Tajemnice i metamorfozy Meryl Streep w ARTE.tv
Face it
Bagatela 10
02-003 Warszawa
j.owsianko|agencjafaceit.pl| |j.owsianko|agencjafaceit.pl
+48 503 543 876
www.agencjafaceit.pl
Wyjątkowa kariera, „niewytłumaczalnie cudowna” - jak sama przyznaje. Co sprawia, że Meryl Streep od 50 lat przyciąga przed ekrany tylu widzów? ARTE.tv zaprasza na czuły dokument o tej niepowtarzalnej artystce. Film „Meryl Streep – tajemnice i metamorfozy” można obejrzeć za darmo na platformie VOD ARTE.tv https://www.arte.tv/pl/videos/094416-000-A/meryl-streep/.
3 Oscary i 21 nominacji, 9 Złotych Globów, 2 nagrody BAFTA, nie licząc wielu innych międzynarodowych, czynią z niej najbardziej utytułowaną obecnie aktorkę. Dzięki swoim niezapomnianym kreacjom, Meryl Streep w ciągu prawie pół wieku swojej kariery stała się jedną z najczęściej nagradzanych i cenionych artystek na świecie. ,,Nigdy nie jest tą samą Meryl. To aktorka charakterystyczna, która zmienia się z roli na rolę” – tak mówił o niej producent teatralny Joe Papp.
Sprzeciwiając się zasadom wieku i wszystkim szeptanym prawom hollywoodzkiego biznesu, Meryl Streep pozostaje do dziś, w wieku ponad 70 lat, największą i najlepiej opłacaną gwiazdą amerykańskiego kina. Ikoną zdolną do interpretacji wszystkich ról, we wszystkich rejestrach i dla wszystkich mediów, od teatru po filmy dramatyczne, komediowe i seriale. Kryzys w jej karierze pojawił się tylko raz - wraz z 40. urodzinami. Wówczas nie była pewna swego aktorskiego bytu. Natomiast wbrew obawom, w 1995 roku dostała angaż w filmie ,,Co wydarzyło się w Madison County”, gdzie zagrała jedną z najwyśmienitszych ról kobiecych.
Jaki jest sekret jej metamorfoz? ,,Gdy coś czytam, widzę przed oczami tę osobę. Nie mogę się tego pozbyć. To jakbym już ją spotkała” - mówi Meryl Streep i to czyni jej role wyjątkowymi. Wcielając się w postać, daje z siebie wszystko, bez przesady i kaprysów, swoimi kreacjami poruszając miliony ludzi na całym świecie.
„Meryl Streep - tajemnice i metamorfozy” - wyjątkowy portret amerykańskiej gwiazdy o niezrównanej trajektorii, jest dostępny bezpłatnie do 2 sierpnia pod linkiem https://www.arte.tv/pl/videos/094416-000-A/meryl-streep/.

OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV
Z miłości do gier – Platige Image o kulisach powstawania „Secret Level”

Serial 'Udar' z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.