Komunikaty PR

Za nami TSD Wiosna 2020

2020-07-13  |  11:20
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Targi Sztuki Dostępnej Wiosna 2020 na Allegro już za nami. Były to pierwsze w Polsce targi sztuki odbywające się wyłącznie w Internecie. Okazało się, że do zakupów dzieł sztuki w sieci jest w Polsce wielu chętnych.

Odbywające się cyklicznie Targi Sztuki Dostępnej to wydarzenie, które zawsze przyciąga tłumy. Cieszy się ogromnym zainteresowaniem wśród artystów, właścicieli galerii i osób zainteresowanych zakupem dzieł sztuki. Przypomnijmy: to jedyne w Polsce targi, na których prezentowane są wyłącznie prace z kręgu sztuki współczesnej w cenach nie przekraczających pięciu tysięcy złotych.

Z uwagi na okres pandemii trzecia edycja odbyła się wyłącznie w formule online. Partnerem strategicznym wydarzenia była firma Allegro. W dniach 7-30 czerwca br. na specjalnie utworzonej stronie allegro.pl/zobacz/TSD wystawionych zostało około 8000 dzieł sztuki. Aby ułatwić odbiorcom orientację w ofercie, wszystkie prace posegregowano pod względem przedziałów cenowych i techniki wykonania (malarstwo, rysunek, fotografia, grafika itd.) Zakupy odbywały sie w opcji „kup teraz”, czyli po z góry ustalonej cenie, za wyjątkiem trwającej przez pierwszy tydzień, towarzyszącej wydarzeniu Licytacji Specjalnej.

Decyzja o zmianie charakteru wydarzenia na całkowicie internetowe podjęta została z oczywistych powodów i niemal w ostatniej chwili. Proces organizacyjny przebiegał zatem bardzo szybko, a wydarzenie promowane było głównie w sieci. Kampania reklamowa dotarła do 3, 3 mln osób, artykuły i wzmianki w mediach miały podobnie wysoki zasięg*. Wszystko to zaowocowało rekordową liczbą odbiorców. Wydarzenie na Allegro w ciągu trzech tygodni odwiedziło 69 500 osób. Wyższa niż zwykle była też liczba wystawców: 147. Jak zwykle wystawcy podlegali selekcji i nie każdy został przyjęty. W sumie w targach wzięło udział 36 galerii i 111 artystów działających indywidualnie. Sprzedali oni łącznie 552 obiekty artystyczne. Największym powodzeniem tradycyjnie cieszyło się malarstwo, na drugim miejscu był rysunek.

Formuła targów internetowych pozwoliła nam dotrzeć do całkowicie nowej, wielotysięcznej publiczności - mówią zgodnie Lena Szwed-Strużyńska i Ewa Mierzejewska, organizatorki Targów Sztuki Dostępnej. - Pojawili się zupełnie nowi klienci, którzy po raz pierwszy w życiu dokonali zakupu prawdziwego, oryginalnego dzieła sztuki. Takich osób było zdecydowanie więcej niż zwykle. To dobrze, bo popularyzacja sztuki współczesnej od samego początku była naszą misją.

Kolejne Targi Sztuki Dostępnej planowane są na listopad 2020 roku. W jakiej formule się odbędą, dowiemy się wczesną jesienią. Informacje na temat czwartej edycji wydarzenia pojawią się na stronie targisztukidostepnej.pl oraz na profilach Targów Sztuki Dostępnej w mediach społecznościowych.

Partner Strategiczny Targów Sztuki Dostępnej Wiosna 2020: Allegro

Partnerzy: OKK!, Leonarda Art Gallery, ewa&wnętrze, Centrum Praskie Koneser

Patroni medialni: Rynek i Sztuka, Exspace, Czas na Wnętrze, Dobre Wnętrze, Urzadzamy.pl, M jak mieszkanie, Foorni.pl, Konik Kreatywny, Magazif, PoliszDesign by kate & Co.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sztuka Sztuka współczesna w Muzeum Warszawy: ścieżka Sztuka wspierania Biuro prasowe
2024-12-23 | 15:54

Sztuka współczesna w Muzeum Warszawy: ścieżka Sztuka wspierania

Anna Libera, AWA WSCHO z cyklu Strasznie nam się tu podoba! Muzeum Warszawy. fot. M. Matyjaszewski, A. Sulej   Muzeum Warszawy, Rynek Starego Miasta 42,
Sztuka Koncert Świąteczny w zabytkowej Elektrowni
2024-12-17 | 10:45

Koncert Świąteczny w zabytkowej Elektrowni

W najbliższą sobotę 21 grudnia w zabytkowej Elektrowni Karola Scheiblera w otoczeniu choinek oraz klimatycznych lampek odbędzie się koncert kolęd i pastorałek w wykonaniu Chóru
Sztuka NOWY PROJEKT CYFROWY - DIGITALIZACJA DÓBR KULTURY WROCŁAWIA
2024-12-10 | 12:00

NOWY PROJEKT CYFROWY - DIGITALIZACJA DÓBR KULTURY WROCŁAWIA

NOWY PROJEKT CYFROWY - DIGITALIZACJA DÓBR KULTURY WROCŁAWIA    Grobowce w formie kaplicy w stylu neomauretańskim z wielobarwnej cegły, małej neoklasycystycznej

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Edukacja

Idea STEM zmienia podejście do edukacji dzieci na całym świecie. Doświadczanie i współpraca zamiast wykładów

Odejście od wykładowej metody prowadzenia zajęć na rzecz doświadczeń, współpracy i partnerskich relacji z nauczycielem to podstawowe założenia idei edukacyjnej STEM. Ma ona wspierać rozwój dzieci i młodzieży w kierunkach, jakie wytycza zmieniająca się rzeczywistość i na jakie nastawiony będzie rynek pracy za kilka lat. Globalnie rynek edukacji STEM do końca dekady podwoi swoje przychody. Ten światowy trend jest obserwowany i rozwijany również w Polsce, m.in. poprzez projekt STEM Kindloteka.

Handel

Finansowanie, technologia i wola polityczna sprzyjają walce o klimat. Dołączają do niej także konsumenci

Eksperci apelują o intensyfikację wysiłków na rzecz ochrony klimatu. Tym bardziej że teraz są ku temu sprzyjające warunki: finansowanie, wola polityczna i zaawansowane technologie. Coraz częściej idzie za tym także gotowość społeczeństwa do zmian. Choć w kontekście zielonej rewolucji mówi się przede wszystkim o transformacji energetycznej i ograniczaniu emisji CO2, dbanie o zmiany zaczyna się również na poziomie decyzji konsumenckich. Polacy mają tego świadomość i wdrażają proekologiczne nawyki w codzienną rutynę i zakupy.