Komunikaty PR

Wnętrza biurowca HOP wypełni sztuka

2022-12-14  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Do pobrania docx ( 0.4 MB )

W ostatni przedświąteczny weekend (17 – 18 grudnia) lobby zrewitalizowanego biurowca HOP przekształci się w unikalną przestrzeń targową współtworzoną przez jedenaście galerii sztuki współczesnej. Podczas premierowego wydarzenia odbywającego się pod nazwą „Warsaw Winter Art Fair” publiczność będzie miała okazję zobaczyć oraz nabyć dzieła czołowych artystek i artystów, m. in. Poli Dwurnik, Yuli Krivisch, Róży Litwy, czy Łukasza Stokłosy.

„Warsaw Winter Art Fair” to nowa inicjatywa na galeryjnej mapie Warszawy, zainicjowana przez galerię wanda, która do współpracy przy projekcie zaprosiła inne wiodące galerie sztuki. Podczas dwudniowych targów swoje kolekcje obrazów, obiektów, rzeźb, limitowanych edycji fotografii i prac graficznych zaprezentują: BWA Warszawa, Galeria Dawid Radziszewski, Krupa Gallery, Le Guern, LETO, Monopol, Olszewski Gallery, Piktogram, Raster, Serce Człowieka oraz pomysłodawca wydarzenia – galeria wanda. Targi „Warsaw Winter Art Fair” odbędą się w 17 oraz 18 grudnia w godzinach 12:00 – 19:00 w lobby biurowca HOP projektu Anny Łoskiewicz z Łoskiewicz Studio.

- Architektura i design powinny funkcjonować nieodłącznie a ich relacja zawsze jest szczególna. Budynek HOP stwarza ku temu możliwość, projekt inspirowany twórczością Alessandro Mendiniego, Mario Botty oraz Grupy Memphis jest ciekawym kontekstem dla dzieł sztuki. We współpracy z Syrena Real Estate zdecydowaliśmy się zderzyć w charakterze site-specific sztukę współczesną z intensywnymi wnętrzami. Jesteśmy przekonani, że sztuka i współpraca z artystami oraz projektantami powinny być obecne oraz mogą wnieść dużą wartość w procesie powstawania i kreowania inwestycji zarówno prywatnych, jak i użyteczności publicznej -  mówi Magda Morawik współprowadząca wanda gallery.

Biurowiec HOP przy ulicy Chmielnej, w którym odbędzie się pierwsza edycja Targów „Warsaw Winter Art Fair” to postmodernistyczny budynek pochodzący z połowy lat 90 – tych. Był jednym z pierwszych nowoczesnych biurowców w Warszawie, symbolem wolności i zmian gospodarczych. Syrena Real Estate podjęła się grundtownej modernizacji HOPa, dała budynkowi drugie życie wkomponowując go w istniejącą tkankę miejską i zachowując jednocześnie jego postmodernistyczny charakter i styl - ceniony na świecie i coraz bardziej popularny także w Polsce. Dziś  HOP jawi się jako jeden z symboli transformacyjnych przemian w mieście oraz ikona postmodernistycznej architektury i designu. 

- Targi w HOPie będą niezwykłą okazją, by publiczność zetknęła się z propozycjami wiodących galerii sztuki współczesnej na zupełnie innym niż zazwyczaj gruncie. Pełne wyrazistych detali wnętrze lobby biurowca stanie się okazją do przygotowania unikalnych prezentacji artystycznych. Dzięki wydarzeniu HOP stanie się również miejscem spędzania miło czasu wśród wielogłosu dzieł wchodzących w dialog zarówno z budynkiem, jak i sobą nawzajemmówi Joanna Kowalska – Szymczak, Partner w Syrena Real Estate.

Partnerami wydarzenia Warsaw Winter Art Fair są: Syrena Real Estate, PineBridge Benson Elliot,Towarzystwo Przyjaciół MSN, Lupo.

Patronat medialny nad Targami objęły: Vogue Polska, Artinfo.pl, Magazyn SZUM, Magazyn USTA, Magazif, Architecture Snob

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sztuka Występy najzdolniejszych młodych tancerzy na Ochocie. Nie zabraknie mistrzów Biuro prasowe
2024-04-20 | 13:00

Występy najzdolniejszych młodych tancerzy na Ochocie. Nie zabraknie mistrzów

Kto kiedykolwiek trenował taniec, wie, jak dużo pracy wymaga dojście do poziomu, który pozwalałby na zaprezentowanie swoich umiejętności publicznie - a co dopiero na scenie i w blasku
Sztuka Rising Aeon - Emocje w zderzeniu z ludzkim cierpieniem - strach, współczucie...
2024-04-16 | 12:00

Rising Aeon - Emocje w zderzeniu z ludzkim cierpieniem - strach, współczucie...

Denise Schwizgebel jest szwajcarską artystką wizualną. Jej najnowszy projekt "Rising Aeon" powstał dzięki spotkaniu z Judith Sacchi, szwajcarską dziennikarką i wolontariuszką
Sztuka Wystartowała piąta edycja konkursu Design by Śliwka Nałęczowska 2024
2024-04-11 | 14:30

Wystartowała piąta edycja konkursu "Design by Śliwka Nałęczowska 2024"

Z początkiem kwietnia br. ruszyła piąta, jubileuszowa odsłona konkursu Design By Śliwka Nałęczowska. W tym roku zadaniem młodych artystów jest zaprojektowanie grafiki na opakowanie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Media

Wojciech „Łozo” Łozowski: Nazywam Małgosię Rozenek terminatorem. Ona jest niesamowicie ambitną i zdyscyplinowaną kobietą

Wokalista nie ukrywa, że z dużą przyjemnością stanął do rywalizacji z Małgorzatą Rozenek-Majdan w biathlonie. Szybko się jednak przekonał, że prezenterka nie będzie łatwym przeciwnikiem i trzeba nie lada wysiłku, by jej dorównać. A i sama konkurencja przysporzyła mu niemało problemów.

Finanse

Zwolnienia lekarskie w prywatnej opiece medycznej są ponad dwa razy krótsze niż w publicznej. Oszczędności dla gospodarki to ok. 25 mld zł

Stan zdrowia pracujących Polaków wpływa nie tylko na konkurencyjność firm i koszty ponoszone przez pracodawców, ale i na całą gospodarkę. Jednak zapewnienie dostępu do szybkiej i efektywnej opieki zdrowotnej może te koszty znacząco zmniejszyć. Podczas gdy średnia długość zwolnienia lekarskiego w publicznym systemie ochrony zdrowia wynosi 10 dni, w przypadku opieki prywatnej to już tylko 4,5 dnia – wynika z badania Medicover. Kilkukrotnie niższe są też koszty generowane przez poszczególne jednostki chorobowe, co pokazuje wyraźną przewagę prywatnej opieki. Zapewnienie dostępu do niej może ograniczyć ponoszone przez pracodawców koszty związane z prezenteizmem i absencjami chorobowymi w wysokości nawet 1,5 tys. zł na pracownika.