"Mucha w Słoiku" zabzyczy w trasie!

Andrzej Bromski
Bromo
ul. Płowiecka 4/189
00-585 Warszawa
materialy.prasowedszkodowania|gmail.com| |materialy.prasowedszkodowania|gmail.com
510 139 576
www.bromo.pl
Beata Borucka, znana szerzej jako Mądra Babcia, największa polska silver influenserka, zadebiutowała ze swoim nowym projektem artystycznym, który w wakacje zagości na polskiej scenie stand-upowej w całym kraju. Spektakl “Mucha w Słoiku”, którego premiera miała miejsce pod koniec czerwca w Radzyminie, podbił serca publiczności. Kilkusetosobowa publiczność nagrodziła przedstawienie wielominutowymi owacjami na stojąco, domagając się wielokrotnych bisów. Teraz czas na resztę Polski! Beata Borucka wyrusza w trasę i zaprezentuje swój stand-up w kilkunastu miastach w całym kraju.
Mądra Babcia, postanowiła podjąć nowe wyzwanie i wnieść świeże spojrzenie na polską scenę stand-upową, pragnąc rozbawić swoich odbiorców i udowodnić, że humor nie zna granic wiekowych. Jej nowa inicjatywa to Silver Stand-Up – pierwsze takie show w Polsce.
"Byłam wzruszona tak żywiołowym odbiorem mojego premierowego spektaklu. Już nie mogę się doczekać, kiedy zaprezentuję “Muchę” w kolejnych miastach w Polsce. Jestem niezwykle podekscytowana możliwością zaprezentowania mojego Silver Stand-Upu publiczności w całym kraju. Wreszcie dojrzali widzowie mają stand-up o sobie i dla siebie! Mile zaskoczyło mnie, że na widowni było wiele osób reprezentujących młodsze pokolenia. To pokazało, że humor ma ogromną moc łączenia ludzi niezależnie od wieku i przekonań" - komentuje na gorąco po premierze “Muchy w Słoiku” Beata Borucka.
“Mucha w słoiku” to forma stand-upu, humorystycznego monodramu, skierowana głównie do starszych osób, uwzględniająca ich unikalne doświadczenia, przeżycia i perspektywy życiowe. Tytuł przedstawienia – jak tłumaczy sama autorka – odnosi się do dwóch aspektów. “Z jednej strony jest to nawiązanie do tego, że całą swoją dotychczasową działalność, w social mediach czy telewizji internetowej prowadziłam trochę za szklanym ekranem. Teraz chcę “wyfrunąć” z tego szklanego słoika do moich odbiorców i trochę “pobrzęczeć na wesoło” w całej Polsce!” - tłumaczy Beata Borucka. Z drugiej strony tytuł nawiązuje do cech charakteru Mądrej Babci – w ciągłym ruchu, rozbieganej i pozytywnie “zakręconej”.
Beata Borucka, znana ze swojego charyzmatycznego stylu i trafnych komentarzy, postanowiła połączyć swoją pasję do występów z misją dotarcia do osób starszych i przekazania im radości oraz optymistycznej energii.
Spektakl Beaty Boruckiej jest metaforą dla życiowych sytuacji, które często spotykają osoby starsze - poczucia izolacji, ograniczeń, ale także możliwości czerpania radości z drobnych przyjemności. To także przezabawna i naszpikowana anegdotami podróż w przeszłość, opowieść o byciu babcią, mamą, opowieść o starzeniu się, radościach, ale także problemie depresji, straty, opowieść o związkach, pracy, marzeniach, opowieść o życiu z perspektywy doświadczonej kobiety, babci, matki, żony i partnerki. Beata Borucka poprzez swoje występy stara się dotrzeć do serc widzów, poruszyć tematy trudne, ale równocześnie przekazać optymistyczne przesłanie.
Silver Stand-Up Beaty Boruckiej to zupełnie nowa forma artystyczna na polskiej scenie. To humorystyczny monodram, “spektakl jednego aktora” i jak mówi sama autorka “stand-up kulturalnie satyryczny, skierowany głównie do starszych osób i o osobach starszych”. Nie znajdziemy w przedstawieniu Mądrej Babci wulgaryzmów, przaśnego humoru czy gagów znanych z niektórych innych form stand-upu. Dodatkowo występ Beaty Boruckiej przeplatany będzie piękną nastrojową muzyką na żywo (repertuar musicalowy operowy i operetkowy) w wykonaniu Śpiewającej Rodziny Kaczmarków.
Mądra Babcia, znana z występów w telewizji i mediach społecznościowych, ma już liczne grono fanów, którzy z niecierpliwością czekają na jej nowe przedsięwzięcie. Jej dowcipne i odważne podejście do życia, łączone z ciepłem i empatią zyskało jej ogromne grono odbiorców i sympatyków.
Silver Stand-Up “Mucha w Słoiku” będzie można zobaczyć w 11 miastach w Polsce. Przedstawienia odbędą się w następujących miastach:
18.07.23 ŁÓDŹ
19.07.23 POZNAŃ
20.07.23 SZCZECIN
21.07.23 GDAŃSK
24.07.23 BYDGOSZCZ
26.07.23 WARSZAWA
03.08.23 LUBLIN
07.08.23 KATOWICE
08.08.23 WROCŁAW
09.08.23 KRAKÓW

Sztuka współczesna w Muzeum Warszawy: ścieżka Sztuka wspierania

Koncert Świąteczny w zabytkowej Elektrowni

NOWY PROJEKT CYFROWY - DIGITALIZACJA DÓBR KULTURY WROCŁAWIA
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.