Komunikaty PR

Tajemniczy ogród w centrum Krakowa

2021-05-14  |  14:00
Biuro prasowe
Do pobrania JPG ( 0.91 MB )

Tajemniczy ogród w samym centrum tętniącego życiem Krakowa!

W związku z poluzowaniem restrykcji rządowych od 15 maja restauracje mogą przyjmować gości w letnich ogródkach na zewnątrz. Załoga hotelu Mercure Kraków Stare Miasto przygotowała z tej okazji coś absolutnie niezwykłego i magicznego. Hotelowy dziedziniec wraz z szklarnią przeobrazili w tajemniczy ogród! Na gości czeka strefa relaksu i nowe letnie menu restauracji Winestone.

 

Pomysł kreatywnego zespołu hotelu na stworzenie takiego miejsca daje gościom z jednej strony możliwość delektowania się wyśmienitymi daniami restauracyjnymi, z drugiej zaś umożliwia im doświadczenie czegoś wyjątkowego.

Chcemy zaproponować naszym gościom przeniesienie się do tajemniczego ogrodu, który skrzętnie ukryliśmy przed całym światem na dziedzińcu Hotelu Mercure Kraków Stare Miasto! Wiemy, jak ważna jest intymność i przytulność chwil, dlatego stworzyliśmy bezpieczną przestrzeń dla ciała i umysłu. Tutaj można odpocząć od zgiełku miasta tętniącego tuż za rogiem, nasycić oczy zielenią, a duszę spokojem; wypić aromatyczną kawę, orzeźwiającą lemoniadę i doświadczyć nieprzeciętych smaków letniej kuchni Winestone. Może nawet poznać Alicję z Krainy Czarów, Mary Lennox albo Czarnoksiężnika z Krainy Oz, kto wie? W naszym tajemniczym ogrodzie wszystko jest możliwe. – przekonuje Tomasz Schweda, Dyrektor Generalny Mercure Kraków Stare Miasto.

Tajemniczy ogród otwiera swoje wrota 15 maja i zaprasza w każdy pogodny dzień w godz. 12.00-22.00. W nowym, letnim menu Winestone stworzonym przez wybitnego Szefa Kuchni Macieja Plutę wraz z zespołem nie zabraknie kultowych i niezmiennie docenianych smaków charakterystycznych dla restauracji, takich jak m.in. Sałatka Winestone z grillowanym kozim serem, Zupa 100% z pomidorów San Marzano czy klasyczne krewetki podawane na gorącym kamieniu. Pozytywnym zaskoczeniem będzie wiele nowości jak na przykład wyjątkowy łosoś Mowi, delikatny comber z królika czy sezonowe chłodniki, przygotowywane ze świeżych warzyw z pobliskiego targowiska Stary Kleparz. Ciastko pomarańczowo-orzechowe to z kolei jedna ze słodkich propozycji polecanych do ukoronowania posiłku. Letnią ofertę Winestone uzupełnia odświeżona lista win, a także, jako zupełna nowość – selekcja orzeźwiających koktajli.  

Kto odważy się przekroczyć bramę niezwykłego, zielonego świata? Każdy chętny może sobie pozwolić na odrobinę magii i doświadczyć wyjątkowych, letnich smaków Winestone!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.