Komunikaty PR

Wnętrza biurowca HOP wypełni sztuka

2022-12-14  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Do pobrania docx ( 0.4 MB )

W ostatni przedświąteczny weekend (17 – 18 grudnia) lobby zrewitalizowanego biurowca HOP przekształci się w unikalną przestrzeń targową współtworzoną przez jedenaście galerii sztuki współczesnej. Podczas premierowego wydarzenia odbywającego się pod nazwą „Warsaw Winter Art Fair” publiczność będzie miała okazję zobaczyć oraz nabyć dzieła czołowych artystek i artystów, m. in. Poli Dwurnik, Yuli Krivisch, Róży Litwy, czy Łukasza Stokłosy.

„Warsaw Winter Art Fair” to nowa inicjatywa na galeryjnej mapie Warszawy, zainicjowana przez galerię wanda, która do współpracy przy projekcie zaprosiła inne wiodące galerie sztuki. Podczas dwudniowych targów swoje kolekcje obrazów, obiektów, rzeźb, limitowanych edycji fotografii i prac graficznych zaprezentują: BWA Warszawa, Galeria Dawid Radziszewski, Krupa Gallery, Le Guern, LETO, Monopol, Olszewski Gallery, Piktogram, Raster, Serce Człowieka oraz pomysłodawca wydarzenia – galeria wanda. Targi „Warsaw Winter Art Fair” odbędą się w 17 oraz 18 grudnia w godzinach 12:00 – 19:00 w lobby biurowca HOP projektu Anny Łoskiewicz z Łoskiewicz Studio.

- Architektura i design powinny funkcjonować nieodłącznie a ich relacja zawsze jest szczególna. Budynek HOP stwarza ku temu możliwość, projekt inspirowany twórczością Alessandro Mendiniego, Mario Botty oraz Grupy Memphis jest ciekawym kontekstem dla dzieł sztuki. We współpracy z Syrena Real Estate zdecydowaliśmy się zderzyć w charakterze site-specific sztukę współczesną z intensywnymi wnętrzami. Jesteśmy przekonani, że sztuka i współpraca z artystami oraz projektantami powinny być obecne oraz mogą wnieść dużą wartość w procesie powstawania i kreowania inwestycji zarówno prywatnych, jak i użyteczności publicznej -  mówi Magda Morawik współprowadząca wanda gallery.

Biurowiec HOP przy ulicy Chmielnej, w którym odbędzie się pierwsza edycja Targów „Warsaw Winter Art Fair” to postmodernistyczny budynek pochodzący z połowy lat 90 – tych. Był jednym z pierwszych nowoczesnych biurowców w Warszawie, symbolem wolności i zmian gospodarczych. Syrena Real Estate podjęła się grundtownej modernizacji HOPa, dała budynkowi drugie życie wkomponowując go w istniejącą tkankę miejską i zachowując jednocześnie jego postmodernistyczny charakter i styl - ceniony na świecie i coraz bardziej popularny także w Polsce. Dziś  HOP jawi się jako jeden z symboli transformacyjnych przemian w mieście oraz ikona postmodernistycznej architektury i designu. 

- Targi w HOPie będą niezwykłą okazją, by publiczność zetknęła się z propozycjami wiodących galerii sztuki współczesnej na zupełnie innym niż zazwyczaj gruncie. Pełne wyrazistych detali wnętrze lobby biurowca stanie się okazją do przygotowania unikalnych prezentacji artystycznych. Dzięki wydarzeniu HOP stanie się również miejscem spędzania miło czasu wśród wielogłosu dzieł wchodzących w dialog zarówno z budynkiem, jak i sobą nawzajemmówi Joanna Kowalska – Szymczak, Partner w Syrena Real Estate.

Partnerami wydarzenia Warsaw Winter Art Fair są: Syrena Real Estate, PineBridge Benson Elliot,Towarzystwo Przyjaciół MSN, Lupo.

Patronat medialny nad Targami objęły: Vogue Polska, Artinfo.pl, Magazyn SZUM, Magazyn USTA, Magazif, Architecture Snob

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sztuka Sztuka współczesna w Muzeum Warszawy: ścieżka Sztuka wspierania Biuro prasowe
2024-12-23 | 15:54

Sztuka współczesna w Muzeum Warszawy: ścieżka Sztuka wspierania

Anna Libera, AWA WSCHO z cyklu Strasznie nam się tu podoba! Muzeum Warszawy. fot. M. Matyjaszewski, A. Sulej   Muzeum Warszawy, Rynek Starego Miasta 42,
Sztuka Koncert Świąteczny w zabytkowej Elektrowni
2024-12-17 | 10:45

Koncert Świąteczny w zabytkowej Elektrowni

W najbliższą sobotę 21 grudnia w zabytkowej Elektrowni Karola Scheiblera w otoczeniu choinek oraz klimatycznych lampek odbędzie się koncert kolęd i pastorałek w wykonaniu Chóru
Sztuka NOWY PROJEKT CYFROWY - DIGITALIZACJA DÓBR KULTURY WROCŁAWIA
2024-12-10 | 12:00

NOWY PROJEKT CYFROWY - DIGITALIZACJA DÓBR KULTURY WROCŁAWIA

NOWY PROJEKT CYFROWY - DIGITALIZACJA DÓBR KULTURY WROCŁAWIA    Grobowce w formie kaplicy w stylu neomauretańskim z wielobarwnej cegły, małej neoklasycystycznej

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Edukacja

Idea STEM zmienia podejście do edukacji dzieci na całym świecie. Doświadczanie i współpraca zamiast wykładów

Odejście od wykładowej metody prowadzenia zajęć na rzecz doświadczeń, współpracy i partnerskich relacji z nauczycielem to podstawowe założenia idei edukacyjnej STEM. Ma ona wspierać rozwój dzieci i młodzieży w kierunkach, jakie wytycza zmieniająca się rzeczywistość i na jakie nastawiony będzie rynek pracy za kilka lat. Globalnie rynek edukacji STEM do końca dekady podwoi swoje przychody. Ten światowy trend jest obserwowany i rozwijany również w Polsce, m.in. poprzez projekt STEM Kindloteka.

Handel

Finansowanie, technologia i wola polityczna sprzyjają walce o klimat. Dołączają do niej także konsumenci

Eksperci apelują o intensyfikację wysiłków na rzecz ochrony klimatu. Tym bardziej że teraz są ku temu sprzyjające warunki: finansowanie, wola polityczna i zaawansowane technologie. Coraz częściej idzie za tym także gotowość społeczeństwa do zmian. Choć w kontekście zielonej rewolucji mówi się przede wszystkim o transformacji energetycznej i ograniczaniu emisji CO2, dbanie o zmiany zaczyna się również na poziomie decyzji konsumenckich. Polacy mają tego świadomość i wdrażają proekologiczne nawyki w codzienną rutynę i zakupy.