Komunikaty PR

Wystawa POLSKA Z NIEBA zagości na 35. piętrze Warsaw Trade Tower

2021-11-29  |  10:40
Biuro prasowe
Kontakt
Michał Nitychoruk
Globalworth

Twarda 18
00-105 Warszawa
michal.nitychoruk|globalworth.pl| |michal.nitychoruk|globalworth.pl
+48 886 201 362
https://www.globalworth.com/

Sala Panorama na 35. piętrze Warsaw Trade Tower będzie gościć Macieja Margasa i Aleksandrę Łogusz już po raz czwarty – ich poprzednie wystawy odwiedziło do tej pory ponad 30 tys. osób. Podczas wydarzenia zaprezentowanych zostanie 26 fotografii w formacie 100x70cm, opisanych w dwóch językach (po polsku i po angielsku), będących subiektywnym wyborem zdjęć znajdujących się w najnowszym albumie POLSKA Z NIEBA. Goście będą też mieli niecodzienną okazję, aby samemu zobaczyć zapierające dech w piersiach widoki na panoramę centrum Warszawy z wysokości 140 m nad ziemią!

Wystawa POLSKA Z NIEBA jest związana z naszym wieżowcem od samego początku, dlatego cieszymy się, że możemy gościć już czwartą jej edycję. To atrakcja dla naszych najemców, ale też wszytskich miłośników fotografii, ponieważ będzie ona dostępna również dla osób z zewnątrz. Wystawa znakomicie wpisze się w bogaty repertuar wydarzeń, jakie w listopadzie i grudniu organizujemy w WTT.

Paweł Słupski, Senior PR & Marketing Manager w Globalworth Poland

POLSKA Z NIEBA to fascynująca podniebna podróż, którą chcemy wzbudzić zachwyt nad Polską – od Bałtyku aż po Tatry! Gości naszej wystawy i nabywców albumu chcemy zabrać nad najciekawsze miejsca naszego kraju: piękne parki narodowe, majestatyczne góry, nieoczywiste miasta, malownicze jeziora, czy tajemnicze zamki. To jedyna tak kompleksowa opowieść o Polsce naszych czasów.

Maciej Margas, współorganizator wystawy i autor albumu

Na wystawie zaprezentujemy niezwykłą kolekcję fotografii lotniczych, prezentujących niepowtarzalne spojrzenie na Polskę. Starannie wyselekcjonowaliśmy miejsca wykonywania zdjęć, szukając tego, co w naszym kraju najpiękniejsze, najciekawsze i najważniejsze. Dzięki perspektywie "z lotu ptaka" pokazujemy miejsca nieoczywiste, a te znane odkrywamy na nowo. Z powietrza łatwiej jest zrozumieć ich historię, skalę, czy genezę. W końcu z góry widać więcej, i z reguły lepiej.

Aleksandra Łogusz, współorganizatorka wystawy i autorka albumu

Wystawa będzie też dla wielu odwiedzających niepowtarzalną okazją, aby osobiście poznać autorów fotografii – Aleksandrę Łogusz i Maciej Margasa – posłuchania o kulisach powstawania niezwykłej kolekcji podczas autorskiego oprowadzania, a także możliwością zakupienia albumu z ich autografami.

Wystawa będzie czynna codziennie od 5 do 20 grudnia 2021 w godzinach 13:00 – 20:00 w tygodniu oraz 11:00 – 20:00 w weekendy.

Bilety w cenie 10 zł można kupić na miejscu lub poprzez serwis: https://app.evenea.pl/event/polskaznieba. Wstęp dla najemców Globalworth będzie bezpłatny.  

Wernisaż wystawy oraz uroczysta premiera albumu odbędą się 4 grudnia 2021 w WTT (obowiązuje zamknięta lista gości; wstęp dla mediów po wcześniejszej rejestracji, liczba miejsc ograniczona).

Organizatorzy wystawy: POLAND ON AIR, Globalworth
Mecenas albumu i wystawy: BayWa r.e.
Partnerzy albumu i wystawy: Grupa WB, CM Systems, Emitel

Aktualne informacje o wydarzeniu dostępne na stronie: https://www.facebook.com/events/1310814372726398

Maciej Margas i Aleksandra Łogusz – twórcy POLAND ON AIR – marki, wydawnictwa, kanału na YouTube. Autorzy albumów oraz wystaw fotograficznych o Polsce widzianej z powietrza. Maciej – absolwent Warszawskiej Szkoły Filmowej i laureat Grand Press Photo. Aleksandra – z wykształcenia dziennikarka, z powołania fotografka i właścicielka wydawnictwa. Razem pokazują świat z niezwykłej perspektywy i promują Polskę. Fotografie oraz filmy POLAND ON AIR prezentowane były m.in. w Reuters, BBC Four, TVN24, Polityce, w filmach i serialach, a także na wystawach w Polsce, Czechach, Słowacji, Brukseli czy Australii. Pozostałe albumy z ich kolekcji to WARSAW ON AIR, POLAND ON AIR i SILESIA ON AIR. Pierwszy z nich w 2017 roku trafił w ręce brytyjskiej pary książęcej.

Warsaw Trade Tower to jeden z najbardziej rozpoznawalnych i najwyższych budynków biurowych Warszawy. Licząca 42 piętra, 208 m wysokości i ponad 45 000 mkw. powierzchni biurowej wieża zlokalizowana jest przy ulicy Chłodnej na Woli, w pobliżu skrzyżowania ulicy Towarowej i alei Solidarności oraz stacji drugiej linii metra Rondo Daszyńskiego. W kwietniu 2019 roku nieruchomość uzupełniła portfolio Globalworth – czołowego inwestora biurowego w Europie Środkowo-Wschodniej. W Warsaw Trade Tower swoją siedzibę ma firma ubezpieczeniowa UNIQA, a także m.in. MSD, American Express, Avanssur, Leroy-Merlin i Mattel. Najemcy mają do dyspozycji ponad 400 miejsc parkingowych oraz atrakcyjne przestrzenie wspólne, które w większości zostały już zmodernizowane. Wieżowiec posiada zielony certyfikat BREEAM na poziomie Excellent.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sztuka AkzoNobel i kolejna współpraca z Muzeum Narodowym w Warszawie Biuro prasowe
2024-05-22 | 12:00

AkzoNobel i kolejna współpraca z Muzeum Narodowym w Warszawie

Wystawa „Surrealizm. Inne mity” oprowadza odwiedzających muzeum po historii surrealizmu od jego początków, które sięgają 20-lecia międzywojennego, przez lata 50-te i
Sztuka Fuzja zaprasza na Łódź Design Festival
2024-05-16 | 14:45

Fuzja zaprasza na Łódź Design Festival

Najlżejsze krzesło świata, lustrzane dzieła sztuki użytkowej wykonane w technologii FiDU pozwalającej nadmuchać metal pod wysokim ciśnieniem oraz krzesło będące swoistym dialogiem
Sztuka Noc Muzeów z Lime
2024-05-14 | 11:35

Noc Muzeów z Lime

Firma Lime przygotowała specjalną promocję dla uczestników Nocy Muzeów. Każdy użytkownik, który w nocy z 18 na 19 maja wpisze w aplikację kod „MUZEUMZLIME”

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Filip Chajzer: Jestem samozwańczym królem kebaba. Miałem już ponad 700 zapytań o franczyzę i za dwa–trzy lata będzie to bardzo poważny biznes

Dziennikarz zamienił studio telewizyjne na budkę z kebabami i jak przekonuje, była to jedna z najlepszych decyzji w jego życiu zawodowym. Nie przejmuje się więc drwinami kolegi po fachu z TVN-u, za nic ma jakiekolwiek głosy krytyki i nie ogląda się na innych, tylko robi swoje. Wierzy bowiem, że ten biznes ma sens i szybko odniesie sukces w branży fast food. Filip Chajzer zdradza, że jego pomysł natychmiast odbił się szerokim echem. Po wyjątkowy przysmak do food trucka ustawiają się długie kolejki klientów i już teraz ma siedemset zapytań o franczyzę.

Zdrowie

Mikołaj Roznerski: W wieku 40 lat zrozumiałem, że powinienem regularnie się badać. Mam dziecko i chcę jak najdłużej żyć w zdrowiu

Aktor wspomina, że jakiś czas temu ani myślał o profilaktyce. Regularne badania spychał na margines, bo był przekonany, że jeśli dobrze się czuje i jest aktywny, to nie ma powodu do obaw. W końcu zrozumiał jednak, że nie tędy droga. Aby zachować dobre zdrowie, a w przypadku choroby móc błyskawicznie zareagować i rozpocząć leczenie, trzeba się badać. Teraz Mikołaj Roznerski zachęca też innych nieprzekonanych do tego, by zmienili podejście i nie zapominali o kontroli swojego organizmu.

Konsument

Polacy coraz częściej rezygnują z mięsa na rzecz roślinnych zamienników. Blisko połowa próbowała już produktów tego rodzaju

Już 24 proc. polskich konsumentów identyfikuje się jako fleksitarianie, a 6 proc. stosuje dietę roślinną – wynika z raportu ProVeg „Plant-Based Food in Poland”. Choć pod względem spożywanego mięsa wciąż plasujemy się w europejskiej czołówce, to ponad 40 proc. Polaków je go mniej niż rok wcześniej. – Potencjał rozwoju rynku roślinnych alternatyw w Polsce jest bardzo duży, zwłaszcza że rośnie świadomość o potrzebie ograniczenia mięsa – ocenia Marcin Tischner, public affairs coordinator w ProVeg.