Komunikaty PR

Walentynki w Teatrze Małym – komedie bardzo romantyczne

2024-02-13  |  19:00
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.56 MB )

Święto zakochanych zbliża się wielkimi krokami. Jeśli chcecie spędzić ten dzień w wyjątkowy sposób, weźcie swoją ukochaną osobę na… spektakl. W Teatrze Małym w Manufakturze na ten romantyczny czas przygotowano dwie propozycje.

Spektakl improwizowany

Walentynki – komedia improwizowana, 14.02

Teatr O!Impro zaprasza na improwizowaną komedię romantyczną „Walentynki”. Próżno szukać tu klasycznego love story, w zamian za to znajdziecie miłość z tendencją do absurdalnych nut, nietrafionych zalotów, nieudanych flirtów czy randek. Tu, podobnie jak w życiu, miłość pojawia się w najmniej oczekiwanych momentach. Przed Wami wieczór pełen nieprzewidywalnych zwrotów akcji i zaskakujących miłosnych uniesień – cała komedia powstaje na żywo, w oparciu o sugestie publiczności. Na scenie znani i lubiani: Magdalena Prochasek, Kamila Salwerowicz, Michał Kruk, Jan Jakubowski, a akompaniament muzyczny zapewnią Olo Stachowski na akordeonie i Marcin Sosiński na pianinie. Bilety kosztują 50 zł i są dostępne w kasie teatru.

Walentynkowy deser

Wesoły wdowiec, komedia, 16.02

Jeśli na Walentego macie już inne plany, ale potrzebujecie czegoś na deser – z pomocą przyjdzie komedia „Wesoły wdowiec”, napisana na podstawie serialu „Tom, Dick & Harriet”. Szczęśliwy wdowiec Thomas przyjeżdża do Londynu, by po latach spędzonych na wsi zakosztować wielkomiejskiego życia, zwłaszcza „by night”. To nie spotyka się z aprobatą syna i synowej, którym Thomas spadł na głowę. Nocne manewry starszego pana, niewyjaśniona sprawa spadkowa, a do tego seria farsowych zdarzeń – to przepis na dobrą komedię. W rolach głównych występują: Dominika Hudziec, Agata Małycha-Szczypuła, Marzena Pilawska, Adrianna Zuchmańska, Jakub Jakubiec i Witold Łuczyński. Bilety w cenie 70 zł dostępne w kasie teatru.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sztuka Sztuka współczesna w Muzeum Warszawy: ścieżka Sztuka wspierania Biuro prasowe
2024-12-23 | 15:54

Sztuka współczesna w Muzeum Warszawy: ścieżka Sztuka wspierania

Anna Libera, AWA WSCHO z cyklu Strasznie nam się tu podoba! Muzeum Warszawy. fot. M. Matyjaszewski, A. Sulej   Muzeum Warszawy, Rynek Starego Miasta 42,
Sztuka Koncert Świąteczny w zabytkowej Elektrowni
2024-12-17 | 10:45

Koncert Świąteczny w zabytkowej Elektrowni

W najbliższą sobotę 21 grudnia w zabytkowej Elektrowni Karola Scheiblera w otoczeniu choinek oraz klimatycznych lampek odbędzie się koncert kolęd i pastorałek w wykonaniu Chóru
Sztuka NOWY PROJEKT CYFROWY - DIGITALIZACJA DÓBR KULTURY WROCŁAWIA
2024-12-10 | 12:00

NOWY PROJEKT CYFROWY - DIGITALIZACJA DÓBR KULTURY WROCŁAWIA

NOWY PROJEKT CYFROWY - DIGITALIZACJA DÓBR KULTURY WROCŁAWIA    Grobowce w formie kaplicy w stylu neomauretańskim z wielobarwnej cegły, małej neoklasycystycznej

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Edukacja

Idea STEM zmienia podejście do edukacji dzieci na całym świecie. Doświadczanie i współpraca zamiast wykładów

Odejście od wykładowej metody prowadzenia zajęć na rzecz doświadczeń, współpracy i partnerskich relacji z nauczycielem to podstawowe założenia idei edukacyjnej STEM. Ma ona wspierać rozwój dzieci i młodzieży w kierunkach, jakie wytycza zmieniająca się rzeczywistość i na jakie nastawiony będzie rynek pracy za kilka lat. Globalnie rynek edukacji STEM do końca dekady podwoi swoje przychody. Ten światowy trend jest obserwowany i rozwijany również w Polsce, m.in. poprzez projekt STEM Kindloteka.

Handel

Finansowanie, technologia i wola polityczna sprzyjają walce o klimat. Dołączają do niej także konsumenci

Eksperci apelują o intensyfikację wysiłków na rzecz ochrony klimatu. Tym bardziej że teraz są ku temu sprzyjające warunki: finansowanie, wola polityczna i zaawansowane technologie. Coraz częściej idzie za tym także gotowość społeczeństwa do zmian. Choć w kontekście zielonej rewolucji mówi się przede wszystkim o transformacji energetycznej i ograniczaniu emisji CO2, dbanie o zmiany zaczyna się również na poziomie decyzji konsumenckich. Polacy mają tego świadomość i wdrażają proekologiczne nawyki w codzienną rutynę i zakupy.