Komunikaty PR

WIELKIE OTWARCIE TICHAUER ART GALLERY W BROWARZE OBYWATELSKIM W TYCHACH

2020-09-21  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt
Maria Kowalska
Face it

Bagatela 10
02-003 Warszawa
j.owsianko|agencjafaceit.pl| |j.owsianko|agencjafaceit.pl
+48 503 543 876
www.agencjafaceit.pl

W sobotę 26 września odbędzie się jedno z najważniejszych, tegorocznych wydarzeń w dziedzinie sztuki: wielkie otwarcie Tichauer ART GALLERY w Browarze Obywatelskim w Tychach.

Na ponad 2 000 m2 zostanie udostępnione miejsce do prezentacji szeroko pojętej sztuki współczesnej - malarstwa, grafiki, fotografii, rzeźby, mody i multimediów oraz przestrzeń do realizacji twórczych pasji młodych artystów, z szeroką ofertą edukacyjną i na potrzeby działalności kulturalnej. Uroczysta gala otwarcia Tichauer ART GALLERY zostanie połączona z Industriadą, czyli świętem Szlaku Zabytków Techniki i zarazem największym festiwalem dziedzictwa przemysłowego w naszej części Europy.

Na terenie dawnej warzelni oraz leżakowni, w zabytkowej części kompleksu Browaru Obywatelskiego powstaje bardzo wyjątkowa inicjatywa, w postaci wszechstronnego centrum sztuki współczesnej, w którym prowadzona będzie działalność w zakresie edukacji artystyczno-multimedialnej i wspierania kultury. Tichauer ART GALLERY to bijące serce tego centrum, które ożywi XIX-wieczną architekturę i gdzie będzie można posmakować i dotknąć sztuki współczesnej w jej rozmaitych formach, ujętej w wystawy stałe i czasowe, wernisaże, konferencje, warsztaty i plenery twórcze.

- Naszym celem i marzeniem jest, aby galeria Tichauer ART GALLERY stała się atrakcyjnym punktem artystyczno-turystycznym na mapie Śląska i nowoczesnym miejscem spotkań z kulturą, podnoszącym jakość spędzania wolnego czasu. Chcemy stworzyć nowoczesną placówkę kultury, która będzie tętniła życiem, stymulowała lokalną społeczność oraz promowała liczne inicjatywy artystyczne twórców z całej Polski. Dlatego nasze przestrzenie twórcze otwierają swoje drzwi dla kreatywnych artystów, także tych nieprofesjonalnych, oraz promotorów, mecenasów i miłośników sztuk - mówi Monika Chomiuk, Kierownik Działu Marketingu i Manager Projektu Tichauer.

Na otwarciu Tichauer ART GALLERY będzie można zobaczyć wystawę malarstwa i technik mieszanych, a wśród nich prace Iwony Cegły, Jacka Gowika, Niki Jaworowskiej-Duchlińskiej, Kasi Korus, Agnieszki Kuśpiel, Pauliny Niemczyk, Anny Lupy-Suchy, Barbary Pałki-Winek, Maggie PIU, Izabeli Wądołowskiej, wystawę technik graficznych i dzieła Bartłomieja Belniaka, Krystyny Szwajkowskiej i Witolda Winka, wystawę fotografii Dany Sobolewskiej i Doroty Ziętek, rzeźby Macieja Marschalla i Marty Mulawy oraz kreacje modowe projektu Grażyny Pander-Kokoszki.

Na uroczystej gali otwarcia Tichauer Art Gallery pojawią się najważniejsi przedstawiciele władz rządowych i samorządowych, m.in. Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego, Urzędu Miasta Tychy, instytucji promujących kulturę i sztukę, stowarzyszeń kulturalnych oraz artyści i twórcy indywidualni.

 

Plan otwarcia:

12.00 Strefa gastronomiczna i muzyczna

12.00-15.00 Tropami utopków – fabularyzowane zwiedzanie Browaru Obywatelskiego

12.30-16.00 Warsztaty rękodzieła

12.30-16.15 Węglem i kredą malowane

12.30-15.30 Warsztaty florystyczne

17:30 Oficjalne przecięcie wstęgi i otwarcie Tichauer ART GALLERY wraz z wernisaż wystawy malarstwa, grafik i rzeźby

18:15 Wykład na temat sztuki współczesnej dla zaproszonych gości

19:00 Koncert Marcin Wyrostek & AUKSO

20:45 Koncert Mery Spolsky

22:00 Pokaz mappingu

 

Wstęp jest bezpłatny, jedynie cena biletu na warsztaty rękodzieła - 5 PLN za dziecko, cena za bilet na warsztaty florystyczne - 30 PLN za uczestnika. Na wszystkie warsztaty obowiązuje wcześniejsza rezerwacja (kontakt do rezerwacji - tel. 601 889 377, e-mail: marketing@browarobywatelski.pl)

 

Data: sobota 26 września w godz. 12:00-22:00

Adres: Browar Obywatelski, ul. Browarowa 21, Tychy

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Face it
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sztuka Sztuka współczesna w Muzeum Warszawy: ścieżka Sztuka wspierania Biuro prasowe
2024-12-23 | 15:54

Sztuka współczesna w Muzeum Warszawy: ścieżka Sztuka wspierania

Anna Libera, AWA WSCHO z cyklu Strasznie nam się tu podoba! Muzeum Warszawy. fot. M. Matyjaszewski, A. Sulej   Muzeum Warszawy, Rynek Starego Miasta 42,
Sztuka Koncert Świąteczny w zabytkowej Elektrowni
2024-12-17 | 10:45

Koncert Świąteczny w zabytkowej Elektrowni

W najbliższą sobotę 21 grudnia w zabytkowej Elektrowni Karola Scheiblera w otoczeniu choinek oraz klimatycznych lampek odbędzie się koncert kolęd i pastorałek w wykonaniu Chóru
Sztuka NOWY PROJEKT CYFROWY - DIGITALIZACJA DÓBR KULTURY WROCŁAWIA
2024-12-10 | 12:00

NOWY PROJEKT CYFROWY - DIGITALIZACJA DÓBR KULTURY WROCŁAWIA

NOWY PROJEKT CYFROWY - DIGITALIZACJA DÓBR KULTURY WROCŁAWIA    Grobowce w formie kaplicy w stylu neomauretańskim z wielobarwnej cegły, małej neoklasycystycznej

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.