Komunikaty PR

Taka jak lubisz – kuchnia dopasowana do potrzeb

2021-11-16  |  14:30
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Każdego dnia chcemy manifestować swoją indywidualność, a przy tym czuć się dobrze i bezpiecznie. Tego samego oczekujemy od naszych mieszkań i domów. Pragniemy, by wyrażały naszą osobowość, a jednocześnie dawały poczucie komfortu i wygody na co dzień. Odpowiedzią na te potrzeby jest personalizacja. To trend, który pozwala dopasować wystrój wnętrz do indywidualnych gustów i preferencji użytkowników. Dotyczy to także przestrzeni kuchennej.

Personalizacja w aranżacji wnętrz jest odpowiedzią na silną potrzebę wyrażania własnej indywidualności. Pragniemy mieszkać nie tylko pięknie i wygodnie, ale tak by przestrzeń, w której żyjemy wyrażała naszą osobowość, spełniała wymogi codzienności, po prostu była skrojona na miarę. Chcemy, by kolory we wnętrzu manifestowały nasz temperament, dodatki opowiadały naszą własną historię, a meble nie tylko spełniały swoje funkcje, ale też były idealnie dopasowane do wielkości naszego mieszkania i stylu życia, jaki prowadzimy. Dotyczy to nie tylko salonu, czy sypialni, ale też przestrzeni kuchennej, która coraz częściej staje się centrum domowego życia.

Skrojona na miarę

Kuchnia to naszym zdaniem serce nowoczesnego domu. Tu codziennie przygotowujemy i konsumujemy posiłki, a coraz częściej także spędzamy czas na wspólnym gotowaniu z bliskimi i znajomymi. Przestrzeń ta musi więc być nie tylko funkcjonalna, ale też dobrze się prezentować. Zabudowa kuchenna powinna być jednak przede wszystkim dopasowana do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz wielkości pomieszczenia. To, na co powinno się zwrócić uwagę decydując się na meble na wymiar, to nasze codzienne przyzwyczajenia i styl życia, który prowadzimy. Singiel nie będzie potrzebował tyle samo miejsca do przechowywania produktów i utensyliów kuchennych, co rodzina z dwójką dzieci. Inne też wymagania, co do aranżacji tej przestrzeni będą miały osoby, które na co dzień stołują się na mieście, a inne których największą pasją jest gotowanie. Przy urządzaniu kuchni ważny jest także metraż, którym dysponujemy. Na małej przestrzeni miejsca na wymarzoną wyspę będzie niewiele, więc często lepiej z niej zrezygnować. Z kolei duża powierzchnia użytkowa wymaga szczególnej staranności przy jej projektowaniu, tak by zachować podstawowe zasady ergonomii, a dzięki temu skrócić czas wykonywania codziennych czynności. Biorąc pod uwagę te wszystkie czynniki, możemy urządzić funkcjonalną kuchnię dopasowaną do naszych indywidualnych potrzeb.

Piękna, bo Twoja

Pozostaje jednak jeszcze aspekt wizualny. To poprzez wygląd, także wnętrz mieszkaniowych, najchętniej manifestujemy naszą osobowość. Jak ją wyrazić w przestrzeni kuchennej? Wbrew pozorom mamy tu bardzo dużo możliwości. Do nich należą przede wszystkim kolory. Osoby z dużym temperamentem chętniej będą eksperymentować i sięgać po odważne barwy, które ostatnio są bardzo modne. Kolorowe fronty szafek, fototapeta na ścianie nad blatem, czy też ściana w zdecydowanym odcieniu z pewnością podkreślą indywidualny charakter kuchni. Z kolei osoby, które cenią ponadczasowy i uniwersalny styl we wnętrzach mogą spersonalizować wnętrze kuchenne za pomocą dodatków i dekoracji. I tak jak w pokoju dziennym możemy wyeksponować rodzinne pamiątki, czy bibeloty przywiezione z dalekich podróży, a w sypialni stworzyć galerię ścienną z ulubionych zdjęć, tak i w kuchni możemy wyróżnić przedmioty szczególnie dla nas ważne. Porcelana po babci za szklaną witrynką, kolekcja ulubionych kubków na otwartych półkach lub relingach, czy designerskie gadżety kuchenne postawione na blacie na pewno powiedzą o nas wiele. Zdradzą nasze upodobania i gusta, a w razie potrzeb z łatwością możemy je schować, czy wymienić na inne.

Bespoke - bądź sobą!

To jednak nie wyczerpuje możliwości, jakie daje nam personalizacja. W ten silny w aranżacji wnętrz trend wpisują się także producenci sprzętów kuchennych. Z myślą o potrzebie manifestacji własnego ja w pomieszczeniach kuchennych powstała nowa linia personalizowanych produktów AGD Samsung – Bespoke. Kolekcję otwierają innowacyjne lodówki z wymiennymi panelami zewnętrznymi, dostępnymi w różnych kolorach i wersjach wykończeniowych. Wybrane moduły lodówki możemy dowolnie łączyć w zestawy dopasowując wygląd i funkcjonalność urządzenia do indywidualnych potrzeb i stylu życia. Dzięki smukłym liniom i nowoczesnemu designowi z charakterystycznymi płaskimi panelami frontowymi i uchwytami w formie wgłębień, lodówki idealnie pasują do kuchni w każdym stylu. Ponadto, urządzenie zostało wyposażone w technologię SpaceMax™, która zapewnia większą pojemność lodówki dzięki nowemu systemowi wydajnej izolacji. Ścianki urządzenia są cieńsze, co zapewnia więcej miejsca wewnątrz na produkty spożywcze. Lodówka jest wyposażona w wielofunkcyjną półkę na wino oraz miejsce na przechowywanie wysokich produktów. Słowem – dla każdego, coś dobrego!

Podejmij wyzwanie - zaprojektuj swoją wersję lodówki!

By zachęcić do tworzenia indywidualnych projektów marka Samsung zaprasza studentów architektury, architektów, projektantów i stylistów wnętrz do udziału w konkursie „Projektuj z Bespoke”. Zgłoszenie konkursowe powinno zawierać jeden dowolny produkt AGD marki Samsung i lodówkę Bespoke.

Konkurs przeprowadzany jest na dedykowanej platformie projektujzbespoke.pl. Uczestnicy mogą zgłaszać swoje prace w dwóch kategoriach: ,,Projekt Koncepcyjny” (koncepcje zaprojektowane w formie wizualizacji) oraz ,,Projekt Zrealizowany” (realizacje wnętrz o jednoznacznie określonym autorstwie, przesłane w formie zdjęć). Termin składania prac to 6.12.2021 r.

Szczegółowe zasady konkursu, dostępne są w regulaminie na stronie: projektujzbespoke.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Efektowne połączenie kolorystyczne w aranżacji wnętrz Biuro prasowe
2024-11-04 | 13:29

Efektowne połączenie kolorystyczne w aranżacji wnętrz

Posługiwanie się odcieniami jednego koloru od podłogi aż po sufit w tym samym pomieszczeniu to gorący wnętrzarski trend „color drenching”, który w tym roku skradł serca
Dom Design w kolorze. Artu na PTAK EXPO Warsaw Home
2024-11-04 | 11:35

Design w kolorze. Artu na PTAK EXPO Warsaw Home

Choć za oknami jesień i plucha wszyscy miłośnicy dobrego wzornictwa, którzy odwiedzili tegoroczne targi PTAK EXPO Warsaw Home, mogli poczuć moc słonecznych kolorów i pozytywną
Dom Szybka i efektywna budowa przegród z H+H TEMPO PRO
2024-10-31 | 16:00

Szybka i efektywna budowa przegród z H+H TEMPO PRO

Czas realizacji każdej inwestycji budowlanej jest niezwykle istotny, dlatego warto już na etapie sporządzania projektu zwrócić uwagę na rozwiązania, które mogą przyspieszyć i

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Konsument

Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie

Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.

Ochrona środowiska

Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat

Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.