Komunikaty PR

Znamy laureatów konkursu Design by Śliwka Nałęczowska 2024!

2024-06-27  |  13:45
Biuro prasowe

Konkurs Design by Śliwka Nałęczowska pobudza środowisko artystyczne do twórczych działań. Piąta, jubileuszowa edycja wydarzenia, promującego talenty w dziedzinie grafiki i designu, przyniosła niemal 2200 zgłoszeń. Jury wyłoniło 10 projektów, które reprezentowały wysoki poziom artystyczny i najlepiej oddawały hasło kampanii: „Śliwka Nałęczowska – inspiruje wszystkie zmysły”.

Ogłoszono zwycięzców V edycji konkursu Design by Śliwka Nałęczowska 2024, skierowanego do młodych adeptów designu i projektowania. Tegorocznym zadaniem było stworzenie unikalnej grafiki opakowania, ilustrującej hasło: „Śliwka Nałęczowska – inspiruje wszystkie zmysły.” Autorzy prac wykazali się ogromną kreatywnością, pomysłowością i znakomitym warsztatem. Korzystając z różnorodnych stylów, technik i narzędzi, przygotowali nietuzinkowe i atrakcyjne wizualnie projekty, które oddają charakter Śliwki Nałęczowskiej, łącząc aspekt artystyczny z komercyjnym.

Tegoroczna edycja konkursu Design by Śliwka Nałęczowska była wyjątkowa nie tylko ze względu na trudny temat, ale także na format pudełka w kształcie charakterystycznej sztabki, która stała się przedmiotem artystycznych kreacji. Wymagało to twórczego podejścia oraz precyzyjnych umiejętności technicznych, aby całość efektownie prezentowała się na półce i jednocześnie była zgodna z charakterem marki – mówi Bożena Piotrowska, odpowiedzialna za markę Śliwka Nałęczowska i dodaje – Śliwka Nałęczowska konsekwentnie buduje wizerunek mecenasa sztuki, wykorzystując nagrodzone prace w działaniach marketingowych i komunikacyjnych. Najlepszym tego dowodem jest limitowana seria opakowań Art Collection, dostępna w tym roku po raz pierwszy na rynku.

Spośród 1937 prac spełniających regulaminowe wymagania, wyłoniono 10 laureatów. Wyboru dokonało jury, w składzie:

  • Lena Pianovska, członkini Zarządu STGU, inicjatorka, koordynatorka oraz mentorka w programie Mentoringowym STGU oraz przewodnicząca jury w tegorocznej edycji konkursu DBŚN 2024
  • dr. Piotr Kuczkowski, prodziekan Wydziału Architektury Wnętrz, Wzornictwa i Scenografii we wrocławskiej ASP
  • Katarzyna Puczyłowska, odpowiedzialna za koordynację projektów w Instytucie Wzornictwa Przemysłowego
  • Aleksandra Tulibacka, redaktor naczelna magazynu Grafmag, współorganizatorka konferencji dla projektantów GrafConf
  • Renata Krawczyk, ilustratorka i graficzka, znana w mediach społecznościowych jako @rena.illustration
  • Marcin Małecki, redaktor naczelny i współzałożyciel tytułów Nowy Marketing oraz MamStartup.

Design by Śliwka Nałęczowska 2024 wygrała Sonia Łojko-Domosud, która otrzymała 10 tys. zł i zestaw Śliwki Nałęczowskiej.

Praca urzekła nas motywem, wykonaniem i pomysłem. Pięknie wykorzystuje kolory marki, delikatnie zapraszając do jej świata. Narracja wizualna tego projektu jest owiana tajemnicą, jest apetyczna, budzi emocje i powoduje pragnienie, by dotknąć opakowania i sprawdzić, co kryje się w środku. Ilustracja w plastyczny sposób przywołuje zmysłowość, pozostawiając odbiorcy indywidualną interpretację hasła „Śliwka inspiruje wszystkie zmysły” – podkreśla Lena Pianovska z STGU, przewodnicząca jury.

Drugie miejsce zajął Eliasz Gola, nagrodzony kwotą 7 tys. zł i zestawem słodkości. Trzecia pozycja (5 tys. zł oraz praliny Śliwka Nałęczowska) przypadła Justynie Ptaszek-Faber.

Wszystkie nagrodzone prace można zobaczyć na stronie www.designbysliwkanaleczowska.pl

Z wybranych projektów powstanie kolejna odsłona limitowanej serii opakowań Art Collection. Premiera pierwszej kolekcji, prezentującej nagrodzone prace z edycji 2021, miała miejsce na początku bieżącego roku.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sztuka Sztuka współczesna w Muzeum Warszawy: ścieżka Sztuka wspierania Biuro prasowe
2024-12-23 | 15:54

Sztuka współczesna w Muzeum Warszawy: ścieżka Sztuka wspierania

Anna Libera, AWA WSCHO z cyklu Strasznie nam się tu podoba! Muzeum Warszawy. fot. M. Matyjaszewski, A. Sulej   Muzeum Warszawy, Rynek Starego Miasta 42,
Sztuka Koncert Świąteczny w zabytkowej Elektrowni
2024-12-17 | 10:45

Koncert Świąteczny w zabytkowej Elektrowni

W najbliższą sobotę 21 grudnia w zabytkowej Elektrowni Karola Scheiblera w otoczeniu choinek oraz klimatycznych lampek odbędzie się koncert kolęd i pastorałek w wykonaniu Chóru
Sztuka NOWY PROJEKT CYFROWY - DIGITALIZACJA DÓBR KULTURY WROCŁAWIA
2024-12-10 | 12:00

NOWY PROJEKT CYFROWY - DIGITALIZACJA DÓBR KULTURY WROCŁAWIA

NOWY PROJEKT CYFROWY - DIGITALIZACJA DÓBR KULTURY WROCŁAWIA    Grobowce w formie kaplicy w stylu neomauretańskim z wielobarwnej cegły, małej neoklasycystycznej

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy

Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.

Konsument

Kobiety podchodzą ostrożne do pracowniczych planów kapitałowych. Większość z nich traktuje PPK jako poduszkę finansową

Z ponad 3,6 mln uczestników pracowniczych planów kapitałowych (PPK) 48 proc. stanowią kobiety – wynika z danych PFR Portal PPK. Zdaniem ekspertów podchodzą one bardzo ostrożnie do tego typu programów i starają się uzupełniać wiedzę na temat działania mechanizmów finansowych. Większość z nich traktuje PPK jako poduszkę finansową, ale coraz więcej osób widzi w nich instrument inwestycyjny.

Media

Maciej Rock: Nie mam ulubionego gatunku muzyki ani wykonawcy. Zetknięcie się z artystami wykonującymi muzykę rockową, mroczną czy disco polo jest niezwykle fascynujące

Prezenter tłumaczy, że rolą prowadzących „Must Be the Music” jest między innymi wspieranie i motywowanie uczestników programu, którzy stresują się przed wejściem na scenę. Wartością dodaną jest natomiast dla niego to, że może poznać artystów, którzy grają niezwykle różnorodną muzykę, i bywa tak, że jakieś wykonanie bądź utwór dosłownie „wbija go w fotel”. Maciej Rock zapewnia, że nie zamyka się na żaden gatunek. Często jakieś nietuzinkowe utwory odkrywa dzięki rekomendacjom znajomych.