Komunikaty PR

Wnętrza biurowca HOP wypełni sztuka

2022-12-14  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Do pobrania docx ( 0.4 MB )

W ostatni przedświąteczny weekend (17 – 18 grudnia) lobby zrewitalizowanego biurowca HOP przekształci się w unikalną przestrzeń targową współtworzoną przez jedenaście galerii sztuki współczesnej. Podczas premierowego wydarzenia odbywającego się pod nazwą „Warsaw Winter Art Fair” publiczność będzie miała okazję zobaczyć oraz nabyć dzieła czołowych artystek i artystów, m. in. Poli Dwurnik, Yuli Krivisch, Róży Litwy, czy Łukasza Stokłosy.

„Warsaw Winter Art Fair” to nowa inicjatywa na galeryjnej mapie Warszawy, zainicjowana przez galerię wanda, która do współpracy przy projekcie zaprosiła inne wiodące galerie sztuki. Podczas dwudniowych targów swoje kolekcje obrazów, obiektów, rzeźb, limitowanych edycji fotografii i prac graficznych zaprezentują: BWA Warszawa, Galeria Dawid Radziszewski, Krupa Gallery, Le Guern, LETO, Monopol, Olszewski Gallery, Piktogram, Raster, Serce Człowieka oraz pomysłodawca wydarzenia – galeria wanda. Targi „Warsaw Winter Art Fair” odbędą się w 17 oraz 18 grudnia w godzinach 12:00 – 19:00 w lobby biurowca HOP projektu Anny Łoskiewicz z Łoskiewicz Studio.

- Architektura i design powinny funkcjonować nieodłącznie a ich relacja zawsze jest szczególna. Budynek HOP stwarza ku temu możliwość, projekt inspirowany twórczością Alessandro Mendiniego, Mario Botty oraz Grupy Memphis jest ciekawym kontekstem dla dzieł sztuki. We współpracy z Syrena Real Estate zdecydowaliśmy się zderzyć w charakterze site-specific sztukę współczesną z intensywnymi wnętrzami. Jesteśmy przekonani, że sztuka i współpraca z artystami oraz projektantami powinny być obecne oraz mogą wnieść dużą wartość w procesie powstawania i kreowania inwestycji zarówno prywatnych, jak i użyteczności publicznej -  mówi Magda Morawik współprowadząca wanda gallery.

Biurowiec HOP przy ulicy Chmielnej, w którym odbędzie się pierwsza edycja Targów „Warsaw Winter Art Fair” to postmodernistyczny budynek pochodzący z połowy lat 90 – tych. Był jednym z pierwszych nowoczesnych biurowców w Warszawie, symbolem wolności i zmian gospodarczych. Syrena Real Estate podjęła się grundtownej modernizacji HOPa, dała budynkowi drugie życie wkomponowując go w istniejącą tkankę miejską i zachowując jednocześnie jego postmodernistyczny charakter i styl - ceniony na świecie i coraz bardziej popularny także w Polsce. Dziś  HOP jawi się jako jeden z symboli transformacyjnych przemian w mieście oraz ikona postmodernistycznej architektury i designu. 

- Targi w HOPie będą niezwykłą okazją, by publiczność zetknęła się z propozycjami wiodących galerii sztuki współczesnej na zupełnie innym niż zazwyczaj gruncie. Pełne wyrazistych detali wnętrze lobby biurowca stanie się okazją do przygotowania unikalnych prezentacji artystycznych. Dzięki wydarzeniu HOP stanie się również miejscem spędzania miło czasu wśród wielogłosu dzieł wchodzących w dialog zarówno z budynkiem, jak i sobą nawzajemmówi Joanna Kowalska – Szymczak, Partner w Syrena Real Estate.

Partnerami wydarzenia Warsaw Winter Art Fair są: Syrena Real Estate, PineBridge Benson Elliot,Towarzystwo Przyjaciół MSN, Lupo.

Patronat medialny nad Targami objęły: Vogue Polska, Artinfo.pl, Magazyn SZUM, Magazyn USTA, Magazif, Architecture Snob

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sztuka Jubileusz 10-lecia siedziby NOSPR Biuro prasowe
2024-11-05 | 12:20

Jubileusz 10-lecia siedziby NOSPR

Jesienią 2024 roku mija 10 lat od momentu, gdy oficjalnie zainaugurowała swoją działalność nowa siedziba Narodowej Orkiestry Symfonicznej Polskiego Radia (NOSPR) w Katowicach. Wystarczyła
Sztuka Święto sztuki i designu w Krakowie
2024-11-04 | 12:10

Święto sztuki i designu w Krakowie

Już po raz 7 w Krakowie zanurzymy się w świecie kreatywnych, inspirujących wizji artystycznych. Podczas kolejnej edycji Targów Artystów i Designerów „Nówka Sztuka” swoje prace zaprezentuje ponad 70 najlepszych twórców, starannie wyselekcjonowanych przez Jury. Targi odbędą się w dniach 9-10 listopada w Pałacu Sztuki. To idealna okazja dla miłośników sztuki, kolekcjonerów, ale też osób, które dopiero poznają ten świat. Targi „Nówka Sztuka” mają na celu inspirować, redefiniować spojrzenie na współczesną estetykę, ale też pozwolić na bezpośrednie nawiązanie kontaktu odbiorcy z artystą. W tym roku zaprezentują się osoby tworzące m.in. fotografię, grafikę, plakat, malarstwo, ceramikę, sztukę użytkową, rzeźbę, tkaniny artystyczne, komiks czy haft wielkoformatowy. „W tym roku otrzymaliśmy naprawdę ogromną liczbę zgłoszeń od artystów. Jak co roku wyselekcjonowaliśmy grupę reprezentującą różne nurty artystyczne. Na pewno każdy odwiedzający nasze targi znajdzie coś dla siebie, coś, co mu się spodoba, zainspiruje go do dalszych artystycznych poszukiwań. W ubiegłym roku nasze wydarzenie odwiedziło ponad 3000 gości. Były to osoby z całej Polski, również z zagranicy. Możliwość obcowania ze sztuką, rozmowy z artystami, wymienianie doświadczeń z innymi uczestnikami jest wyjątkowe, i to zapewniamy co roku wszystkim odwiedzającym” – mówi Alicja Panasiewicz, prezeska Fundacji Nówka Sztuka, która jest organizatorem Targów. Podczas wydarzenia zobaczymy m.in. prace Tomasza Bereźnickiego, autora komiksów, ilustracji, okładek książek i czasopism, a także projektów witraży. Z kolei Maciej Rakowski zaprezentuje minimalistyczne monochromatyczne miniatury wykonane tuszem i kredką z elementami kolażu. Na miłośników malarstwa czekać będą prace m.in. Marceliny Łazarek, Natki Biegalskiej czy Magdaleny Buk. Nie zabraknie też form użytkowych: swoją ceramikę pokażą NOMAD Ceramic oraz LEP.TO Studio, tkaninę MOST studio, a także zobaczymy haft wielkoformatowy autorstwa Karoliny Szwedt. Targom towarzyszyć będzie wystawa Gabrieli Chrabąszcz „What It Feels Like for a Girl?” w Galerii Pryzmat, która potrwa od 7 do 13 listopada. Kuratorką jest Alicja Głuszek, a tematem niewidzialna opresja, poprzez wstyd kontrolująca zachowania i ciała kobiet, wyrażona formą haftu i miękkich form rzeźbiarskich. Podczas festiwalowego weekendu odbywać się będą również warsztaty dla dzieci i dorosłych. Wśród nich m.in. warsztaty kintsugi, projektowania etnozabawki czy tworzenie nowoczesnego domu dla Smoka Wawelskiego. Organizatorem Targów jest Fundacja Nówka Sztuka. Projekt został współfinansowany ze środków Miasta Krakowa.                                                                                                 
Sztuka Gala 5. edycji Warszawskiego Maratonu Fotograficznego
2024-11-04 | 09:00

Gala 5. edycji Warszawskiego Maratonu Fotograficznego

Warszawski Maraton Fotograficzny to inicjatywa kawiarni Green Caffè Nero, dedykowana wszystkim pasjonatom fotografii – zarówno profesjonalistom, jak i amatorom. Uczestnicy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Gwiazdy

Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci

Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.