Komunikaty PR

Wielkie święto plakatu rozpoczęte! Wystartowała wystawa "Korzenie" w IWP

2023-06-27  |  14:00
Biuro prasowe

W ostatnią sobotę w Instytucie Wzornictwa Przemysłowego otwarto wystawę towarzyszącą 28. Międzynarodowego Biennale Plakatu „Korzenie”. Do konkursu zostały zgłoszone prace studentów z Meksyku, Chin, Tajwanu, Francji, Słowenii, Turcji, Czech, Szwajcarii i Polski. Przyznano 8 wyróżnień i 6 nagród. Wydarzenie zainaugurował występ Chóru Uniwersytetu SWPS.

 

Wystawa „Korzenie” powstała z inicjatywy studenckiej grupy Turboposter działającej na wydziale grafiki ASP w Warszawie pod kierunkiem prof. Lecha Majewskiego. Konkurs miał na celu ukazanie tematu tożsamości kulturowej i pochodzenia w szerokiej perspektywie oraz stanowić okazję do międzynarodowej integracji, wymiany artystycznych poglądów i doświadczeń. Spośród niemal 200 nadesłanych prac komisja wyłoniła 86 finalistów, których prace prezentowane są na wystawie. Jury przyznało 6 nagród i 8 wyróżnień.

Wystawę plakatów finałowych można oglądać do 31 lipca w Instytucie Wzornictwa Przemysłowego przy ul. Świętojerskiej 5/7 w Warszawie od poniedziałku do piątku w godz. 11.00-19.00 oraz w sobotę i niedzielę w godz. 12.00-19.00.

 

Organizator:

Akademia Sztuk Pięknych w Warszawie

Pałac Czapskich

International Poster Biennale in Warsaw

 

Patronaty Honorowe:

Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego

Prezydent miasta stołecznego Warszawy

Narodowe Centrum Kultury

 

Partner generalny:

Pałac Saski sp z o.o

 

Partnerzy:

Galeria Salon Akademii

Fundacja Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie

Instytut Wzornictwa Przemysłowego sp. z o.o.

Agencja Rozwoju Przemysłu S.A.

Świętokrzyska Grupa Przemysłowa Industria S.A.

Prom Kultury Saska Kępa

Turboposter

Drukarnia Skleniarz

Cerasus Drukarnia Plakatów i Fotografii

Ambasada Meksyku w Polsce/ Embajada de México en Polonia

 

Partnerzy medialni:

TVP Kultura

Czwórka Polskie Radio

Polskie Radio RDC

Magazyn Presto

Notes na 6 Tygodni

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sztuka Sztuka współczesna w Muzeum Warszawy: ścieżka Sztuka wspierania Biuro prasowe
2024-12-23 | 15:54

Sztuka współczesna w Muzeum Warszawy: ścieżka Sztuka wspierania

Anna Libera, AWA WSCHO z cyklu Strasznie nam się tu podoba! Muzeum Warszawy. fot. M. Matyjaszewski, A. Sulej   Muzeum Warszawy, Rynek Starego Miasta 42,
Sztuka Koncert Świąteczny w zabytkowej Elektrowni
2024-12-17 | 10:45

Koncert Świąteczny w zabytkowej Elektrowni

W najbliższą sobotę 21 grudnia w zabytkowej Elektrowni Karola Scheiblera w otoczeniu choinek oraz klimatycznych lampek odbędzie się koncert kolęd i pastorałek w wykonaniu Chóru
Sztuka NOWY PROJEKT CYFROWY - DIGITALIZACJA DÓBR KULTURY WROCŁAWIA
2024-12-10 | 12:00

NOWY PROJEKT CYFROWY - DIGITALIZACJA DÓBR KULTURY WROCŁAWIA

NOWY PROJEKT CYFROWY - DIGITALIZACJA DÓBR KULTURY WROCŁAWIA    Grobowce w formie kaplicy w stylu neomauretańskim z wielobarwnej cegły, małej neoklasycystycznej

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.