Trzecie Targi Sztuki Dostępnej na platformie Allegro!
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Na tę wiadomość czekali wszyscy miłośnicy sztuki. Kolejna, trzecia edycja Targów Sztuki Dostępnej odbędzie się w dniach 7-30 czerwca po raz pierwszy wyłącznie w Internecie. Wydarzenie przeniesione na platformę Allegro zyska zasięg międzynarodowy. Tysiące dzieł sztuki będzie można oglądać i kupować online, z każdego miejsca na świecie, nie wychodząc z domu!
Targi Sztuki Dostępnej to najbardziej popularne wydarzenie tego typu w Polsce. Jedyne targi sztuki z limitem ceny: nic nie kosztuje tu więcej niż 5000 PLN. Aby zagwarantować kupującym wysoki poziom oferty, wszystkie galerie i wszyscy artyści biorący udział w wydarzeniu poddawani są selekcji. Dwie pierwsze edycje Targów w 2019 roku przyciągnęły prawdziwe tłumy. Ponad 7000 osób kupiło w sumie ponad 1500 dzieł sztuki!
W dniach 7-30 czerwca na platformie Allegro działać będzie nowo utworzona strona: https://allegro.pl/zobacz/TSD Pod tym adresem do kupienia będą tysiące prac wystawionych do sprzedaży przez artystów i właścicieli galerii. Dobre i niedrogie dzieła sztuki staną się jeszcze bardziej dostępne. Będzie je można kupować z każdego miejsca na świecie.
Zakupy na Targach Sztuki Dostępnej odbywać się będą w systemie „kup teraz”, czyli każdy obiekt będzie miał z góry ustaloną przez wystawcę cenę. Kupujący otrzymają do wyboru prace wykonane w różnych technikach (malarstwo, grafika, rysunek, fotografia, rzeźba). Ułatwieniem będzie prezentacja ofert w różnych przedziałach cenowych, przy czym zgodnie z ideą Targów żadna cena nie przekroczy 5000 PLN.
Dodatkowo, na rozpoczęcie Wydarzenia, w terminie 7-14 czerwca 2020 w ramach dedykowanej strony https://allegro.pl/zobacz/TSD odbędzie się licytacja dzieł sztuki.
Partner Strategiczny: Allegro
Partnerzy: OKK! PR, Leonarda Art Gallery, ewa&wnętrze, Centrum Praskie Koneser
Patroni medialni:
M jak Mieszkanie, Dobre Wnętrze, Urzadzamy.pl, Rynek i Sztuka, Exspace, Auxioner, Czas na Wnętrze, Dobre Wnętrze, Foorni, Konik Kreatywny, Magazif, PoliszDesign by Kate & Co.
Więcej informacji:
karolina.jedryszek@okkpr.pl
olga@okkpr.pl
ewa.mierzejewska@ewaiwnetrze.pl
Sztuka współczesna w Muzeum Warszawy: ścieżka Sztuka wspierania
Koncert Świąteczny w zabytkowej Elektrowni
NOWY PROJEKT CYFROWY - DIGITALIZACJA DÓBR KULTURY WROCŁAWIA
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Muzyka
S. Karpiel-Bułecka: Sam talent nie wystarczy, by odnieść sukces w branży muzycznej. Trzeba też mieć trochę szczęścia i spotkać odpowiednich ludzi
Na przestrzeni ostatnich dwóch dekad, między innymi za sprawą streamingu i powszechnego dostępu do internetu, rynek muzyczny w Polsce przeszedł prawdziwą rewolucję. Zauważają to zarówno doświadczeni artyści, jak Sebastian Karpiel-Bułecka, jak i młodsze pokolenie, reprezentowane przez Miuosha. Obaj wokaliści podkreślają, że sukces w branży muzycznej jest wynikiem wielu czynników. Lider zespołu Zakopower zaznacza, że niezależnie od sytuacji młodzi artyści powinni być konsekwentni i wierzyć w swoje możliwości, bo to jest kluczowe w budowaniu kariery.
Problemy społeczne
Strach przed porażką i brak wiary we własne siły blokują rozwój przedsiębiorczości kobiet. Częściej zakładają za to firmy z misją
Kobiety stanowią mniejszość w zarządach firm, rzadziej też niż mężczyźni zakładają własne działalności gospodarcze. W UE na taki krok decyduje się 10 proc. pracujących pań, w Polsce – 13 proc. – wynika z raportu „Biznes na wysokich obcasach” PIE. Strach przed porażką i brak wiary w swoje umiejętności powstrzymują kobiety częściej niż mężczyzn przed założeniem działalności. Kluczową rolę mogą pełnić programy mentoringowe prowadzone przez kobiety.
Muzyka
Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy
Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.