Komunikaty PR

Wszystkie oblicza kobiet w Sky Tower

2021-06-28  |  16:00

Kim jest dzisiejsza kobieta? Matka, żona, kochanka, obiekt seksualny, a może święta? Sky Tower gorąco zaprasza na unikalną wystawę obrazów pod tytułem „DNA Kobiet” – jej tematem będzie wizerunek kobiety w oczach współczesnych polskich malarzy.

Prace prezentowane w ramach wystawy nie są typowymi portretami, lecz często swoistym przypatrywaniem się kobietom, czy wręcz dyskretnym ich podglądaniem. Ponad 20 obrazów ukaże wizję płci pięknej w oczach artystów, zarówno mężczyzn, jak i kobiet. Będzie to dobra okazja do porównania, jak kobiecość rozumieją i wyrażają poprzez sztukę przedstawiciele obu tych obozów i refleksji nad tym, czy istnieje coś takiego jak malarstwo kobiece. A jeśli tak, to czym różni się od męskiego?

Prezentowana w ramach wystawy „DNA Kobiet” twórczość nie zamyka się w żadnych ramach gatunkowych – będzie można obejrzeć zarówno wyraziste akty, jak i subtelne portrety. Podobnie jest ze stosowanymi przez artystów technikami – wielu autorów poszukuje nowych form wyrazu, sięgając po kompozycje monochromatyczne czy operowanie własnymi, nieoczywistymi zestawieniami barw.

- Nie ma jednego i prawidłowego przedstawienia kobiety - każda artystka i każdy artysta odbiera ten motyw lub portretowaną postać przez pryzmat siebie, swoich doświadczeń, wiedzy, upodobań. Dzięki temu możemy podziwiać naprawdę przekrojowe ekspozycje, na których z pewnością każdy znajdzie coś dla siebie - zachęca Pamela Beczek, manager Galerii DNA.

Wszystkie prezentowane działa sztuki pochodzą z kolekcji Galerii DNA. Wystawę będzie można oglądać w przestrzeniach Sky Tower na poziomie „0” od 24 czerwca do 23 lipca 2021 r. w godzinach otwarcia galerii handlowej. Wstęp jest wolny. Zwiedzanie odbywa się przy zachowaniu obowiązujących przepisów sanitarnych. Wszystkie prezentowane dzieła będzie można również nabyć. W tej sprawie zachęcamy do kontaktu z Galerią DNA, zlokalizowaną na terenie centrum handlowego.

 

Serdecznie zapraszamy!

 

O SKY TOWER

Sky Tower Wrocław to najwyższy budynek biurowo-mieszkalny w Polsce. Główna wieża w kompleksie ma wysokość 212 metrów i liczy 51 pięter. Na 49. piętrze znajduje się oszklony punkt widokowy, który jest najwyżej położonym miejscem tego typu w Polsce. Znajdująca się na najniższych kondygnacjach galeria handlowa ma ok. 171 000 m kw. powierzchni i jest miejscem licznych wydarzeń artystycznych i kulturalnych dla mieszkańców Wrocławia i okolic. W części rekreacyjnej znajduje się galeria rozrywki, SPA, centrum sportowe i medyczne. Sky Tower posiada również rozbudowaną, otwartą do późnych godzin nocnych strefę rozrywki - Klienci mogą korzystać z oferty najnowocześniejszej we Wrocławiu kręgielni Sky Bowling. Działa tu także pierwsza w regionie szkoła tańca Agustina Egurroli - Egurrola Dance Studio Wrocław, oferująca zajęcia dla osób w każdym wieku. Kierowcy mają do dyspozycji 1 500 miejsc parkingowych. Właścicielem i zarządcą obiektu jest Develia S.A., jedna z największych firm deweloperskich w Polsce.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Lark Promotion
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sztuka Święto sztuki i designu w Krakowie Biuro prasowe
2024-11-04 | 12:10

Święto sztuki i designu w Krakowie

Już po raz 7 w Krakowie zanurzymy się w świecie kreatywnych, inspirujących wizji artystycznych. Podczas kolejnej edycji Targów Artystów i Designerów „Nówka Sztuka” swoje prace zaprezentuje ponad 70 najlepszych twórców, starannie wyselekcjonowanych przez Jury. Targi odbędą się w dniach 9-10 listopada w Pałacu Sztuki. To idealna okazja dla miłośników sztuki, kolekcjonerów, ale też osób, które dopiero poznają ten świat. Targi „Nówka Sztuka” mają na celu inspirować, redefiniować spojrzenie na współczesną estetykę, ale też pozwolić na bezpośrednie nawiązanie kontaktu odbiorcy z artystą. W tym roku zaprezentują się osoby tworzące m.in. fotografię, grafikę, plakat, malarstwo, ceramikę, sztukę użytkową, rzeźbę, tkaniny artystyczne, komiks czy haft wielkoformatowy. „W tym roku otrzymaliśmy naprawdę ogromną liczbę zgłoszeń od artystów. Jak co roku wyselekcjonowaliśmy grupę reprezentującą różne nurty artystyczne. Na pewno każdy odwiedzający nasze targi znajdzie coś dla siebie, coś, co mu się spodoba, zainspiruje go do dalszych artystycznych poszukiwań. W ubiegłym roku nasze wydarzenie odwiedziło ponad 3000 gości. Były to osoby z całej Polski, również z zagranicy. Możliwość obcowania ze sztuką, rozmowy z artystami, wymienianie doświadczeń z innymi uczestnikami jest wyjątkowe, i to zapewniamy co roku wszystkim odwiedzającym” – mówi Alicja Panasiewicz, prezeska Fundacji Nówka Sztuka, która jest organizatorem Targów. Podczas wydarzenia zobaczymy m.in. prace Tomasza Bereźnickiego, autora komiksów, ilustracji, okładek książek i czasopism, a także projektów witraży. Z kolei Maciej Rakowski zaprezentuje minimalistyczne monochromatyczne miniatury wykonane tuszem i kredką z elementami kolażu. Na miłośników malarstwa czekać będą prace m.in. Marceliny Łazarek, Natki Biegalskiej czy Magdaleny Buk. Nie zabraknie też form użytkowych: swoją ceramikę pokażą NOMAD Ceramic oraz LEP.TO Studio, tkaninę MOST studio, a także zobaczymy haft wielkoformatowy autorstwa Karoliny Szwedt. Targom towarzyszyć będzie wystawa Gabrieli Chrabąszcz „What It Feels Like for a Girl?” w Galerii Pryzmat, która potrwa od 7 do 13 listopada. Kuratorką jest Alicja Głuszek, a tematem niewidzialna opresja, poprzez wstyd kontrolująca zachowania i ciała kobiet, wyrażona formą haftu i miękkich form rzeźbiarskich. Podczas festiwalowego weekendu odbywać się będą również warsztaty dla dzieci i dorosłych. Wśród nich m.in. warsztaty kintsugi, projektowania etnozabawki czy tworzenie nowoczesnego domu dla Smoka Wawelskiego. Organizatorem Targów jest Fundacja Nówka Sztuka. Projekt został współfinansowany ze środków Miasta Krakowa.                                                                                                 
Sztuka Gala 5. edycji Warszawskiego Maratonu Fotograficznego
2024-11-04 | 09:00

Gala 5. edycji Warszawskiego Maratonu Fotograficznego

Warszawski Maraton Fotograficzny to inicjatywa kawiarni Green Caffè Nero, dedykowana wszystkim pasjonatom fotografii – zarówno profesjonalistom, jak i amatorom. Uczestnicy
Sztuka Kobieca figuracja i wyraziste barwy. Wystawa prac Renaty Magdy w Drukarni
2024-10-30 | 15:00

Kobieca figuracja i wyraziste barwy. Wystawa prac Renaty Magdy w Drukarni

Charakterystyczna paleta wyrazistych barw, kameralne ujęcia kobiecych postaci i sceny rozgrywane w dekoracyjnych układach – to znaki rozpoznawcze twórczości malarki

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Konsument

Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie

Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.

Ochrona środowiska

Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat

Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.