Wnętrza biurowca HOP wypełni sztuka

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations
ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
W ostatni przedświąteczny weekend (17 – 18 grudnia) lobby zrewitalizowanego biurowca HOP przekształci się w unikalną przestrzeń targową współtworzoną przez jedenaście galerii sztuki współczesnej. Podczas premierowego wydarzenia odbywającego się pod nazwą „Warsaw Winter Art Fair” publiczność będzie miała okazję zobaczyć oraz nabyć dzieła czołowych artystek i artystów, m. in. Poli Dwurnik, Yuli Krivisch, Róży Litwy, czy Łukasza Stokłosy.
„Warsaw Winter Art Fair” to nowa inicjatywa na galeryjnej mapie Warszawy, zainicjowana przez galerię wanda, która do współpracy przy projekcie zaprosiła inne wiodące galerie sztuki. Podczas dwudniowych targów swoje kolekcje obrazów, obiektów, rzeźb, limitowanych edycji fotografii i prac graficznych zaprezentują: BWA Warszawa, Galeria Dawid Radziszewski, Krupa Gallery, Le Guern, LETO, Monopol, Olszewski Gallery, Piktogram, Raster, Serce Człowieka oraz pomysłodawca wydarzenia – galeria wanda. Targi „Warsaw Winter Art Fair” odbędą się w 17 oraz 18 grudnia w godzinach 12:00 – 19:00 w lobby biurowca HOP projektu Anny Łoskiewicz z Łoskiewicz Studio.
- Architektura i design powinny funkcjonować nieodłącznie a ich relacja zawsze jest szczególna. Budynek HOP stwarza ku temu możliwość, projekt inspirowany twórczością Alessandro Mendiniego, Mario Botty oraz Grupy Memphis jest ciekawym kontekstem dla dzieł sztuki. We współpracy z Syrena Real Estate zdecydowaliśmy się zderzyć w charakterze site-specific sztukę współczesną z intensywnymi wnętrzami. Jesteśmy przekonani, że sztuka i współpraca z artystami oraz projektantami powinny być obecne oraz mogą wnieść dużą wartość w procesie powstawania i kreowania inwestycji zarówno prywatnych, jak i użyteczności publicznej - mówi Magda Morawik współprowadząca wanda gallery.
Biurowiec HOP przy ulicy Chmielnej, w którym odbędzie się pierwsza edycja Targów „Warsaw Winter Art Fair” to postmodernistyczny budynek pochodzący z połowy lat 90 – tych. Był jednym z pierwszych nowoczesnych biurowców w Warszawie, symbolem wolności i zmian gospodarczych. Syrena Real Estate podjęła się grundtownej modernizacji HOPa, dała budynkowi drugie życie wkomponowując go w istniejącą tkankę miejską i zachowując jednocześnie jego postmodernistyczny charakter i styl - ceniony na świecie i coraz bardziej popularny także w Polsce. Dziś HOP jawi się jako jeden z symboli transformacyjnych przemian w mieście oraz ikona postmodernistycznej architektury i designu.
- Targi w HOPie będą niezwykłą okazją, by publiczność zetknęła się z propozycjami wiodących galerii sztuki współczesnej na zupełnie innym niż zazwyczaj gruncie. Pełne wyrazistych detali wnętrze lobby biurowca stanie się okazją do przygotowania unikalnych prezentacji artystycznych. Dzięki wydarzeniu HOP stanie się również miejscem spędzania miło czasu wśród wielogłosu dzieł wchodzących w dialog zarówno z budynkiem, jak i sobą nawzajem – mówi Joanna Kowalska – Szymczak, Partner w Syrena Real Estate.
Partnerami wydarzenia Warsaw Winter Art Fair są: Syrena Real Estate, PineBridge Benson Elliot,Towarzystwo Przyjaciół MSN, Lupo.
Patronat medialny nad Targami objęły: Vogue Polska, Artinfo.pl, Magazyn SZUM, Magazyn USTA, Magazif, Architecture Snob

Sztuka współczesna w Muzeum Warszawy: ścieżka Sztuka wspierania

Koncert Świąteczny w zabytkowej Elektrowni

NOWY PROJEKT CYFROWY - DIGITALIZACJA DÓBR KULTURY WROCŁAWIA
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Tomasz Jacyków: W tym sezonie w Polsacie jest dużo „spadochroniarzy” z innych stacji. Ja nie oglądam telewizji w ogóle
Co prawda stylista zaznacza, że nie ogląda telewizji, ale pojawił się na prezentacji jesiennej ramówki Polsatu. To dla niego okazja, by nie tylko samemu się pokazać na ściance w nietuzinkowym stroju, ale także podejrzeć, co pozostali postanowili na siebie założyć. Tomasz Jacyków zauważa też, że do stacji dołączyły niedawno nazwiska wcześniej kojarzone z innymi kanałami, jest więc ciekawy, jakie będą efekty tej współpracy.
Konsument
Nieprawidłowe postrzeganie masy ciała może być przekazywane pokoleniowo. Ważne jest budowanie zdrowych nawyków na poziomie rodziny

Rodzice przekazują swojemu potomstwu własne lęki, w tym te dotyczące postrzegania własnego ciała – mówią psychodietetycy. Przez naśladownictwo dzieci uczą się też nieprawidłowych nawyków żywieniowych, takich jak na przykład kompulsywne objadanie się po niepowodzeniu w stosowaniu restrykcyjnej diety. Eksperci podkreślają, że podstawą profilaktyki zaburzeń odżywiania jest uświadamianie dzieci na temat zdrowych nawyków. Zachęcają do wspólnych zakupów i przygotowywania razem posiłków. Ostrzegają również przed fat shamingiem, którego konsekwencje mogą towarzyszyć dziecku również w dorosłości.
Gwiazdy
Cezary Pazura: Siatkówka to nasz sport narodowy, bo naprawdę nam wychodzi. Podczas studiów byłem mistrzem w tej dyscyplinie

Aktor przyznaje, że jest wielkim pasjonatem siatkówki, stara się oglądać wszystkie rozgrywki reprezentacji i czuje ogromną satysfakcję oraz dumę, kiedy nasi zawodnicy wygrywają kolejne mecze. Podczas studiów Cezary Pazura sam zdobył tytuł najlepiej rozgrywającego turnieju, dobrze więc wie, jakich emocji dostarcza sport i rywalizacja. Z całych sił zachęca więc swoje dzieci do aktywności fizycznej, by znalazły ulubioną dyscyplinę i trenowały.