Komunikaty PR

Warsztaty plastyczne „Nie bój sztuki” dla dzieci w ms2

2023-07-14  |  16:00
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.01 MB )

Warsztaty plastyczne „Nie bój sztuki” dla dzieci w ms2 

Czy sztuka jest nudna? Dlaczego w każdej pracowni artysty znajdują się kamyki? Czy abstrakcję da się polubić? Na te wszystkie pytania, odpowiedzi można znaleźć na warsztatach plastycznych, organizowanych przez Muzeum Sztuki ms2 we współpracy z Manufakturą. To doskonała okazja dla dzieci, by mogły rozwinąć swoją wyobraźnię, kreatywność i zainteresowanie sztuką. A rodzice w tym czasie mogą wybrać się na kawę lub pobuszować na wyprzedażach.  

ABS Abstrakcja – warsztaty dla dzieci 10+ 

15, 22 lipca i 5 sierpnia 12:00 – 15:00 

Podczas tych warsztatów, uczestnicy będą mieli okazję eksperymentować z abstrakcją i tworzyć niezwykłe dzieła sztuki. Całość rozpocznie się rozmową na temat tego, jak można opisać obraz i czy da się uchwycić wszystkie aspekty np. w wiadomości SMS. Następnie każdy będzie miał okazję spróbować swoich sił w stworzeniu abstrakcyjnego dzieła, który dopiero na sam koniec zostanie opisany tytułem. Obraz zostanie namalowany poprzez dodawanie kolejnych elementów: punktów, linii, figur, a także kolorów. 

Wykonane prace zawisną w Manufakturze i będą cieszyły wszystkich odwiedzających gości. 

Multikolor – warsztaty dla dzieci 6+ 

15, 22 lipca i 5 sierpnia 12:00 – 15:00 

Te zajęcia skupią się na rozpoznawaniu podstawowych kolorów w dziełach sztuki. Poprzez rozmowę i obserwację, dzieci będą miały okazję wymienić się spostrzeżeniami i odczuciami związanymi z danym obrazem oraz zidentyfikować dominujący kolor. 

Warsztaty są bezpłatne. Aby wziąć udział, należy zadzwonić pod numer tel. 605 060 063 i zapisać się. Zgłoszenia przyjmowane są od 10:00 do 16:00. Wejściówki będą możliwe do odebrania w Punkcie Info Manufaktury. Zajęcia odbywają się w sali edukacyjnej na 1. piętrze Muzeum Sztuki MS2. Grupy liczą po 20 osób – wraz z opiekunami.  

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sztuka Sztuka współczesna w Muzeum Warszawy: ścieżka Sztuka wspierania Biuro prasowe
2024-12-23 | 15:54

Sztuka współczesna w Muzeum Warszawy: ścieżka Sztuka wspierania

Anna Libera, AWA WSCHO z cyklu Strasznie nam się tu podoba! Muzeum Warszawy. fot. M. Matyjaszewski, A. Sulej   Muzeum Warszawy, Rynek Starego Miasta 42,
Sztuka Koncert Świąteczny w zabytkowej Elektrowni
2024-12-17 | 10:45

Koncert Świąteczny w zabytkowej Elektrowni

W najbliższą sobotę 21 grudnia w zabytkowej Elektrowni Karola Scheiblera w otoczeniu choinek oraz klimatycznych lampek odbędzie się koncert kolęd i pastorałek w wykonaniu Chóru
Sztuka NOWY PROJEKT CYFROWY - DIGITALIZACJA DÓBR KULTURY WROCŁAWIA
2024-12-10 | 12:00

NOWY PROJEKT CYFROWY - DIGITALIZACJA DÓBR KULTURY WROCŁAWIA

NOWY PROJEKT CYFROWY - DIGITALIZACJA DÓBR KULTURY WROCŁAWIA    Grobowce w formie kaplicy w stylu neomauretańskim z wielobarwnej cegły, małej neoklasycystycznej

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Edukacja

Idea STEM zmienia podejście do edukacji dzieci na całym świecie. Doświadczanie i współpraca zamiast wykładów

Odejście od wykładowej metody prowadzenia zajęć na rzecz doświadczeń, współpracy i partnerskich relacji z nauczycielem to podstawowe założenia idei edukacyjnej STEM. Ma ona wspierać rozwój dzieci i młodzieży w kierunkach, jakie wytycza zmieniająca się rzeczywistość i na jakie nastawiony będzie rynek pracy za kilka lat. Globalnie rynek edukacji STEM do końca dekady podwoi swoje przychody. Ten światowy trend jest obserwowany i rozwijany również w Polsce, m.in. poprzez projekt STEM Kindloteka.

Handel

Finansowanie, technologia i wola polityczna sprzyjają walce o klimat. Dołączają do niej także konsumenci

Eksperci apelują o intensyfikację wysiłków na rzecz ochrony klimatu. Tym bardziej że teraz są ku temu sprzyjające warunki: finansowanie, wola polityczna i zaawansowane technologie. Coraz częściej idzie za tym także gotowość społeczeństwa do zmian. Choć w kontekście zielonej rewolucji mówi się przede wszystkim o transformacji energetycznej i ograniczaniu emisji CO2, dbanie o zmiany zaczyna się również na poziomie decyzji konsumenckich. Polacy mają tego świadomość i wdrażają proekologiczne nawyki w codzienną rutynę i zakupy.