Komunikaty PR

Tak pyszne, tak aksamitne!

2021-06-15  |  10:00
Biuro prasowe

Są znakomitą propozycją dla młodszych i starszych smakoszy. Ich wielkim atutem jest wygoda i różnorodne możliwości zastosowania. Sprawdzają się świetnie w wielu okazjach, nie tylko podczas domowego śniadania. Warto je zabrać na nadchodzące wakacyjne wyjazdy – pod namiot, na działkę i wszędzie tam, gdzie szybko i łatwo chcemy przygotować czekoladowe smakołyki na każdą porę dnia.

Kremy czekoladowe to dla wielu osób niezwykle miłe wspomnienie ulubionego smaku z dzieciństwa. A słodką tajemnicą szerokiego grona smakoszy pozostaje wyjadanie ich prosto z kubeczka! Z takich przyjemności nie warto rezygnować, zwłaszcza gdy dziś możemy korzystać z wyśmienitych i pełnych aromatu kremów, stworzonych z wysokiej jakości składników – i bez oleju palmowego!

Kremy Terravita – czekoladowy oraz orzechowy (na bazie orzechów laskowych) zapewniają niezwykłe doznania smakowe i rozpieszczają zmysły wspaniałym zapachem czekolady, wanilii, orzechów. Mają idealną, kremową konsystencję i bardzo dobrze się rozsmarowują. Można je stosować na mnóstwo sposobów – nie tylko w domu, ale też na letnich wyjazdach. Lekkie, poręczne opakowanie warto spakować do plecaka czy walizki, gdy szykujemy prowiant na wakacyjne wojaże. Najprostszy pomysł na pełne energii i dobrego smaku śniadanie? Czy to w domu, czy podczas wyjazdu, wystarczy posmarować kromkę chleba kremem Terravita, a dla jeszcze większej przyjemności można dodać na wierzch ulubione owoce – na przykład truskawki. Kremy Terravita to również idealny dodatek do naleśników, racuchów, placuszków, gofrów. Można ich używać także podczas przygotowywania ciast. Dzięki delikatnej konsystencji, łatwo wymieszać krem z masami śmietanowymi, mlecznymi i innymi, dzięki czemu wypiek zyska na smaku, aromacie i efektownym wyglądzie.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd! Biuro prasowe
2024-12-31 | 10:00

Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!

Wraz z nowym rokiem OSM Piątnica powraca z kampanią reklamową „Przejdź na dobrą stronę mocy”, promującą Skyry – jogurty typu islandzkiego. Dzięki wysokiej zawartości
Żywienie Ciasta na sylwestrowy stół
2024-12-30 | 14:50

Ciasta na sylwestrowy stół

Ile ciast potrzeba na świąteczno-noworoczny stół, aby domownicy byli zadowoleni? Wszystko zależy od liczby zaproszonych gości, ale jesteśmy pewni, że często wystarczy jedno ciasto,
Żywienie Marnowanie żywności w święta: wyrzucamy 1,6 kg jedzenia na osobę [BADANIE]
2024-12-23 | 12:00

Marnowanie żywności w święta: wyrzucamy 1,6 kg jedzenia na osobę [BADANIE]

Aż 83% Polaków wyrzuca jedzenie świąteczne między 23 a 30 grudnia. To przekłada się na 61,7 tys. ton, czyli aż 1,6 kg na osobę. Choć najczęściej wyrzucaną kategorią

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Edukacja

Idea STEM zmienia podejście do edukacji dzieci na całym świecie. Doświadczanie i współpraca zamiast wykładów

Odejście od wykładowej metody prowadzenia zajęć na rzecz doświadczeń, współpracy i partnerskich relacji z nauczycielem to podstawowe założenia idei edukacyjnej STEM. Ma ona wspierać rozwój dzieci i młodzieży w kierunkach, jakie wytycza zmieniająca się rzeczywistość i na jakie nastawiony będzie rynek pracy za kilka lat. Globalnie rynek edukacji STEM do końca dekady podwoi swoje przychody. Ten światowy trend jest obserwowany i rozwijany również w Polsce, m.in. poprzez projekt STEM Kindloteka.

Handel

Finansowanie, technologia i wola polityczna sprzyjają walce o klimat. Dołączają do niej także konsumenci

Eksperci apelują o intensyfikację wysiłków na rzecz ochrony klimatu. Tym bardziej że teraz są ku temu sprzyjające warunki: finansowanie, wola polityczna i zaawansowane technologie. Coraz częściej idzie za tym także gotowość społeczeństwa do zmian. Choć w kontekście zielonej rewolucji mówi się przede wszystkim o transformacji energetycznej i ograniczaniu emisji CO2, dbanie o zmiany zaczyna się również na poziomie decyzji konsumenckich. Polacy mają tego świadomość i wdrażają proekologiczne nawyki w codzienną rutynę i zakupy.