Komunikaty PR

Spacer po Pałacu Rzeczypospolitej oczami architekta Tomasza Koniora

2024-08-14  |  09:50
Biuro prasowe

Pałac Rzeczypospolitej w Warszawie to miejsce ponad trzystuletniej historii. Architektoniczne tajniki renowacji tego wyjątkowego obiektu w czasie niespotykanej formuły konferencji w formie spaceru odsłonił znany Tomasz Konior, twórca wielu prestiżowych projektów, w tym katowickiego NOSPR-u. Mecenat nad projektem objęła firma WIŚNIOWSKI. 

8 sierpnia sekrety Pałacu Rzeczypospolitej, barokowej perły architektury otoczonej Ogrodem Krasińskich, odkrywali przedstawiciele renomowanych biur projektowych z całej Polski. Kanwą narracji przewodnika – arch. Tomasza Koniora – była historia pałacu oraz kulisy procesu przywracania go do dawnej świetności i dostosowywania do współczesnych potrzeb. Uczestnicy eventu zyskali również niepowtarzalną okazję, by zanurzyć się w świecie rzadkich książek, unikatowych manuskryptów i rękopisów z kolekcji Biblioteki Narodowej.

- Setki rozwiązań z oferty marki WIŚNIOWSKI odpowiadają na potrzeby najbardziej wymagających projektów, stąd potrzeba obecności w niezwykłym środowisku architektów, którą realizujemy chociażby poprzez takie inicjatywy, jak partnerstwo nad ekskluzywnymi spotkaniami, gdzie swoją perspektywę nt. jednego z najcenniejszych zabytków stolicy odsłonił architekt i urbanista Tomasz Konior, współtwórca renowacji i aranżacji wystawy w Pałacu Rzeczypospolitej – podsumowuje Dariusz Zych, menadżer ds. współpracy z architektami w firmie WIŚNIOWSKI.

Wspierając to wydarzenie, WIŚNIOWSKI podkreśla swoje zaangażowanie w promocję dziedzictwa kulturowego oraz inicjatyw, które przyczyniają się do zachowania historycznych obiektów z myślą o przyszłych pokoleniach.

Wydarzenie organizowane przez OKK Design. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sztuka Sztuka współczesna w Muzeum Warszawy: ścieżka Sztuka wspierania Biuro prasowe
2024-12-23 | 15:54

Sztuka współczesna w Muzeum Warszawy: ścieżka Sztuka wspierania

Anna Libera, AWA WSCHO z cyklu Strasznie nam się tu podoba! Muzeum Warszawy. fot. M. Matyjaszewski, A. Sulej   Muzeum Warszawy, Rynek Starego Miasta 42,
Sztuka Koncert Świąteczny w zabytkowej Elektrowni
2024-12-17 | 10:45

Koncert Świąteczny w zabytkowej Elektrowni

W najbliższą sobotę 21 grudnia w zabytkowej Elektrowni Karola Scheiblera w otoczeniu choinek oraz klimatycznych lampek odbędzie się koncert kolęd i pastorałek w wykonaniu Chóru
Sztuka NOWY PROJEKT CYFROWY - DIGITALIZACJA DÓBR KULTURY WROCŁAWIA
2024-12-10 | 12:00

NOWY PROJEKT CYFROWY - DIGITALIZACJA DÓBR KULTURY WROCŁAWIA

NOWY PROJEKT CYFROWY - DIGITALIZACJA DÓBR KULTURY WROCŁAWIA    Grobowce w formie kaplicy w stylu neomauretańskim z wielobarwnej cegły, małej neoklasycystycznej

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Edukacja

Idea STEM zmienia podejście do edukacji dzieci na całym świecie. Doświadczanie i współpraca zamiast wykładów

Odejście od wykładowej metody prowadzenia zajęć na rzecz doświadczeń, współpracy i partnerskich relacji z nauczycielem to podstawowe założenia idei edukacyjnej STEM. Ma ona wspierać rozwój dzieci i młodzieży w kierunkach, jakie wytycza zmieniająca się rzeczywistość i na jakie nastawiony będzie rynek pracy za kilka lat. Globalnie rynek edukacji STEM do końca dekady podwoi swoje przychody. Ten światowy trend jest obserwowany i rozwijany również w Polsce, m.in. poprzez projekt STEM Kindloteka.

Handel

Finansowanie, technologia i wola polityczna sprzyjają walce o klimat. Dołączają do niej także konsumenci

Eksperci apelują o intensyfikację wysiłków na rzecz ochrony klimatu. Tym bardziej że teraz są ku temu sprzyjające warunki: finansowanie, wola polityczna i zaawansowane technologie. Coraz częściej idzie za tym także gotowość społeczeństwa do zmian. Choć w kontekście zielonej rewolucji mówi się przede wszystkim o transformacji energetycznej i ograniczaniu emisji CO2, dbanie o zmiany zaczyna się również na poziomie decyzji konsumenckich. Polacy mają tego świadomość i wdrażają proekologiczne nawyki w codzienną rutynę i zakupy.