To nie tylko środek transportu, ale określony styl życia i wyjątkowe doświadczenie na każdej trasie. Konkurs, który jeszcze przed rozpoczęciem wzbudza duże zainteresowanie instagramowej społeczności, jest organizowany przez renomowany salon Lexus Warszawa Wola oraz Ewę Mierzejewską, pomysłodawczynię Artshow. W ramach  konkursu, który odbędzie się  w weekend 9-10 grudnia na targach sztuki Artshow, przy ul. Wiejskiej 19 w Warszawie, uczestnicy mają okazję wygrać voucher na roczną jazdę najnowszym modelem marki – Lexus LBX. Roczna jazda  tym samochodem to nie tylko prestiżowa nagroda, ale również niepowtarzalna okazja do doświadczenia luksusu i komfortu podczas podróżowania. Samochód jest wyposażony w najnowsze technologie, bezpieczeństwo na najwyższym poziomie, a jego design zachwyca nawet najbardziej wymagających.

1000 dzieł sztuki w weekend

Poza zmaganiami konkursowymi warto wybrać się oczywiście na sam Artshow, gdzie czeka na nas możliwość zakupu ponad 1000 obiektów sztuki. W dzisiejszym dynamicznym świecie, jako pomysł na prezent gwiazdkowy, ma ona moc łączenia ludzi, inspiracji oraz przekazywania unikalnych historii. Odbywający się po raz drugi Artshow staje się miejscem, gdzie twórcy mają szansę podzielić się swoim talentem, a zwiedzający mogą w pełni zanurzyć się w fascynującym świecie kreatywności artystów takich jak  Rafał Olbiński, Joanna Sarapata, Piotr Czajkowski, Marek Okrassa, Anna Zalewska, Bovska i Oskar Zięta.  To wydarzenie, które przekracza granice tradycyjnych wystaw i staje się grudniowym „must see” wielu mieszkańców Warszawy.

#LexusArtShow

Zasady konkursu są stosunkowo proste. Zgodnie z zasadami zawartymi w Regulaminie, biorący udział  w konkursie mają umieścić projekt konkursowy w swoich mediach społecznościowych na otwartym profilu w formie postu ( zdjęcie lub film) relacjonującego wydarzenie Artshow na tablicy Instagram, Instastories, bądź rolki na Instagramie wraz z oznaczeniem go dwoma profilami @artshow.events oraz @lexuswarszawawola i dodatkowo hasztagiem #Lexusartshow. Kolejne nagrody w konkursie to dzieła sztuki i kolekcjonerskiego designu, podarowane przez samych twórców: oryginalny rysunek Bovskiej, olejny obraz Martyny Łuszczyńskiej, unikatowa lampa projektu duetu Dérive oraz kultowy wazon „Karava” Oskara Zięty. Warunkiem udziału w Konkursie jest utrzymanie prac w mediach społecznościowych do 15 grudnia 2023 r. do godziny 23:59. Jeśli przed tą datą Uczestnik usunie zadanie konkursowe, nie będzie mógł otrzymać nagrody. Na czas trwania konkursu profil w mediach społecznościowych Uczestnika powinien być publiczny. Prace konkursowe opublikowane na kontach ,,prywatnych” tj. z ograniczonym dostępem, nie będą brane pod uwagę. Wszystkie prace konkursowe oceniać będzie powołana przez organizatora komisja konkursowa, w skład której wejdą: Ewa Mierzejewska (Artshow), Agnieszka Pisarczyk (Artshow), Tomasz Zakrzewski (Lexus Warszawa Wola) oraz Olga Kisiel Konopka, założycielka agencji OKK! PR.

Wygrana w konkursie na Instagramie nie tylko dostarczy zwycięzcy niezapomnianych chwil, ale również zwraca uwagę na to, jak potężnym narzędziem komunikacji społecznej stały się media społecznościowe. Dzięki takim inicjatywom Lexus Warszawa Wola nie tylko buduje więź z potencjalnymi użytkownikami, ale także kreuje wyjątkowe, angażujące doświadczenie dla swoich klientów.

Partnerami grudniowej edycji Artshow są: Lexus Warszawa Wola, Laufen Polska, LABRA, JUNG, Domoteka, Benjamin Moore, Muraspec, GRODA

Patroni medialni: Wprost, Archisnob, Czas na Wnętrze, designteka.pl, Label, Magazif, Whitemad, Murator, Architektura, Urządzamy, Nowy Magazyn, Wnętrza Domów.

Więcej: artshowevents.pl

  • Kamienica Karskich, ul. Wiejska 19, Warszawa
  • 9 i 10 grudnia 2023 r.
  • Godziny otwarcia: 10:00-20:00

Bilety dostępne na miejscu w dniu wydarzenia oraz online na stronie artshowevents.pl, w aplikacji Going, na stronach goingapp.pl i empikbilety.pl oraz w salonach Empik na terenie całego kraju.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sztuka Z powierza na papier. Marcin Giba o wyjątkowej sztuce uwieczniania natury Biuro prasowe
2024-07-19 | 10:50

Z powierza na papier. Marcin Giba o wyjątkowej sztuce uwieczniania natury

Marcin Giba to znany polski fotograf, którego prace zyskały szerokie uznanie zarówno w kraju, jak i za granicą. Unikalne podejście do fotografii, zdolność uchwycenia
Sztuka Wybitnie inny mural #hellendż: nowa atrakcja turystyczna na mapie stolicy
2024-07-17 | 14:20

Wybitnie inny mural #hellendż: nowa atrakcja turystyczna na mapie stolicy

Murale, czyli wielkoformatowe grafiki malowane bezpośrednio na ścianach budynków, stały się integralnym elementem architektonicznego krajobrazu wielu polskich miast. Warszawa
Sztuka Elektrownia Powiśle z Kawai Art Gallery – pierwszą galerią pop-art w Polsce
2024-07-17 | 10:38

Elektrownia Powiśle z Kawai Art Gallery – pierwszą galerią pop-art w Polsce

W Elektrowni Powiśle została otwarta nowa kreatywna przestrzeń – Kawai Art Gallery. Na powierzchni 73 mkw. można podziwiać dzieła najbardziej znanych współczesnych

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Patrzenie na zieleń może zwiększyć komfort życia mieszkańców miast. Najbardziej kojąco działał widok drzew

Zmniejszenie odczucia lęku i zwiększenie odprężenia to główne korzyści wynikające z nawet wzrokowego kontaktu z zielenią – dowiedli brytyjscy i izraelscy naukowcy. Okazało się, że największe korzyści czerpiemy z patrzenia na drzewa, a wyraźny dobroczynny wpływ natury na dobrostan psychiczny można zauważyć nawet po krótkim spacerze. To ważne wskazówki dla urbanistów, które mogą być pomocne w optymalnym planowaniu przestrzeni miejskiej. Kontakt wzrokowy z zielenią nie wpływa natomiast na zdolności poznawcze.

Gwiazdy

Edyta Herbuś: Joga pozwala mi zadbać o systematyczny przepływ dobrej energii i harmonię. Mam bardzo dobry kontakt ze swoim ciałem

Tancerka kompleksowo dba o swoje zdrowie i o ciało. Nie daje sobie taryfy ulgowej i zawsze, niezależnie od ilości obowiązków zawodowych, stara się znaleźć czas, by wykonać pakiet ulubionych ćwiczeń. Edyta Herbuś zdążyła się już przekonać, że niezwykle korzystny wpływ na jej kondycję i dobre samopoczucie ma także joga. Systematyczne jej praktykowanie umożliwia bowiem swobodny przepływ energii i pozwala utrzymać życiową równowagę. Nie ukrywa więc, że jest wielką miłośniczką tej aktywności i poleca ją także innym.

Handel

E-konsumenci wybierają jak najszybsze i najprostsze opcje płatności online. Coraz bardziej interesują się płatnościami odroczonymi i ratalnymi

Szybkie płatności, a w szczególności Blik, to metody najchętniej wybierane przez klientów podczas zakupów internetowych. W ostatnim czasie rośnie jednak popularność płatności odroczonych oraz rozłożenia płatności na raty – twierdzą przedstawiciele e-commerce. Niezmiennie ktoś, kto chce osiągnąć sukces w handlu w sieci, musi oferować wszystkie możliwe metody płatności. Jeśli klient nie znajdzie na stronie swojej ulubionej, zwykle rezygnuje z zakupu.