Wystawa „ASPiruj, kreuj, koloruj” w Manufakturze
Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations
ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Nieszablonowe podejście do tematu i pomysłowość studentów łódzkiej Akademii Sztuk Pięknych potrafią zachwycić. Przekonają się o tym odwiedzający w najbliższym czasie Manufakturę. W galerii handlowej trwa wystawa prac młodych artystów, którzy zwyciężyli w konkursie „ASPiruj, kreuj, koloruj” Radaway. Oryginalne nadruki na szkle można podziwiać do 28 listopada.
To już III edycja konkursu Radaway, w którym wzięli udział studenci Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi. Tym razem uczestnicy pracowali nad projektem nadruku na szkle. Ich zadaniem oprócz zaprojektowania wzoru na szybie kabiny prysznicowej było również stworzenie kompletnej aranżacji wnętrza łazienki. Po długich i intensywnych obradach Jury wybrało 4 najlepsze projekty, które na stałe zostaną wprowadzone do oferty marki. Przygotowane wzory można podziwiać w Manufakturze podczas trwającej właśnie wystawy. Na pierwszym piętrze nad rotundą pojawiły się specjalne ekspozytory prezentujące nadruki na szklanych taflach według pomysłu studentów.
W konkursie zwyciężył Łukasz Gałach z projektem inspirowanym najstarszym systemem zabezpieczeń tj. kratami nożycowymi, zatytułowany „Scissor”. Drugie miejsce przyznano autorce pracy „Jungle” - Natalii Żurawskiej, dla której inspiracją była natura i jej egzotyczna odsłona. Trzecie miejsce zajęli ex aequo Julia Bartczak za projekt „Ikoi” i ponownie Łukasz Gałach za motyw „Spark”. Nagroda publiczności trafiła raz jeszcze do Natalii Żurawskiej i jej projektu „Mademoiselle ”. Co kryją prace pod tymi tajemniczymi nazwami? Warto przyjść do Manufaktury i przekonać się samemu.
Wystawa w Manufakturze zlokalizowana jest na I piętrze galerii handlowej nad rotundą i potrwa do 28 listopada.
Święto sztuki i designu w Krakowie
Gala 5. edycji Warszawskiego Maratonu Fotograficznego
Kobieca figuracja i wyraziste barwy. Wystawa prac Renaty Magdy w Drukarni
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Telewizja ma ogromną siłę i dzięki temu mogę zrobić coś dla innych. Nieważne, pod jakimi barwami – ważne, że się pomaga
Szefowa Fundacji TVP z pełnym przekonaniem przyznaje, że jej nowa rola to zarówno ogromne wyzwanie, jak i spełnienie marzeń o niesieniu pomocy innym. Katarzyna Dowbor cieszy się, że znów może pomagać ludziom w różnych kryzysach i w pewnym sensie jest to kontynuacja jej misji z programu „Nasz nowy dom”. Na razie Fundacja TVP wspiera osoby, które ucierpiały podczas niedawnej powodzi, ale pod jej skrzydła mogą też trafić inni potrzebujący.
Gwiazdy
Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci
Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.