Komunikaty PR

Wystawa „Albania – architektura i krajobraz” Jerzego Wyrębskiego w CH Osowa

2020-11-30  |  11:10
Biuro prasowe
Kontakt

Katarzyna Bagińska
Publicon Sp. z.o.o.

Świdnicka
50-066 Wrocław
k.baginska|publicon.pl| |k.baginska|publicon.pl
693260235
www.publicon.pl

Gdańskie Centrum Handlowe Osowa zaprasza na wystawę gdańskiego fotografa, Jerzego Wyrębskiego „Albania – architektura i krajobraz”. Wystawa będzie dostępna dla odwiedzających od 30.11. 2020 r. do 31.01.2021 r. w godzinach otwarcia Centrum.

Ekspozycja dostępna w przestrzeni galerii jest zapisem wspomnień z podróży artysty do Albanii – kraju znanego z rozległych górskich krajobrazów, jezior i unikatowej architektury, która urzekłaby niejednego miłośnika dalekich wypraw. Wielkoformatowe zdjęcia będzie można obejrzeć od 30 listopada. Fotografie mają zachęcić widza do odkrycia piękna niezwykle barwnego bałkańskiego kraju. Prace ukazują hipnotyzujące plaże oraz dziką albańską przyrodę, która staje się tłem dla tamtejszej architektury, noszącej ślady cywilizacji sięgające czasów starożytnych Rzymian i Greków.

W czasie wystawy personel centrum prosi o zachowanie zasad bezpieczeństwa. Chętnych do odwiedzenia wystawy w CH Osowa prosi się o zachowanie dystansu, noszenie osłony na usta i nos oraz korzystania z płynu do dezynfekcji rąk, który będzie dostępny w wyznaczonych dozownikach na terenie obiektu. Obsługa galerii zapewnia maksymalną czystość dla wszystkich odwiedzających centrum i wystawę.

Czas trwania wystawy: 30.11.2020 r. – 31.01.2021 r.

Wystawa będzie dostępna dla zwiedzających w godzinach otwarcia CH Osowa.

Wstęp bezpłatny.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Publicon Sp. z.o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sztuka Sztuka współczesna w Muzeum Warszawy: ścieżka Sztuka wspierania Biuro prasowe
2024-12-23 | 15:54

Sztuka współczesna w Muzeum Warszawy: ścieżka Sztuka wspierania

Anna Libera, AWA WSCHO z cyklu Strasznie nam się tu podoba! Muzeum Warszawy. fot. M. Matyjaszewski, A. Sulej   Muzeum Warszawy, Rynek Starego Miasta 42,
Sztuka Koncert Świąteczny w zabytkowej Elektrowni
2024-12-17 | 10:45

Koncert Świąteczny w zabytkowej Elektrowni

W najbliższą sobotę 21 grudnia w zabytkowej Elektrowni Karola Scheiblera w otoczeniu choinek oraz klimatycznych lampek odbędzie się koncert kolęd i pastorałek w wykonaniu Chóru
Sztuka NOWY PROJEKT CYFROWY - DIGITALIZACJA DÓBR KULTURY WROCŁAWIA
2024-12-10 | 12:00

NOWY PROJEKT CYFROWY - DIGITALIZACJA DÓBR KULTURY WROCŁAWIA

NOWY PROJEKT CYFROWY - DIGITALIZACJA DÓBR KULTURY WROCŁAWIA    Grobowce w formie kaplicy w stylu neomauretańskim z wielobarwnej cegły, małej neoklasycystycznej

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Edukacja

Idea STEM zmienia podejście do edukacji dzieci na całym świecie. Doświadczanie i współpraca zamiast wykładów

Odejście od wykładowej metody prowadzenia zajęć na rzecz doświadczeń, współpracy i partnerskich relacji z nauczycielem to podstawowe założenia idei edukacyjnej STEM. Ma ona wspierać rozwój dzieci i młodzieży w kierunkach, jakie wytycza zmieniająca się rzeczywistość i na jakie nastawiony będzie rynek pracy za kilka lat. Globalnie rynek edukacji STEM do końca dekady podwoi swoje przychody. Ten światowy trend jest obserwowany i rozwijany również w Polsce, m.in. poprzez projekt STEM Kindloteka.

Handel

Finansowanie, technologia i wola polityczna sprzyjają walce o klimat. Dołączają do niej także konsumenci

Eksperci apelują o intensyfikację wysiłków na rzecz ochrony klimatu. Tym bardziej że teraz są ku temu sprzyjające warunki: finansowanie, wola polityczna i zaawansowane technologie. Coraz częściej idzie za tym także gotowość społeczeństwa do zmian. Choć w kontekście zielonej rewolucji mówi się przede wszystkim o transformacji energetycznej i ograniczaniu emisji CO2, dbanie o zmiany zaczyna się również na poziomie decyzji konsumenckich. Polacy mają tego świadomość i wdrażają proekologiczne nawyki w codzienną rutynę i zakupy.