Komunikaty PR

Tańsze bilety w Multikinie razem z PAYBACK. Nowa akcja dla miłośników kina

2021-07-27  |  08:20
Biuro prasowe

Lato to doskonały moment, aby cieszyć się premierami filmowymi na dużym ekranie. Z tej okazji Program PAYBACK razem z Multikinem, jednym z największych operatorów kinowych w Polsce, organizują specjalną akcję „PAYBACKowe Poniedziałki”.

Dzięki niej każdy posiadacz karty PAYBACK może w kasie Multikina nabyć bilety na poniedziałkowe seanse w specjalnej promocyjnej cenie – 14,90 zł. Bilet można również odebrać, wymieniając 1490 zebranych punktów PAYBACK.

Aby skorzystać z promocji, wystarczy pobrać specjalny kod ze strony internetowej PAYBACK.pl/multikino i wykorzystać go przy zakupie biletu w kasie kina. Akcja „PAYBACKowe Poniedziałki” jest skierowana do każdego zarejestrowanego uczestnika Programu PAYBACK, który otrzymuje dostęp aż do dwóch kodów tygodniowo.

Placówki kultury należą do grona instytucji najmocniej dotkniętych pandemią. Dlatego też ważne było dla nas przygotowanie akcji, która zachęci widzów do skorzystania z oferty sieci Multikino, partnera naszego Programu – mówi Tomasz Głos, Partner Management Director w PAYBACK Polska.Liczymy na to, że każdy uczestnik Programu PAYBACK wybierze się w najbliższych tygodniach na co najmniej kilka seansów.

O istocie akcji więcej mówi Mariusz Spisz, członek zarządu Multikino S.A.:

Najważniejszym celem „PAYBACKowych Poniedziałków” jest pokazanie naszym klientom, że pomimo szczególnej, pandemicznej sytuacji, nadal zapewniamy rozrywkę na najwyższym poziomie. Mamy nadzieję, że widzowie spragnieni premier na wielkim ekranie chętnie wezmą udział w akcji. Tym bardziej, że w każdym z naszych kin mogą liczyć także na najwyższy poziom bezpieczeństwa w zakresie wymaganych rygorów sanitarnych.

W ostatnich tygodniach premiery na dużym ekranie miały m.in. takie filmy jak Czarna Wdowa, Kosmiczny mecz: nowa era, Escape Room: Najlepsi z najlepszych czy Elfinki. Jesienią z kolei do kin wejdą Wyprawa do dżungli, Noc oczyszczenia. Żegnaj Ameryko, Legion samobójców. The Suicide Squad i Czarna Owca, które będą nie lada gratką dla miłośników X muzy.

Szczegóły akcji, w tym regulamin, dostępne są na PAYBACK.pl/multikino.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Film HISTORIA KINA EUROPEJSKIEGO NA ARTE.TV Biuro prasowe
2024-03-25 | 01:00

HISTORIA KINA EUROPEJSKIEGO NA ARTE.TV

Od kiedy tylko stworzono fotografię, ludzie zapragnęli utrwalać nie tylko obiekt, ale i jego ruch. Pierwszy publiczny pokaz filmowy odbył się w Salonie Indyjskim w „Grand
Film JAŚ FASOLA I MIŚ TEDDY: NAJLEPSI PRZYJACIELE POD SŁOŃCEM! „PRZYTULASKI Z TEDDYM”
2024-03-22 | 01:00

JAŚ FASOLA I MIŚ TEDDY: NAJLEPSI PRZYJACIELE POD SŁOŃCEM! „PRZYTULASKI Z TEDDYM”

Czas na przytulaski! Stacja Cartoonito zaprasza na specjalny maraton serialu animowanego „Jaś Fasola”. Oglądaj przygody Jasia i jego najlepszego kumpla, misia Teddy’ego, już
Film Premiera 8. sezonu serialu „Zwierzyniec doktor Mertens” w kwietniu w Romance TV!
2024-03-20 | 01:00

Premiera 8. sezonu serialu „Zwierzyniec doktor Mertens” w kwietniu w Romance TV!

Już 3 kwietnia do Romance TV powraca serial familijny „Zwierzyniec doktor Mertens”. Odcinki 8. sezonu emitowane będą od poniedziałku do piątku o godz. 12:30. Z jakimi wyzwaniami

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Partner Serwisu Zdrowie

Viatris

Media

Styl życia

Maria Sadowska: Niektórym się nie chce i zamiast malowania pisanek używają gotowych barwników albo naklejek. Dla mnie to jedna z najważniejszych tradycji świątecznych

Reżyserka podkreśla, że w kultywowaniu tradycji przygotowywania pisanek nigdy nie wybiera drogi na skróty. Nie dla niej więc gotowanie jajek w łupinach cebuli czy ozdabianie naklejkami. Maria Sadowska preferuje ręcznie malowane pisanki i tuż przed Wielkanocą angażuje do tego swoich bliskich. Jej zdaniem to doskonała okazja do pogłębienia relacji rodzinnych, a także do uruchomienia czasem uśpionych pokładów wyobraźni i kreatywności.

Handel

Polacy jedzą coraz mniej jaj. Częściej sięgają po te z chowu alternatywnego, za które są skłonni zapłacić więcej

Od 10 lat sukcesywnie rośnie udział alternatywnych systemów chowu kur niosek. Pochodzi z nich już co trzecie opakowanie jaj, choć nadal w klatkach żyje ponad 37 mln kur. Stopniowe zmiany w hodowli to skutek większej świadomości konsumentów, za którymi podąża branża HoReCa. Są oni gotowi nawet zapłacić więcej za jajka, które pochodzą z chowu nieklatkowego.