Komunikaty PR

Przyjdź na Artshow i wygraj roczną jazdę samochodem Lexus LBX

2023-12-08  |  14:30
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

W dzisiejszym cyfrowym świecie media społecznościowe odgrywają ważną rolę w życiu ludzi, łącząc  i dając możliwość dzielenia się swoimi pasjami oraz przeżyciami. Jedną z najpopularniejszych platform tego rodzaju jest Instagram, gdzie użytkownicy mogą nie tylko publikować swoje zdjęcia, ale także uczestniczyć w różnego rodzaju konkursach. Dla wszystkich wybierających się w weekend 9-10 grudnia 2023 na warszawski Artshow, udział w wydarzeniu może okazać się wyjątkowo opłacalny.  Wszystko to dzięki Lexus Warszawa Wola, który za najciekawszą relację z wydarzenia opublikowaną na Instagramie, oferuje roczną jazdę luksusowym autem Lexus LBX. To wyjątkowe auto, znane ze swojego eleganckiego designu, zaawansowanych technologii i doskonałego komfortu jazdy, jest marzeniem niejednego miłośnika motoryzacji.

Wyobraź sobie, że przez cały rok będziesz mógł kierować jednym z najnowocześniejszych i najbardziej luksusowych samochodów na rynku – Lexus LBX. To nie tylko środek transportu, ale określony styl życia i wyjątkowe doświadczenie na każdej trasie. Konkurs, który jeszcze przed rozpoczęciem wzbudza duże zainteresowanie instagramowej społeczności, jest organizowany przez renomowany salon Lexus Warszawa Wola oraz Ewę Mierzejewską, pomysłodawczynię Artshow. W ramach  konkursu, który odbędzie się  w weekend 9-10 grudnia na targach sztuki Artshow, przy ul. Wiejskiej 19 w Warszawie, uczestnicy mają okazję wygrać voucher na roczną jazdę najnowszym modelem marki – Lexus LBX. Roczna jazda  tym samochodem to nie tylko prestiżowa nagroda, ale również niepowtarzalna okazja do doświadczenia luksusu i komfortu podczas podróżowania. Samochód jest wyposażony w najnowsze technologie, bezpieczeństwo na najwyższym poziomie, a jego design zachwyca nawet najbardziej wymagających.

1000 dzieł sztuki w weekend

Poza zmaganiami konkursowymi warto wybrać się oczywiście na sam Artshow, gdzie czeka na nas możliwość zakupu ponad 1000 obiektów sztuki. W dzisiejszym dynamicznym świecie, jako pomysł na prezent gwiazdkowy, ma ona moc łączenia ludzi, inspiracji oraz przekazywania unikalnych historii. Odbywający się po raz drugi Artshow staje się miejscem, gdzie twórcy mają szansę podzielić się swoim talentem, a zwiedzający mogą w pełni zanurzyć się w fascynującym świecie kreatywności artystów takich jak  Rafał Olbiński, Joanna Sarapata, Piotr Czajkowski, Marek Okrassa, Anna Zalewska, Bovska i Oskar Zięta.  To wydarzenie, które przekracza granice tradycyjnych wystaw i staje się grudniowym „must see” wielu mieszkańców Warszawy.

#LexusArtShow

Zasady konkursu są stosunkowo proste. Zgodnie z zasadami zawartymi w Regulaminie, biorący udział  w konkursie mają umieścić projekt konkursowy w swoich mediach społecznościowych na otwartym profilu w formie postu ( zdjęcie lub film) relacjonującego wydarzenie Artshow na tablicy Instagram, Instastories, bądź rolki na Instagramie wraz z oznaczeniem go dwoma profilami @artshow.events oraz @lexuswarszawawola i dodatkowo hasztagiem #Lexusartshow. Kolejne nagrody w konkursie to dzieła sztuki i kolekcjonerskiego designu, podarowane przez samych twórców: oryginalny rysunek Bovskiej, olejny obraz Martyny Łuszczyńskiej, unikatowa lampa projektu duetu Dérive oraz kultowy wazon „Karava” Oskara Zięty. Warunkiem udziału w Konkursie jest utrzymanie prac w mediach społecznościowych do 15 grudnia 2023 r. do godziny 23:59. Jeśli przed tą datą Uczestnik usunie zadanie konkursowe, nie będzie mógł otrzymać nagrody. Na czas trwania konkursu profil w mediach społecznościowych Uczestnika powinien być publiczny. Prace konkursowe opublikowane na kontach ,,prywatnych” tj. z ograniczonym dostępem, nie będą brane pod uwagę. Wszystkie prace konkursowe oceniać będzie powołana przez organizatora komisja konkursowa, w skład której wejdą: Ewa Mierzejewska (Artshow), Agnieszka Pisarczyk (Artshow), Tomasz Zakrzewski (Lexus Warszawa Wola) oraz Olga Kisiel Konopka, założycielka agencji OKK! PR.

Wygrana w konkursie na Instagramie nie tylko dostarczy zwycięzcy niezapomnianych chwil, ale również zwraca uwagę na to, jak potężnym narzędziem komunikacji społecznej stały się media społecznościowe. Dzięki takim inicjatywom Lexus Warszawa Wola nie tylko buduje więź z potencjalnymi użytkownikami, ale także kreuje wyjątkowe, angażujące doświadczenie dla swoich klientów.

Partnerami grudniowej edycji Artshow są: Lexus Warszawa Wola, Laufen Polska, LABRA, JUNG, Domoteka, Benjamin Moore, Muraspec, GRODA

Patroni medialni: Wprost, Archisnob, Czas na Wnętrze, designteka.pl, Label, Magazif, Whitemad, Murator, Architektura, Urządzamy, Nowy Magazyn, Wnętrza Domów.

Więcej: artshowevents.pl

  • Kamienica Karskich, ul. Wiejska 19, Warszawa
  • 9 i 10 grudnia 2023 r.
  • Godziny otwarcia: 10:00-20:00

Bilety dostępne na miejscu w dniu wydarzenia oraz online na stronie artshowevents.pl, w aplikacji Going, na stronach goingapp.pl i empikbilety.pl oraz w salonach Empik na terenie całego kraju.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sztuka Wystawa prac Macieja Świętego w Galerii Dominikańskiej Biuro prasowe
2024-04-29 | 14:50

Wystawa prac Macieja Świętego w Galerii Dominikańskiej

Od piątku, 26 kwietnia, w Galerii Dominikańskiej można zobaczyć wystawę prac wrocławskiego artysty – Macieja Świętego. Ekspozycję tworzą wyjątkowe plakaty, w różnych
Sztuka Występy najzdolniejszych młodych tancerzy na Ochocie. Nie zabraknie mistrzów
2024-04-20 | 13:00

Występy najzdolniejszych młodych tancerzy na Ochocie. Nie zabraknie mistrzów

Kto kiedykolwiek trenował taniec, wie, jak dużo pracy wymaga dojście do poziomu, który pozwalałby na zaprezentowanie swoich umiejętności publicznie - a co dopiero na scenie i w blasku
Sztuka Rising Aeon - Emocje w zderzeniu z ludzkim cierpieniem - strach, współczucie...
2024-04-16 | 12:00

Rising Aeon - Emocje w zderzeniu z ludzkim cierpieniem - strach, współczucie...

Denise Schwizgebel jest szwajcarską artystką wizualną. Jej najnowszy projekt "Rising Aeon" powstał dzięki spotkaniu z Judith Sacchi, szwajcarską dziennikarką i wolontariuszką

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Edyta Herbuś: Rozmawiałam z produkcją na temat mojej ewentualnej roli w „Tańcu z gwiazdami”. Wierzę, że stworzą taką, która będzie dla mnie inspirująca

Tancerka przyznaje, że kiedy dostała propozycję udziału w ostatniej edycji „Tańca z gwiazdami”, to choć miała apetyt na powrót do tej produkcji, po rozważeniu wszystkich za i przeciw jednak ją odrzuciła. Z jednej strony miała już inne zobowiązania zawodowe, a z drugiej – zależało jej na tym, by powrócić do show nie tylko w charakterze instruktorki, ale zaprezentować się widzom z nieco innej strony. Edyta Herbuś wierzy, że w przyszłości program przejdzie pewną metamorfozę i znajdzie się w nim rola skrojona właśnie dla niej. Nie ukrywa też, że ta edycja wyjątkowo przyciągnęła jej uwagę, bo skupiła bardzo charyzmatycznych uczestników.

Prawo

Sztuczna inteligencja coraz śmielej wkracza w produkcję muzyczną. Artyści i odbiorcy chcą jasnego oznaczania utworów generowanych przez takie narzędzia

Dziesięciokrotny wzrost przychodów rynku sztucznej inteligencji w tworzeniu muzyki przewidują analitycy w ciągu najbliższych 10 lat. Wokół tematu narasta coraz więcej kontrowersji, związanych m.in. z uczeniem się algorytmów na już skomponowanych dziełach czy wykorzystywania głosów wokalistów do tworzenia coverów śpiewanych przez SI. Jednocześnie ponad jedna trzecia muzyków przyznaje już, że wspierali się w swojej pracy sztuczną inteligencją. Artyści oczekują jednak jasno wytyczonych ram regulacyjnych dla tego typu narzędzi. Przede wszystkim miałyby one dotyczyć zgód na wykorzystanie własności intelektualnej i wyraźnego oznaczania muzyki komponowanej przez SI.

Handel

Po kiełbaski wege czy roślinne burgery sięga coraz więcej konsumentów. Branża roślinna będzie walczyć o utrzymanie takiego nazewnictwa

Kiełbasa bezmięsna, burger roślinny, parówka wegetariańska, stek vege – do takich nazw produktów wielu konsumentów zdążyło się przyzwyczaić i coraz chętniej po nie sięga. Pojawiają się jednak pomysły, by zakazać nazewnictwa charakterystycznego dla produktów mięsnych. Również w Polsce pojawiła się propozycja w tym zakresie ze strony poprzedniego składu resortu rolnictwa pod koniec ubiegłego roku. Zwolennicy uzasadniają ten pomysł ochroną interesów konsumenckich, ale badania pokazują, że tylko niewielki odsetek klientów pomylił produkt wegański i mięsny przy zakupie.