Komunikaty PR

Rusza trzecia edycja kampanii WHERE NEXT? Kreatorzy Zmian

2023-11-10  |  01:00
Biuro prasowe

Jak wpłynąć na otaczający nas świat? Czy sukces zawsze wiąże się z szukaniem własnej drogi? Jak znaleźć swój indywidualny styl i przebić się z innowacyjnymi pomysłami? Odpowiedzi na te i wiele innych nieoczywistych pytań udzielają goście Oliviera Janiaka, czyli artyści zaangażowani w kampanię “WHERE NEXT? Kreatorzy Zmian” - Andrzej Dragan, Agnieszka Bar, Jackob Buczyński, Ada Sokół i Andrea Camastra. Marka Glenfiddich w ramach kampanii po raz kolejny oddała się w ręce artystów. Owoce tych działań można oglądać na stronie www.where-next.pl

Wystartowała trzecia edycja kampanii „WHERE NEXT? Kreatorzy Zmian”, której celem jest podkreślenie wartości, jakimi kieruje się marka Glenfiddich. Kampania koncentruje się wokół artystów, którzy odważnie idą pod prąd i swoją twórczością wyznaczają nowe trendy w branży. Glenfiddich jako marka innowacyjna, działająca nieszablonowo zaprosiła do współpracy osoby, które uosabiają bliskie jej wartości. 

Kampania, na którą oprócz samych rozmów składają się także współprace oraz konkurs w mediach społecznościowych, za cel stawia wsparcie artystów, a także szukanie możliwości, które pozwolą na nowo zdefiniować zarówno proces twórczy, jak i sposób percepcji sztuki. Działania prowadzone w ramach kampanii tworzą przestrzeń do dyskursu – o wartościach i zasadach zgodnych z maverickowskim duchem marki oraz działań – promowania nieznanych szerszej publice artystów. 


Duża dawka inspiracji – cykl rozmów Oliviera Janiaka z Kreatorami Zmian

Jak co roku, osią kampanii jest cykl rozmów dostępnych na stronie www.where-next.pl oraz

w kanałach społecznościowych marki z udziałem Kreatorów Zmian. Ich cechami charakterystycznymi są nowatorstwo, kierowanie się własnymi zasadami, bezkompromisowość i niezwykła kreatywność.

W rozmowach zostały poruszone tematy, takie jak przyszłość sztuki, stawianie sobie nowych wyzwań, tworzenie w zgodzie z własnymi wartościami i środowiskiem, przebijanie się z innowacyjnymi pomysłami i odnajdywanie motywacji do podążania w nieznane.


W tegorocznej edycji, w gronie rozmówców Oliviera Janiaka, będącego gospodarzem odcinków, znaleźli się:

Andrzej Dragan – artysta, kompozytor, twórca filmowy, nagradzany fotograf, wykładowca i fizyk teoretyk, który wytycza nowe drogi i łamie dotychczasowe zasady. 

Agnieszka Bar – utalentowana designerka i artystka pracująca ze szkłem, która stawia sobie za cel ograniczenie zużycia zasobów. Zdobywczyni wielu nagród branżowych. 

Ada Sokół – designerka i przedsiębiorcza artystka 3D, której prace balansują na granicy realizmu i fantastyki. Mimo młodego wieku na swoim koncie ma współprace ze światowymi markami. 

Andrea Camastra – kulinarny wirtuoz i multiinstrumentalista. Mistrz łączenia kuchni nowoczesnej z tradycyjną. Zdobywca prestiżowych nagród kulinarnych, w tym wyróżnienia Gault&Millau oraz gwiazdki Michelin.

Jackob Buczyński – projektant, przedsiębiorca i popularyzator ruchu zero waste. Niepokorny artysta, który w pracy nie inspiruje się innymi. Zwolennik naprawiania, a nie kupowania. 


Glenfiddich w rękach artystów, czyli owoce współpracy marki z Kreatorami Zmian

Także w tym roku organizatorzy zaufali doświadczeniu artystów i pozwolili im zreinterpretować markę Glenfiddich. Zaowocowało to stworzeniem 3 wyjątkowych prac artystycznych.

Ada Sokół przedstawiła markę jako Glena, czyli postać wykreowaną przy użyciu sztucznej inteligencji. Głównym założeniem projektu było uosobienie cech i wartości, którymi kieruje się marka. W animacji pojawił się wykreowany również przez artystkę jeleń, a cała animacja została utrzymana w kolorystyce i symbolice zgodnej z DNA Glenfiddich. Adzie w ramach kampanii udało się stworzyć coś unikatowego w skali światowej. Glen przywitał zaproszonych na wernisaż gości i oficjalnie otworzył wystawę prac przygotowaną w ramach kampanii WHERE NEXT? Kreatorzy Zmian. Animację z Glenem obejrzeć można na stronie www kampanii.

Agnieszka Bar przygotowała zupełnie nowy, niepowtarzalny model kieliszka do degustacji whisky Glenfiddich. W swoim projekcie zastosowała eksperymentalne rozwiązanie dla nóżki kieliszka – wykonała ją metodą cicho-dmuchania i odciskania w drewnie, nawiązując tym samym do tradycyjnej metody produkcji whisky w dębowych beczkach. Czarkę o dynamicznym wykończeniu ozdobiła własnoręcznie wygrawerowaną interpretacją logotypu Glenfiddich. Połączenie praktycznego aspektu i sztuki sprawiło, że kieliszek nie tylko cieszy oko, ale także wzmacnia doznania smakowe przy degustacji whisky.

Co założyłby współczesny Maverick? Takie pytanie zadał sobie Jackob Buczyński. Artysta wziął na warsztat nie tylko cechy i styl marki, ale także pochodzące z drugiego obiegu kawałki skór. Połączył je charakterystyczną dla siebie metodą patchworkową i tak powstała wyjątkowa dwurzędowa marynarka. W projekcie nie mogło zabraknąć symbolu marki Glenfiddich, czyli staga, który zostały wyszyty na plecach.

Wszystkie prace są prezentowane i omawiane na stronie  www.where-next.pl.


Zostań Kreatorem Zmian - konkurs, który wyłonił zdolnych artystów 

Kampanii po raz kolejny towarzyszył konkurs, którego celem jest wspieranie artystów poprzez promowanie ich działalności. W tym roku w szranki stanęło liczne grono twórców, którzy zreinterpretowali markę i pokazali ją swoimi oczami. Spośród zgłoszonych prac wyłoniono 2 laureatów: Arkadiusza Rataja i Monikę Kallę, który stworzyli odpowiednio „Maszynę smaków” oraz „ręcznie grawerowanego, tytanowego coin’a inkrustowanego 24 karatowym złotem”, a także 3 finalistów: Aleksandrę Prusinowską, Lubosza Karwata i Michała Poziemskiego.  Prace stworzone w ramach kampanii WHERE NEXT? Kreatorzy Zmian można było zobaczyć na wernisażu, który odbył się 9 października w Muzeum im. Bolesława Biegasa. 

Każdy, kto chciałby poznać bliżej artystów, a także naładować się dużą dawką inspiracji i motywacji do zmiany, może zapoznać się z historiami twórców i ich dzieł na stronie www.where-next.pl.

Pierwsze odcinki są już dostępne. Kolejne nagrania rozmów z artystami będą ukazywać się do 17 listopada. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sztuka Wystawa prac Macieja Świętego w Galerii Dominikańskiej Biuro prasowe
2024-04-29 | 14:50

Wystawa prac Macieja Świętego w Galerii Dominikańskiej

Od piątku, 26 kwietnia, w Galerii Dominikańskiej można zobaczyć wystawę prac wrocławskiego artysty – Macieja Świętego. Ekspozycję tworzą wyjątkowe plakaty, w różnych
Sztuka Występy najzdolniejszych młodych tancerzy na Ochocie. Nie zabraknie mistrzów
2024-04-20 | 13:00

Występy najzdolniejszych młodych tancerzy na Ochocie. Nie zabraknie mistrzów

Kto kiedykolwiek trenował taniec, wie, jak dużo pracy wymaga dojście do poziomu, który pozwalałby na zaprezentowanie swoich umiejętności publicznie - a co dopiero na scenie i w blasku
Sztuka Rising Aeon - Emocje w zderzeniu z ludzkim cierpieniem - strach, współczucie...
2024-04-16 | 12:00

Rising Aeon - Emocje w zderzeniu z ludzkim cierpieniem - strach, współczucie...

Denise Schwizgebel jest szwajcarską artystką wizualną. Jej najnowszy projekt "Rising Aeon" powstał dzięki spotkaniu z Judith Sacchi, szwajcarską dziennikarką i wolontariuszką

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Rodziny zastępcze w kryzysie z powodu braku odpowiedniego wsparcia państwa. Zespoły robocze pracują nad wypracowaniem nowych przepisów

Na koniec 2022 roku w pieczy zastępczej przebywało 72,8 tys. dzieci, przy czym nieco ponad 56 tys. w pieczy rodzinnej. Od 2020 roku wzrasta ogólna liczba wychowanków placówek opiekuńczo-wychowawczych kosztem rodzin zastępczych, których jest coraz mniej. – Problemem jest niedofinansowanie całego systemu, brakuje też wsparcia i szkoleń dla rodziców – podkreśla Agnieszka Smarzyńska, prezeska Fundacji Happy Kids. Powołane niedawno przez resort polityki społecznej zespoły robocze mają wypracować nowe rozwiązania, które zapobiegną kryzysowi w pieczy zastępczej w Polsce.

Film

Julia Kamińska: Najnowszy singiel pokazuje moje drugie, wulgarne oblicze. Nie chcę się już bać, tylko móc wreszcie wyrażać siebie nawet w bardzo odważnych tekstach

Wokalistka podkreśla, że poprzez utwór „Dobrze się mamy MSNR” chciała zaprezentować odbiorcom nieco inne oblicze niż to, które znają z jej dotychczasowych projektów zawodowych. Niektórych jej nowa odsłona zaskoczyła, a nawet zbulwersowała. Julia Kamińska nie boi się jednak krytyki i również w swojej twórczości chce podejmować tematy trudne i kontrowersyjne. A już w maju ukaże się jej debiutancka płyta. Jesienią natomiast artystka zamierza wyruszyć w trasę koncertową właśnie z piosenkami z tego albumu.

Gwiazdy

Joanna Jędrzejczyk: Przygotowuję się do udziału w stand-upach. Będę miała 30 występów i spróbuję rozśmieszyć gości swoimi historiami

Na pewien czas zawodniczka MMA zamienia ring na scenę i dołącza do stand-upowego teamu. Czeka ją 30 występów, do których musi się solidnie przygotować, by zaciekawić widzów i porwać ich do wspólnej zabawy. Joanna Jędrzejczyk ma nadzieję, że sprawdzi się w roli stand-uperki, a jeśli nawet zdarzą się jej jakieś potknięcia, to nie zamierza się poddawać, bo przecież to dopiero jej pierwszy taki projekt, a trening czyni mistrza, zarówno w sporcie, jak i w aktorstwie.