Komunikaty PR

Wystawa „ASPiruj, kreuj, koloruj” w Manufakturze

2021-11-18  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl

Nieszablonowe podejście do tematu i pomysłowość studentów łódzkiej Akademii Sztuk Pięknych potrafią zachwycić. Przekonają się o tym odwiedzający w najbliższym czasie Manufakturę. W galerii handlowej trwa wystawa prac młodych artystów, którzy zwyciężyli w konkursie „ASPiruj, kreuj, koloruj” Radaway. Oryginalne nadruki na szkle można podziwiać do 28 listopada.

 

To już III edycja konkursu Radaway, w którym wzięli udział studenci Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi. Tym razem uczestnicy pracowali nad projektem nadruku na szkle. Ich zadaniem oprócz zaprojektowania wzoru na szybie kabiny prysznicowej było również stworzenie kompletnej aranżacji wnętrza łazienki. Po długich i intensywnych obradach Jury wybrało 4 najlepsze projekty, które na stałe zostaną wprowadzone do oferty marki. Przygotowane wzory można podziwiać w Manufakturze podczas trwającej właśnie wystawy. Na pierwszym piętrze nad rotundą pojawiły się specjalne ekspozytory prezentujące nadruki na szklanych taflach według pomysłu studentów. 

 

W konkursie zwyciężył Łukasz Gałach z projektem inspirowanym najstarszym systemem zabezpieczeń tj. kratami nożycowymi, zatytułowany „Scissor”.  Drugie miejsce przyznano autorce pracy „Jungle” - Natalii Żurawskiej, dla której inspiracją była natura i jej egzotyczna odsłona. Trzecie miejsce zajęli ex aequo Julia Bartczak za projekt „Ikoi” i ponownie Łukasz Gałach za motyw „Spark”. Nagroda publiczności trafiła raz jeszcze do Natalii Żurawskiej i jej projektu „Mademoiselle ”. Co kryją prace pod tymi tajemniczymi nazwami? Warto przyjść do Manufaktury i przekonać się samemu. 

 

Wystawa w Manufakturze zlokalizowana jest na I piętrze galerii handlowej nad rotundą i potrwa do 28 listopada. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sztuka AkzoNobel i kolejna współpraca z Muzeum Narodowym w Warszawie Biuro prasowe
2024-05-22 | 12:00

AkzoNobel i kolejna współpraca z Muzeum Narodowym w Warszawie

Wystawa „Surrealizm. Inne mity” oprowadza odwiedzających muzeum po historii surrealizmu od jego początków, które sięgają 20-lecia międzywojennego, przez lata 50-te i
Sztuka Fuzja zaprasza na Łódź Design Festival
2024-05-16 | 14:45

Fuzja zaprasza na Łódź Design Festival

Najlżejsze krzesło świata, lustrzane dzieła sztuki użytkowej wykonane w technologii FiDU pozwalającej nadmuchać metal pod wysokim ciśnieniem oraz krzesło będące swoistym dialogiem
Sztuka Noc Muzeów z Lime
2024-05-14 | 11:35

Noc Muzeów z Lime

Firma Lime przygotowała specjalną promocję dla uczestników Nocy Muzeów. Każdy użytkownik, który w nocy z 18 na 19 maja wpisze w aplikację kod „MUZEUMZLIME”

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Filip Chajzer: Jestem samozwańczym królem kebaba. Miałem już ponad 700 zapytań o franczyzę i za dwa–trzy lata będzie to bardzo poważny biznes

Dziennikarz zamienił studio telewizyjne na budkę z kebabami i jak przekonuje, była to jedna z najlepszych decyzji w jego życiu zawodowym. Nie przejmuje się więc drwinami kolegi po fachu z TVN-u, za nic ma jakiekolwiek głosy krytyki i nie ogląda się na innych, tylko robi swoje. Wierzy bowiem, że ten biznes ma sens i szybko odniesie sukces w branży fast food. Filip Chajzer zdradza, że jego pomysł natychmiast odbił się szerokim echem. Po wyjątkowy przysmak do food trucka ustawiają się długie kolejki klientów i już teraz ma siedemset zapytań o franczyzę.

Zdrowie

Mikołaj Roznerski: W wieku 40 lat zrozumiałem, że powinienem regularnie się badać. Mam dziecko i chcę jak najdłużej żyć w zdrowiu

Aktor wspomina, że jakiś czas temu ani myślał o profilaktyce. Regularne badania spychał na margines, bo był przekonany, że jeśli dobrze się czuje i jest aktywny, to nie ma powodu do obaw. W końcu zrozumiał jednak, że nie tędy droga. Aby zachować dobre zdrowie, a w przypadku choroby móc błyskawicznie zareagować i rozpocząć leczenie, trzeba się badać. Teraz Mikołaj Roznerski zachęca też innych nieprzekonanych do tego, by zmienili podejście i nie zapominali o kontroli swojego organizmu.

Konsument

Polacy coraz częściej rezygnują z mięsa na rzecz roślinnych zamienników. Blisko połowa próbowała już produktów tego rodzaju

Już 24 proc. polskich konsumentów identyfikuje się jako fleksitarianie, a 6 proc. stosuje dietę roślinną – wynika z raportu ProVeg „Plant-Based Food in Poland”. Choć pod względem spożywanego mięsa wciąż plasujemy się w europejskiej czołówce, to ponad 40 proc. Polaków je go mniej niż rok wcześniej. – Potencjał rozwoju rynku roślinnych alternatyw w Polsce jest bardzo duży, zwłaszcza że rośnie świadomość o potrzebie ograniczenia mięsa – ocenia Marcin Tischner, public affairs coordinator w ProVeg.