Komunikaty PR

Tchibo współpracuje z Glovo

2024-04-19  |  12:07
Biuro prasowe

Tchibo właśnie rozpoczęło współpracę z Glovo, aplikacją umożliwiającą zamówienie i dostawę określonych produktów wprost do domu. Usługa jest dostępna dla mieszkańców Warszawy i okolic, obejmuje m. in. ofertę kawiarni oraz kawę i akcesoria do jej przygotowania.

Pyszna kawa na wyciągnięcie ręki, a w zasadzie po kilku kliknięciach? Teraz dzięki współpracy Tchibo i Glovo to możliwe. – W Tchibo to klient jest w centrum zainteresowania. Badamy jego potrzeby, śledzimy przyzwyczajenia i przewidujemy oczekiwania. Dlatego, będąc jedną z ulubionych marek kawoszy, odpowiadamy na bieżące trendy i podejmujemy współpracę z Glovo. Postawiliśmy na sprawdzonego partnera, dzięki któremu produkty z naszej oferty będą łatwo dostępne, chociażby podczas pracy zdalnej, czy niespodziewanej wizyty gości – mówi Joanna Chodakiewicz, Brand Manager Coffee Bar w Tchibo Warszawa. Stale poszerzamy ofertę naszych kawiarni, które cieszą się rosnącym zainteresowaniem i uznaniem. Dzięki Glovo nie trzeba już wychodzić z domu, żeby zamówić coś pysznego z Tchibo! – dodaje.

Użytkownicy Glovo uwielbiają zamawiać kawę z ekspresową dostawą, szczególnie rano, gdy mogą połączyć ją z ulubionym dodatkiem czy ciastkiem. Co roku liczba zamówień w tej kategorii rośnie wyjątkowo dynamicznie. Jestem przekonana, że po połączeniu sił z Tchibo, będziemy mogli jeszcze bardziej rozszerzyć naszą ofertę, nie tylko o gotowe dania i napoje, ale także kawę ziarnistą czy akcesoria kawowe. Dzięki nim użytkownicy będą mogli również we własnym domu parzyć najwyższej jakości kawę – mówi Joanna Kurdziel, Q-Commerce Strategic Account Manager w Glovo.

Aktualnie zdecydowanie najpopularniejszą kawą wśród użytkowników Glovo jest latte. Popularne są także cappuccino i mocha. Największy kawosz Glovo mieszka w Warszawie i w ciągu ostatnich 12 miesięcy zamówił produkty z kategorii Tea & Coffee o wartości ponad 16 tysięcy złotych!

Najlepsza kawa w twoim domu

W aplikacji Glovo asortyment Tchibo znaleźć można w dwóch kategoriach: Jedzenie oraz Artykuły Spożywcze. Klienci mogą wybierać spośród pełnej oferty kawiarni, obejmującej zarówno kawy klasyczne (np. espresso, americano, cappuccino, latte), mrożone (np. klasyczna kawa mrożona, ice latte czy freddo espresso oraz espresso tonic), napoje kawowe sezonowe (np. latte ze słonym karmelem lub latte z gorzką czekoladą i kokosem, cappuccino z gruszką i karmelem na mleku owsianym), gotowe napoje kawowe w puszkach (m.in. Cold Brew dostępne w wariantach o smaku solonego karmelu, orzecha i ciemnej czekolady), czy herbaty. Znajdziemy tam również szeroki wybór pysznych ciast i słodkich przekąsek. W wybranych lokalizacjach dostępne są także świeże kanapki, które w połączeniu z aromatyczną kawą stanowią idealny zestaw na początek dnia. Co ważne, sprawdzone sposoby i wysokie standardy pakowania oraz zabezpieczania przesyłek dają gwarancję, że zamówienie dotrze do odbiorcy w nienaruszonym stanie.

Współpraca Tchibo i Glovo to doskonała informacja również dla tych, którzy lubią przyrządzać kawę samodzielnie we własnym domu. Zamówić można bowiem kawy ziarniste, np. te z serii Barista czy Privat, kawy rozpuszczalne i mielone, a także kapsułki oraz filtry do ekspresów Tchibo.

Usługa jest dostępna dla klientów w odległości 5 km od ośmiu warszawskich lokalizacji sklepów Tchibo, m.in. w dzielnicach Śródmieście, Mokotów, Wola, Targówek, Praga-Południe oraz w podwarszawskich Jankach. Klienci, za pomocą aplikacji Glovo, mogą nie tylko złożyć zamówienie, ale również od razu za nie zapłacić. Dostępna jest również opcja płatności gotówką, przy odbiorze zamówienia. Współpraca jest promowana poprzez kampanię marketingową, prowadzoną m.in. w mediach społecznościowych.

Lokalizacje sklepów Tchibo, w których realizowana jest usługa:

●          CH Reduta, al. Jerozolimskie 148

●          Wola Park, ul. Górczewska 124

●          CH Sadyba Best Mall, ul. Powsińska 31

●          Sklep Tchibo Nowy Świat 2, ul Nowy Świat 68

●          CH Targówek, ul. Głębocka 15

●          Westfield Mokotów, ul. Wołoska 12

●          CH King Cross, ul. Jubilerska 1/3

●          CH Janki, ul. Mszczonowska 3, Janki k. Warszawy

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta Biuro prasowe
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania
Styl życia Firma eventowa jako partner w organizacji eventów
2025-02-18 | 12:50

Firma eventowa jako partner w organizacji eventów

Współczesne eventy to nie tylko okazja do spotkań, ale także istotny element strategii marketingowych i komunikacyjnych. Profesjonalna firma eventowa odgrywa kluczową rolę

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.